home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)  (Læst 37737 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: '3' The Order
« Svar #15: 31 Dec 2008, 13:43 »

Meget, meget, meget, meget, meget spændende blog!

Det er jo en fryd for øjet, smukt, smukt og atter smukt.

Glæder mig til de kommende updates, da det virkelig er spændende!
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' The Order
« Svar #16: 31 Dec 2008, 15:01 »

Meget, meget, meget, meget, meget spændende blog!

Det er jo en fryd for øjet, smukt, smukt og atter smukt.

Glæder mig til de kommende updates, da det virkelig er spændende!

Sikke roser. Er glad for, at en super blogskriver som dig Cesc kommentere mit arbejde.

Nu har jeg også brugt en del længere tid på dette her, end hidtil. Mange tak  Smiley

Sætter pris på det.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' The Order
« Svar #17: 31 Dec 2008, 15:09 »

Fantastisk læsning!
Det er virkelig lækkert det her superpew. Skriftligt er det jo helt til topkarakter, og den enkle opsætning fuldender bloggen. Andet er der vel ikke at sige!

Keep up the fantastic work!
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' The Order
« Svar #18: 01 Jan 2009, 15:13 »

Fantastisk læsning!
Det er virkelig lækkert det her superpew. Skriftligt er det jo helt til topkarakter, og den enkle opsætning fuldender bloggen. Andet er der vel ikke at sige!

Keep up the fantastic work!

Mange tak Newton. Lysten til at skrive i øjeblikket er også fuldkommen vanvittig hehe. Jeg håber det bliver ved.

Tak for kommentaren (:
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'4' The Arival
« Svar #19: 02 Jan 2009, 15:24 »




THE ARIVAL
Jeg stod og ventede på banegården. Det var spændende endelig at skulle møde den første nye spiller i Montrose. Jeg har aldrig stået og ventet på en ny spiller. I min gamle klub mødte spillerne op til træning, og var der nye spillere med, jamen så fik de chancen. Jeg havde kun hørt godt om den nye spiller, og da transfervinduet snart lukkede, var det enten eller. Jeg kunne ikke nå at have ham på prøve heroppe, så jeg satsede, og nu må vi se om dette bære frugt. Navnet på den nye spiller er Ronald Rombouts. Rombouts blev spottet i en lille klub i Holland. Holdet spiller i den hollandske 4 division, hvilket må siges at være et niveau lavere end vores, men jeg var nu stadig optimist. Ifølge mine spejdere var den 33 årige hollænder et super indkøb. Vi havde forinden satset på at skaffe lidt rutine oppe foran, men vi kunne desværre ikke finde den rette. Klokken blev 14:38, og toget kunne ses i horisonten.
Ud kom da Rombouts. Jeg havde et billede i baglommen, og det lange mørke hår var ikke til at tage fejl af. Jeg gav ham hånden, og vi var på vej mod klubhuset. Flere journalister havde spottet mig på stationen, og der blev da også taget billeder i massevis. Det var noget helt nyt for Rombouts, som gik fra at være amatør til at være halvtidsproffesione l.
Rombouts kunne ikke rigtig snakke andet end flamsk, så vi havde svært ved at kommunikere ordentligt, men jeg var fortrøstningsfuld. Han skal jo lige lære sproget, og så er vi godt kørende sagde jeg til en pressemand lige ude foran stationen. Vi steg ind i bilen, og kørte til klubhuset. Der var ikke så mange mennesker mere, og det virkede egentlig som om Rombouts følte sig godt tilpas. Rombouts er som sagt 33 år, og faktisk 2 mdr. ældre end jeg selv, hvilket er en smule sjovt, og det jokede han da også med på vejen.

Det bliver spændende, at se hvad Rombouts kan gi' os i det offensive. Han har i hvert fald en fantastisk personlighed, og kommer til at spille en vigtig rolle. Ifølge mine spejdere, så burde han starte inde allerede på søndag, i den første kamp, men nu må vi se hvad han viser til træning. Han bliver den ældste spiller i truppen med hans 33 år, og jeg er da også helt sikker på, at de yngre spillere vil respektere ham. Jeg vil i hvert fald byde ham velkommen ombord.


Vidste du...?
At en direktør i Montrose er fra USA.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 15:44 af superpew » Logged

enged
Gæst
 
Sv: '4' The Arival
« Svar #20: 02 Jan 2009, 15:47 »

Jeg syntes allerede at denne blog er super nice, jeg glæder mig sådan til at se hvad du kan gøre med det hold!

Det skriftlige er helt i top, lækker lækker læsning Smiley
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '4' The Arival
« Svar #21: 02 Jan 2009, 15:59 »

En rigtig fed og spændende blog, lavet på en noget anden måde, end mange andre har gjort det.  Thumbs Up

Desuden er valget af hold også sjovt og alternativt, jeg venter spændt på, at høre mere om, hvordan livet i den skotske 3. division er. 

Opsætingen af bloggen er simpel, og overskuelig, og sådan skal det være. Man får lysten til at fortsætte, og derfor håber jeg snart vi ser næste kapitel om livet i Skotland.  Thumbs Up

Fortsæt endelig det gode arbejde, når du er kommet så godt i gang!

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' The Arival
« Svar #22: 02 Jan 2009, 16:35 »

Jeg syntes allerede at denne blog er super nice, jeg glæder mig sådan til at se hvad du kan gøre med det hold!

Det skriftlige er helt i top, lækker lækker læsning Smiley

Hej enged. Mange tak for de fine ord. Jeg glæder mig også som et lille barn hehe.

En rigtig fed og spændende blog, lavet på en noget anden måde, end mange andre har gjort det.  Thumbs Up

Desuden er valget af hold også sjovt og alternativt, jeg venter spændt på, at høre mere om, hvordan livet i den skotske 3. division er. 

Opsætingen af bloggen er simpel, og overskuelig, og sådan skal det være. Man får lysten til at fortsætte, og derfor håber jeg snart vi ser næste kapitel om livet i Skotland.  Thumbs Up

Fortsæt endelig det gode arbejde, når du er kommet så godt i gang!

/Yakushin

Hej Yakushin. Mange tak for kommentaren, det glæder mig du kan lide det. Jeg glæder mig også til at se hvad der sker, og du vil helt sikkert snart få lov at læse næste kapitel Wink
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'5' The Unbeaten
« Svar #23: 02 Jan 2009, 23:09 »



THE UNBEATEN


- 20.09.08 -
'Den ubesejrede' var overskriften i dagens avis, og jeg var mere end stolt. Det blev senere på aftenen fejret med et glas rødvin på den lokale restaurant i Montrose. Her behøvede jeg dog ikke engang at bestille, næh med det samme jeg trådte ind blev ejeren henrykt, og tilbød mig diverse retter 'For Free'. Her i Montrose kender alle mig nu, og det er en fantastisk følelse. Jeg håber at stimen bliver ved, selvom jeg ikke er en person der har brug for opmærksomhed. Vi har spillet syv kampe i ligaen, og er ubesejret i de seneste fem kampe hvor jeg har stået i spidsen for holdet. Det er fantastisk. Jeg har været træner i ca. en måned, og det ser ud til at spillerne allerede forstår mit nye system. Det har lige siden jeg tiltrådte gået op ad bakke. Det skal også nævnes at nyindkøbte Rombouts har bragt en masse positivitet ind i truppen.
De unge såvel som de ældre fungere godt sammen, og ingen klager. Vi ligger i øjeblikket på en 5' plads i ligaen, og det er tilfredsstillende. Journalister forventede at vi endte tredje sidst på en 8' plads i ligaen, men dette er dog ikke til at se på holdet. To sejre og tre uafgjorte kampe er det blevet til indtil videre.

Det ses også her hvor populære vi er blevet. Dette billede er noget helt specielt, og det er ikke hver dag at journalisterne her i Montrose sidder så tæt på sidelinjen for at følge holdet, men det skete i kampen mod Annan. Mod Annan formåede vi at vende et 2-3 resultat til 4-3 på otte minutter på hjemmebanen. Dette fik os på forsiden, trods den årlige festival i byen. Tilskuertallet er steget fra 200 til 400 på ingen tid, og lad os håbe det bliver ved. Stemningen er fremragende trods det noget sølle fremmøde. Det lyder som er vi i Parken, udbrød jeg til en journalist efter den nervepirrende kamp.

Den helt store profil her i starten må dog siges at være Maitland. Maitland har formået at lave seks assist's på ikke mindre end fem kampe, og det er utroligt. Hans hurtighed skaber ravache, og han er altid med fremme når det gælder. Hans indlæg er gode, og det har gjort at både midtbanen og angriberne har haft et hav af chancer. Det skal også nævnes at den unge skotte har været på forsiden adskillige gange. Lad os håbe vi kan holde fast på ham, og lad os håbe at han bliver ved med at kæmpe som han gør nu. Let's do this - Come on.


Vidste du...?
At Montrose's hjemmebanetrøje er blå.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 23:54 af superpew » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'6' The Dane
« Svar #24: 03 Jan 2009, 19:29 »




THE DANE


- 26.10.08 -
Jeg gav ham hånden, og vi blev enige. Dette var et sandt røverkøb. René Schrøder er hentet på en fri transfer, og det er jo fantastisk. Han skifter øjeblikkeligt til klubben. Scrøder har førhen optrådt for både Ølstykke og Lyngby. René har erfaring fra den bedste danske liga, og det er ikke mindre end fremragende. René er lige fyldt 31 år, og må siges at være en lidt ældre herre, men der er slet ikke nogen tvivl om, at René er den mest erfarne og stærkeste spiller i den skotske 3 division nu. Mange trænere i ligaen undrede sig over hvordan jeg kunne skaffe en spiller som René til klubben. Jeg udtalte senere til en journalist, at jeg var en smule heldig, men kendskabet til Danmark er stort, og det har båret frugt. Jeg glæder mig til at se René i aktion, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han bliver en vigtig spiller - hvis ikke den vigtigste.

vs. Elgin 1-1
vs. Cowdenbeath 1-0
vs. Forfar 1-1
vs. Wick Academy (SC) 2-1
Vi har nu spillet 10 kampe i ligaen, og vi er stadig ubesejret siden jeg tiltrådte. Vi er nu ubesejret i 8 ligakampe, og ligger på en flot 2' plads. Målet er stadig at ende i top 5, og kæmpe med om playoff pladserne - men hvem ved, vi bliver jo ved med at overraske. Efter købet af René håber jeg dog på, at vi nu kan score flere mål end vi har gjort på det sidste. Vi har været en smule uheldige i mange af kampene, hvor vi ikke har kunne udnytte chancerne. Det ses da også, at vi i 10 kampe har formået at spille 6 af kampene uafgjort. Dette skal nu vendes. Vi er også videre i den skotske cup til 3. runde, efter en pligtsejr mod et upåagtet Wick Academy hold, som kun består af unge spillere. Vi trak Dumbarton som vi spiller i liga med, et hold vi burde kunne slå. Vi håber selvfølgelig at vi går videre, og at vi så evt. trækker endten Celtic eller Rangers i næste runde. Det ville være en kæmpe oplevelse.

J
eg forventer da også, at der til vinter vil ske et par ændringer i forsvaret, og på midtbanen. Lad os se hvad fremtiden bringer os. Jeg er stolt af mit indkøb, og kan ikke vente med at se Scrøder i aktion. Let's get it on.


Vidste du...?
At Montrose's udebanetrøje er hvid og grå.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 19:35 af superpew » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'7' Terrific Tommy
« Svar #25: 04 Jan 2009, 12:56 »




TERRIFIC TOMMY


vs. Stenhousemuir 6-2
vs. Berwick 2-0
vs. Annan 5-0
vs. Albion Rovers 1-1

STILLINGEN
- 01.12.08 -
Fantastisk Tommy. Det var hvad bestyrrelsen sagde til mig. Det var kort og kontant - der blev dog også sagt at bestyrrelsen var henrykte over, at jeg på forholdsvis kort tid har fået Montrose helt op i toppen af den skotske 3. division. Vi ligger i øjeblikket på en flot 1' plads. Medierne havde forinden sæsonen startet spået os en 8' plads i ligaen. Vi har skabt en mindre sensation, og det er jeg stolt over. Montrose er et fint sted at være i øjeblikket. Vores tilskuertal er tredoblet på ikke mindre end 4 måneder. Der var ikke mindre end 600 tilskuere på plads i hjemmekampen mod Annan. Annan blev besejret med hele 5-0, og nyhentede René Schrøder scorede 4 af målene. Jeg må indrømme at René har spillet fantastisk fodbold, og jeg er glad for vi hentede ham til klubben. Han har scoret 5 mål i 4 kampe, og lagt op til 3 - det siger vel lidt om danskerens klasse.
På stadion har der også været en del spejdere i fine jakkesæt. Det var slet ikke til at tage fejl af, men mine øjne var nu stadig rettet mod banen. Det rygtes, at mange League One hold i England er interesseret i vores irske kæmpe Worrel. Worrel spiller normalt på højrebacken, og vi har intet andet alternativ. "Det skulle da kun være hvis der blev budt et ualmindelig højt bud, før jeg ville sælge ham" udtalte jeg senere på dagen til en journalist.


Vi har endnu engang hentet en dansker til klubben. Denne gang er der tale om Stefan Monberg. Stefan har tidligere spillet for både FC København og Fremad Amager. Monberg fik aldrig chancen i FCK, men det skal han såsandelig få her i Montrose. Stefan spiller på venstrekanten, og er en hurtig spiller med utrolige dribleevner. Vi har en af holdets stjerner Maitland på venstrekanten, men det forventes at Monberg vil overtage pladsen. "Han er hentet på en fri transfer, og grunden til købet er udelukkende for at få lidt bredde i truppen" udtalte jeg. Monberg er 21 år, og det bliver spændende at følge ham.
Til januar kommer også Joris Koppel, som er en 28 årige hollænder. Koppel er hentet i klubben TOGR, som for mange nok er en ukendt klub. Koppel er også købt for at få lidt mere bredde i truppen. Den 190cm høje centerback forventes at starte på bænken når han tiltræder.

Ud går spilleren Stephen Black d. 1 januar 09. Stephen er tredjevalg på venstrekanten, og et godt tilbud fra 2. divisions klubben Queens Park kunne jeg ikke sige nej til. Vi ønsker ham al held og lykke i sin nye klub, og vi ses forhåbentlig næste år i 2. division.


Vidste du...?
At Montrose aldrig nogensinde har haft en udenlandsk træner før jeg tiltrådte.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 13:17 af superpew » Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #26: 04 Jan 2009, 13:04 »

Endnu en gang en række fantastiske updates fra din side. Skrevet i elegant sprog uden for mange ligegyldigheder, og du kommer frem med kernen af dit "produkt" hver gang. Simplet og det holder 100 %.

Desuden elsker jeg dit retro valg af billeder, man sidder jo bliver helt nostalgisk. samt din vidste at at...? Er en sjov ekstra detajle, som sætter prikken over i´et.

Uden tvivl en af de bedste blogs på FMfreaks i øjeblikket, og glæder mig til at følge dine videre bestrebelser på, at rykke op i 2. division.

Kun ros fra min side.  Thumbs Up

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

SoAP
Gæst
 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #27: 04 Jan 2009, 13:08 »

Haha , Monberg har jeg haft i en karriere med Skjold, der gjorde han det udemærket . Godt køb
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #28: 04 Jan 2009, 16:41 »

Endnu en gang en række fantastiske updates fra din side. Skrevet i elegant sprog uden for mange ligegyldigheder, og du kommer frem med kernen af dit "produkt" hver gang. Simplet og det holder 100 %.

Desuden elsker jeg dit retro valg af billeder, man sidder jo bliver helt nostalgisk. samt din vidste at at...? Er en sjov ekstra detajle, som sætter prikken over i´et.

Uden tvivl en af de bedste blogs på FMfreaks i øjeblikket, og glæder mig til at følge dine videre bestrebelser på, at rykke op i 2. division.

Kun ros fra min side.  Thumbs Up

/Yakushin

Hey Yakushin. Igen mange tak for kommentaren. Lysten til at skrive bliver ved, når kommentare som dette kommer.

Jeg er glad for dine pæne ord, og vil helt sikkert gøre det så godt jeg kan, for din skyld hehe. Lad os se, håber på jeg klare den Wink.

Haha , Monberg har jeg haft i en karriere med Skjold, der gjorde han det udemærket . Godt køb

Hej SoAP. Ja Monberg er et super super indkøb. Især for et 3 divisions hold i skotland. De fleste spillere har jo under 10 i stats. Så det er uden tvivl et godt køb Opstemt!
Logged

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #29: 04 Jan 2009, 19:00 »

Rigtig god blog og fedt du har valgt en ikke så stor klub

følger her
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010