home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 518 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108295 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #15: 21 Jan 2009, 13:10 »

Håber du bliver forfulgt at uheld og får samme negative succes som jeg i min blog crazy

Ej held og lykke i det spanske, og jeg vil kigge ind i ny og næ, nå tiden rækker til det Smiley

hehe.. jaa det ville sgu være skidt.. Skuffet Nej jeg har nogenlunde styr på spillet tror jeg.. har overført lidt taktik fra 08'eren..

Mange tak Shaft.. Det er jeg rigtig glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #16: 21 Jan 2009, 13:28 »



2# Ny træner - Real Zaragoza



01-07-08

Så gik den ikke længere for Marcelino, som lidt efter en lille måned hos Zaragoza har fået sparket grundet tillidsbrud mellem ham og bestyrelsen. Marcelino har gjort sig negativt bemærket i den spanske presse og han har ikke levet op til de ambitioner han fortalte om til jobsamtalen. Víctor Fernández, som tidligere stået i spidsten for Zaragoza fra 1991 til 1996 og igen fra 2006 til 2008 var mediernes umiddelbare favorit, men valget faldt i stedet på den tidligere spanske landsholdsspiller Juan José Soler Rodríguez. I daglig tale går den 30-årige under navnet José Soler og han var spået til at blive én af de helt store spanske spillere. Skader ødelagde det desværre for højrekanten, der som 25-årig måtte trække sig tilbage som fodboldinvalid, men Soler nåede alligevel 30 landskampe med fire mål til følge.

José Soler kunne dog ikke slippe fodbolden helt og det spanske forbund tilbød ham jobbet som assistenttræner for u19-holdet. Solers evner som træner var overraskende store og han overtog senere holdet med stor succes. I 2006 gjorde det spanske u19-hold til Europamester efter 2-1 sejr over Skotland i Polen og den bedrift er stadig Solers største. Zaragoza har givet Soler en 5-årig kontrakt og den ambitiøse træner forventer da også meget af sig selv;

Jeg er meget stolt over at få chancen i så stor klub, som Zaragoza og jeg satser højt i denne sæson. Jeg går efter førstepladsen i ligaen og vi satser benhårdt på at kunne snuppe Copa del Rey trofæet foran Primera Dívision holdene selvom det bliver svært. Truppen burde være stærk til at kunne rykke direkte op og derfor kommer I heller ikke til at se de store handler på La Romareda medmindre én eller flere af profilerne bliver solgt

Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #17: 21 Jan 2009, 13:54 »

Mange tak for den varme velkomst Zone Thumbs Up Mange tak - du plejer ellers ikke at kunne lide mine hold.. hehe Rullende Øjne Det håber jeg også.. 

Hmm Juan José Soler Rodríguez har da været med i tankerne om dette hold - men hvem siger det bliver ham.. crazy

Det er da kun enkelte hold Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AFC
Gæst
 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #18: 21 Jan 2009, 14:43 »

Endelig kom du med en ny blog Jimmy. Dine blogs har altid været blogs jeg har skulle følge med i. Det vil jeg stadigvæk og håber også du vil i mine når jeg blogger om et hold. Zaragoza er en spændende klub. Især med Zapater som er en klassespiller. Glæder mig til mere. Fin grafik i øvrigt.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #19: 21 Jan 2009, 14:45 »

Du har fanget mig:)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #20: 21 Jan 2009, 15:30 »

Det er da kun enkelte hold Wink

Ja men alligevel de fleste.. men godt du er med alligevel.. Thumbs Up

Endelig kom du med en ny blog Jimmy. Dine blogs har altid været blogs jeg har skulle følge med i. Det vil jeg stadigvæk og håber også du vil i mine når jeg blogger om et hold. Zaragoza er en spændende klub. Især med Zapater som er en klassespiller. Glæder mig til mere. Fin grafik i øvrigt.

Jaaah.. det kom son et lyn fra en klar himmel.. Jamen det er jeg da glad for at du synes..

Jamen det vil jeg da gøre når næster kommer om en tre ugers tid Wink

Zapater er noget for sig selv og det er derfor jeg udnævnte ham som anfører som noget af det første.. Thumbs Up Det er eg glad for at høre Thumbs Up

Newton Heath er leverandøren.. Thumbs Up

Du har fanget mig:)

Det er jeg glad for  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #21: 21 Jan 2009, 17:02 »

God indledning og god anden update! Du skriver rigtig godt, som i dine andre blogs! Kan rigtig godt lide din måde at skrive om tingene på! Det er meget forståeligt og det er rigtig god underholdning når du skriver updates! Thumbs Up Keep it up
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #22: 21 Jan 2009, 18:27 »

Arh, for helvede Jimmy!

Jeg sad i går og gættede på alle mulige spanske hold - og jeg havde Zaragoza i tankerne - men gætter ikke på dem...... PIS OG LORT!!! Sur

Ej, jeg glæder mig skam...... Jeg forudser følgende: Du taber Liga Adelante med 2 point til Celta, men du kommer i semifinale mod Valencia, hvor du - desværre Wink - taber samlet 2-3......

Jeg håber du vil gøre min spådom til skamme, men alligevel...... Wink

I'm a follower! Thumbs Up Peace
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #23: 21 Jan 2009, 18:31 »

Dejligt med endnu en blog fra dig Jimmy, jeg følger selvfølgelig med Opstemt Rigtig godt klubvalg i øvrigt og grafikken er der heller ikke noget i vejen med Opstemt Opstemt KIU
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #24: 21 Jan 2009, 19:33 »

1) God indledning og god anden update! 2) Du skriver rigtig godt, som i dine andre blogs! 3) Kan rigtig godt lide din måde at skrive om tingene på! 4) Det er meget forståeligt og det er rigtig god underholdning når du skriver updates! Thumbs Up 5) Keep it up

1) Mange tak x2 Thumbs Up
2) Mange tak Thumbs Up
3) Det er jeg glad for Wink
4) Godt - er eg glad for Wink
5) Tak - det vl jeg da gøre Thumbs Up

Arh, for helvede Jimmy!

Jeg sad i går og gættede på alle mulige spanske hold - og jeg havde Zaragoza i tankerne - men gætter ikke på dem...... PIS OG LORT!!! Sur

Ej, jeg glæder mig skam...... Jeg forudser følgende: Du taber Liga Adelante med 2 point til Celta, men du kommer i semifinale mod Valencia, hvor du - desværre Wink - taber samlet 2-3......

Jeg håber du vil gøre min spådom til skamme, men alligevel...... Wink

I'm a follower! Thumbs Up Peace

Lille vesper.. nåh.. hehe Hævet Øjenbryn

Ja jeg må sige at jeg nok havde afsløret det i går, hvis du havde gættet det.. Muhahaha Djævel

Jeg vil da løfte sløret at jeg tvivler på at Celta overhovedet ender i top7.. Den med Copa del Rey er mere sandsynlig.. Sur

Ja ja du er så sjov.. hehe.. håber jeg også Thumbs Up

Ja jeg burde jo faktisk melde dig til politiet, men det er nu rart at du altid læser med.. hehe Thumbs Up TAK for det Thumbs Up

Dejligt med endnu en blog fra dig Jimmy, jeg følger selvfølgelig med Opstemt Rigtig godt klubvalg i øvrigt og grafikken er der heller ikke noget i vejen med Opstemt Opstemt KIU

Tak patrick Thumbs Up Det er jeg glad for.. Mange tak.. Det vil jeg ikke tage æren for - det er Newton Heath, der har leveret den..

Tak det vil jeg gøre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #25: 21 Jan 2009, 19:37 »

Tak - oki nice.. hvor langt er du nået?

Skal lige til at starte 3 sæson Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #26: 21 Jan 2009, 19:47 »

Tak - oki nice.. hvor langt er du nået?

Skal lige til at starte 3 sæson Opstemt

Hehe.. ikke så langt.. skal til 16. spillerunde i første sæson.. Opstemt

Hvordan gik det så de første sæsoner så?
« Seneste Redigering: 21 Jan 2009, 19:51 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #27: 21 Jan 2009, 20:50 »

Skal i have lidt om preseason?
Logged

- Veni, vidi, vici -

dida
Gæst
 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #28: 21 Jan 2009, 20:52 »

jaa!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #29: 21 Jan 2009, 20:54 »

Jimmy, du ved jo godt at min spådom holder............

I'm magic, PETER MAGIC!!!!! Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010