home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)  (Læst 39288 gange)
enged
Gæst
 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #75: 10 Jan 2009, 19:38 »


Denne blog har aldrig været så spændende som den er nu, det er jo noget af et twist bloggen nu har taget sig, den ellers sympatiske træner får succes og han hungrer efter mere! Lad os nu bare håbe at han ikke får gabt over mere end der er plads til i munden Thumbs Up

Bliv ved pew Cool
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 20:35 af enged » Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #76: 10 Jan 2009, 19:47 »

Hvilken tidligere erfaring startede du med ? serie 6, halvtids, eller professionel ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #77: 10 Jan 2009, 19:56 »

Hvilken tidligere erfaring startede du med ? serie 6, halvtids, eller professionel ?

Halvtids, idet Tommy Nielsen tidligere har været på en lille kontrakt. Wink
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #78: 10 Jan 2009, 20:01 »

Okay tak - Fordi din blog har givet mig lysten til at starte et ligende spil som arbejdsløs.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #79: 10 Jan 2009, 20:06 »

Hvis der er fejl i teksten, må du endelig sige hvorhenne, for jeg kan ikke se dem. Som kommende dansklærer er det faktisk rart at vide. :b

Nu er jeg ikke alek9000, men det eneste jeg kan finde er at du konsekvent skriver bestyrelse med dobbelt-r.


Og så lige den her:

Næste gang jeg foretager mig noget bliver det med lukket døre

Enten med lukket dør, eller med lukkede døre. Dog ville jeg sige 'bag lukkede døre', hvis det skulle være.

Håber det er i orden, jeg lige griber den - du sagde jo selv du gerne ville vide det Peace Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #80: 10 Jan 2009, 20:17 »

Nu er jeg ikke alek9000, men det eneste jeg kan finde er at du konsekvent skriver bestyrelse med dobbelt-r.


Og så lige den her:

Enten med lukket dør, eller med lukkede døre. Dog ville jeg sige 'bag lukkede døre', hvis det skulle være.

Håber det er i orden, jeg lige griber den - du sagde jo selv du gerne ville vide det Peace Smiley

Det helt fint mange mange tak.  Wink

Men det lød bare på hans comment som havde jeg tusind fejl i teksten. Peace

Edit: Tak for hjælpen StormQ. Nu gad alek ikke svarer mig hehe. Det er rettet nu.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 20:20 af superpew » Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #81: 10 Jan 2009, 20:18 »

det er vidst et rigtig godt tegn, på en f****** god blog!!!!
super godt skrevet, og god fantasi.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #82: 10 Jan 2009, 20:25 »

Det helt fint mange mange tak.  Wink

Men det lød bare på hans comment som havde jeg tusind fejl i teksten. Peace
Nej ikke tusind fejl, men tror jeg fandt 3-5 stykker.
Tommy Nielsen ligger(lægger) ikke skjul på(mangler komma Wink) at han gerne
Folk i Montrose og bestyrelsen har været utrolig bekymret(bekymrede, pluralis 2. person) før stod der også bestyrelsen med r'er Smiley
og jeg må indrømme(mangler komma) at det er min
her, eller(mangler ordet: om) jeg skal videre.

Bare lidt flueknepperi, men det er for at holde din høje standard oppe Smiley
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #83: 10 Jan 2009, 20:27 »

Nej ikke tusind fejl, men tror jeg fandt 3-5 stykker.
Tommy Nielsen ligger(lægger) ikke skjul på(mangler komma Wink) at han gerne
Folk i Montrose og bestyrelsen har været utrolig bekymret(bekymrede, pluralis 2. person) før stod der også bestyrelsen med r'er Smiley
og jeg må indrømme(mangler komma) at det er min
her, eller(mangler ordet: om) jeg skal videre.

Bare lidt flueknepperi, men det er for at holde din høje standard oppe Smiley

Fair nok alek9000.. Jeg vil huske det til næste gang.. Wink

Nogle gange går det åbenbart lidt for stærkt. Det er godt jeg skal have idræt som andet fag.  Grin
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #84: 10 Jan 2009, 20:29 »

Ja, men som sagt er det en høj standard du har, så det var ikke nemt at finde fejl i din tekst Tunge
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #85: 10 Jan 2009, 20:30 »

Ja, men som sagt er det en høj standard du har, så det var ikke nemt at finde fejl i din tekst Tunge

Jeg takker.  Thumbs Up
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #86: 10 Jan 2009, 20:39 »

Denne blog har aldrig været så spændende som den er nu, det er jo noget af et twist bloggen nu har taget sig, den ellers sympatiske træner får succes og han hungrer efter mere! Lad os nu bare håbe at han ikke får gabt over mere end der er plads til i munden Thumbs Up

Bliv ved pew Cool

Hej enged. Er glad for du stadig læser med, og ja vi er vidst nået til konflikten nu. Så må vi se hvad løsningen bliver Opstemt.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #87: 10 Jan 2009, 21:57 »

Okay tak - Fordi din blog har givet mig lysten til at starte et ligende spil som arbejdsløs.

Er glad for, at jeg har inspireret dig lidt culaz. Held og lykke med karieren  Thumbs Up

det er vidst et rigtig godt tegn, på en f****** god blog!!!!
super godt skrevet, og god fantasi.

Som du dog kan sige det hehe. Tusind tak NiielsenxD. Er glad for at du kan lide det.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'15' The Last Memory
« Svar #88: 11 Jan 2009, 17:37 »



THE LAST MEMORY


- 20.06.09 -
Vi sad på stranden, min kone og jeg. Det sidste billede blev taget i Montrose, det sidste minde. Solen var ved at gå ned, og vi nød de sidste stråler her i Montrose. Det har været en fantastisk tid i Montrose, men grundet bekymringer hos bestyrelsen og fansene, blev vi enige om at ophæve min kontrakt i klubben. Kontrakten løb ellers til juni 2010. Jeg følte mig ikke længere godt tilpas, og spillerne lyttede ikke efter til træning. Det er mangel på professionalisme, men jeg var jo godt klar over, at det var min egen skyld.
Jeg er blevet en erfaring rigere, og det er det eneste positive jeg kan tage med herfra Skotland. Jeg vil nu lede efter en ny klub. Jeg har haft en god snak med bestyrelsen i både Bristol City og ADO Den Haag, men det er endnu ikke helt sikkert om det bliver en af de to klubber.
Jeg er åben for alt, og jeg regner da også med at der kommer flere henvendelser. I Norge og Sverige er klubberne godt i gang med sæsonen, og mon ikke vi ser en trænerfyring her også. Hans Eklund er blevet fyret i Viborg, og de har også vist lidt interesse. Jeg er godt klar over, at jeg er en eftertragtet herre, men jeg vil ikke acceptere hvad som helst: det skal jo ikke ende ligesom sidst. Jeg vil vente spændt ved telefonen, og så må vi se hvem der ringer, sluttede jeg.


Vidste du...?
At bestyrelsen gav Tommy Nielsen et ultimatum. Endten blev han, eller også var han væk.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '15' The Last Memory
« Svar #89: 11 Jan 2009, 17:38 »

Jeg er ked af den forholdsvis korte update, men kunne ikke få mere kød på.

Hellere skrive lidt mindre, end at skrive en masse som bare ikke hænger sammen.

En af grundene er da også, at jeg i aften vil præsentere Tommy's nye mandskab. Jeg håber i forstår.

Med Venlig Hilsen superpew Wink

Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010