home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72783 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27; Glory - 'The Villa'
« Svar #150: 03 Mar 2009, 23:15 »

Kommentarer med ris/ros modtages glædeligt, da det trods alt kun er min anden blog Smiley
EDIT: Jeg takker læserne og dem der kommenterer, da bloggen nu fylder 11 sider, og er læst næsten 4000 gange!
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 23:19 af DavidMadsen » Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27; Glory - 'The Villa'
« Svar #151: 03 Mar 2009, 23:32 »

Endu en glimrende update, og som sagt tidligere tror jeg det kunne være spændende at følge dig og Aston Villas vej mod videre succes... Opstemt
Bare af nysgerrighed, hvad lød dit transferbudget på i starten af 2. sæson..? Og beslutte bestyrrelsen selv at udbygge stadion eller måtte du anmode om det..?
Good work, KIU Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27; Glory - 'The Villa'
« Svar #152: 04 Mar 2009, 09:32 »

Endu en glimrende update, og som sagt tidligere tror jeg det kunne være spændende at følge dig og Aston Villas vej mod videre succes... Opstemt
Bare af nysgerrighed, hvad lød dit transferbudget på i starten af 2. sæson..? Og beslutte bestyrrelsen selv at udbygge stadion eller måtte du anmode om det..?
Good work, KIU Smiley
Mange tak, er glad for at du følger med Smiley
Jeg ved ikke helt hvad det lød på, eftersom jeg har fået nogle flere penge ind, sendt nogle over til lønbudgettet og sådan lidt. Men jeg vil skyde på 2-300mio, selvom saldoen ikke er ret høj.
Bestyrelsen besluttede selv at udbygge stadion med 12.000 pladser Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#28; Glory - 'The Villa'
« Svar #153: 07 Mar 2009, 00:36 »


VIDERE!


Ånde lettet op.

  • 0-2 vs. Barcelona (CL)
  • 1-1 vs. Arsenal (PL)
  • 5-0 vs. Stoke (LC)
  • 2-0 vs. Wigan (PL)
  • 4-1 vs. Lyon (CL)
  • 2-1 vs. Fulham (PL)
Olympique Lyon dummede sig godt og grundigt ved kun at stå lige med Dynamo Kiev. Med en sejr havde de sikret sig videre avancement, da vi tabte 2-0 mod catalanerklubben Barcelona på Camp Nou. Dermed kunne vi selv afgøre det hjemme på Villa Park i gruppespillets sidste møde, mod netop Lyon. En sejr var et must, da de var 2 point foran. Før vores altafgørende internationale møde, skulle vi forbi Arsenal, Stoke i Ligacuppens kvartfinale og Wigan. Mod Arsenal kom vi foran på mål af Lavezzi, men Carlos Velas sene udligning sikrede dem 1-1.

 Så bød menuen på Stoke i Ligacuppens kvartfinale. Som førnævnt var det højeste prioritet og vi stillede da også med stærkeste hold. Ezequiel Lavezzi, Gareth Barry, Nigel Reo-Coker og to gange Ashley Young stod for målene da vi gav Stoke en god, gammeldags røvfuld. 5-0 på Villa Park, og vi røg sikkert videre til semifinalen, hvor Manchester City ventede. I kampen efter, hvor modstanderen var Wigan, fik Wijnaldum sit første sæsonmål, og Ashley Young føjede endnu et til sin samling. De to kasser resulterede i en udemærket 2-0 sejr, som gjorde at vi holdt fast i toppen. Så kom vi til mødet med Lyon, som skulle vise sig at blive en pragtfuld kamp med hele fem mål involveret. En sejr var nødvendig for videre avancement, og vores fans var mødt talstærkt op på Villa Park.

 Efter et kvarter kunne Bojan ende sin lange måltørke, efter en flot aflevering af Ralf Brückner kunne han let sparke bolden ind i et tomt mål, bag en fremstormende Hugo Lloris. Vi fik endda endnu mere at juble over, da Nuri Sahin scorede på et fuldstændigt enestående langskud! Fra 25 meters afstand skruer han den helt enormt, og uden chance for Lloris ender den helt oppe i modsatte krog. Og som om det ikke var nok, fik Ralf Brückner tilkæmpet sig et straffespark lige inden pausen. Brückner formåede dog ikke at score fra 11-meter pletten, men heldigvis scorede Bojan på returen. Brückner og Bojan blev da også aftenens helt store oplevelser, og Brückner var igen på spil i overtiden af første halveg. Der formåede han på egen hånd at drible fem modspillere, og banke bolden i mål!

 Fuldstændigt fantastisk var vi foran med 4-0 ved halveg. Dog reducerede Karim Benzema lige efter pausen, men tættere på kom Lyon aldrig. Med vores 4-1 sejr gik vi lige akkurat videre fra gruppen, uheldigvis kostede kampen os 4 skader..
Sidst men ikke mindst skulle vi møde Fulham i Premier League. Vi kom foran på mål af Aquino efter bare to minutter, men Craig Bellamy udlignede inden pausen. I halvegen lavede jeg tre udskiftninger - David Luiz, Tabare Viudez og Ralf Brückner kom på banen. De to sidstnævnte blev skadet (ligeledes blev Zat Knight), så i det sidste af opgøret spillede vi med 9 mand, men førstnævnte indskifter sikrede sejren på et flot hovedstød. En vigtig 2-1 sejr, og som hævn for de to skader, nåede vi også at skade Craig Bellamy. Dog er vi oppe på 10 skader i førsteholdstruppen, hvilket er fuldstændigt hjerneforladt.

« Seneste Redigering: 07 Mar 2009, 00:42 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #154: 07 Mar 2009, 12:23 »

Hvis i har noget som jeg skal ændre, så skriv lige. Det er trods alt kun min anden blog, og jeg ved ikke helt om jeg skal ændre på længden, grafikken eller noget Smiley.
Bloggen er næsten blevet læst 4000 gange nu, tak til alle læserne Smiley.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #155: 07 Mar 2009, 12:32 »

Det er en meget teksttung blog, hvilket ikke nødvendigvis gøre noget. Men skriften er meget lille hvilket gør det lidt irriterende at læse.

Det vigtigste ved blogskrivning er dog at finde sin form og holde fast. Hvis læserne kan mærke at du virkelig mener det du skriver og er engageret, så gør det ingenting hvordan det er sat op, grafikken osv.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #156: 07 Mar 2009, 12:47 »

Det er en meget teksttung blog, hvilket ikke nødvendigvis gøre noget. Men skriften er meget lille hvilket gør det lidt irriterende at læse.

Det vigtigste ved blogskrivning er dog at finde sin form og holde fast. Hvis læserne kan mærke at du virkelig mener det du skriver og er engageret, så gør det ingenting hvordan det er sat op, grafikken osv.
Først: jeg ved godt at jeg skriver meget, men når man har motivationen til det så skriver jeg bare løs. Hvilken type skrift kan du anbefale, hvis den skal være større?
Jeg var bare i tvivl om, at jeg måske skulle sætte det op anderledes. Tak for din konstruktive kritik Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #157: 07 Mar 2009, 12:54 »

Jeg syntes måske det ville være pænere hvis dit sidebillede bliver sat ind er med farve. Dit topbanner er superflot men når det billede du sætter ind er sort/hvidt ser det lidt forkert ud;)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #158: 07 Mar 2009, 13:00 »

Jeg syntes måske det ville være pænere hvis dit sidebillede bliver sat ind er med farve. Dit topbanner er superflot men når det billede du sætter ind er sort/hvidt ser det lidt forkert ud;)
Det har du nok ret i, jeg vil lige prøve at huske, at billedet i siden skal være med farve i næste update Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #159: 07 Mar 2009, 13:01 »

Ok ellers rigtig god blog:)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #160: 07 Mar 2009, 13:02 »

Ok ellers rigtig god blog
Mange tak Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28; Glory - 'The Villa'
« Svar #161: 07 Mar 2009, 19:31 »

Pis, i Champions League skal jeg møde Inter i første knockout runde Skuffet
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#29; Glory - 'The Villa'
« Svar #162: 08 Mar 2009, 19:40 »


Rygterne svirrer!


Rejselysten?

  • 1-1 vs. Liverpool (PL)
  • 1-0 vs. West Brom. (PL)
  • 2-0 vs. Manchester C. (PL)
  • 1-0 vs. Newcastle (PL)
  • 3-0 vs. Aldershot (FA)
Endnu et topbrag blev spillet da vi mødte Liverpool. Bojan var i hopla på tidspunktet, og formåede at sende vores enlige scoring ind bag Reina. Dog varede glæden ikke længe, da Robbie Keane kunne udligne på et straffespark. I resten af opgøret havde vi tonsvis af chancer, men formåede ikke at score. En stribe af kedelige kampe var i vente, da vi slog ærkerivalerne fra West Bromwich på et hovedstød af David Luiz, Manchester City på to straffespark som begge blev eksekveret af Gareth Barry og Newcastle på et enkelt mål af Ezequiel Lavezzi.

 De eneste glæder fra de tre Premier League opgør var at vi slog Manchester City som vi skulle møde i Ligacuppens semifinale, samt at en masse spillere vendte tilbage fra skader. Det var dog ikke til at se på holdet da vi mødte Aldershot i FA Cuppen, hvor vi kun formåede at vinde 3-0. Det skete på to mål af danske Martin Laursen og et enkelt af Daniel Aquino. Efter endnu flere sejre, kom der ligeledes flere rygter omkring min fremtid. Jeg overvejede selv at søge ind hos Marseille, mens en række andre klubber lurede på muligheden for at tilknytte mig som manager. Blandt andre var der Barcelona, som lå på en skuffende 12. plads i La Liga. Blandt flere mulige arbejdsgivere var Valencia, Udinese, Marseille, Barcelona, Bordeaux, Getafe, en lang række engelske klubber og sågar Randers FC alle muligheder for mig.

 Mulighederne havde jeg, men jeg var fast besluttet på at vinde Ligacuppen først, så jeg ikke behøvede at vende tilbage til England for at vinde en enkelt titel. Problematikken bestod af, at hvis jeg røg ud mod City eller tabte finalen, skulle jeg enten blive en sæson til, eller vende tilbage på et senere tidspunkt.

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29; Glory - 'The Villa'
« Svar #163: 09 Mar 2009, 13:51 »

Jeg regner først med at få en update op omkring onsdag eller torsdag igen, da jeg har lidt travlt i aften og hele dagen imorgen.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29; Glory - 'The Villa'
« Svar #164: 10 Mar 2009, 18:52 »

Jeg har lige en time til at få spillet nu her, og så kan jeg skrive om det imorgen. Desuden bliver bloggen sat på pause fra lørdag, da jeg skal til Tenerife Smiley !
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010