home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 172 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Une passion
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Une passion  (Læst 22925 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: 11# AS Nancy Lorraine
« Svar #30: 30 Jan 2009, 21:28 »

Av, for den!


6.11.08
Det kører ikke så godt for tiden. Vi har ikke vundet i mange kampe nu og begynder så småt at ryge længere ned af tabellen. Modstanderen i dag var så Udinese i Uefa cuppen. Vi skulle til Italien og få vendt skuden og den dårlige form. Den målsætning havde Quaglierella ikke tænkt sig at brænde af på og scorede et flot mål med sine fantastiske langskuds evner til  1-0 ved pausen. Mere skete der ikke i den kamp og det var som om pusten blev taget ud af os. Vi taber 1-0.

9.11.08
Endnu et nederlag kom til kende for os. Dagens kamp mod Rennes FC hjemme, kom til os med stor begejstring og sejrsmod. Det var også til at se på kampen. Det blev en rigtig dårlig aften for os. Vi kom rigtig hurtigt bagud med 0-3 allerede efter kun 20 minutter. Jeg var rasende på mit hold i pausen. Vi havde overhovedet ikke haft nogen chancer. Det bestod kun af Rennes spil. Tamuz hjalp lidt på det med en scoring til 1-3, men så styrtede Rennes bare fremad igen. Først 1-4, så 1-5 og ja så 1-6. 2 af målene blev selvmål fra os af. Vi tabte 1-6 og det var noget af en overhaling.

15.11.08
Det store kollaps mod Rennes skulle revancheres i dag mod Toulouse på udebane. Toulouse lå på 4. Pladsen og vi lå på 6. og med en sejr kunne vi overhale Toulouse. Vi kom foran via Tamuz, selvom det lignede meget en off-side kendelse, men heldigvis blev flaget nede for os. Vi førte i pausen med 0-1 og Toulouse ville udligne som de fleste hold nok vil, hvis de er kommet bagud. Det lykkedes dog ikke. Tværtimod var det os som kom foran ved hjælp af indskiftede Fortuné som var vendt tilbage fra en skadespause. 0-2 vandt vi og nu var vores form på vej tilbage.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 11# AS Nancy Lorraine
« Svar #31: 30 Jan 2009, 21:35 »

Det ser satme fornuftigt ud, og er helt vild med din grafik! Teksten er også "okay". Desværre lidt triste resultater, synes jeg! KIU chamP!
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 11# AS Nancy Lorraine
« Svar #32: 30 Jan 2009, 21:38 »

Mange tak, mester Tunge. Hvad mener du med teksten er ''okay''?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 11# AS Nancy Lorraine
« Svar #33: 30 Jan 2009, 21:43 »

Mange tak, mester Tunge. Hvad mener du med teksten er ''okay''?

Ved jeg ikke, har lige læst det igennem igen, og blev mere fanget denne gang, første gang blev jeg nemlig ikke fanget, men det er flot!

 Forseglede Læber
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 11# AS Nancy Lorraine
« Svar #34: 30 Jan 2009, 21:46 »

Okay, bar iorden mester (:.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 11# AS Nancy Lorraine
« Svar #35: 31 Jan 2009, 17:11 »

Hvad sker der?


27.11.08
Vi lå på en 4. Plads i Gruppe B I vores Uefa cup gruppe. På den position ville det ikke være nok til at gå videre med 2 kampe igen, forinden vores kamp imod Hibernain i dag. Hjemmebanen tilhørte os og vi kom foran takket været Fortuné som igen har fundet sin form efter en skadespause. Zerka som også har haft en god form på det seneste øgede til 2-0 og det stod det på lystavlen i pausen.
Den stilling blev lavet om til 3-0, da Hibernains Jason Brown uheldigvis lavede selvmål, og dermed endte kampen 3-0. Med det resultat kravlede vi op på 3. Pladsen med 1 kamp tilbage imod Dinamo.

30.11.08
Sochaux tog imod os til aftenens kamp som lå til en sejr til os ifølge bookmakerne. Det skulle det dog ikke blive. Vi spillede rent ud sagt en lorte kamp og kom bagud ved første fløjt stortset. Og senere blev det 2-0 og dermed tabte vi kampen 2-0. Det var lige en kold dukkert til os, men Sochaux spillede også bare bedre end os.

3.12.08
December blev indledt med vores sidste kamp i Gruppe B. Modstanderen var Dinamo. Vi skulle have et uafgjort resultat for at håbe Dinamo og Hibernain tabte deres sidste kamp, til Sevilla og Udinese som begge var videre, eller en sejr for at gå sikkert videre. Vi skulle spille en svær kamp imod dem på udebane og vi kom dog bagud efter 11 minutters spil. Fortuné lavede om på det med en scoring og ser ud til at være godt kørende. 1-1 ved pausen.
I anden halvleg pressede begge hold på, men Dinamo fik scoret endnu en gang til 2-1, men lige efter blev de reduceret til 10 mand. Et direkte rødt til deres midtbanespiller, Izvoranu pga. en hægtning bagfra. Med 1 minut tilbage af overtiden så det ud som om vi var på vej ud af Uefa cuppen, men nej. Heldigvis dukkede Fortuné op ved bagerste stolpe og prikkede den ind til en forløbig overlevelse og videre deltagelse i Uefa cuppen.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 12# AS Nancy Lorraine
« Svar #36: 31 Jan 2009, 17:52 »

Uha da da!


6.12.08
Det kører ikke så godt for tiden. Det kan virke lidt irriterende som manager. Følelsen af at tabe hele tiden i hver kamp er bare negativ. Den tanke ville jeg så prøve at glemme alt om til vores kamp mod Grenoble her i dag hjemme. Den tanke blev dog stadig siddende, men ikke med lige så meget negativt i, for kampen endte 0-0 uden nogle store chancer som var nævnelsesværdige.

10.12.08
Endnu en hjemmekamp ventede os. Denne gang mod Valenciennes FC. Vi havde hårdt brug for 3 point, da luften var ved at gå af ballonen havde nogle af spillerne udmeldt til pressen. Vi kom dog bagud lige inden pausen og i halvlegen blev der snakket lidt til spillerne. Det hjalp ikke det store og igen tabte vi 1-0. Nederlag på nederlag ligner det mere og mere.

13.12.08
Så skulle vi spille imod Stade Caen. De lå nummer 19, mens vi lå nummer 9. Ikke særlig prægende position for os. De havde hjemmebanefordelen så vi skulle kæmpe for det. Så meget kæmperi blev der ikke i den kamp. Kampen sluttede som den startede og igen havde vi ikke fået en sejr i 3 kampe nu. Det ser sort ud. Nu må vi så bare håbe på at Sevilla slår Hibernain og at Udinese slår Dinamo for at vi kan gå videre til Uefa cuppen for at der er noget vi kan se positivt på.

Dagen efter blev der så trukket lod om den franske pokalturnering hvor den havde nået 9. Runde. Blandt de hold der var med, var vi et af dem. Vi trak så lilleputterne Villemomble på udebane. En kamp vi skal vinde.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 13# AS Nancy Lorraine
« Svar #37: 01 Feb 2009, 00:19 »

Go Nancy!


17.12.08
Formen svigter lige for tiden. Oprejsningen skulle søges hos vores eget stadion hvor vi tog imod Marseille. Vores midtbane spiller og talent, N’Diaye scorede vores første mål, men lige efter øgede vi til 2-0 som Fortuné udnyttede lige inden pausen.
Marseille’s Koné reducerede for Marseille lige efter pausen og kort efter udlignede han med endnu en scoring og udheldigvist til sidst kom Marseille foran i overtiden. Bittert at vi taber 2-3.

20.12.08
Bundproppen AS Monaco kom på besøg hos os. Vi skulle have en sejr over bundproppen. Alt andet ville være uacceptabelt. Acceptabelt blev det dog da Tamuz bragte os foran. Efter pausen udlignede Monaco overraskende, men så er det godt vi har vores kant, Brison som scorede til 2-1 og det endte kampen også. En pligtsejr til os.

3.1.09
Januar blev startet med både en kamp og at transfervinduet blev åbent. Vi skulle møde Villemomble i pokalturneringen på udebane hvor vi skulle videre fra 9.runde. Videre lå vi også til at komme, da Tamuz prikkede læderet i kassen og senere scorede Gavanon på straffespark og dermed stod det 2-0 ved pausen. I anden halvleg kom der et mål mere. N’Diaye stod for det og Villemomble blev sendt ud af pokalturneringen.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 13# AS Nancy Lorraine
« Svar #38: 01 Feb 2009, 00:24 »

Vi kan godt!


Januar er måneden for transfers i Frankrig og andre steder i verden. Det har så sandelig også fået os til at søge efter nyt til truppen. Vi har i alt kunne konstatere at vi har hentet 3 spillere og solgt 4 spillere. De 3 spillere vi har hentet ind er:

Franco Zuculini – Racing Club
Zdenek Pospech – FC København
Bayal Sall – AS Saint Etienne

‘’Alt i alt kan vi stille os godt tilfreds med de handler vi har hentet ind. Det er 3 meget forskellige spillere og også fra 3 forskellige ligaer. Vi ved at de har niveauet til at gøre noget stort her i Nancy og derfor har vi hentet dem. Vi håber og tror at spillerne kommer til at yde deres bedste og vi regner også med at alle 3 får stamplads på holdet. Alle 3 spillere er defensive, men har også en offensiv side. Vi følte i Nancy at vi manglede offensiv kvalitet på holdet, men med mest defensiv da vi har mange skadet i defensiven. Så vi kan ikke stille os mere end tilfreds med de handler der’’.

10.1.09
Efter vores handler var de selvfølgelig med fra start alle 3. Pospech indtog højre back, Zuculini indtog den centrale midtbane med N’Diaye og Sall indtog center forsvaret sammen med Ouadaddou. Vi kom dog bagud ret hurtigt med 2 mål tidligt i første halvleg og mere skete der ikke i halvlegen. I anden halvleg reducerede Gavanon og så udlignede Tamuz i overtiden så kampen endte 2-2. Et udmærket resultat.

17.1.09
3. kamp i det nye år var hjemme mod FC Lorient. Første kamp tabte vi til dem tidligere på sæsonen, så en revanche var til gode. Det skulle vi også få via et par israelske ben, nemlig Tamuz. Først scorede israeleren i første halvleg og lidt inde i anden halvleg øgede han med endnu en perle. Dermed vandt i som beskrevet på lystavlen 2-0 og havde fået vores dejlige revanche over FC Lorient.

21.1.09
Havre var modstanderen på udebane. Vi forventede en hård og solid kamp med en sejr til os, men sådan skulle det ikke gå. Vi kom bagud hurtigt, men fik dog udlignet lige før fløjtet kom til pause. Vi satsede lidt offensivt med 2 offensive udskiftninger i håb om et mål eller to, men Havre scorede med nogle minutter igen og vi formåede ikke at udligne eller score et mål mere, så vi tabte derfor 2-1 til Havre. Et surt nederlag.

Transfers ind: Zdenek Pospech, 25 mio, Franco Zucilini, 9 mio, Bayal Sall, 47mio.
Transfers ud: André Luiz, 34 mio, Mickael Chretién, 62.5 mio, Youssouf Hadji, 14 mio, Pascal Berenguér, 35 mio.

Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #39: 01 Feb 2009, 14:15 »

Omg.. Hvorfor skulle de ikke følge med?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #40: 02 Feb 2009, 21:27 »

Ville jo bare høre af, eftersom jeg ikke har fået respons i lang tid.
har jo heller ikke lavet en update siden Huh
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #41: 04 Feb 2009, 09:17 »

Super blog

forsæt:)
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #42: 15 Feb 2009, 15:03 »

Ja. Så er jeg tilbage på sitet her, eftersom jeg har fået en banning som tilfaldt mig d. 1 februar. Banningen lød på 14 dage, og derfor har jeg så spillet videre på dette Nancy save. Jeg er efterhånden kommet så langt nu, at jeg ikke orker at gå hen og lave så mange updates osv. Så derfor vælger jeg at stoppe bloggen her. Tak til alle som læste med og tak for grafikken, som har lavet det. Det sætter jeg stor pris på.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #43: 18 Feb 2009, 20:22 »

Lyder spændende nok eftersom at du er blevet fyret, men alligevel fortsætter bloggen.
Kigger med.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #44: 20 Feb 2009, 18:33 »

Slet ingen interesse for det her? Overvejer nemlig at bare starte den op igen fra år 2011, hvis det ikke gør jer noget?

For så vil jeg begynde update nu. Min blog genopstår!!! Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010