home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 112600 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #180: 23 Feb 2009, 14:31 »

Jeg har vel personligt stået for - hvad skal vi sige: et par hundreder af de gennemlæsninger! crazy

Det er jo fordi den er så go', Jimbo! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #181: 23 Feb 2009, 15:35 »

Jeg har vel personligt stået for - hvad skal vi sige: et par hundreder af de gennemlæsninger! crazy

Det er jo fordi den er så go', Jimbo! Thumbs Up

Jamen det klager jeg da heller ikke over.. Læs du den bare et par tusinde gange til.. Thumbs Up

Mange tak for de flotte ord Vespo.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #182: 23 Feb 2009, 21:37 »

Er det kun VesperGT, der har set update på forrige side? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Pepe
Gæst
 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #183: 23 Feb 2009, 21:45 »

Nej, jeg har skam også fulgt med  Cool

Fede handler. Keirrison er jo et af de største talenter i spillet, og han bliver helt sikkert en gevinst for dig!

De camouflerede brasilianere ser også gode ud, og de skal nok udvikle sig til gode spillere!

Så KIU, du har skabt en flot blog  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #184: 23 Feb 2009, 23:24 »

Nej, jeg har skam også fulgt med  Cool

Fede handler. Keirrison er jo et af de største talenter i spillet, og han bliver helt sikkert en gevinst for dig!

De camouflerede brasilianere ser også gode ud, og de skal nok udvikle sig til gode spillere!

Så KIU, du har skabt en flot blog  Thumbs Up

Det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up

Mange tak.. Oki.. jeg opdagede ham ved et tilfælde - men det blev Valencia der løb med ham.. Men det tror jeg da han gør..  Thumbs Up

Ja ikke.. de ser meget lovende ud - specielt Sebastião glæder jeg mig til.. Peace

Det vil jeg gøre - Mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #185: 24 Feb 2009, 05:54 »

Er det kun VesperGT, der har set update på forrige side? Rullende Øjne

Næh, det håber jeg da ikke for dit eget vedkommende........

Men jeg er da sikker på at folk læser med, det er nok bare mig, der har en obssessiv trang til at skulle kommentere hver enkelt update! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #186: 24 Feb 2009, 18:39 »



23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza



I syv graders varme i slutningen af februar trådte Zaragoza ind på mægtige Old Trafford i deres hvide trøjer og blå shorts, mens hjemmeholdet til stor jubel for deres fans trådte ind i deres røde trøjer og hvide shorts. Der var en nærmest euforisk stemning på the Theatre of dreams, hvor 71.224 tilskuere skrålede igennem, mens slagets gang blev ledet af den 44-årige nordmand Tom Henning Øvrebø. Nordmanden formåede at holde godt styr på gemytterne og de to mandskaber fik lov til at gå til stålet uden alt for mange spilstop og Øvrebo uddelte ikke et eneste gult kort i kampen. Gæsterne lagde hårdt ud og anført af Javier Saviola indledte Zaragoza et massivt angreb mod Vincent Enyeamas mål. Efter bare seks minutters spil lykkes det argentineren at få netmaskerne til at blafre, da han modtog en dyb stikning fra Camacho, sprintede fra forsvaret og lobbede bolden over en fremstormende Enyama.

En chokbølge bredte sig hos hjemmepublikummet, mens gæsterne dansede og jublede over Saviolas flotte scoring. Der blev gumlet tyggegummi til den store guldmedalje på Uniteds bænk inden Sir Alex Ferguson rejste sig og viftede sine spillere frem for at få bragt balancen i kampen. United-spillere gjorde som de fik besked på og et sandt inferno af skudforsøg ramlede ind over Sergio Asenjo, som viste verdensklassen med flere vitale redninger. Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney og Carlos Tevez var første halvlegs store syndere med flere brændte kæmpe chancer, men til deres forsvar skal det siges at Asenjo stod én af sine bedste kampe i karrieren. I anden halvleg gentog målet stil 1-0 sig, da Zapater sendte Oliveira af sted i dybden og han formåede at komme væk fra United-forsvaret. Enyama var mere tilbageholdende denne gang, men en Oliveira i høj fart rundende keeperen og sparkede den ind til yderst overraskende 2-0.

Med ni minutter igen stjal Scholes bolden fra Zapater og spillede bolden op mod Berbatov, som med ryggen mod mål modtog bolden. Berbatov fik hurtigt vendt rundt og iskoldt fik han pustet håb ind i sine holdkammerater med sin scoring, som Asenjo var tæt på at holde. Berbatov afsluttede på kanten af feltet og til trods for at Asenjo fik fingerspidserne på sad bolden for tæt på stolpen og United var tilbage i kampen. I kampens døende minutter havde begge hold muligheder for at score yderligere, men flotte redninger fra de to målmænd betød at der ikke blev scoret mere i kampen.

Manchester United - Zaragoza 1-2
0-1 Saviola '6
0-2 Oliveira '62
1-2 Berbatov '81

En mægtig skalp skulle forsvares på La Romareda fjorten dage senere og det var igen op til norske Tom Henning Øvrebø at styre begivenhedernes gang foran 39.978 forventningsfulde tilskuere. Nordmanden formåede endnu engang at holde godt styr på de to hold, som leverede en ganske elendig første halvleg, hvor det virkede til at begge hold ”bare” var interesseret i at spille bolden frem og tilbage. Sir Alex Ferguson og José Soler må have talt med store ord i pausen for det var to top motiverede hold, som kom på banen og specielt Wayne Rooney virkede i hopla. Den engelske landsholdsspiller udnyttede et øjebliks uopmærksomhed fra Van Buyten til at komme alene med Asenjo, hvorefter han bragede bolden i nettet til 1-0.

Målet havde samme effekt som på Old Trafford og hjemmeholdet eksplodere i en reinkarnation af Djengis Khans horder og bombede løs på Ben Foster. Foster virkede som den mand United manglede i den første kamp, men her sad han ud med en fingerskade. Fingeren så dog ikke ud til at bekymre Foster i dag, som gjorde sit bedste for at redde kastanjerne ud af ilden for sine holdkammerater i resten af halvlegen. Som kampen skred frem pressede United mere og mere på for at sikre sejren, men solidt forsvarsspil og godt målmandsspil fra Asenjo holdt United fra yderligere scoringer. I dommerens overtid erobrede Zapater bolden, fandt Camacho som med en dyb stikning sendte Oliveira afsted mod mål. Ben Foster kom godt ud, men på kanten af feltet bragede brasilianeren bolden i kassen til slutresultatet 1-1.

Zaragoza møder i UEFA cuppens anden Knockout Runde franske Rennes, som sendte Lazio ud med samlet 3-1 og eftersom franskmændene er placeret næstsidst i Lique 1 har de andre ting at tænke på. Zaragoza har derfor gode muligheder for at spille sig i kvartfinalen og sammen med Valencia repræsenter de Spaniens muligheder for at vinde UEFA Cuppen for første gang siden 2007.

Zaragoza - Manchester United 1-1
0-1 Rooney '46
1-1 Oliveira '90

Logged

- Veni, vidi, vici -

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #187: 24 Feb 2009, 18:45 »

fantastisk! du slog united!


læser selvfølgelig med hver gang  Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

sindsygt
Gæst
 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #188: 24 Feb 2009, 18:48 »

Nice update, Jimmy Smiley

Mere er der ikke at sige Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #189: 24 Feb 2009, 19:05 »

Shockeret











Det er det eneste jeg kan sige: Shockeret Hvordan du formår at overrumple United, specielt på det gamle travefort er ude over min fatteevne!
Bare sådan af ren nysgerrighed: Kan man få et SS af opstillinger, så man kan se, hvilket United hold du over 2 kampe formåede at slå ud af UEFA'en? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #190: 24 Feb 2009, 19:15 »

fantastisk! du slog united!


læser selvfølgelig med hver gang  Thumbs Up

Helt helt enig Thumbs Up

Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Nice update, Jimmy Smiley

Mere er der ikke at sige Opstemt

Mange tak sindsygt Wink

Hehe.. Det er jeg glad for Thumbs Up

Shockeret











Det er det eneste jeg kan sige: Shockeret Hvordan du formår at overrumple United, specielt på det gamle travefort er ude over min fatteevne!
Bare sådan af ren nysgerrighed: Kan man få et SS af opstillinger, så man kan se, hvilket United hold du over 2 kampe formåede at slå ud af UEFA'en? Smiley

Ja jeg ved det sgu heller ikke.. er stadig selv i chok.. og det gør fandeme ondt som United-fan at slå dem ud.. Græder

Du får dem lige..
Første Kamp:


Anden Kamp:
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #191: 24 Feb 2009, 19:25 »

1) Det er for sindsygt at United overhovedet ender på en 3. plads i Champions League gruppespillet!
2) Det er sindsygt at de med det hold dér, ikke kan slå José og resten af Zaragoza over 2 kampe!

Nice Work, Jimbo Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #192: 24 Feb 2009, 19:41 »

1) Det er for sindsygt at United overhovedet ender på en 3. plads i Champions League gruppespillet!
2) Det er sindsygt at de med det hold dér, ikke kan slå José og resten af Zaragoza over 2 kampe!

Nice Work, Jimbo Opstemt

1) Ja det er jo ufatteligt ringe, men de endte a point med Feyenoord, som var bedre indbyrdes..

2) Nej jeg forstår det heller ikke - vi spillede okay i perioder, men United var klart overlegne.. Jeg sender en stor tak til Sergio Asenjo og Ricardo Oliveira.. Thumbs Up

Mange tak Vespo Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #193: 25 Feb 2009, 17:06 »

Her er en bette plan fra min side

De næste updates

Primera Dívision efter 30 kampe

UEFA Cuppen 2010/2011 (ekstra update hvis vi kommer i finalen)

Copa del Rey 2010/2011 (ekstra update hvis vi kommer i finalen)

Sæsonafslutningen i Primera Dívision

Lyder det fint?
Logged

- Veni, vidi, vici -

sindsygt
Gæst
 
Sv: 23# Et spansk mirakel - Real Zaragoza
« Svar #194: 25 Feb 2009, 17:14 »

Ja, det lyder rigtig fint Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010