home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108484 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
LUKKET - Real Zaragoza
« : 20 Jan 2009, 22:28 »



1# Intro - Real Zaragoza



Den 18. maj 2008 kunne Real Madrid lade sig hylde som spanske mestre for 31. gang efter at ført ligaen næsten fra start til slut og det er i øvrigt spansk rekord. Den præstation blev dog i mine øjne overskygget af Real Zaragoza, som efter rædselsfuld sæson sluttede et point under stregen og må se den dystre sandhed i øjnene. Når Zaragoza tørner ud på La Romareda bliver det i Liga Adelante og alle omkring klubben forventer at holdet rykker direkte op i landets bedste række hurtigst muligt. Det kan dog blive en besværlig opgave, da klubben efter nedrykningen har sagt farvel til flere af klubbens allerstørste profiler. Det efterlader et tomrum i den faldne storklub og manager Marcelino García Toral med et budget på små 85.000.000 kroner

Playmakeren Pablo Aimar, kantspilleren Juanfran og den garvede keeper Cesar er nogen af de spillere, som skal erstattes, men spørgsmålet er om det ikke bliver sværere at erstatte angrebsprofilerne Diego Milito og Sergio Garcia. Også de centrale midtbanespillere Òscar og Peter Luccin er ude af billedet og hvad gør man så når man er ansat af en meget ambitiøs bestyrelse? Marcelino har forsøgt at dæmpe favoritværdigheden i både medierne, i bestyrelseslokalet og på træningsbanerne, hvilket eftersignende har gjort ham yderst upopulær i Zaragoza. Marcelino har ellers kun været ansat hos Real Zaragoza siden 28. maj 2008, men i de spanske medier citeres bestyrelsesformande n for at diskutere potentielle træneremner.

Marcelinos udtalelser i pressen er forkastelige og det er absurd, at en så ny træner kommer med udtalelser der ligger så fjernt fra den bestyrelse, som lige har ansat ham. Hvis udtalelserne er rigtige bør vi overveje hans fremtid i klubben og allerede på nuværende tidspunkt er vi nød til at overveje nye træneremner. Det er forkasteligt og jeg tror desværre at vi begik en stor fejltagelse ved at ansætte ham.” – Eduardo Bandrés



Valgte Ligaer: De to bedste rækker i England & Spanien – Den bedste række i Frankrig, Holland, Italien, Portugal og Tyskland

Database: 9.2.0
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 22:59 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Pokalskabet + Updateoversigt
« Svar #1: 20 Jan 2009, 22:28 »

Pokalskabet/Sæsonoversigt 
       
08/09 Real Zaragoza
:
- 1'er i LIGA Adelante
- Semifinalist i Copa del Rey (Sendt ud af Barça)

09/10 Real Zaragoza
- 6. plads i Primera Dívision
- Semifinalist i Copa del Rey (Sendt ud af Barça)

10/11 Real Zaragoza
- 2'er i Copa del Rey (Real Madrid vandt efter straffespark)
- 4'er i Primera Dívision
- Vinder af UEFA Cuppen (2-0 over Valencia)

11/12 Real Zaragoza
- 2'er i UEFA Super Cup (Barcelona vandt 2-0)
- Semifinalist i Copa del Rey (Sendt ud af Barça)
- Røg ud i 1/8-finalen i Champions League (Sendt ud af Manchester United efter straffesoark)
- 4'er i Primera Dívision

12/13 Real Zaragoza
-
-
-



Oversigt over updates i Real Zaragoza
1# Intro
2# Ny træner
3# Preseason
4# Som ventet
5# Halvvejs
6# The promised land
7# Copa del Rey 08/09
8# Afslutningen
9# Transfers
10# Preseason
11# Truppen
12# Udsendt
13# De sidste formaliteter
14# Rundt om Soler
15# Rundt om Zapater
16# Flying
17# 200
18# De sidste seks
19# Truppen 10/11
20# Tromsø & Preseason
21# Ikke godkendt
22# Januar transfers
23# Et spansk mirakel
24# The Number Five
25# Copa del Rey Finalen
26# Det forjættede land
27# UEFA Cup finalen
28# Transfers
29# Truppen 11/12
30# Marítimo
31# UEFA Super Cup
32# Blandende bolsjer
33# Spanske transfers
34# Pokalfightere
35# Det uafgjorte forår
36# De sidste otte
37# Store transfers
38# Truppen 12/13

« Seneste Redigering: 19 Mar 2009, 19:45 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #2: 20 Jan 2009, 22:31 »

God indledning og spændene at følge dit eventyr i zaragoza Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Pepe
Gæst
 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #3: 20 Jan 2009, 22:31 »

Lækkert! Vil hele sikkert følge med, da du længe har været en af - i mine øjne - bedste blogskrivere på scenen! Glæder mig til mere!
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #4: 20 Jan 2009, 22:32 »

Ser frem til en update, hvornår kan den regnes klar..? Opstemt
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #5: 20 Jan 2009, 22:43 »

Godt at se du er tilbage Jimmy Opstemt

glæder mig til at se hvad du kan fører dem til Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #6: 20 Jan 2009, 22:44 »

Rigtig godt klub valg , spiller også selv med dem lige nu .

Rigtig god indledning , så jeg regner med at læse fast med Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #7: 21 Jan 2009, 06:19 »

God indledning og spændene at følge dit eventyr i zaragoza Smiley

Mange tak - det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up

Lækkert! Vil hele sikkert følge med, da du længe har været en af - i mine øjne - bedste blogskrivere på scenen! Glæder mig til mere!

Mange tak - det er jeg glad for at høre Thumbs Up Tak tak for de meget flotte ord - man bliver helt rørt Thumbs Up

Det er jeg glad for Thumbs Up

Ser frem til en update, hvornår kan den regnes klar..? Opstemt

Det var godt nok hurtigt du ville have update - den kommer lidt senere i dag.. Wink

Godt at se du er tilbage Jimmy Opstemt

glæder mig til at se hvad du kan fører dem til Peace

Tak Marchang Thumbs Up

Det gør jeg faktisk også Thumbs Up

Rigtig godt klub valg , spiller også selv med dem lige nu .

Rigtig god indledning , så jeg regner med at læse fast med Opstemt

Tak - oki nice.. hvor langt er du nået?

Mange tak - det er jeg rigrig glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #8: 21 Jan 2009, 09:21 »

Meget meget spændende Jimmy.. Det er jo et klassisk valg :b

Zaragoza har klart det bedste hold i adelante, det er der ingen tvivl om. Så alt andet end oprykning vil være en skuffelse. Jeg glæder mig.
Jeg synes dog ikke om topbanneret, da man faktisk ikke engang kan se hvem det er (kun hvis man ved hvem zapater er), plus det er lidt grumset. Jeg har prøvet at lave et nyt i lidt bedre kvalitet, og i samme størrelse. Feel free to use it. Thumbs Up
Ellers kanon skrevet Jimmy. Jeg er inn. :]

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #9: 21 Jan 2009, 11:44 »

Meget meget spændende Jimmy.. Det er jo et klassisk valg :b

Zaragoza har klart det bedste hold i adelante, det er der ingen tvivl om. Så alt andet end oprykning vil være en skuffelse. Jeg glæder mig.
Jeg synes dog ikke om topbanneret, da man faktisk ikke engang kan se hvem det er (kun hvis man ved hvem zapater er), plus det er lidt grumset. Jeg har prøvet at lave et nyt i lidt bedre kvalitet, og i samme størrelse. Feel free to use it. Thumbs Up
Ellers kanon skrevet Jimmy. Jeg er inn. :]



Mange mange tak superpew.. Sjovt klassisk valg, for det er første gang nogen blogger om dem i 09'eren.. Peace

Helt helt enig..

Er nu ret godt tilfreds med banneret - det er heller ikke mig, der har lavet det - det er Newton Heath.. Og hvem ved ikke hvem Zapater er? han var da én af de bedste i 08'eren.. Men mange tak for dit bud og det vil jeg bruge på et tidspunkt.. og igen tak Thumbs Up

Mange tak -  det er jeg glad for at høre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #10: 21 Jan 2009, 11:53 »

Mange mange tak superpew.. Sjovt klassisk valg, for det er første gang nogen blogger om dem i 09'eren.. Peace

Helt helt enig..

Er nu ret godt tilfreds med banneret - det er heller ikke mig, der har lavet det - det er Newton Heath.. Og hvem ved ikke hvem Zapater er? han var da én af de bedste i 08'eren.. Men mange tak for dit bud og det vil jeg bruge på et tidspunkt.. og igen tak Thumbs Up

Mange tak -  det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Hehe.. Well der er en del som spiller med Zaragoza uden at blogge om dem synes jeg. Det ved jeg ikke. Kan godt være det ikke er klassisk. :b

Med hensyn til banneret er det helt fint. Jeg leger bare lidt med en masse forskellige ting, så hjælper de folk jeg nu bare kan hjælpe. Det gør jo heller ikke noget, at det bare er mig der ikke synes om banneret hehe  Thumbs Up

Jeg synes nu godt nok der var mange andre alternativer i 08'eren end Zapater.. Nok om det..  Tunge Held og lykke Jimmy.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #11: 21 Jan 2009, 12:07 »

Hehe.. Well der er en del som spiller med Zaragoza uden at blogge om dem synes jeg. Det ved jeg ikke. Kan godt være det ikke er klassisk. :b

Med hensyn til banneret er det helt fint. Jeg leger bare lidt med en masse forskellige ting, så hjælper de folk jeg nu bare kan hjælpe. Det gør jo heller ikke noget, at det bare er mig der ikke synes om banneret hehe  Thumbs Up

Jeg synes nu godt nok der var mange andre alternativer i 08'eren end Zapater.. Nok om det..  Tunge Held og lykke Jimmy.

Hehe.. ej det er et klassisk spansk hold og et meget spændende hold.. Thumbs Up

Jeg synes at det er rigtigt fint at du siger din mening Wink

Nu havde jeg jo lidt af en spansk flip i 08'eren så jeg hentede ham ret ofte - men han er smag og behag..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #12: 21 Jan 2009, 12:24 »

Wee.. Endelig er du tilbage! Ganske spænende valg af hold, som du forhåbenlig kan få tilbage på rette spor. Thumbs Up .. Mon vi skal have Solér tilbage på bænken Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #13: 21 Jan 2009, 13:01 »

Wee.. Endelig er du tilbage! Ganske spænende valg af hold, som du forhåbenlig kan få tilbage på rette spor. Thumbs Up .. Mon vi skal have Solér tilbage på bænken Rullende Øjne

Mange tak for den varme velkomst Zone Thumbs Up Mange tak - du plejer ellers ikke at kunne lide mine hold.. hehe Rullende Øjne Det håber jeg også.. 

Hmm Juan José Soler Rodríguez har da været med i tankerne om dette hold - men hvem siger det bliver ham.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #14: 21 Jan 2009, 13:07 »

Håber du bliver forfulgt at uheld og får samme negative succes som jeg i min blog crazy

Ej held og lykke i det spanske, og jeg vil kigge ind i ny og næ, nå tiden rækker til det Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010