home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)  (Læst 37771 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: '13' We are the Champions
« Svar #60: 09 Jan 2009, 22:59 »

Rigtig flotte resultater, held og lykke næste sæson:)
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: '13' We are the Champions
« Svar #61: 10 Jan 2009, 09:55 »

Synes du har præsteret rigtig godt med dit Montrose hold! Smiley Håber du får en god placering i næste sæson.. Wink
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '13' We are the Champions
« Svar #62: 10 Jan 2009, 11:20 »

Rigtig spændende blog, jeg følger med til enden.
Har du fået henvendelser fra andre klubber nu hvor du er blevet mester ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '13' We are the Champions
« Svar #63: 10 Jan 2009, 11:40 »

Rigtig flotte resultater, held og lykke næste sæson:)

Mange mange tak cjensen94. Nu må vi se hvordan det går.  Smiley

Synes du har præsteret rigtig godt med dit Montrose hold! Smiley Håber du får en god placering i næste sæson.. Wink

Hej igen asj89. Er glad for du stadig følger med hehe. (: Ja jeg håber da også på en god placering. Hvis jeg vel og mærke ikke ses andetsteds efter sommer.

Rigtig spændende blog, jeg følger med til enden.
Har du fået henvendelser fra andre klubber nu hvor du er blevet mester ?

Hej culaz. Det lyder super fedt  Thumbs Up - det er jeg glad for. Ja/Måske/Nej ? Hvem ved.. Opstemt Det kan være der sker en del til sommer, og det kan være at der ikke gør hehe. Vil intet røbe  Rullende Øjne

Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '13' We are the Champions
« Svar #64: 10 Jan 2009, 12:23 »

Okay , men så glæder jeg mig til næste update.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '13' We are the Champions
« Svar #65: 10 Jan 2009, 12:41 »

Rigtig flot blog, har lige siddet og læst den igennem, og tilykke med mesterskabet. Det bliver utrolig spændende at se dig i 2. divisonen nu Smiley
Logged

Hala Madrid!

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '13' We are the Champions
« Svar #66: 10 Jan 2009, 16:47 »

Rigtig flot blog, har lige siddet og læst den igennem, og tilykke med mesterskabet. Det bliver utrolig spændende at se dig i 2. divisonen nu Smiley

Mange tak michaelk.

Jeg sætter virkelig pris på, at du har "kæmpet" dig igennem de 13 updates for at følge med..

Jeg glæder mig også utrolig meget.. Jeg har dog en masse studiearbejde lige nu, men der forventes da stadig en update om dagen. Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'14' Farewell Montrose?
« Svar #67: 10 Jan 2009, 17:31 »




FAREWELL MONTROSE?


- 08.06.09 -
Der har været en del snak i Montrose de sidste par måneder. Træneren Tommy Nielsen rygtes på vej væk fra klubben. Træneren er blevet sat i forbindelse med Championship klubben Bristol City, Køge fra den danske 1. division, og den store klub Ajax fra Holland. Folk i Montrose og bestyrelsen har været utrolig bekymret. Tommy Nielsen ligger ikke skjul på at han gerne vil prøve sig selv af på et højere plan, hvis han får chancen. ADO Den Haag fra den bedste hollandske række siges at være meget interesseret i den danske sensationstræner, men intet vides endnu. Bestyrelsen har haft en snak med Tommy, og de har ikke lagt skjul på, at de ikke bryder sig om rygterne, og vil gerne have en afklaring hurtigst muligt.
Tommy blev ansat sidste år, og formåede at vinde den skotske 3. division med miniputterne Montrose. Der har lige siden været fest og glade dage i den lille skotske by. Klubben har netop forlænget et samarbejde med trøjesponsorene, aftalen går på, at Montrose får 120.000,- årligt.


"Aldrig nogensinde igen" svarede jeg journalisten. Jeg vil da gerne indrømme, at der har været flere henvendelser, men ligefrem at kalde det et skifte er da absurd. Jeg har ikke været vant til at træne på så højt et plan, og jeg må indrømme at det er min egen fejl, at bestyrelsen har mindre tillid til mig. Jeg vil også gerne indrømme at jeg har været i kontakt med bestyrelsen i Bristol City. Lige siden jeg tiltrådte i Montrose har mit mål da også været at udvikle mig som træner, og jeg ved ikke om jeg kan udvikle mig mere her, eller jeg skal videre. Det er ikke rart at stå i denne situation nu, da jeg jo elsker at være i klubben. Jeg håber, at vi kan sætte os ned over en kop kaffe, ja måske en kande hver, og så tage den derfra. Det er vigtigt, at de forstår hvem jeg i virkeligheden er. Hvorfor skulle jeg sige nej til 500.000,- mere om året? Kan man jo spørge sig selv. Det bliver spændende at se hvad der sker nu. Jeg ved endnu ikke om jeg er fortid i Montrose, eller det bliver ved. Næste gang jeg foretager mig noget bliver det bag lukkede døre. Det er helt sikkert.


Vidste du...?

At gennemsnitshøjden i Montrose-truppen er 179cm
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 20:20 af superpew » Logged

ronaldo9018
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #68: 10 Jan 2009, 17:34 »

Rigtig god blog du har gang i superpew ..

Jeg følger med ..
Logged


Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #69: 10 Jan 2009, 17:40 »

synes det vil være utroligt ærgeligt hvis du forlader montrose:(
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #70: 10 Jan 2009, 17:46 »

Spændende, spændende, spændende. Nu må vi se om succesen stiger Tommy Nielsen til hovedet, eller om han har noget at have det i Thumbs Up

Rigtig god blog!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #71: 10 Jan 2009, 18:06 »

Spændende hvad du vælger til næste sæson, og om du kan klare det hvis du vælger at træne på et højere niveau.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #72: 10 Jan 2009, 19:08 »

Rigtig god blog du har gang i superpew ..

Jeg følger med ..

Hej ronaldo9018. Mange tak. Det er jeg glad for  Thumbs Up

synes det vil være utroligt ærgeligt hvis du forlader montrose:(

Hej Aabmads. Nu må vi se hvad der sker i fremtiden. Intet er sikkert hehe.

Spændende, spændende, spændende. Nu må vi se om succesen stiger Tommy Nielsen til hovedet, eller om han har noget at have det i Thumbs Up

Rigtig god blog!

Hej StormQ er glad for du stadig er med på vognen. Ja det bliver sku spændende. Hvad vælger Tommy mon  Opstemt! hehe.

Spændende hvad du vælger til næste sæson, og om du kan klare det hvis du vælger at træne på et højere niveau.

Hej culaz. Ja nu må vi se om han kan træne på et højere niveau, eller det bliver Montrose endnu et år.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #73: 10 Jan 2009, 19:17 »

Hej superpew. En ok update. Synes topbanneret er for stort, og så er der også enkelte fejl i teksten, men man forstår dog godt stadig teksten.
Men rart, at der er nogle blogs, der ikke går død efter 3 updates (Wink), så KIU Smiley
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Farewell Montrose?
« Svar #74: 10 Jan 2009, 19:23 »

Hej superpew. En ok update. Synes topbanneret er for stort, og så er der også enkelte fejl i teksten, men man forstår dog godt stadig teksten.
Men rart, at der er nogle blogs, der ikke går død efter 3 updates (Wink), så KIU Smiley

Hej alek9000. Topbanneret er ikke for stort nej. Sådan har mine topbannere været hele vejen igennem, og sådan bliver de ved med at være  Peace. Synes det ser bedre ud end små. Det er jo smag og behag.

Hvis der er fejl i teksten, må du endelig sige hvorhenne, for jeg kan ikke se dem. Som kommende dansklærer er det faktisk rart at vide. :b
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010