home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)  (Læst 37860 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: '15' The Last Memory
« Svar #90: 11 Jan 2009, 19:30 »

Jeg forstår Wink
- Glæder mig til i aften, VÆLG VIBORG
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'16' The New Club
« Svar #91: 11 Jan 2009, 20:05 »



THE NEW CLUB


- 01.07.09 -
”Welcome Tommy” lød det fra bestyrelsesformand Pedro Villarroel. Jeg var spændt på hvad der ventede mig. Det var en stor klub jeg var kommet til, og jeg glædede mig til at møde spillerne, og endelig komme i gang igen. Pedro skulle dog først vise mig klubbens faciliteter.
Det første jeg blev vist var ’Ciutat de Valencia’, som er klubbens stadion. Jeg var vant til et stadion med knap 1000 siddepladser, og gamle halvrustne ståtribuner i Montrose. Ciutat de Valencia var et elegant stadion med plads til omkring 25000 tilskuere, og det skal også nævnes at der ikke var en eneste ståplads på stadionet – nej det hele var siddepladser.
Jeg blev henrykt, og fik sommerfugle i maven. Det næste jeg blev vist var klubbens træningslokaler. Træningslokalerne var helt nye, og det så rigtig luksuriøst ud. Det var lige før jeg fik lyst til at smide tøjet, bare for at løfte lidt jern. Det var lige det jeg havde drømt om. Bagefter tog Pedro mig med ud til det vigtigste af alt, nemlig træningsanlægget. Kl. var 19:00, og jeg var ved at være en smule udmattet efter den lange dag i Levante. Træningsanlægget vækkede mig dog til live igen, og jeg stod ud af bilen med åbent gab.
Aldrig nogensinde havde jeg set så flot et træningsanlæg. Det kan godt være, at Levante spiller i den anden bedste række i Spanien, men faciliteterne er i verdensklasse, og jeg kan ikke vente med at komme i gang.

Levante har spillet elendig fodbold i sæsonen 07/08, og det var også skyld i trænerfyringen her i sommers. Levante endte som nr. 11 i ’LIGA Adelante’ hvilket må siges at være en kæmpe skuffelse. De fleste medier havde spået Levante som oprykkere, men det skete ikke. Derfor har klubben været nødsaget til at kigge andetsteds, og da der ikke var så mange muligheder, så fik Tommy Nielsen chancen.
Klubben og medierne har store forventninger til Tommy. Den knap så erfarne træner kommer under hårdt pres allerede fra starten. "Det gælder for Tommy om at få en god start hernede ellers kan han lige så godt pakke tasken, og flyve hjem til Danmark. Her i Spanien får man ikke to chancer, nej man får kun én. Det bliver spændende at se, om Tommy er den rette mand i Levante. Levante har haft svært ved at finde den rette, og lad os håbe den rette er fundet" udtalte en journalist, som til daglig følger spillerne i Levante.

LIGA Adelante - Sæson 07/08

”Vi håber på, at Tommy endnu engang kan bevise sit værd i en klub som er under hårdt pres. Lad os alle sammen byde ham velkommen ombord” sagde Pedro til pressen.


Vidste du...?
At Levante blev opført i 1970.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #92: 11 Jan 2009, 20:07 »

Spændende klubvalg og helt sikkert et hold du kan fører op i La Liga tror jeg.
Logged

Hala Madrid!

Pepe
Gæst
 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #93: 11 Jan 2009, 20:10 »

Puha, de har haft en ringe sæson, inden du kom.
Et glimrende klubvalg, og jeg tror på oprykning i første sæson!
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #94: 11 Jan 2009, 20:31 »

Spændende klubvalg og helt sikkert et hold du kan fører op i La Liga tror jeg.

Hej michaelk.. Ja det var lige hvad jeg brændte for, at komme til det varme Spanien. Nu må vi se om jeg kan klare det her i Levante. Det håber jeg. Der er meget pres på.  Smiley

Puha, de har haft en ringe sæson, inden du kom.
Et glimrende klubvalg, og jeg tror på oprykning i første sæson!

Hej Pepe.. Ja, de har spillet langt under standard. Det skal der rettes op på nu. Som jeg også skrev til michaelk - så ligger der et stort pres på mig. Håber jeg kan leve op til det. Wink
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #95: 11 Jan 2009, 20:56 »

Held og lykke i levante, havde dog håbet på viborg:)
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #96: 11 Jan 2009, 21:04 »

Jeg er en smule forvirret omkring hvorfor du siftede job. Jeg mener, du rykkede jo op med klubben for første gang i dens historie, og så sker der et eller andet med et ultimatum.

Måske er jeg bare langsom, men jeg har ikke helt forstået hvorfor du smuttede til en anden klub. Du må meget gerne uddybe  Thumbs Up
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #97: 11 Jan 2009, 21:22 »

Held og lykke i levante, havde dog håbet på viborg:)

Hehe hej cjensen94.. havde mere lyst til et udenlandsk eventyr igen..  Peace

mange tak.

Jeg er en smule forvirret omkring hvorfor du siftede job. Jeg mener, du rykkede jo op med klubben for første gang i dens historie, og så sker der et eller andet med et ultimatum.

Måske er jeg bare langsom, men jeg har ikke helt forstået hvorfor du smuttede til en anden klub. Du må meget gerne uddybe  Thumbs Up

Hej Dusty.. Jo nu skal du høre.. Grunden til bestyrelsen gav mig et ultimatum var, at jeg havde vist interesse i både ADO Den Haag og Bristol City.. Det var bestyrrelsen ikke glad for, og de mente derfor, at jeg endten skulle blive eller smutte - på trods af, at jeg havde rykket op i 2 div. for første gang i klubbens historie  Sur! Det gad jeg ikke tage stilling til.. Så jeg smuttede..

Det har hele tiden været målet, at træne på højeste niveau. Så det var også en af grundene.

Håber det var svar nok? (:
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #98: 11 Jan 2009, 21:26 »

Hej Dusty.. Jo nu skal du høre.. Grunden til bestyrelsen gav mig et ultimatum var, at jeg havde vist interesse i både ADO Den Haag og Bristol City.. Det var bestyrrelsen ikke glad for, og de mente derfor, at jeg endten skulle blive eller smutte - på trods af, at jeg havde rykket op i 2 div. for første gang i klubbens historie  Sur! Det gad jeg ikke tage stilling til.. Så jeg smuttede..

Det har hele tiden været målet, at træne på højeste niveau. Så det var også en af grundene.

Håber det var svar nok? (:

Jep, det var spændende at læse. Det første jeg tænkte, da jeg så du havde skiftet klub var "Nej, hvor ærgerligt, tænk hvis han kunne have ført Montrose helt op i den bedste række!" - men med det ultimatim ville det nok være mere end almindeligt svært at klare sig godt i ligaen. Uro i klubben har det med at sprede sig til truppen  Wink

Held og lykke i den nye klub i hvert fald! Jeg skal nok følge med  Smiley
Logged

enged
Gæst
 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #99: 11 Jan 2009, 21:31 »

 Græder Bye bye Montrose


Jeg vil dog stadig følge med da dit klubskifte ikke påvirker dine gode evner til at skrive, alt efter hvem der er rykket ned kan du gå en meget hård sæson i møde, men mon ikke Tommy klarer den Peace
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #100: 11 Jan 2009, 21:33 »

Har lige læst din blog igennem, og den er godt nok fed ! Smiley
glæder mig til at se hvad du kan udføre i Levante Smiley
KIU Thumbs Up
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #101: 11 Jan 2009, 23:13 »

Græder Bye bye Montrose

Jeg vil dog stadig følge med da dit klubskifte ikke påvirker dine gode evner til at skrive, alt efter hvem der er rykket ned kan du gå en meget hård sæson i møde, men mon ikke Tommy klarer den Peace

Det er jeg glad for enged. Ja det blev et farvel til Montrose, men nu starter et ny kapitel i Tommy's karriere, og mon ikke det bliver lige så spændende. :b

Tak fordi du stadig vil følge med. Det er både jeg og Tommy glade for hehe  Thumbs Up

Har lige læst din blog igennem, og den er godt nok fed ! Smiley
glæder mig til at se hvad du kan udføre i Levante Smiley
KIU Thumbs Up

Hej Baliian.. Mange mange tak.. Det sætter jeg pris på.

Ja jeg glæder mig virkelig også Opstemt hehe..

Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #102: 12 Jan 2009, 08:01 »

Rigtig godt klubvalg syntes jeg. Jeg sad lige og frygtede det ville gå hen og blive en dansk klub da jeg syntes at det ville ødelægge bloggen lidt. Men Levante havde jeg helt klart ikke regnet med. Men er glad for at du valgte spanien Smiley KIU
Logged


culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #103: 12 Jan 2009, 10:21 »

Fremragende klubvalg, bliver rigtig spændende og se hvordan du klare det i en klub der er meget større end Montrose Opstemt
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #104: 12 Jan 2009, 11:22 »

Rigtig godt klubvalg, bliver spændende at se hvad du kan udrette med dem, ville dog hellere have set dig blive i Montrose men det var desværre ikke muligt jo Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010