home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72876 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #105: 18 Feb 2009, 14:34 »

En virkelig god blog du har gang i. Et hold som jeg godt kan lide og som du jo bare gør det fantastisk med. Du er meget grundig med dine oplæg og kan godt lide at du bruger så mange indlæg over en sæson  så man virkelig får et godt indblik. Din skrift er god og ser ikke mange stave og grammatik fejl. Glæder mig til at læse afslutningen og håber du fortsætter i lang tid med bloggen:) Fortsæt det rigtig gode arbejde.
Jeg takker rigtigt mange gange for den dejlige kommentar, og jeg er meget glad for at du kan lide det jeg laver Smiley
Desuden håber jeg da også selv, at jeg kan holde bloggen igang rigtigt længe. Specielt fordi det kun er min 2. blog Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #106: 18 Feb 2009, 15:58 »

Desuden, jeg håber på den endelige update i aften når jeg kommer hjem fra fodbold, har spist og gået med hunden.
Så sent hen af aftenen, tror jeg Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #107: 18 Feb 2009, 15:59 »

Glæder mig og man kan ikke se det er kun din anden blog;)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #108: 18 Feb 2009, 16:00 »

Glæder mig og man kan ikke se det er kun din anden blog Wink
Godt at du glæder dig. Det tager jeg som et kompliment, og siger tak Thumbs Up
Logged

coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #109: 18 Feb 2009, 16:26 »

Super blog, rigtig velskrevet, og glæder mig til at se hvordan det går Smiley

Det skal dog lige siges at West Bromich ikke er deres største rivaler ;-) de er store rivaler, men deres ærke er dog Birmingham City fra Championsship Smiley
Logged

C-Knudsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #110: 18 Feb 2009, 17:04 »

Helt fantastisk organiseret og rigtig godt skrevet.
Nogle gode transfer og det er sku gået over forventning.
Tror du napper mesterskabet Smiley
Held og lykke Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #111: 18 Feb 2009, 20:10 »

Helt fantastisk organiseret og rigtig godt skrevet.
Nogle gode transfer og det er sku gået over forventning.
Tror du napper mesterskabet Smiley
Held og lykke Opstemt
Mange tak, er glad for at du kan lide det. Jeg synes også det er gået helt sindssygt! Smiley

Super blog, rigtig velskrevet, og glæder mig til at se hvordan det går Smiley
Det skal dog lige siges at West Bromich ikke er deres største rivaler ;-) de er store rivaler, men deres ærke er dog Birmingham City fra Championsship Smiley
Tak for kommentaren. Jeg ved godt at Birmingham er deres ærkerivaler, da de begge er fra Birmingham, men West Brom er også meget store rivaler, derfor har jeg skrevet ærkerivaler Smiley

- Så er jeg hjemme, skal lige spise og lufte hunden. Så begynder jeg at spille, og håber at nå de resterende 3 kampe, samt en update Thumbs Up
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #112: 18 Feb 2009, 20:25 »

Det er også ret endelig at se en længere.blog med kvalitet. Der er så mange der bare begynder blogs og der er så mange i gang som stopper så hurtigt.
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #113: 18 Feb 2009, 21:59 »

Endnu engang en to rigtige flotte blogge og jeg tror Premier League titlen ender i pokalskabet på VillaPark Wink
Håber som de andre at den bliver ved laaangt ud i fremtiden Opstemt.
Dejligt læsestof, gode billeder og god grafik, endnu engang Smiley
KIU!  Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21; Glory - 'The Villa'
« Svar #114: 18 Feb 2009, 22:04 »

Endnu engang en to rigtige flotte blogge og jeg tror Premier League titlen ender i pokalskabet på VillaPark Wink
Håber som de andre at den bliver ved laaangt ud i fremtiden Opstemt.
Dejligt læsestof, gode billeder og god grafik, endnu engang Smiley
KIU!  Thumbs Up
Mange tak for rosen, igen Thumbs Up Det er rart at du følger med, og kommenterer på mit arbejde. Jeg vil lige se om jeg kan få lavet den sidste sæsonupdate i aften - selvom jeg begynder at se paradise hotel nu..

Det er også ret endelig at se en længere.blog med kvalitet. Der er så mange der bare begynder blogs og der er så mange i gang som stopper så hurtigt.
Jeg håber da på at holde kvaliteten og mine updates oppe i omdrejninger Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#22; Glory - 'The Villa'
« Svar #115: 18 Feb 2009, 22:44 »


Sæsonafslutning - Afgørelsen!



GLORY!;

 Der var 3 kampe tilbage, og 3 mulige titler for os. Først skulle vi spille mod Udinese i Uefa Cup finalen, og utroligt nok var vi ikke særligt motiverede, grundet massevis af skader, og kun 2 tilgængelige angribere, Brad Friedel på mål, og en masse spillere som ikke var tilgængelige.. En virkeligt dårlig optakt, førte til en virkelig dårlig kamp, og vi kunne intet stille op mod et super motiveret og dygtigt Udinese hold. Udinese bragte sig på vinderkurs blot 3 minutter efter kickoff. Quagliarella kunne umarkeret heade et indlæg fra Alexis Sanchez i kassen, og så knækkede vi sammen. Efter 35 minutter blev det Fernando Tissone som fintede lidt, og bankede til bolden fra 30 meters afstand, og via overliggeren faldt bolden i mål. Før halveg skulle vi dog få en smule at glæde os over, da vikarierende Martin Laursen kunne reducere efter et hjørnespark. Bagud 1-2 ved halvegen, måtte vi indse at det blev svært. Jeg havde et utroligt udmattet og skadesplaget Villa hold til rådighed, og kunne intet stille op, da Quagliarella scorede flot til 3-1. Vi tabte kampen med samme cifre, og så meget umotiverede og opgivende ud efter kampen. Hvis det havde ødelagt vores præstation i de andre turneringer, havde jeg slagtet en eller anden. Højest sandsynligt en af de mest irriterende journalister jeg lige kunne komme i tanke om. Men heldigvis, var truppen fokuseret, og pengegrisk.

 Pengegrisk? - Ja, for jeg havde først på sæsonen udlovet store bonuser for cups og Premier League, men en lav bonus internationalt. Spillerne skulle da også blive endnu rigere, da de helt unødvendigt slog Stoke 2-0. Chelsea tabte nemlig den kamp, så vi havde ikke engang behøvet at få point. Nigel Reo-Coker og Ashley Young blev målscorere i vores sejr mod Stoke City, og de to mål gjorde os helt definitivt til Premier League mestre!
Reo-Coker scorede det første mål efter en halv times duellering, efter en gang kluddermor i Stokes felt. Ashley Young gjorde ham kunsten efter, da han lukkede kampen efter 79 minutter. Endnu en titel var mulig at hive hjem, da vi tog imod stjernespækede Manchester United i FA Cup finalen.

 På Wembley tørnede vi sammen med Premier Leagues fjerdeplads, nemlig De Røde Djævle fra Manchester United. Vi havde før på sæsonen vundet over dem på Old Trafford, og kunne nu gøre os selv kunsten efter, blot på Wembley denne gang. Vi presse alvorligt på til at vinde, og United holdt 0-0 resultatet, helt indtil der var spillet 65 minutter. Men langt om længe var Agbonlahor blevet skadesfri, og han blev også dagens mand i skysovs, da han først nettede efter 65 minutter, men også senere kunne hamre læderet i kassen til 2-0. Målet til 2-0 kom dog først efter 78 minutter, og United kunne ikke hente os mere. Det frustrerede åbenbart ellers så rutinerede Gary Neville, da han mistede besindelsen to minutter før tid. Han valgte at sparke Ashley Young ned, og det blev han sendt tidligt i bad for. For fanden hvor var det lækkert, at vinde FA Cuppen mod Manchester United! Og endda i min første sæson som manager - både at vinde FA Cuppen men især Barclays Premier League! Dette må være det ultimative tidspunkt at citere selveste Julius Cesar: Veni, Vidi, Vici! Hans populære ord, betyder på dansk: Jeg kom, jeg så, jeg sejrede! For en gangs skyld, var det min tur til at le, og min tur til at være i rampelyset, for at kunne bruge min nye magt, til at afvise alle journalisterne.

 Vi var suverænt sæsonens største overraskelse, og ved at vinde både Premier League og FA Cuppen, en vanvittig bedrift som må siges at være fantastisk. Blod på tanden, går altid udover nogen. Det er slemt, for jeg har munden fuld af blod, hvis det kan siges sådan. En fantastisk sæson, som er fuldt ud godkendt! Næste sæsons mål, må uden tvivl være succes i Europa, eftersom vi tabte finalen til Udinese. Jeg sidder nu her og skriver dette. Og ser frem til næste sæson, hvor jeg uden tvivl vil slå mine evner som manager fast for hele verden. Når jeg kommer tilbage fra en velfortjent sommerpause, vil jeg uden tvivl skrive endnu mere.

PREMIER LEAGUE SLUTSTILLING
SPILLERSTATESIK I PREMIER LEAGUE

  • 1-3 vs. Udinese (Uefa Cup finale)
  • 2-0 vs. Stoke City (Afgørende PL kamp)
  • 2-0 vs. Manchester United (FA Cup finale)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #116: 18 Feb 2009, 23:01 »

Jeg regner med at lave blogstrukturen lidt om, og laver derfor introen om når jeg får tid.
Forklaring: Fra nu af går bloggen Glory; ud på, at jeg skal vinde hæder og ære, og ikke mindst titler i alle mulige lande. Derfor kaldte jeg den det kort efter jeg gik i gang. Fra nu af og frem, regner jeg med at holde bloggen kørende indtil jeg går død i spillet, eller jeg har vundet alle titler der er mulige at vinde.

2. Indlæg er nu også opdateret og lavet om.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #117: 19 Feb 2009, 14:13 »

Når jeg får tid ændrer jeg introen i aften, og begynder at spille igen. Skal lige forbi ferien og igang med transfers, før der kommer en update Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #118: 19 Feb 2009, 21:51 »

Introen og 2. indlæg er nu opdateret Wink
EDIT: Hvis i vil have Screenshots, skriver i bare her i tråden - så skal jeg nok lægge det op (:
- I mit save vandt England forresten 17-0 over Andorra tidligere idag. Både Agbonlahor og Ashley Young scorede hattrick Thumbs Up
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 21:52 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #119: 19 Feb 2009, 22:34 »

Jeg regner desuden med snart at komme med en ny update, omhandlende Aston Villa har tilbudt mig en ny kontrakt, transfers og de første kampe Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010