home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72779 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#30; Glory - 'The Villa'
« Svar #165: 13 Mar 2009, 20:11 »


Vi kan det hele!


Talenterne kommer frem!

  • 2-1 vs. M. City (LC)
  • 1-0 vs. Portsmouth (PL)
  • 4-1 vs. Blackburn (PL)
  • 1-1 vs. Birmingham (PL)
"Hr. Madsen?" spurgte en lys og lav stemme. Jeg overvejede lige en ekstra gang at vende mig rundt, men vendte mig rundt og sagde: "Hvad!?" med en stemme på niveau med råben. Til min store forundring var der hverken kamera, mikrofon eller notesblog fremme hos manden. Hov, vent. Ham kendte jeg da!

 Det var Steve Sidwell. Han ønskede at snakke med mig, om hans fremtid i klubben. "Steve, hør nu her. Du har altså ikke kvaliteten til at spille i toppen af Premier League. Hvis du ikke finder dig i at være reserve, får du sparket. Forstået?" var mit svar. Efter en kort tænkepause var alt han kunne sige "Nå.." og dagen efter lå der en salgsanmodning på mit skrivebord. Kort efter blev han solgt til Tottenham for hele 35 millioner. Efter salget skrev 28-årige Ewerthon under på en kontrakt med os, han ankommer gratis til sommer og er udset som rutineret backup til angrebet.

 Vi har efter salget af 27-årige Sidwell spillet 4 kampe, blandt andet det første opgør i Ligacuppens semifinale mod Manchester City. Hjemme på nyrenoverede Villa Park slog vi City i et intenst opgør. Føringsmålet blev scoret af Bojan, hvorefter Richard Dunne udlignede. Men efter 70 minutters spil kunne Ashley Young trylle sig igennem bagkæden hos City, og fik netmaskerne til af blafre. 2-1 målet blev det afgørende, og vi vandt med netop de cifre.

 Udover ovenstående er det nævnværdigt at: Vores eneste mål mod Portsmouth scorede Lavezzi efter blot 51 sekunder, og 1-0 føringen hold resten af kampen. Bojan scorede hattrick mod vores onde ånd Blackburn, to af hans mål blev scoret efter 91 minutter. Kampen mod Birmingham var min kamp nummer 100 i spids for "The Villa".

« Seneste Redigering: 13 Mar 2009, 20:19 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #166: 14 Mar 2009, 14:13 »

Bloggen bliver sat på pause, grundet at jeg tager til Tenerife imorgen tidligt Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [PAUSE] #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #167: 21 Mar 2009, 19:14 »

Jeg overvejer at melde mig til blogkonkurrencen, men ved ikke helt endnu. Jeg kan muligvis holde begge koerende samtidigt. Jeg taenker lidt mere over det naar jeg kommer hjem Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [PAUSE] #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #168: 21 Mar 2009, 21:01 »

totalt fed blog, har lige læst den igennem og jeg er vild med den!
jeg glæder mig til at du kommer hjem fra ferie så du kan lave en update Thumbs Up
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [PAUSE] #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #169: 23 Mar 2009, 21:35 »

satan en blog, overrasket over jeg læste det hele, men det må jo være fordi den er spændende:)
Rigtig god trup du har, perfekt skrevet, og interresant at læse.
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [PAUSE] #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #170: 23 Mar 2009, 21:41 »

Jeg takker for de to flotte kommentarer, og jeg er glad for at der endeligt kom nogle. Jeg er hjemme fra ferie igen, og når ikke en update i aften, og har lidt travlt imorgen, så det bliver nok lidt svært Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #171: 25 Mar 2009, 15:45 »

Lige pt. går det lidt sløvt med updates, da jeg ikke har meget tid tilovers lige pt. Og jeg har ikke spillet FM i snart to uger, bare så i kan se pointen Opstemt.
Jeg har droppet idéen med blogkonkurrencen, så alt fokus indenfor blogs, er på denne blog fra min side Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #172: 28 Mar 2009, 21:10 »

Jeg regner nu, endeligt, med at få en update op snart. Enten i nat eller imorgen Smiley
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #173: 13 Apr 2009, 20:35 »

er denne blog død:::::::...
Logged

PSN: Guldfck

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30; Glory - 'The Villa'
« Svar #174: 16 Apr 2009, 16:41 »

er denne blog død:::::::...
Niks. Jeg har bare slet ikke haft lyst til FM siden min ferie. Men jeg har endeligt fået spillet lidt, og hvis jeg når det, kommer der en update op omkring 17:45 Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#31; Glory - 'The Villa'
« Svar #175: 16 Apr 2009, 17:01 »


Cup-kampe!


Cuppens kampe er nu skudt igang igen!

  • 0-0 vs. City (LC)
  • 1-1 vs. Charlton. (FA)
  • 2-0 vs. Tottenham. (PL)
  • 3-0 vs. Charlton (FA)
  • 1-1 vs. Bolton (PL)
  • 1-1 vs. Tottenham (FA)
  Før sæsonen udtalte jeg, at det ville blive Ligacuppen, som var mit primære mål. Den første kamp mod den blå del af Manchester, endte 2-1 i vores favør. Returkampen i Manchester blev en målløs affære, og vi gik derfor videre med 2-1 samlet. I finalen venter den anden del af Manchester, nemlig de røde djævle fra Manchester United.

  I FA Cuppen ventede Charlton. Med 0-0 i den første kamp, skulle vi spille omkamp om videre avancement. Heldigvis tog de unge spillere opgaven seriøst, og gav Charlton en syngende lussing. De blev spillet af banen, men kampen endte "kun" 3-0 til os. Derefter stod Spurs på menuen, men vi formåede kun at få 1-1 i den første kamp. Omkampen foregår på White Hart Lane, og Tottenham må siges at være favoritter, eftersom jeg ofte bruger unge spillere i FA Cuppen. Kampen ligger nemlig imellem vores første kamp mod Inter og Ligacup finalen mod Manchester United.

  I ligaen går det ikke meget bedre for tiden, og de to seneste resultater er blevet 1-1 mod Bolton, men heldigvis også en 2-0 sejr mod Spurs. I en kort periode overhalede United os i ligaen, men det blev hurtigt hentet, da vi både har og havde, spillet en kamp mindre. Efter den seneste kamp (mod Tottenham i FA Cuppen) venter der et hårdt kampprogram. Det ser således ud: Chelsea (PL), Inter (CL), Tottenham (FA), Manchester United (LC), Manchester United igen (PL), West Ham (PL) og til sidst returopgøret mod Inter i Champions League. Dog kan der komme en FA Cup kamp mod Wigan, hvis vi slår Tottenham ud.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: #31; Glory - 'The Villa' (NY UPDATE, BLOGGEN ER I LIVE!)
« Svar #176: 16 Apr 2009, 18:25 »

Dejligt at du har fået lyste til FM tilbage så vi andre kan følge med i denne geniale blog. kutgw!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #31; Glory - 'The Villa' (NY UPDATE, BLOGGEN ER I LIVE!)
« Svar #177: 16 Apr 2009, 21:18 »

Fedt at bloggen er oppe at kører igen Smiley
Den er rigtig fed nemlig!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #31; Glory - 'The Villa' (NY UPDATE, BLOGGEN ER I LIVE!)
« Svar #178: 16 Apr 2009, 22:30 »

Dejligt at du har fået lyste til FM tilbage så vi andre kan følge med i denne geniale blog. kutgw!
Mange tak, jeg håber da at du fortsætter med at følge med!

Fedt at bloggen er oppe at kører igen Smiley
Den er rigtig fed nemlig!
Mange tak, godt med noget ros Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#32; Glory - 'The Villa'
« Svar #179: 16 Apr 2009, 23:12 »


Agbonla-gooooal!


Agbonlahor imponerer!

  • 1-0 vs. Chelsea (PL)
  • 2-3 vs. Inter. (CL)
  • x-x vs. Tottenham. (FA)
   For en gangs skyld imponerer Agbolahor. Han var fantastisk i sidste sæson, og kom ikke ordenligt igang pga. skader i år. Men nu er målnæsen tilbage på plads!

  Da vi mødte Chelsea, tog det ham ikke mere end 30 sekunder at score til 1-0. Den føring holdt hele kampen, og det endte med samme cifre. I kampen mod Porto scorede han allerede efter 59 sekunder, og bragte os foran. Desværre udlignede Chivu efter en halv times spil, og Ballack bragte Inter foran lige inden pausen. Begge på flotte langskud, iscenesat af Quaresma. Det var åbenbart ikke vores heldigste aften, for Michael Ballack scorede sit 2. mål lige inden pausen. Elendigt forsvarsspil førte til 1-3 målet. 3 mål af Inter på næsten ingen tid.. Elendigt!

  Efter flere skud på træværket, og en totalt domineret kamp fra vores side, kunne vi endeligt se bolden flyve ind bag Julio Cesar efter en times spil. Reo-Coker banker et langskud ind ved fjerneste stolpe. Smukt oplæg fra Agbonlahor, 2-3! Efter en lamslående situation skød Agbonlahor på indersiden af stolpen, da han havde driblet uden om Julio Cesar i Inter målet, men bolden gik ikke ind. Vi fortsatte med at dominere kampen 110%, men vi kunne ikke få bolden over stregen. Et 2-3 nederlag i Birmingham, og et hårdt returopgør i Milano..

  I FA Cuppens 5. runde skulle vi spille omkamp mod Spurs, efter 1-1 på Villa Park. Da kampen lå med få dages mellerum, henholdsvis efter Inter-kampen i Champions League og lige før Ligacup finalen mod United, blev der sparet rigeligt med spillere. Det blev også en målløs affære, men da vi så skulle i forlænget spilletid skete der noget. Først scorede Pavlyuchenko efter 111 minutter, hvorefter James Milner udlignede efter 115. I straffesparkskonkur rencen, var vi dog de sikreste, og scorede på alle 5 spark, mens Spurs kun scorede på 3 ud af 4. I næste runde venter Wigan.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 23:14 af DavidMadsen » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010