home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Une passion
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Une passion  (Læst 22830 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #75: 23 Feb 2009, 21:26 »


Une passion

9. november 2011


Vi er midt i november. Vi går snart december i møde. Vi er allerede nede på en -2 grader om dagen i det kolde Frankrig. Vejrforholdene prænger ikke så meget af på os, men vi har da alligevel fået skaffet os nogle sejre her på det seneste. F.eks her for en 2 uger siden hvor vi havde Sochaux på besøg. Vi havde heldigvis varme i banen, så vores brasilianere kunne tilpasse sig lidt bedre. Apropos brasilianere så var det kun ''brassere'' som stod på menuen. Cesar Santin og Guilherme var skytterne og vi vandt sikkert 2-0.

Med sejren over Sochaux gik det til Lorient hvor der skulle spilles bold. Vejret var faktisk skinnende solskin med 14 grader, men vores brasilianere kunne ikke få gang i benene til denne kamp som de kunne i sidste kamp. Vi havde nemlig en dårlig aften på Stade Yves Allainmat. Lorients topscorer Daniel Luduena scorede det eneste mål i den fremlæggelse, mens et rødt kort dog tilfaldt en af deres spillere i de sidste minutter. Alligevel fik vi ikke udnyttet det. Vi tabte snævert 1-0.

4 dage siden spillede vi hjemme mod vores frygtede konkurrenter Lyon, men ganske overraskende lå Lyon pænt langt ned af tabellen på en 11. plads. Lige over os. Med en sejr til os, ville vi ryge på 9. pladsen. En uafgjort ville bringe os på 12. pladsen. Det blev rent ud sagt en kedelig forestilling og de medrejsende fra Lyon måtte rejse hjem med nedadvendende hoveder, fordi de forventede en sejr. Tilgengæld gavnede det os.

Kort før vores kamp imod Sochaux i liga cuppens 4. runde, kunne jeg præsenterer en ny centerforsvar for klubben. Hans navn er Clévid Dikamona og er hentet i Frankrig hos Stade Caen. Han er fra Dr Congo og eftersom Joel Sami forlod klubben, er han hentet fordi han skal være den nye Joel Sami. Han har fysikken til det og sammentidig et godt hovedstødsspil. Så det er forhåbentlig en spiller vi kan få stor gavn af.

Men tilbage til Sochaux kampen i liga cuppen. Udebanen var faktum for os, og vi kom dog også rigtig skidt fra start. 2 hurtige mål af Sochaux og så var der allerede fut i festen. Så meget fut blev der heller ikke i pausen hvor det stod 2-0 til Sochaux. Vi var presset, for et tidligt exit ville ikke være min kop te og klubbens. Derfor sendte jeg Ibisevic ind og han viste mig med 2 scoringer at nu var en startplads krævende. Han sikrede os forlænget spilletid som Santon scorede målet til 2-3 i det 117. minut og dermed var vi videre efter et fantastisk comeback!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #76: 25 Feb 2009, 14:32 »

Jeg går ud fra, folk vil have updates? Det skal I få om lidt. Endda 2 af slagsen måske.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #77: 25 Feb 2009, 17:01 »

Jeg vil gerne..

Jeg undrer mig dog over en ting.. hvorfor de mange korte sætninger.. ? en del af kan sammensættes og giv længere sætningere.. så bliver det lidt lettere og mere flydende at læse for os læsere..
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #78: 25 Feb 2009, 17:05 »

Altså du mener at mine sætninger i updatesne er korte?

Vil I hellere have jeg har lange sætninger så det bliver mere flydende og lettere at læse for jer?
Det er noget jeg vil se nærmere på Jimmy. Jeg har fået at vide før at mit sprog og mine sætninger er for korte og det er svært at forstå hvad der står. Det kan være den idé du kom med der, hjælper mig med at lave bedre blogs. Men jeg er ved en update nu og der mangler kun lige nogle finjusteringer, så er den klar til at komme op. Jeg håber jeg kan opfylde dine krav. Tak for det Jimmy Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #79: 25 Feb 2009, 17:10 »

Altså du mener at mine sætninger i updatesne er korte?

Vil I hellere have jeg har lange sætninger så det bliver mere flydende og lettere at læse for jer?
Det er noget jeg vil se nærmere på Jimmy. Jeg har fået at vide før at mit sprog og mine sætninger er for korte og det er svært at forstå hvad der står. Det kan være den idé du kom med der, hjælper mig med at lave bedre blogs. Men jeg er ved en update nu og der mangler kun lige nogle finjusteringer, så er den klar til at komme op. Jeg håber jeg kan opfylde dine krav. Tak for det Jimmy Thumbs Up

Ja det er det jeg mener... Det ville løfte niveauet meget i mine øjne, men du behøver ikke rette det til i den update der næsten er færdig.. Kig du på næste gang.. jeg vil gerne kigge det igennem hvis det er..
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #80: 25 Feb 2009, 17:14 »

Jamen jeg er faktisk ved at rette i det nu med de lange sætninger. Håber det lever op til kravene. Updaten kommer op lige straks! Tak for det Jimmy.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #81: 25 Feb 2009, 17:34 »


Une passion

8. december 2011


December er indledt og vi har spillet nogle kampe. Resultater er kommet skift på skift og der har været op og ned ture, som nok ikke lige må gentage sig. Vi lagde ellers godt ud i starten af sæsonen med flotte resultater, men de seneste resultater syntes jeg og klubben har ikke været til at hoppe og danse over. Vi lagde ud med Metz i slutningen af den kolde november måned hvor vi spillede ude. Mit mandskabs stemning var ikke top havde jeg fået udtrykt fra en journalist og det pralede lidt af på mig og jeg havde det slet ikke i tankerne inden opgøret. Alligevel foremåede den udtalelse måske at spille en rolle, for vi tabte 1-0 og vi røg med det resultat længere og længere ned af Ligue 1.

Blot 4 dage senere havde jeg håbet at mine spillere ville have sundet sig inden vi skulle spille mod Lens. Forinden da havde Paris SG overraskende nok smidt 1. pladsen til LOSC Lille i deres indbyrdes kamp hvor Lille blev vinderen. Det tænkte vi ikke så meget på, eller gjorde vi, for de kom hurtigt foran og lidt senere igen øgede de, men efter pausen vågnede vi op og det var en af mine nationalitetsmænd, Rasmus Wurtz som reducerede for os, men resultatet holdt stadigvæk til 2-1 og det blev også resultatet. Til vores store skuffelse, blev Wurtz skadet i overtiden med en overrevet lægmuskel og var ude i 5 måneder.

Forinden vi skulle tage imod topperne af Ligue 1, LOSC Lille, havde vi forstærket os med endnu noget ungt blod. En ukendt højre back fra Zamalek i Egypten havde jeg hentet en spiller som hed Ahmed Tolba som flot beskrevet i avisartiklerne og ved pressemødet, var hentet i Zamalek i hans hjemland, Egypten. Han er blot 19 år og er hentet pga. Bernard Mendy er ved at være oppe i årene med sinde 30 somre og han er den nye Santon som de fleste fans kalder ham. Dog tiltræder han først ved årsskiftet, men han forventes at gå direkte i startopstillingen, hvis ikke jeg lader Mendy spille resten af sæsonen færdig.

Her i går spillede vi så mod LOSC Lille hjemme, som toppede Ligue 1, og jeg havde hørt fra anonyme personer at der var blevet snakket meget om Toto Tamuz og Vedad Ibisevic's tilværelse her i klubben. De havde udtrykt sig for at de var meget utilfreds med at være i klubben og ville helst spille fodbold på topniveau. Jeg overvejede det nøje, imens jeg sad med spillerne i omklædningsrummet og rykkede derfor Tamuz og Ibisevic op foran og dannede makkerpar. Det gav så pote, for trods af vi kom bagud til Lille, ja så viste Tamuz over for mig at han nok var en startplads værdig. Efter de første 45 minutter med stillingen 1-1, tog jeg Ibisevic ud og satte Guilherme ind. Han fattede hurtigt hvorfor han var sat ind og øgede med et mål til os og jublen indefaldt tydeligt på stadion, men det varede dog kun i en lille stund. Lille scorede ret hurtigt efter, og vi måtte se os selv gå fra voldsom glæde til mulende ansigter. 2-2 endte det i regnskabet.
« Seneste Redigering: 25 Feb 2009, 17:50 af AFC » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #82: 25 Feb 2009, 17:35 »

Så kom den. Håber i vil give respons og håber jeg opfyldte dine krav Jimmy
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Une passion
« Svar #83: 25 Feb 2009, 17:51 »

Lækkert at PSG fører ligaen, og at Lyon ikke bare tager det hele.
Ellers er det en lækker update og grafikken er flot.
KIU.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #84: 25 Feb 2009, 18:24 »

Det ser fornuftigt ud min ven.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #85: 25 Feb 2009, 18:27 »

Det ser fornuftigt ud min ven.. KIU Thumbs Up
Har jeg forbedret mit sprog med længere linjer, Jimmy? Men mange tak.
Lækkert at PSG fører ligaen, og at Lyon ikke bare tager det hele.
Ellers er det en lækker update og grafikken er flot.
KIU.
Hehe. Ja. De nåede sku lige at overtage den igen. Mange tak for din ros. Grafikken laver Sykkelfan1000, men sidebannersne er somme tider også mine. Er glad for du kan lide det.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #86: 27 Feb 2009, 18:10 »

Slet ingen interesse for det her? Kunne godt tænke mig at vide noget. Måske er det for egoistisk, men hvad er grunden til i ikke læser med her? Har kun set en 4-5 læsere her. Jer andre. Kan I ikke sige hvad der er galt ved bloggen og hvad jeg kan gøre bedre? Det kan jeg så prøve på at forbedre til næste gang og muligvis fange flere læsere den vej. Selvfølgelig er i ikke tvunget til at læse med, hvis i ikke gider, men kunne bare godt generelt tænke mig at høre grunden.

Hilsen AFC :-)
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #87: 27 Feb 2009, 19:45 »

Slet ingen interesse for det her? Kunne godt tænke mig at vide noget. Måske er det for egoistisk, men hvad er grunden til i ikke læser med her? Har kun set en 4-5 læsere her. Jer andre. Kan I ikke sige hvad der er galt ved bloggen og hvad jeg kan gøre bedre? Det kan jeg så prøve på at forbedre til næste gang og muligvis fange flere læsere den vej. Selvfølgelig er i ikke tvunget til at læse med, hvis i ikke gider, men kunne bare godt generelt tænke mig at høre grunden.

Hilsen AFC :-)

Hej AFC
Din blog fejler skam intet. Du skriver nogle glimrende opdates og dine resultater fejler jo ikke noget. Wink Men mange læsere, der i blandt mig selv, er de såkaldte silenct readers. De skriver ingen kommentarer, men læser blot med og nyder bloggen. Jeg har netop selv startet min første blog, og ville da gerne have mange kommentarer om hvad der er skidt og godt. Det får jeg ikke, og i stedet fokuserer jeg på noget helt andet. Nemlig, hvor mange gange min blog bliver læst. Din blog er rimelig godt belæst, du nærmer dig 1800 i dette øjeblik, og det er jo kun et udtryk for at folk må elske hvad du skriver, selvom de ikke kommentere. Så forsæt med at blogge, og jeg læser med Smiley, du skal bare ikke forvente en kommentar efter hver update Wink
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #88: 27 Feb 2009, 20:01 »

Hej warmon.

Mange tak fordi du vil svare. Jeg forstår godt det du siger, men som sagt. Jeg er nok en person som kun tænker på kommentarer og det er vel egentlig en dum ting. Som du siger, så er min blog ved at være læst på 1800 gange og det er jo også et plus for mig, men som sagt. Jeg vil gerne have kommentarer for noget jeg laver, for så ved jeg at der er interesse den vej. Men det lyder godt du vil læse med, og jeg skal forsøge at huske din kommentar. Tusind tak for den!
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #89: 27 Feb 2009, 20:21 »

Hej warmon.

Mange tak fordi du vil svare. Jeg forstår godt det du siger, men som sagt. Jeg er nok en person som kun tænker på kommentarer og det er vel egentlig en dum ting. Som du siger, så er min blog ved at være læst på 1800 gange og det er jo også et plus for mig, men som sagt. Jeg vil gerne have kommentarer for noget jeg laver, for så ved jeg at der er interesse den vej. Men det lyder godt du vil læse med, og jeg skal forsøge at huske din kommentar. Tusind tak for den!

Altså, ved ikke om det er dum ting. De kommentarer du får giver dig jo en idé om hvorvidt det du skriver er godt eller skidt, så synes bestemt ikke det er en dum ting. De er jo brugbare langt hen af vejen, men ville finde det rigtig trist hvis din blog skulle stoppe pga. manglende kommentarer..
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010