home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72831 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #135: 26 Feb 2009, 17:40 »

Hahah, havde du selv arrangeret dit venskabskamp mod Fløng Hedehusene? Smiley
Men ellers en god blog, og nogle gode resultater.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #136: 26 Feb 2009, 18:26 »

Hahah, havde du selv arrangeret dit venskabskamp mod Fløng Hedehusene? Smiley
Men ellers en god blog, og nogle gode resultater.
Jep, jeg arrangerer altid mine egne venskabskampe. Siger tak for at du læser lidt med Wink

Det er da bare en meget nice regen du har fået fat i Opstemt
God update Smiley
Tak! Han har også et enormt potentiale. Og en syg teknik Thumbs Up
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #137: 26 Feb 2009, 22:41 »

Jep, jeg arrangerer altid mine egne venskabskampe. Siger tak for at du læser lidt med Wink
Tak! Han har også et enormt potentiale. Og en syg teknik Thumbs Up
Nice Smiley
Jeg spiller i Fløng Hedehusene  Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #138: 28 Feb 2009, 16:51 »

Nice Smiley
Jeg spiller i Fløng Hedehusene  Thumbs Up
Seriøst? Smiley
- Jeg arrangerede egentligt kampen fordi at mit hold skulle vinde stort, og fordi en af mine bedste venner har spillet der Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #139: 28 Feb 2009, 19:04 »

Nå, jeg regner med at få en update op i aften eller i morgen, som omhandler en ret lang periode.
Jeg vil skrive om diverse ting, og så mine taktiske aspekter. Ikke så meget om kampene, dog vil der nok komme noget som omhandler kampene.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #140: 01 Mar 2009, 13:10 »

I Champions League er jeg forresten kommet i gruppe med Lyon, Barcelona og Dynamo Kiev. Ikke så godt, med Barca og Lyon..
Men nogle af gruppespillets kampe er med i næste update, som nok kommer inden for et par timer Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#26; Glory - 'The Villa'
« Svar #141: 01 Mar 2009, 16:42 »


4-4-2, start!



  • 2-1 vs. Portsmouth (PL)
  • 1-0 vs. Birmingham (PL)
  • 1-2 vs. Barcelona (CL)
  • 3-1 vs. Tottenham (PL)
  • 5-0 vs. Coventry (LC)
  • 2-1 vs. Bolton (PL)
  • 0-0 vs. Lyon (CL)
  • 0-4 vs. Chelsea (PL)
Siden kampen mod Newcastle er der sket mange ting, som jeg ikke har snakket om. Vi har fået en del sejre, Bojan fik endeligt scoret (endda mod Barcelona), vi er påbegyndt Champions League samt Ligacuppen. Sidstnævnte er mit personlige mål for sæsonen. Ligacuppen er den eneste engelske titel jeg mangler, og så kan jeg rejse videre hvis jeg lyster. I netop ligacuppen mødte vi Coventry, hvor jeg sendte et ungt hold på banen. Pausestillingen var 3-0, grundet en offensiv indstilling som var meget bred. Alle 3 mål stod nyindkøbet Ralf Brückner for, og han havde derfor et hattrick i baggagen ved halveg. I 2. halveg scorede David Luiz to mål efter hjørnespark og kampen endte 5-0. I næste runde venter Brigthon. Med samme unge osptilling som mod Coventry vandt vi også 2-1 over Bolton i ligaen, hvor Reo-Coker og David Luiz scorede. I Champions League spillede vi mere defensivt end normalt og spillede bredt og langsomt. Vi spillede bolden rundt, og igen beviste vores kamp mod Barcelona bare at vi altid er uheldige mod storholdene. Vi har alt spillet i hele kampen, flest skud osv, men alligevel løber Barca af med sejren på to sene mål af Eto'o, hvorefter Bojan reducerede.  Mod Lyon kunne kampen have gået begge veje, men vi burde have løbet af med sejren i overtiden da Bojan helt frit, uden målmand, tillod sig at sparke på den ene opstander. I Premier League fik vi røv mod Chelsea. Igen var de heldige, og 0-4 resultatet er fuldstændig misvisende. Det første mål scorer Drogba efter en tilbagelægning blev til en skovtur fra Asenjos side. Asenjo tog et langt træk og Drogba kunne uden at bevæge sig score til 1-0. Det næste mål var en enorm forsvarsfejl, hvor der også skulle være dømt offside. Deres tredje mål var på et ukorrekt straffespark, og til sidst fik de endeligt et ordentligt mål, da Deco bankede bolden op i det lange hjørne fra 35 meters afstand.

« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 22:59 af DavidMadsen » Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #26; Glory - 'The Villa'
« Svar #142: 01 Mar 2009, 23:30 »

Bliver mere og mere spændende for hver update, håber ikke du forlader Villa selvom det skulle lykkes dis at hente Liga Cup trofæet hjem... Men det er jo selvfølgelig helt op til dig Smiley
Ser frem til den næste update.. KIU
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #143: 01 Mar 2009, 23:50 »

Seriøst? Smiley
- Jeg arrangerede egentligt kampen fordi at mit hold skulle vinde stort, og fordi en af mine bedste venner har spillet der Thumbs Up
Jep jep Smiley
Hvem er han?
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #26; Glory - 'The Villa'
« Svar #144: 02 Mar 2009, 00:36 »

God blog godt skriftligt har dog kun set dine senere updates, man planlægger at få læst resten igennem snart
EDIT: Hvem er din ven ? Smiley kan være man kender ham Opstemt (spiller sammen med philli Wink)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26; Glory - 'The Villa'
« Svar #145: 02 Mar 2009, 13:34 »

Bliver mere og mere spændende for hver update, håber ikke du forlader Villa selvom det skulle lykkes dis at hente Liga Cup trofæet hjem... Men det er jo selvfølgelig helt op til dig Smiley
Ser frem til den næste update.. KIU
Jeg takker mange gange, og overvejer lige en ekstra gang om jeg bliver i Villa. Jeg kunne i teorien også bliver i Villa og hente CL eller Uefa cuppen hjem. Men det kommer lidt an på hvilke tilbud jeg får Thumbs Up

Philli & naitsirhc: Han hedder Nikolai Levsen, og flyttede til Vestjylland med familien (her hvor jeg bor) for omkring tre år siden Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #26; Glory - 'The Villa'
« Svar #146: 02 Mar 2009, 16:14 »

Har han gået på Hedehusene Skole? xD
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #26; Glory - 'The Villa'
« Svar #147: 03 Mar 2009, 16:20 »

Ikke for et være stressende, men hvornår kan vi forvente en update..? Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26; Glory - 'The Villa'
« Svar #148: 03 Mar 2009, 16:27 »

Har han gået på Hedehusene Skole? xD
Jep Smiley

Ikke for et være stressende, men hvornår kan vi forvente en update..? Opstemt
Jeg regner med at få noget op engang i aften, måske imorgen da jeg først lige har fået fri fra skole. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skrive den næste update endnu Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#27; Glory - 'The Villa'
« Svar #149: 03 Mar 2009, 22:54 »


Nye tanker!


Succes?

  • 3-2 vs. Dynamo Kiev (CL)
  • 1-0 vs. West Ham (PL)
  • 4-1 vs. Manchester U. (PL)
  • 3-2 vs. Sunderland (PL)
  • 1-0 vs. Dynamo Kiev (CL)
  • 2-0 vs. Reading (PL)
  • 3-0 vs. Brigthon (LC)
  • 3-0 vs. Sheffield U. (PL)
Efter vores pinlige 0-4 røvfuld på "Broen", var det tid til at spille mod Dynamo Kiev i Champions League. Det var altafgørende at vinde begge kampe, for at følge med i vores stærke gruppe. Dog var vi meget skadesplagede, egentligt til alle kampene lige siden opgøret mod Chelsea. Lyon og Barca trak fra i toppen, men to sejre i løbet af de næste to runder kunne bringe os med i toppen.

 Den første klarede vi snildt og de blev i første kamp slået 3-2, hvori to mål af Lavezzi, et enkelt af Ashley Young og to reduceringer af Artem Milevskiy gav slutresultatet 3-2, hjemme på Villa Park. Efter kampen tog jeg hjem til den lille lejlighed og tænkte tingene grundigt igennem. Marseille, Monaco, Valladolid og Malaga var blot nogle af de få klubber som overvejede at give deres manager sparket. Jeg kunne jo altid skifte tilbage til England, og tage en europæisk titel med et engelsk hold? Kortene var på bordet, og beslutningen var op til mig. Endnu vidste jeg ikke hvad jeg ville gøre, da jeg som barn var fan af Marseille. Alt hysteriet om min rejselyst og pokalhunger var blevet for meget, igen på grund af journalisterne. Jeg stirrede tomt ud af vinduet, mens jeg drak en tår cola.

 I løbet af de næste par uger tænkte jeg rigtigt meget, men formåede at holde fokus på kampene. Vi slog, blandt andre resultater, West Ham 1-0 hjemme. Derudover slog vi United med de lamslående cifre 4-1 endda på Old Trafford. En fantastisk indsats, hvor Daniel Sturridge stod for to af vores mål mens Barry og Reo-Coker klarede den resterende halvdel af vores mål. Sunderland blev slået, stadionudvidelsen til 55.000 siddepladser blev færdigbygget, og det sendte flere penge til transferbudgettet, det var dog ikke noget jeg ville bruge. Efterfølgende tabte vi 1-0 i ukraine i gruppespillets andet opgør mod Dynamo Kiev. En dårligt spillet kampe førte til et dyrt nederlag, som måske gør at vi ryger ud af Champions League.

 Derefter var der ingen slinger i valsen og først blev Reading slået med stensikre 2-0, for at vi senere hen kunne give Brigthon en lussing på 3-0 endda med reservehold, grundet 7 skader. Sejren mod Brigthon sendte os videre til Ligacuppens kvartfinale, hvor vi møder endnu en overkommelig modstander i form af Stoke. Endnu en stensikker sejr blev det til, da vi slog oprykkerne fra Sheffield United med 3-0. Med den sejr overhalede vi topholdet City, som lige havde tabt to kampe i streg. Angrebet har ikke rigtigt fungeret for os endnu, samtidigt med at Bojan og Agbonlahor har siddet ude med skader langt det meste af sæsonen. Det har oftest resulteret i et angreb bestående af Sturridge og Lavezzi, eller førstnævnte og Aquino. Det betyder at Lavezzi, Sturridge og David Luiz deler topscorer-værdigheden, med 5 kasser hver - i alle turneringer, uden venskabskampe. Ligeledes er der tre spillere der har lavet flest assists, nemlig Ashley Young, James Milner og Gareth Bale. David Luiz er dog helt i særklasse, når det kommer til hvem der har spillet bedst.

Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010