home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72835 gange)
mr-bamboocha
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #120: 20 Feb 2009, 18:44 »

Hey, vil lige benytte lejligheden at rose din blog, den er super vel skrevet! Opstemt

Ellers kunne jeg se, ud fra dine uploadede ss af stillingen i PL, at alle klubberne har logo - så jeg tænkte på, hvor du havde fået dem fra? Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #121: 20 Feb 2009, 23:34 »

Hey, vil lige benytte lejligheden at rose din blog, den er super vel skrevet! Opstemt

Ellers kunne jeg se, ud fra dine uploadede ss af stillingen i PL, at alle klubberne har logo - så jeg tænkte på, hvor du havde fået dem fra? Smiley
Jeg vil benytte lejligheden til at sige tak, og så kan jeg informere dig om, at jeg har hentet logoerne her:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=364
Desuden kan du også hente logoer til sydamerika Smiley
Logged

mr-bamboocha
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #122: 21 Feb 2009, 04:25 »

Du er en helt! Jeg var ikke klar over, at man kunne bruge 08 logos, tak! Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22; Glory - 'The Villa'
« Svar #123: 21 Feb 2009, 13:40 »

Du er en helt! Jeg var ikke klar over, at man kunne bruge 08 logos, tak! Wink
Haha, det var så lidt Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#23; Glory - 'The Villa'
« Svar #124: 21 Feb 2009, 16:10 »


Indkøb hos The Villains!


Transfers;
 Efter en velfortjent sommerpause, blev der åbnet for svingdørene, og flere er røget ud, end der er kommet folk ind, hvis man ikke tæller de nyankomne ungdomsspillere med. Først til spillere som er blevet afskediget. Først og fremmest er der blevet ryddet op rent aldersmessigt, og spillere som Wilfred Bouma, Marlon Harewood, Stiliyan Petrov og John Carew er blevet solgt for en samlet sum på 80 millioner danske kroner. Rodney Sneijder er blevet lejet ud indtil januar, men hvis han ikke får spilletid nok bliver han kaldt tilbage og udlejet til en anden klub. Moustapha Salifou skiftede til Maccabi Haifa på en fri transfer, mens en masse unge spillere har fået sparket. Som erstatninger, skal nogen jo hentes:

Macauley Chrisantus - Angriber - Fri transfer:
Nigerianske Chrisantus blev hentet gratis efter at kontrakten udløb hos HSV, skal bruges som reserve for angrebet, for at ungå at ende i en situation ligesom sidste år, hvor vi stod men en enkelt angriber klar til vigtige kampe.

Daniel Sturridge - Angriber/Højre fløj - Fri transfer:
 Ligeledes hentet gratis, efter kontraktudløb hos Manchester City, da han blev overflødig hos den pengestærke klub. Skal bruges som udskifter eller reserve, og skal have masser af spilletid hvis han skal leve op til sit enorme potentiale.

Nuri Sahin - Central midt/Venstre midt - Fri transfer:
 Hentet gratis fra Dortmund og var ment som backup for Reo-Coker og Gareth Barry, men han har potentialet til at spille sig til en fast plads i løbet af sæsonen.

Daniel Aquino - Angriber/Venstre midt - Fri transfer:
 Endnu en angriber hentet gratis for at styrke bredden, denne gang fra Murcia. Utroligt nok har han klaret det til UG i venskabskampene, og med flere mål er han nu klar som udskiftet for start 11'eren. En utrolig start af Aquino som er blevet topscorer i vores venskabskampe foran Delfouneso, Lavezzi og Agbonlahor.

Bojan Krkic - Angriber - Fri transfer:
  Backup for Lavezzi og Agbonlahor, men uden tvivl med muligheder for at overtage den værst spillende's plads i mine foretrukne 11. Angriberen, som er blevet hentet gratis hos Barca, har fået nummer 11.

Georginio Wijnaldum - Overall midtbane - 25mio:
  Også udset som udskifter da han kan spille alle pladser på midtbanen og det er noget der giver ekstra bredde i truppen. Vil nok ikke kunne erobre en fast plads på midten, men i løbet af et par sæsoner vil han sikkert kunne overtage aldrende Gareth Barrys plads. Hvis ikke, er han ved at lære at spille højre midt, da James Milner er det svageste led på førsteholdet lige pt.

Tabaré Viudez - Angriber/MC/OMC/MH eller OMH - 22mio:
  Er hentet udelukkende for at styrke bredden, og jeg havde håbet at han var bedre på højre kanten end han er, da James Milner er det svageste led blandt de startende 11. Det er også grunden til at vi holder øje med en eventuel erstatning, og har et par emner i kikkerten med et resterende budget på ca. 200mio efter vores salg af bl.a. John Carew. Dog styrker dette indkøb bredden meget, noget der virkeligt var brug for i sidste sæson.

Gareth Bale - Venstre back - 160mio:
  Venstre backen var et problem sidste sæson, og nu er det slut. Gareth Bale er en af de mest talentfulde venstre backs i verden, og er udset til at spille fast i mange år frem. Walisiske Bale er blevet hentet for svimlende 160 millioner kroner.

Kampe;
  Vi har også blevet spillet hele 6 venskabskampe, hvor jeg har stillet med et meget ungt hold som har formået at få flotte resultater. Det unge hold jeg har stillet med, har været bestående af vores unge og normale forsvar: Bale, Davies, Luiz og Santon. På midten har de unge ligeledes fået spilletid, midtbanen har været Sneijder, Nuri Sahin, Viudez og Wijnaldum på den offensive midt. Angrebet har varieret meget, grundet de mange angribere og både Delfouneso, Aquino, Bojan, Agbonlahor, Lavezzi og Sturridge har fået spilletid. Kampene er endt således:
  Målene er blevet scoret af Daniel Aquino har scoret de fleste mål, med 5 i alt, hvoraf 4 var imod Fløng og Varde. Nathan Delfouneso har fået 4 mål banket i kassen bl.a. et enkelt mod Wolves. Agbonlahor og Lavezzi har begge scoret 3 mål og ligner et fast makkerpar indtil videre. James Milner og Daniel Sturridge har begge scoret 2 mål, selvom de næsten ingen spilletid har fået. Curtis Davies, John Carew, Tabaré Viudez og Nigel Reo-Coker har alle scoret et enkelt mål.


TRANSFERS INDTIL VIDERE
START 11'EREN FØR CHARITY SHIELD

Jeg kan love en kort update om to små ting idag, og måske en lang update hen af aftenen.
Derudover er i velkomne til at ønske screenshots osv.

« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 16:21 af DavidMadsen » Logged

coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23; Glory - 'The Villa'
« Svar #125: 21 Feb 2009, 16:35 »

Nice Update  Thumbs Up Tror dog du kunne få meget mere for de spillere du solgte Smiley

Btw: Hvor er det nu man skal udpakke logoer?

EDIT* har fundet ud af det nu ;-)
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 16:38 af coli1104 » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23; Glory - 'The Villa'
« Svar #126: 21 Feb 2009, 17:26 »

Nice Update  Thumbs Up Tror dog du kunne få meget mere for de spillere du solgte Smiley
Du skal tænke på at Petrov og Bouma begge er 31, 32 eller sådan noget og har indbragt 10mio og 14 mio. Jeg kunne måske få mere end 14mio for Harewood, men hans værdi var helt nede på 15mio. Og jeg fik 42mio for Carew, hvilket var hans værdi Smiley Derudover vil jeg sige tak fordi du læser med og kommenterer Thumbs Up

Btw: Kiggede lige lidt rundt på spillerne og både Ashley Young, Agbonlahor og Reo-Coker har mig som favorit personale Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#24; Glory - 'The Villa'
« Svar #127: 21 Feb 2009, 18:15 »


Afsløring!


The Sun
Større og længere!
Overskriften på The Suns artikkel, lød som noget jeg havde set i en film for nogle dage siden. Nok om det.. Jeg havde regnet ud hvad det var, og de havde på mystisk vis fået fat på nogle fortrolige oplysninger, noget som ikke faldt i god smag hos mig. Hovedsagligt fordi de er journalister som arbejder for Storbritanniens mest løgnagtige avis. Men dette var sandt, og jeg kunne på ingen måde benægte det. Jeg satte mig til at læse artiklen:

"Større: For få dage siden fik vores journalist Jonas Anderson fat på nogle oplysninger omkring de engelske fodboldmestre fra Aston Villa. Bestyrelsen er påbegyndt et projekt om at gøre Villa Park 12.000 pladser større. Normalt er der plads til 38.000 fans og i øjeblikket er der kun plads til 34.000 på grund af byggeriet. Når Villa Park står færdigt, skal der være plads til omkring 50.000 tilskuere, bl.a. for at tjene flere penge."
For at tjene flere penge!? Nej fandeme nej. Det er bare en bonus ved at have plads til den voksende mængde fans. Jeg kiggede tomt ud af vinduet i min nye lejlighed. Her var så koldt og stedet føltes helt forladt, når man ikke havde nogle mennesker omkring sig. "Jeg må virkeligt anskaffe mig en hund" tænkte jeg, og begyndte at læse den sidste del af artiklen.

 "Længere: Ifølge Jonas Anderson, er der sket flere spændende ting i Aston Villa. Det rygtes at succesfulde David "Djiñx" Madsen har underskrevet en ét-årig kontraktforlængelse som udløber i 2011. Den nye kontrakt menes at indbringe ham over en halv million hver uge. Bestyrelsen hos The Villains havde ingen kommentarer, og bad os snakke med hovedpersonen selv, hvilket vi selvfølgelig har mulighed for før Charity Shield kampen mod Chelsea."
Jeg tænkte lidt, før jeg mumlede: "Hold kæft hvor typisk, så skal jeg have de idioter rendende igen."

 Mere tænkte jeg ikke over det. Jeg tog mit skinnende armbåndsur på og valsede ned af trapperne. Jeg fumlede lidt med bilnøglerne, låste den nye porsche op og kørte mod Wembley mens resten af holdet kørte i spillerbussen. Jeg var kommet afsted i god tid og skruede højt op for noget musik i radioen. Jeg hørte ikke min mobil som ringede - jeg havde for travlt med at synge med på Kevin Rudolf - She Can Get It. Noget vokser man aldrig fra, i mit tilfælde er det fodbold og ny musik.

 Jeg ankom på Webley, skubbede journalisterne til side mens jeg sagde: "Ja, jeg har underskrevet en kontrakt med Villa til 2011. Gå nu videre, spillerne kommer nu. Irriter Drogba og Joe Cole istedet!" Underholdende nok, gjorde de det rent faktisk. Måske var det det der fjernede Drogbas fokus i kampen. Han spillede elendigt på toppen, Asenjo var i topform og Nigel Reo-Coker scorede en flot kasse efter omkring en times spil. Drogba spillede alene på toppen, og når ens holds eneste boksspiller spiller horribelt, er der ikke meget at gøre. Det resulterede i endnu en pokal, nemlig Charity Shield.

  • 1-0 vs. Chelsea (Charity Shield)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24; Glory - 'The Villa'
« Svar #128: 21 Feb 2009, 20:20 »

Jeg ved ikke om jeg får endnu en update op i aften, for jeg spiller lige online Smiley
Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #24; Glory - 'The Villa'
« Svar #129: 21 Feb 2009, 20:23 »

hvordan kommer the sun med i spillet
Logged

jeg lever for fck

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24; Glory - 'The Villa'
« Svar #130: 21 Feb 2009, 20:45 »

hvordan kommer the sun med i spillet
Det er opdigtet. Desuden ved jeg egentligt ikke om The Sun er med inde i spillet.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24; Glory - 'The Villa'
« Svar #131: 21 Feb 2009, 22:57 »

Jeg når IKKE en update i aften, muligvis imorgen - hvis jeg får tid til at spille Smiley
Jeg takker lige for støtten til bloggen, da den næsten er oppe på tiende side og er blevet læst over 3100 gange Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24; Glory - 'The Villa'
« Svar #132: 24 Feb 2009, 16:29 »

Jeg overvejer at skrive på en anderledes måde i 2. sæson, så hvis i har nogle foreslag er de velkomne Smiley
Altså, jeg kunne jo f.eks. lave en update hver måned i spillet, hvor jeg ikke skriver så meget om kampe, men om taktiske valg osv.
Eller, jeg ved det ikke - bare kom med en masse foreslag Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#25; Glory - 'The Villa'
« Svar #133: 26 Feb 2009, 16:32 »


Endnu et indkøb, starten på noget nyt?



Premier League;

0-2 vs. Blackburn (PL)
1-0; Roque Santa Cruz (4).
2-0; Roque Santa Cruz (49).

2-1 vs. Newcastle (PL)
0-1; Nathan Baker (8).
1-1; Roque Santa Cruz (47).
1-2; Daniel Aquino (81).
Blackburn må siges at være vores onde ånder, da de igen gjorde det onde ved os. Sidste sæson var det sydafrikansk magi i form af Benni McCartney som gjorde at vi tabte med hele 3-1. Denne sæson var holdet slet ikke optimalt med hensyn til form. Denne gang var det Roque Santa Cruz som viste sine talenter i form af begge Blackburns mål. En elendig start på en ny Premier League sæson, som for mit vedkomne er mindre vigtigt end sidste år. Selvfølgelig vil jeg yde mit bedste for The Villains skyld, men den eneste pokal jeg mangler at løfte i England, er det mindre famøse League Cup trofæ. Og i teorien burde jeg smutte så snart jeg har vundet det, netop for at holde trit med alle mine mål. Kampen mod Newcastle lovede ikke godt, da jeg måtte indse at jeg blev nød til at bruge Nathan Baker ved siden af David Luiz i midterforsvaret, fordi alle andre havde skader. Typisk situation for mig og resten af Villa holdet, men vi er før kommet igennem sådanne situationer.

 Det formåede vi også denne gang, grundet Nathan Bakers præstation!? - Hvad skete der for vores angribere? Det var som om at de stod stille og kiggede, og havde mistet alt form for målinstinkt og spilleglæde. Agbonlahor og Lavezzi spillede begge som jeg ved ikke hvad. Et eksempel som klarlægger deres præstation, må være Tom Køhlert som boksspiller, hvor han optræder for Stenløse BK, i en kamp mod Barcelona. Vi kom dog hurtigt foran på mål af Nathan Baker efter et hjørnespark. Og lige efter pausen, scorede Roque Santa Cruz mod os. Øh, hvad? - Han var blevet solgt til Newcastle lige inden kampen, og scorede først to gange mod os hos Blackburn, og kampen efter for Newcastle.. 'Heldigvis' blev Lavezzi skadet, og jeg fik øjnene op for at vores topscorer, Aquino, skulle ind. Det klarede han til UG, og blev matchvinder da han efter 81 minutter scorede sejrsmålet.

  Efter kampen mod Newcastle mødte jeg glad og lettet op på pressemødet. Ingen journalist i verden havde nogensinde set mig så venlig før. Det skyldtes to ting. Ét; at vi vandt kampen mod Newcastle, og dermed rykkede længere op i tabellen, med uimponerende 3 point for to kampe. To; at jeg kunne annoncere endnu en købt spiller. Det tyske stjernefrø Ralf Brückner, som spås at blive en af verdens bedste højre-midtbanespillere, var blevet købt for den "nette" sum af 85 millioner kroner.

« Seneste Redigering: 26 Feb 2009, 16:40 af DavidMadsen » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #25; Glory - 'The Villa'
« Svar #134: 26 Feb 2009, 16:54 »

Det er da bare en meget nice regen du har fået fat i Opstemt
God update Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010