Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 672 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
'19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
9
Forfatter
Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante) (Læst 39715 gange)
superpew
Landsholdsspiller
'10' David vs. Goliath
«
Svar #45:
07 Jan 2009, 13:29 »
DAVID VS. GOLIATH
- 09.01.09 -
"
E
njoy the game lad's, and fight till the end no matter what happens" sagde jeg inden kampen gik igang. Der var mødt 9271 tilskuere op på Pittodrie Stadion i Aberdeen. 200 af tilskuerne var fra Montrose. Det er første gang nogensinde, at vi har haft så mange tilskuere med på en udebanetur. Denne kamp er også noget helt specielt. Jeg gav spillerne et klap på skulderen inden jeg gik ud i trænerboksen. På vejen ud fra omklædningsrummet kunne jeg høre de mange råb fra stadion. Det var en hel unik følelse at træde ind på stadion, og ind i trænerboksen. Det var for mig som Colosseum i Rom. Det var da også i dag, at slaget mellem David og Goliath skulle stå.
Aberdeen spillerne var de første der løb på banen, og man kunne tydeligt høre hvem der spillede på hjemmebane. Da mine spillere løb på banen blev der buet, og det var højt, det var rigtig højt. "Jeg håber ikke spillerne bære nag" tænkte jeg. Jeg vidste dog godt aller inderst inde, at det var noget man ikke kunne lade vær' med - når nu man var vant til at spille foran 400 tilskuere i Montrose.
Kampen gik igang, og allerede efter 4 minutter gjorde Aberdeen spilleren Gary McDonald det til 1-0 for hjemmeholdet. Der brød jubel, og jeg var bange for vi gik helt ned. Spillerne kæmpede dog videre som havde de aldrig gjort før. Vi kunne dog ikke modstå presset fra Aberdeen, og der stod efter 23 minutters spil 4-0 til hjemmeholdet. Jeg havde en lidt dårlig mavefornemmelse. Vi var dog heldige i og med Gary McDonald valgte at nikke bolden i eget net efter 30 minutter, og der stod nu 4-1. Det gav spillerne et ekstra boost. Det endte dog med en 5-1 stilling til hjemmeholdet i pausen, da Lee Miller satte den sikkert ind lige inden pausen.
Jeg fik en snak med spillerne i havlegen, og fortalte dem at der intet pres lå på dem, og de kunne spille frit og nyde det. Det var præcis hvad spillerne gjorde, og Maitland kunne efter 60 minutter score til 5-2 på et pragtfuldt langskud. I det allersidste minut gjorde Aberdeen spilleren Darren Mackie det til 6-2, hvilket også blev kampens resultat. Jeg er godt tilfreds, og vi spillede lige op med et Premier League hold i anden halvleg. Vi befinder os i toppen af 3. divisionen, og jeg kan ikke være andet end stolt af spillerne. Vi har fået 500.000,- i præmiepenge for at nå 4. runde. Vi kan nu lede efter forstærkninger til sommer.
Aberdeen 6-2 Montrose
N
oget af det der overraskede mig i Aberdeen var forholdene. Det var fantastiske forhold. Vi er vant til selv at gøre vores omklædningrum rene, men her i Aberdeen lignede det hele 5 stjernede hoteller. Det var ikke mindre end fantastisk, og jeg håber at jeg en dag selv står i et sådan omklædningrum og giver mine spillere instruktioner. Det har været en stor oplevelse at opleve livet i en Premier League klub. Jeg kan godt mærke, at det er et meget hårdt arbejde at træne et hold heroppe. Jeg håber dog selv på, at jeg en dag står i samme situation.
Vidste du...?
At kaptajnen i Montrose er Keith Gibson.
asj89
Gæst
Sv: '10' David vs. Goliath
«
Svar #46:
07 Jan 2009, 13:41 »
Spændende klub valg!
Er tilfreds ind til nu, og elsker de der "Vidste du?" fakta.
Rigtig godt arbejde!
superpew
Landsholdsspiller
Sv: '10' David vs. Goliath
«
Svar #47:
07 Jan 2009, 15:32 »
Citat af: asj89 07 Jan 2009, 13:41
Spændende klub valg!
Er tilfreds ind til nu, og elsker de der "Vidste du?" fakta.
Rigtig godt arbejde!
Nu er der mange der har sagt at det er et spændende klubvalg, og det er som sagt ikke et klubvalg. Det er en klub jeg er blevet tilbudt at træne, da jeg startede uden job, men det er helt sikkert en spændende klub jeg er kommet til kan du derimod sige
.
Når du skriver "er tilfreds indtil nu" så lyder det på mig en smule negativt. Du har ikke læst hele bloggen, så det kan du jo egentlig ikke skrive hehe.. :b Nu ved jeg dog ikke helt præcis hvad du mener med den kommentar, men forgive me if I said something wrong.
Anyway. Er glad for du kan lide Vidste du...? Tak for det
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 15:39 af superpew
»
superpew
Landsholdsspiller
'11' Celebratin' Already?
«
Svar #48:
07 Jan 2009, 18:56 »
CELEBRATIN' ALREADY?
- 14.02.09 -
vs. Berwick 3-1
vs. Annan 1-0
vs. Albion Rovers 1-0
vs. East Stirlingshire 3-0
vs. Dumbarton 1-2
vs. Elgin 5-1
STILLINGEN
"
A
lready? No not at all, we still have 10 games to concentrate about" svarede jeg journalisten. Dumme spørgsmål skal man lede længe efter, men det er jo dagligdagen i journalisternes verden. Vi er inde i en fantastisk stime, og efter 26 kampe føre vi klart ligaen. Hele 6 point er vi foran rivalerne fra Forfar. Vi har et godt program i de sidste kampe, og vi skal møde Forfar om et par uger på eget græs. Kampen mod Forfar bliver altafgørende. Vinder vi kampen rykker vi op, og vinder vi ikke kampen skal vi bare kæmpe videre og håbe på det bedste. Jeg er ret sikker på at vi kan slå Forfar. Vi har vist at vi har en formidabel styrke på eget græs, og har endnu ikke tabt hjemme. "Der skal mere end mirakler til" sagde jeg med et blink i øjet.
Vi tabte uheldigt ude mod Dumbarton 2-1, og Dumbarton må siges at være det eneste hold der har skabt os problemer i sæsonen. Dumbarton har ikke spillet fremragende fodbold, men vi har derimod været ekstremt uheldige i kampene, men sådan er fordbold jo engang imellem. Var der ikke held med i fodbold ville der jo ingen spænding være. Jeg er sikker på vi rykker op i 2. division. Let's go for promotion guys.
D
en danske træner Tommy Nielsen har været fremragende for klubben. Han har modbevist kritikerne som forinden sæsonen var gået igang havde spået Montrose ende som nr. 8 i ligaen. Tommy's tropper ligger lige i øjeblikket på en flot 1. plads, og intet ser ud til at spolere den store sensation i Skotland. Der stormer flere og flere tilskuere til Montrose. De omkringliggende landsbybeboere køre gerne 10-15 km på cykel eller i bil for at se deres favoritmandskab. Det er spændende om Montrose kan holde fast på denne fantastiske træner. Der er snak om, at manageren måske kan forlade klubben til sommer. Tommy udtalte dog "No never. My work is done when we are number one".
"Mange trænere har det med at sige dette, men jeg er nu sikker på at Tommy Nielsen bliver i Montrose minimum en sæson mere, og så må vi se hvad der sker" sagde formanden for Montrose's fanklub. Tommy Nielsen har næsten ingen erfaring som træner, men alligevel har han formået noget som ikke mange trænere formår - nemlig at vende skuden 180 grader. Vi har i øjeblikket 3 spillere på en fuldtidskontrakt. Vi har aldrig nogensinde haft spillere på fuldtidskontrakt. Vi håber at vi i løbet af 2 år har et proffessionelt hold, men det kræver at vi gør det godt igen næste sæson, og også at vi rykker op i år. "Der er ikke andet end roser fra vores side til Tommy" lød de sidste ord.
Vidste du...?
At danskeren René Schrøder er den mest scorende på holdet med 14 mål i 18 kampe.
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 19:04 af superpew
»
enged
Gæst
Sv: '11' Celebratin' Already?
«
Svar #49:
07 Jan 2009, 19:14 »
Nøj hvor er den blog god, jeg elsker simpelthen din grafik, derudover kommer der også updates i passende tempo og i perfekt længde, så hvis man lige misser en enkelt skal man ikke gennem en hel novelle, forsæt superpew!
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #50:
07 Jan 2009, 19:51 »
Citat af: enged 07 Jan 2009, 19:14
Nøj hvor er den blog god, jeg elsker simpelthen din grafik, derudover kommer der også updates i passende tempo og i perfekt længde, så hvis man lige misser en enkelt skal man ikke gennem en hel novelle, forsæt superpew!
Hej enged.. Mange mange tak. (:
Er glad for at du følger med. Det sætter jeg virkelig pris på. Så er lysten til at skrive også altid lidt større. Ja jeg satser på at lave en update om dagen, så er det lettere for folk at følge med, fremfor personer der laver 5 opdateringer på en dag. Det synes jeg er aaaalt for meget.
Grunden til der er 2 updates i dag skyldes, at jeg har fri fra mine studier indtil på mandag. Alt for lækkert hehe, men bare rolig der bliver ikke flere updates end normalt. Så du og andre kan sagtens følge med.
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 19:53 af superpew
»
Szczesny
Manager
«
Svar #51:
07 Jan 2009, 20:02 »
Stadig fantastisk
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
asj89
Gæst
«
Svar #52:
07 Jan 2009, 20:23 »
Jeg prøvede lige det med uden klub, jeg fik tilbud fra mentrose, LFA og nu venter jeg på flere hendvendelser..
Håber dine senere updates bliver lieg så gode, som dem inde til nu..
Erzael
Manager
«
Svar #53:
07 Jan 2009, 20:44 »
Rigtige gode updates. Fik lige læst fra 9-11 eller deromkring. Og vil give enged ret i at det er et godt tempo, og det er fedt at man ikke skal igennem en hel novelle for at følge med igen. Og kan godt lide der kommer 1 update om dagen, så er det til at følge med i
KIU
Milliardær - Blog
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #54:
07 Jan 2009, 21:26 »
Citat af: StormQ 07 Jan 2009, 20:02
Stadig fantastisk
Hey StormQ tusind tak. Er glad for du stadig er med på vognen.
Citat af: asj89 07 Jan 2009, 20:23
Jeg prøvede lige det med uden klub, jeg fik tilbud fra mentrose, LFA og nu venter jeg på flere hendvendelser..
Håber dine senere updates bliver lieg så gode, som dem inde til nu..
Hehe. Super cool at du også prøver det, al held og lykke herfra. De skal nok blive lige så gode, no worries
Citat af: Erzael 07 Jan 2009, 20:44
Rigtige gode updates. Fik lige læst fra 9-11 eller deromkring. Og vil give enged ret i at det er et godt tempo, og det er fedt at man ikke skal igennem en hel novelle for at følge med igen. Og kan godt lide der kommer 1 update om dagen, så er det til at følge med i
KIU
Hej Ezrael. Er glad for, at du har samme mening. Og tak fordi du synes om de seneste updates
superpew
Landsholdsspiller
'12' Countdown
«
Svar #55:
08 Jan 2009, 16:26 »
COUNTDOWN
- 11.04.09 -
vs. Cowdenbeath 3-1
vs. Forfar 1-0
vs. Stenhousemuir 1-1
vs. Berwick 4-0
vs. Albion Rovers 1-1
vs. East Stirlingshore 2-1
vs. Annan 4-0
STILLINGEN
"
P
atience is a very important attribute as a trainer" nævnte jeg foran forsamlingen. Jeg havde i dag holdt et foredrag i Montrose om hvordan det er, at være fodboldtræner i klubben. Jeg lagde ikke skjul på min begejstring for klubben, og flere gange fik jeg da også fortalt hvor fremragende et hold jeg havde. Vi har nu spillet 33 kampe i ligaen, og der er kun 3 kampe igen. Spændingsniveauet er på sit højeste, og det kan virkelig mærkes i den lille by. Aviserner er heller ikke blege for at nævne os i overskrifterne.
Vi spillede hjemme mod rivalerne fra Forfar. Dette var nok den største, og vigtigste kamp i hele sæsonen - både sæson og tidsmæssigt. Kampen blev overværet af ikke mindre end 1229 ellevilde tilskuere. Vi vandt kampen 1-0, og havde overtaget i hele kampen. Efter kampen lå vi 9 point foran Forfar, og det hele lignede en walk over, som om mesterskabet allerede var i hus, men. Forfar har dog i de seneste 5 kampe formået at vinde alle deres kampe, og vi har sat 4 point til. Så lige nu er der kun 5 point imellem os, og der er 3 kampe igen. Det bliver ufattelig spændende, men mon ikke vi trækker det længste strå. Alt andet ville da være skuffende ovenpå en fremragende sæson.
U
ret tikker, men bare ikke hurtigt nok. Dagene i Montrose føles som evigheder, og jeg kan ikke sove. "Vi kan bare ikke vente med at få det her mesterskab i hus" svarede jeg journalisten med et noget nervepirrende smil. Det må og skal simpelthen ikke gå galt. Jeg kunne godt mærke på mig selv, at jeg ikke var vant til at have så stort et pres liggende på mine skuldrer. Jeg valgte da også derfor kun at besvare morgenpressens spørgsmål, idet jeg ikke ville lade noget gå spillerne på. Vi har 2 udebanekampe tilbage, og 1 hjemmekamp, mon ikke vi kan afgøre det. Forfar har 2 hjemmekampe og 1 udekamp tilbage. Vi har ikke tabt i 10 kampe, og forsætter vi bare den stime er vi mestre - det er der ingen tvivl om. Det skal dog også nævnes at Forfar ikke må tabe en kamp. Taber Forfar en kamp, og spiller vi bare uafgjort, så burde man kunne kalde os mestre. Målscoren har meget at skulle have sagt, og her er Forfar simpelthen for langt bagefter. Let's get to it.
Det skal nævnes, at vi har fået hentet en ny spiller på fri transfer. Endnu en spiller fra Holland er hentet. Navnet på spilleren er Dominique Bosch. Dominique er 26 år, og har tidligere spillet i den hollandske klub MVV. Bosch går direkte ind som ny styrmand på midtbanen i de sidste kampe. Hans kvaliteter er fænomenale, og må anses som værende den bedste spiller der er hentet til klubben nogensinde.
Vidste du...?
At Montrose solgte 93 sæsonbilletter i år.
«
Seneste Redigering: 08 Jan 2009, 16:59 af superpew
»
superpew
Landsholdsspiller
Sv: '12' Countdown
«
Svar #56:
08 Jan 2009, 16:34 »
Det skal siges, at jeg lige har redigeret lidt i det. Har ved en fejl kommet til at trykke enter, men det skulle være i orden nu.
Ps. Til de nye læsere er der i update "1. Where do I go" en let oversigt over updates - derfra er det letilgængeligt at finde og læse updates.
God læselyst.
Med Venlig Hilsen superpew
«
Seneste Redigering: 08 Jan 2009, 16:47 af superpew
»
superpew
Landsholdsspiller
'13' We are the Champions
«
Svar #57:
09 Jan 2009, 20:20 »
WE ARE THE CHAMPIONS
- 10.05.09 -
W
e are the Champions blev der sunget efter kampen mod Elgin. Det er fantastisk, så skete det. Endelig er vi mestre. Det er det største jeg nogensinde har oplevet som fodboldtræner, og jeg håber jeg kan opleve det igen. Vi spillede i 34. runde ude mod Dumbarton. Dumbarton har drillet os hele sæsonen, og det gjorde de igen. Vi tabte 1-0, og det så meget sort ud. Vi var dog heldige i og med Forfar spillede uafgjort med Albion Rovers. Der var nu kun 4 point imellem os inden de sidste 2. runder. Jeg kunne mærke nervøsiteten - ja jeg var mere nervøs end spillerne tror. Kulturen er lidt anderledes i Skotland. Her er folk sku ofte bare ligeglade. De giver sig røven ud af bukserne, og sådan er det bare. Jeg var ikke vant til en sådan slags mentalitet i Danmark. Spillerne kunne da også godt mærke det på mig, og de lovede mig at de ville kæmpe til det sidste. I 35. runde mødte vi Elgin på hjemmebane. Der var fuldt hus, og alle var spændte på om vi kunne tage mesterskabet i dag. Jeg var nervøs, nej ikke nervøs, skide nervøs. Det må bare ikke ende i en fiasko det her, tænkte jeg.
SLUTSTILLINGEN
Spillerne gik på banen med blod på tanden. Vi scorede efter 33 minutters spil, og fansne var ellevilde. Vi spillede langt fra prangende fodbold, og Elgin havde overtaget i hele kampen, men vi endte dog med at vinde 2-0 på eget græs. Nu kunne mesterskabet fejres. Vi drak os mildest talt stive på 30 minutter, og jeg husker intet efter. Dette var et fantastisk øjeblik, som jeg nok aldrig nogensinde glemmer.
I sidste runde mødte vi Cowdenbeath. Spillerne og jeg selv var ikke så opsatte, så mange af de unge spillere fik chancen i denne kamp. Kampen endte 2-2, og det var en god fight. Lysten til at kæmpe var ikke så stor, da vi jo allerede havde vundet mesterskabet, og var sikre på oprykning.
At blive spået en 8' plads og ende som 1'er er fantastisk. Lad os se hvad der kommer til at ske næste år. Årest spiller blev fortjent René Schrøder. René har scoret 16 mål i 20 kampe, og lagt op til 15 - det er ikke mindre end fremragende.
"WE ARE THE CHAMPIONS! INCREDIBLE LAD'S I'M SPEECHLESS! YOU DESERVE THIS"
Vidste du...?
At Montrose for første gang kommer til at spille i den skotske 2. division.
«
Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 20:30 af superpew
»
Dusty78DK
Manager
Sv: '13' We are the Champions
«
Svar #58:
09 Jan 2009, 20:26 »
Flot klaret. Nu må vi se om du kan klare dig i næste liga
superpew
Landsholdsspiller
Sv: '13' We are the Champions
«
Svar #59:
09 Jan 2009, 20:54 »
Citat af: Dusty78DK 09 Jan 2009, 20:26
Flot klaret. Nu må vi se om du kan klare dig i næste liga
Mange tak Dusty.
Ja lad os se om jeg kan klare det hehe.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »