home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Une passion
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Une passion  (Læst 22829 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #90: 27 Feb 2009, 20:23 »

Okay. Mange tak alligevel. Du har jo ret Smiley
Men med hensyn til updates, så regner jeg med en lidt senere.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #91: 27 Feb 2009, 21:39 »

Den update ser jeg frem til at læse Wink har selv lige smidt min update ind i min blog xD, så må vi se om der er nogen der læser med der xD. Men lover dig noget feedback på din næste update i hvert fald Opstemt
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #92: 27 Feb 2009, 21:46 »


Une passion

30. januar 2012


''Vær velkommen Herrens år, og velkommen herhid''.. er sangen som nok synges i de fleste stuer når det nye år ringes ind. Her i Frankrig idag er det 30 dage siden det blev 2012. Imens har vi fået spillet en del kampe som skal pointeres og blive fortalt. Først startede vi mod Stade de Reims i midten af december og det blev en lorte aften for mit mandskab. Reims overtog simpelthen bare scenen og det var som om at så var det forhæng slået fra og Reims vandt 3-0.

Nogle dage senere gjaldt det imod vores ''venner'', Strasbourg som vi har været rimelig gode venner med igennem sæsonerne hvor det er blevet til sejre stortset. Det var det faktum vi gik med i hovederne til den kamp og vi vandt da også fuld fortjent og sten sikkert 4-1 på mål af Santin, Guilherme, Dikamona og Ouaddou.

Januar måned blev indledt imod Ligue 2 holdet, U.S Boulogne og vi havde hjemmebanen og det var en 9. runde i pokalkamp. Vi skulle videre så der var ikke så mange diggedarer fra kampstart. Det budskab fattede mine spillere og vores lille israeler Assulin førte os i front og hans makker, Toto Tamuz gjorde det ondt for Boulogne og gjorde det godt for os, for med det mål sendte han os videre til 10. runde med en 2-0 sejr.

Så var det en af de svære vi var oppe imod på udebane og det var Bordeaux som er et hold vi ikke har været så heldige med. Så vi skal nok ikke have nogle forhåbninger om at drikke en kop te med dem efter kampen. Det havde vi heller ikke, og de scorede stortset på stribe og det blev til 5 flotte mål, mens vi svarede igen med et lille trøste mål i slutningen. Kampen endte 5-1 og det var et resultat som sad på os længe.

Vi havde trukket Clermont Foot Auvergne 63 på udebane i kvartfinalen af pokalturneringen, hvor vi med en sejr ville avancere til semifinalen hvor Toulouse ville vente. Vi havde mange chancer, men vi fik dem ikke udnyttet og så er det godt vi har hovedstærke spillere som kan finde ud af at ramme målet med deres pande. Michael Jakobsen sprang højst i en duel i slutningen og headede os i semifinalen hvor Toulouse venter.


9 dage siden spillede vi hjemme mod Le Mans, som igen er et hold vi ikke har det store held i casionet med og det var også til at se fordi vores afleveringer fløj rundt som fyrværkeri og havnede de mest mærkværdige steder. Det kostede og grækeren Samaras scorede det eneste mål i den affære og vi tabte skuffende 1-0, selvom vi havde flest chancer, men grunden til det var udelukkende boldtab på dumme steder.

Få dage før kampen mod Grenoble hentede vi en venstre kant, eftersom Cesar Santin ikke overbeviser så meget mere. Spilleren det drejer sig om er Robbert Schilder og han er skaffet til Frankrig fra Holland af hvor han spillede normalt i mægtige Ajax Amsterdam. Han er virkelig et super talent som dog ikke har nogen landskampe på bagen, men i mine øjne er han et supertalent som går direkte ind og afløser Santin, hvis ikke det bliver Leonardo som har kæmpet med om pladsen. Schilder har fået nummer 21 og kontrakten løber til 2015.

Ugen efter der kom Grenoble på besøg med en forventning om ingen point kunne jeg skue på spillernes ansigter. Jeg fortalte spillerne at de ville få en pause og give spilletid til reserverne. Blandt dem var Gouffran og Tamuz, og netop Gouffran bragte os foran og lige efter var det så vores midtbanekreatør N'Diaye som virkelig har opblomstret sig på det seneste som gjorde det til 2-0, men Grenoble reducerede i overtiden, hvilket ikke hjalp en hatfis og resultatet holdt hjem, 2-1 til os.

Til slut her kan jeg så fortælle at vi spillede imod Stade Rennes FC her for to dage siden på vores eget lag og den kamp gik over alt forventning selvom vores kreatør på midtbanen, Alou Diarra, Cesar Santin, Jakobsen, Ibisevic og Santon ikke var med. Dermed var vejen banet for vores unge forsvarsspiller Matheo Chambon som måtte indkaldes i sidste øjeblik. Han spiller til dagligt i vores ungdomsafdeling, men måtte altså hentes op i sidste øjeblik til kampen. Han er blot 16 år og er dermed den yngste spiller hos Nancy som spiller igennem tiden, og netop Chambon bragte os foran på hjørnespark på hovedstød som han beviser han er et stort talent. Lidt efter blev det Guilhermes tur med hovedstød og så N'Diaye som skød os i front med hele 3-0 ved pausen.
Efter pausen ville Assulin så lege med og han viste lidt lækkerier fra hans bentøj og 4-0 stod det pludselig. Rennes trøstede sig selv med en reducering til 4-1, men Leonardo udbyggede til sidst med 5-1 og det blev også resultatet.

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #93: 27 Feb 2009, 21:47 »

Pyha. Så kom den. Håber i vil nyde den og give kommentarer. Jeg kigger lige forbi warmon Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #94: 27 Feb 2009, 23:05 »

En fin update fra din side.. jeg synes du udvikler dig som blogskriver og det er i den rigtige retning.. det er sgu super.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #95: 27 Feb 2009, 23:11 »

En rigtig god update fra din side. Dit sprog er fremragende og jeg var helt væk i teksten, blev næsten skuffet da jeg nåede slutningen, Wink. Ej det var fordi det gik så stærkt med at læse din update. Din placering i ligaen er egentlig okai, når man kigger på din form, men et par uheldige resultater vil bringe dig i nedrykningskampen. Håber du kan give holdet mere stabilitet, så du kan undgå nedrykningskampen og i stedet slås med om de europæiske pladser.

Og tak for du kigger ind hos mig Wink
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #96: 28 Feb 2009, 00:06 »

Tusind tak for de flotte ord begge to. Er glad for jeg udvikler mig som blogskriver. Håber jeg kan holde niveuaet. Jeg regner med en update om lidt, men det er ikke sikkert. Mange tak!
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Une passion
« Svar #97: 28 Feb 2009, 15:59 »

En lidt lang update men alligevel er den god pga. det skriftlige niveau, som faktisk har været pænt høj gennem hele bloggen.

Spændende indkøb. Mere er der vidst ikke at sige..
KIU.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #98: 28 Feb 2009, 16:02 »

Totusind tak til dig motZ. Tak fordi du siger mit sprog har været højt gennem bloggen og jeg føler også selv at mit sprog er forbedret en pæn del.
Igen mange tak og jeg håber du vil blive ved med at læse med osv.

Tak. I får desværre ikke update idag, da jeg skal til fest kl 19 Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #99: 02 Mar 2009, 16:38 »


Une passion

18. marts 2012


Knap 2 måneder er gået siden vi slog Rennes med 5-1 på eget græs i en overlegen sejr. Siden da har vi faktisk kæmpet os igennem 9 kampe, hvor af 3 af dem har været Liga cup og pokalturnering, mens 5 af dem er blevet til sejre og resten uafgjort og nederlag, som siger sig selv. Den første kamp var imod Rennes i pokalturneringens 10. runde hvor vi vandt stensikkert med 3-1 og kunne avancere til 11. runde hvor det viste sig Lorient ventede på os.

Mere pokalfodbold stod der på menuen bare ugen senere hvor det gjaldt ligacuppens semifinale imod Toulouse hvor vi var udmeldt til favoritter og mit mandskab foremåede at levere en udemærket præstation og hele holdet i dag bestod faktisk af ren reserver og de meldte sig klar til førsteholdet, og specielt en Toto Tamuz gjorde det med det eneste mål vi vandt med, nemlig 1-0 og gik videre til finalen hvor vi skal møde Rennes for bare 3. gang i streg i pokalfodbold.

Så skulle vi på besøg hos Saint Etienne med en lille chance for en sejr, men det var meget smalle forhold i følge bookmakerne som havde tippet en storsejr til Saint Etienne, og det var også det der skete. Selvom vi startede bedst med en hurtig scoring fra Gouffran, så fræsede Etienne toget bare derud af og vandt med 4-1, på blandt andet et selvmål af unge Chambon.

Efter nederlaget ventede Marseille i vores anden udekamp og det blev en blandet affære med 3 mål. 2 til Marseille og 1 til os og vores målscorer blev Michael Jakobsen som kom højest op i duellen og headede kuglen ind bag Mandanda. Vi tabte dermed 2-1 og vi havde fået andet nederlag på stribe, og vi skal lige oppe os inden det går helt galt.

Trods nederlagene kunne Michel Platini vores nye formand i klubben, eftersom vores tidligere bestyrelsesformand var gået på efterløn og havde dermed stoppet udmelde en overraskende udmelding til mig. Han sagde i et brev at han havde konkluderet med de andre medlemmer i klubben at en ny forlængelse kunne være muligt og var dermed sket i dette brev og jeg var jo selvfølgelig glad for den udmelding:

''Jeg er selvfølgelig super glad for Platini udmelder den besked der. Platini er en mand jeg har stor sympati for og jeg er elle vild over at have ham som bestyrelsesformand. Han er dygtig til at styre tingene og er altid glad på jobbet. Han har jo tidligere spillet i klubben her, så jeg tror der er mange af medlemmerne og spillerne her i klubben som er begejstret for at han er ny bestyrelsesformand. Jeg er glad for at være i Nancy. Nu har jeg været her i 4 år og er godt tilfreds med det. Jeg nyder jobbet her og det er en enhver drengerøvs drøm det her tør jeg godt sige med mine egne ord. Jeg håber stadig samarbejdet her kan fortsætte og som sagt kan jeg kun glæde mig over beskeden Platini udmeldte''.

Med beskeden fra Platini kunne jeg kun glæde mig over det nogle dage efter beskeden hvor vi mødte Sedan på udebane og en kedelig kamp var i sigte og det blev det også. Skuffende 0-0 var konsekvensen i den kamp og vi havde ikke fået en sejr i 3 kampe nu og det hele ser skidt ud for tiden, hvor vi ligger nummer 12 i ligaen, mens Lyon forventet har duksepladsen.

Tilgengæld kunne vi forsøge med en sejr over Toulouse på hjemmebane og en sejr var virkelig livsnødvendigt for os, for sikkerheden i klubben begyndte faktisk at dale lidt ned ad for mig, selvom beskeden fra Platini var udmeldt. Gouffran scorede vores mål, men Ouaddou blev udvist efter en hård og grim takling og med 14 minutter igen måtte vi altså spille med 10 mand, men det holdt heldigvist hjem og vi vandt 1-0 og vi havde fået vores første sejr i 4 kampe nu.

For 8 dage siden spillede vi imod AS Monaco på udebane og endnu en sejr fik vi med 0-1. Skytten i kampen blev Guilherme, men Guilherme måtte senere lade sig gå ud med en forvreden ankel som blev meldt ud fra lægestaben og det viste sig til senere hen, at vores brasilianske ven måtte være ude i 2 uger og dermed kunne vi bruge Toto Tamuz til de næste kampe.

Vi har så netop lige afsluttet vores pokalkamp imod Lorient på hjemmebane i 11. runde hvor vi desværre røg ud med 1-2. Toto Tamuz som jeg havde givet startplads til efter Guilherme var skadet, men var i truppen til kampen, scorede vores eneste mål, og lidt mere bonus kom til os, men desværre en skidt bonus. Igen fik Ouaddou rødt kort og det irriterede mig meget, for det viste sig til at Lorient udnyttede det kæmpe hul der kom i forsvaret efter Ouaddou røg ud. Jeg overvejer derfor i øjeblikket at smide Ouaddou ud af truppen, eftersom han får rødt hele tiden. Nu kan vi kun se fremad til Liga cup finalen mod Rennes.






Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #100: 02 Mar 2009, 16:39 »

Værsgo. Enjoy it! Thumbs Up

Husk: Hvis i vil have SS af spillere, hold, liga eller andet, så sig endelig til!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #101: 04 Mar 2009, 17:22 »

Da jeg har fået anskaffet mig noget flot og nyt grafik fra både Ghertesteas og Sykkelfan1000 vil jeg minde jer om at der kommer update lidt senere. Lige en appetitvækker Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #102: 04 Mar 2009, 18:18 »


Une passion

12. maj 2012


Kigger man på vores ligatabel placering nu, kan man godt give sig til kende vi ikke præsterer som forventet. Vi lider af nederlag på nederlag, samt kampe hvor det ender uafgjort. Vi ryger længere og længere ned af tabellen, men det kan vi også kun takke os selv for og sige til os selv at det går bare ikke længere og at vi derfor skal vinde nogle flere kampe.
Det hjalp nu ikke meget da vi spillede mod Sochaux nogle dage efter pokalturnering skuffelsen mod Lorient. Den kamp smittede af på vores mentalitet og moral og vi tabte 4-1.

Vi havde tabt til dem i pokalturneringen nogle dage før og vi stod imod dem. Lorient Bretagne Sud hed de og de havde været onde mod os hele tiden og igennem alle sæsonerne hvor jeg har været ved roret. Hjemmebanen var vores, men alligevel foremåede vi kun af skaffe et point hvor vores målscorer var selveste Leonardo som havde udtrykt sig for utilfredshed med hensyn til spilletid, hvilket han ikke har fået meget af, så derfor gav jeg ham chancen og det gav pote.

En overkommelig opgave var nu ikke faktummet hvor vi spillede mod mægtige Lyon på udebane for nogle måneder siden. Vi havde ikke meget at byde med husker jeg med min ellers dårlige hukommelse og vi tabte 3-0 hvor et af dem blev et selvmål fra vores side af og det var vores målmand som ellers har stået rigtig godt for os i år. Med det resultat vi sluttede med endte med at vi røg på 14. pladsen istedet for 13. pladsen som vi ellers har lagt os lunt på i gennem hele sæsonen stortset.

Ugen efter husker jeg vi spillede mod FC Metz hvor vi endnu en gang måtte ligge os med et nederlag og det satte i hvert fald ikke et stort flueben i bestyrelsens notesbog under mine præstationer med holdet kunne jeg regne ud. Tamuz blev vores eneste skytte og vi kunne allerede regne ud med det samme vi ikke kunne nå at ryge i top 10 med det resultat idag. Skuffende, meget skuffende for os.

Vi skulle forsøge os med et flot resultat over Paris SG som var sidste års vindere på hjemmebane. Vi kom ikke meget til kende i kampen, fordi PSG blev ved med at øge stillingen med mål for mål, hvor vi dog kom med reduceringer og reduceringer som udførte til en stilling af 3-2 ved pausen. Så er det godt vi har Rasmus Wurtz til at score de vigtige mål for os, for det er ikke første gang han skaffer os et godt mål på et godt tidspunkt. Han scorede nemlig til udlignen og resultatet 3-3 som gavnede os lidt og som kunne soves lidt på til næste kamp.

LOSC Lille som havde lagt sig på duksepladsen gennem sæsonen og faktisk kæmpet med om pladsen med Paris SG, mødte os i fjor. Lille var jo klare favoritter, men jeg anede nu alligevel en positiv overraskelse. Overraskelse eller ej, kom vi dog foran på mål af Gouffran lige inden halvlegen, men Lille udlignede desvære midt i anden halvleg, hvilket betød et resultat af 1-1 til begge parter som var udemærket for os, som er i dybt krise for tiden.

Krisen skulle prøves at overvindes med en sejr mod Stade de Reims på hjemmebane og det var også hvad vi fik set til kende i kampen. Først blev det Tamuz som var manden bag målet, mens det kort efter blev til en udligning af Stade de Reims. Vi satte Leonardo ind på venstre kanten eftersom Santin havde fået et smæld og turde derfor ikke tage nogen risiko for den spiller. Leonardo ham selv, bragte os på 2-1 og det blev resultatet også og vi havde fået en sejr!

Dagen var kommet. Spændingen og nerverne kunne ikke beskrives i min krop. Jeg stod over for et kæmpe pres for tiden, for jeg havde en meget usikker jobstatus, plus jeg skaffede dårlige resultater og nu stod jeg over for Stade Rennes i Liga cuppens finale på Stade de France i Saint. Denis. Jeg håbede på det bedste, men uheldigvist blev det til et nederlag og en sølv plads. Vi kom ellers bedst fra start med flest chancer, hvor en af dem udnyttede sig til mål hvor Guilherme headede os i front, men Rennes udlignede til stor skuffelse inden pausen hvor jeg trak spillerne ned i omklædningsrummet til en grundig snak. Åbenbart forstod de ikke meget af det og Rennes scorede til 1-2 og det blev resultatet i en ellers flot finale.

''Vi kan kun takke os selv idag. Vi udnyttede ikke mange chancer, men jeg er glad for vi fik et mål og det var også det der satte os igang i dag, kunne jeg mærke. Vi må bare erkende at vi har fået sølv, hvilket er fint for os. Rennes var bare bedre idag og det kan der ikke laves om på''

Efter den måske tvivlsomme skuffelse i følge andres meninger mod Rennes, stod vi over for bundproppen Strasbourg som inden kampen var blevet erkendt nedrykket til Ligue 2. Alligevel udnyttede vi ikke kæmpe favoritdelen og vi fik kun 1-1 mod et dårligt Strasbourg hold og det udviklede sig også til utilfredsheder efter kampen over min præstation med holdet i aftenens kamp.

Så var det jo her igår vi spillede mod Bordeaux på hjemmebane. Vi havde efter denne kamp kun 2 kampe tilbage i ligaen og så var Ligue 1 overstået. Vi lå på en 14. plads og det så langt om længe ud til at den position skulle holde hele vejen til slut. 2-2 fik vi mod Bordeaux hvor vi fik hjælp fra Thomas Kahlenberg og vores egen angriber, Guilherme som scorede målene for os. Nu kan vi bare se frem til Ligue 1's afslutning.

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #103: 04 Mar 2009, 18:23 »

Håber virkelig i vil give respons, da jeg virkelig har ondt i fingrene nu efter den update der Thumbs Up
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #104: 04 Mar 2009, 18:31 »

Hej AFC!
Syntes det er en fin update du kommer med, men den bliver måske lidt lang. Syntes du skriver godt, men som sagt det bliver måske lidt meget, at læse. Grafikken lader jeg de andre kommentere, da jeg ikke kommenterer min egen grafik Peace

Vi får håbe, at resultaterne bliver lidt bedre nu mod slutten af sæsonen og tilykke med sølv i liga cuppen. Ellers er det vel bare, at sige: Keep It Up!
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010