home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:43:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132849 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)  (Læst 37724 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #30: 04 Jan 2009, 23:40 »

Rigtig god blog og fedt du har valgt en ikke så stor klub

følger her

Hej klint.. Mange mange tak :b...

Nu er det ikke mig selv der har valgt klubben, da jeg startede uden job, så jeg har fået det tilbudt hehe..

Men ja det er rigtig cool, og spillet fanger mig da også meget lige pt. Wink
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #31: 05 Jan 2009, 00:27 »

Rigtig god blog du har fået skabt her superpew. Det giver mig helt lysten til selv at hoppe ud i det skotske.
Jeg kan godt lide den måde du skriver på, den er på en måde rigtig simpel, og "dejlig" at læse, det går lige ud af landevejen.
Dine billeder er også rigtig gode, især når de er i sort/hvid.

Og prikken over I'et, som Yakushin også nævner, er dine små "Vidste du...?" facts.

Efter Berendt har stoppet sin blog, ledte jeg efter en ny blog at følge med i, og den har jeg fundet nu.

Keep it up! Wink
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #32: 05 Jan 2009, 16:08 »

Rigtig god blog du har fået skabt her superpew. Det giver mig helt lysten til selv at hoppe ud i det skotske.
Jeg kan godt lide den måde du skriver på, den er på en måde rigtig simpel, og "dejlig" at læse, det går lige ud af landevejen.
Dine billeder er også rigtig gode, især når de er i sort/hvid.

Og prikken over I'et, som Yakushin også nævner, er dine små "Vidste du...?" facts.

Efter Berendt har stoppet sin blog, ledte jeg efter en ny blog at følge med i, og den har jeg fundet nu.

Keep it up! Wink

Hej Erzael. Mange tak for de fine ord, og kan ikke andet end anbefale skotske bundhold.

Er glad for du har fundet den nye blog du vil følge med i. Jeg vil gøre mit bedste for at holde på dig så Opstemt
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #33: 05 Jan 2009, 16:31 »

Normalt er det ikke sådan at jeg rigtig følger med i blogs. Læser fra tid til anden enkelte updates, men det bliver mest til bare at skimme dem igennem. Jeg må dog sige at du som en af de eneste virkelig har fanget mig. Synes dette er en helt utrolig flot blog du har fået sammensat dig, og du har formået som den første til at få mig til at læse en blog fast, da jeg virkelig synes at denne blog er en af de bedste der er skrevet i meget meget lang tid! Virkelig flot og alt respekt her fra.

Hvis jeg nu skal gå lidt i dybden med bloggen synes jeg ikke at der er meget at sætte en finger på. Er vild med måden du skriver på, og var allerede helt fra din indledning fanget og måtte bare læse videre. Dit sprog er meget fangende og som sagt har man bare lyst til at læse mere. Du skriver utroligt flydende og spændene. Virkelig super!
Bloggen er ikke overfyldt med grafik som mange andre, og det kan jeg egentlig meget godt lide, da det giver en flot og stilren blog. Er vild med dine sort-hvid billeder da det giver et eller andet "old school look" over bloggen så man virkelig føler at dette er en klub langt nede i divisionerne i modsætning til hvis det var alt for overdreven grafik med massevis af effekter ville man måske synes at det var en mordene klub som diverse tophold rundt omkring i Europa, og derfor kan jeg virkelig godt lide at du bruger sort hvid billederne, forstå mig ret.
Når vi nu er ved klubben så synes jeg at det er dejligt at du har valgt en lidt atypisk klub, og da det er et lower league hold er det også atypiske spillere som bliver købt, hvilket kun gør det fedt at høre om. Er vild med klubvalget, og håber da på at se klubben blandt de bedste i skotland snart.

Alt i alt vil jeg sige at dette er en af de bedste blogs jeg har læst i længere tid, og jeg glæder mig til at høre mere fra det skotske.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Terrific Tommy
« Svar #34: 05 Jan 2009, 19:53 »

Normalt er det ikke sådan at jeg rigtig følger med i blogs. Læser fra tid til anden enkelte updates, men det bliver mest til bare at skimme dem igennem. Jeg må dog sige at du som en af de eneste virkelig har fanget mig. Synes dette er en helt utrolig flot blog du har fået sammensat dig, og du har formået som den første til at få mig til at læse en blog fast, da jeg virkelig synes at denne blog er en af de bedste der er skrevet i meget meget lang tid! Virkelig flot og alt respekt her fra.

Hvis jeg nu skal gå lidt i dybden med bloggen synes jeg ikke at der er meget at sætte en finger på. Er vild med måden du skriver på, og var allerede helt fra din indledning fanget og måtte bare læse videre. Dit sprog er meget fangende og som sagt har man bare lyst til at læse mere. Du skriver utroligt flydende og spændene. Virkelig super!
Bloggen er ikke overfyldt med grafik som mange andre, og det kan jeg egentlig meget godt lide, da det giver en flot og stilren blog. Er vild med dine sort-hvid billeder da det giver et eller andet "old school look" over bloggen så man virkelig føler at dette er en klub langt nede i divisionerne i modsætning til hvis det var alt for overdreven grafik med massevis af effekter ville man måske synes at det var en mordene klub som diverse tophold rundt omkring i Europa, og derfor kan jeg virkelig godt lide at du bruger sort hvid billederne, forstå mig ret.
Når vi nu er ved klubben så synes jeg at det er dejligt at du har valgt en lidt atypisk klub, og da det er et lower league hold er det også atypiske spillere som bliver købt, hvilket kun gør det fedt at høre om. Er vild med klubvalget, og håber da på at se klubben blandt de bedste i skotland snart.

Alt i alt vil jeg sige at dette er en af de bedste blogs jeg har læst i længere tid, og jeg glæder mig til at høre mere fra det skotske.

Mange mange tak -RVM-.

Jeg kan ikke sætte ord på hvor glad jeg er for en sådan kommentar. Lysten til at blive ved med skrive er så stor efter at have læst sådan en kommentar. Jeg glæder mig også til at fortælle mere om det skotske her i Montrose.

Ps. Det er godt set, det med sort/hvid billederne - for det var præcis også hvad jeg tænkte inden jeg gik igang.  Thumbs Up
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'8' The Dream
« Svar #35: 05 Jan 2009, 20:44 »




THE DREAM


- 08.12.08 -
Drømmen blev til virkelighed. Vi havde slået Dumbarton i 3. runde af den skotske pokalturnering med det sikre cifre 2-0. Vi var nu klar til 4. runde. Jeg kunne slet ikke vente, og stolen var da også lige ved at vælte, da jeg hørte hvilket hold vi skulle møde i den skotske pokalturerings 4. runde. Det var ikke Celtic eller Rangers. Ej ikke Hearts, men derimod de evige 3'ere fra Aberdeen. Dette var fantastastisk, og dagen efter til træning var der da heller ikke én spiller med en negativ indstilling. Alle var glade for lodtrækningen. Vi var allerede godt igang med forberedelserne til den store kamp. "Vi må indfinde os med, at ingen tror på os, men vi har jo overrasket før, så hvorfor ikke gøre det igen?" Udtalte jeg. Det her er fantastisk for vores fans, og selvom der er mere end 1 mnd. til kampen er der allerede blevet solgt mere end 200 billetter til begejstrede Montrose fans.
Dette er ikke blot en oplevelse for spillerne, men også jeg selv. Den største kamp til dato må siges at være kampen mod rivalerne fra Forfar i den skotske 3. division, men hvad er det her så? Det er fantastisk, og jeg kan slet ikke vente med at komme igang. Vi må dog stadig koncenterer os om ligaen, da oprykning er et vigtigt mål for os nu.


Vi møder som sagt Aberdeen, og her er lidt info omkring storklubben i Skotland. Aberdeen blev stiftet i 1903. Deres stadion Pittodrie Stadium fyldes af ikke mindre end 22.000 tilskuere i hver hjemmekamp - stemningen på stadion er helt ualmindelig, og her skal vi spille om 1 mnd. Aberdeen er nok mest kendt i Danmark for Peter Kjær. Den tidligere danske landsholdsmålmand har stået på mål som fast mand i Aberdeen. Aberdeen var i 90'erne kendt som de evige 3'ere. De har aldrig formået at drille de to helt store skotske hold Celtic og Rangers, men har altid spillet god fodbold. Aberdeen var i  år 2000 i den skotske pokalfinale, men måtte tage sig til takke med 2' pladsen efter Rangers, og de vil helt sikkert gerne stå der igen. Mange FCK-fans husker vel også tydeligt da FCK blev tæsket hele 4-0 i UEFA Cuppen på Pittodrie Stadium, og røg på bekostning af Aberdeen ud af UEFA Cuppen. Sidste år i sæsonen 07/08 endte Aberdeen på en flot 4. plads i ligaen. Lige pt. ligger de på en 6. plads i ligaen, og er ikke langt fra topholdene. Det bliver helt sikkert et spændende opgør, og jeg vil da gøre alt for at drille de evige 3'ere. Der ligger et storts pres på mine spillere, men jeg tror på dem. Jeg håber ikke nervøsiteten ødelægger kampen, men vi skal også nyde det.


Vidste du...?
At Montrose aldrig nogensinde er nået længere end 3. runde i pokalturneringen.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '8' The Dream
« Svar #36: 05 Jan 2009, 20:45 »

Ps. Grunden til at Aberdeen ikke er med 100% sort/hvid effekt er fordi jeg gerne vil fremhæve, at de er et storhold. Plus at jeg altid selv har forbundet Aberdeen med skrigende rød. Wink
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' The Dream
« Svar #37: 05 Jan 2009, 20:50 »

Vidste du...?

At dette er en super blog og det er skønt at læse med! Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '8' The Dream
« Svar #38: 05 Jan 2009, 21:05 »

Dette er intet mindre end super godt skrevet. Det skriftlige er super godt og som de fleste andre syntes, så er Dine sort/hvid billeder virkelig gode. Generelt er jeg vild med din grafik. Jeg sidder hele tiden og ønsker at der kommer en ny update, for jeg syntes at det er enormt spændene og generelt en god blog.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '8' The Dream
« Svar #39: 05 Jan 2009, 21:45 »

Vidste du...?

At dette er en super blog og det er skønt at læse med! Smiley

Jeg vidste det ikke, men håber da at folk synes den er super hehe.

Mange tak StormQ, er glad for du synes om mit arbejde. Smiley

Dette er intet mindre end super godt skrevet. Det skriftlige er super godt og som de fleste andre syntes, så er Dine sort/hvid billeder virkelig gode. Generelt er jeg vild med din grafik. Jeg sidder hele tiden og ønsker at der kommer en ny update, for jeg syntes at det er enormt spændene og generelt en god blog.

Hey sneglen2003. Inden jeg kommentere dit indlæg vil jeg gerne fremhæve dit navn. Det er jo genialt haha Opstemt. Fedt.

Nå, men nu til pointen. Mange mange tak for de fine ord. Dine ønsker skal nok blive opfyldt. Der vil komme en nyhed fra Montrose igen. Wink
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'9' Happy New Year
« Svar #40: 06 Jan 2009, 20:46 »




HAPPY NEW YEAR



vs. Dumbarton 2-3
vs. Elgin 2-0
vs. East Stirlingshore 1-0
vs. Cowdenbeath 1-0
vs. Forfar 1-1
vs. Stenhousemuir 2-0

STILLINGEN

- 01.01.09 -
"Happy New Year lad's I'm proud of you guys" - sagde jeg inden dagens træning gik igang. Vi lå på førstepladsen efter 20 kampe i ligaen, og jeg er stolt, jeg er rigtig stolt. Det er ikke alle hold der i den skotske 3. division træner dagen efter nytår, men det gjorde vi. Gutterne havde ikke fået mere end et lille glas champagne, hvorimod de normalt ville drikke sig i hegnet undder den gamle træner. Vi var så opsatte på at gøre det godt. Der var kun 9 dage til den store kamp mod Aberdeen, og det kunne virkelig ses. Nervøsiteten er meget større end for bare 3 uger siden. Vi kan mærke, at der til træning er nervøsitet på. Det skyldes dog også, at flere og flere journalister har fået øjnene op for vores lille hold her i Montrose. Vi ligger nummer 1 i ligaen, 3 point foran rivalerne fra Forfar, og det er fremragende. Vi har spillet god fodbold, men vi har også kunne mærke på os selv, at tankerne lå andetsteds, og det ses da også på resultaterne, og de få mål vi har scoret på det sidste. Vi tabte en ligakamp til Dumbarton 2-3. Vi havde dommeren imod os, og fik et hurtigt rødt kort. Det var det første nederlag i 16 ligakampe, og det er ny rekord i Montrose. Vi har nu 9 dage foran os uden ligakampe, inden vi skal møde Aberdeen, og det er vigtig for truppen. Vi kan nu fokusere 100% på pokalturneringen. "Det er vigtig at vi holder hovedet koldt, og ikke tænker så meget på giganterne, men derimod vores egne færdigheder" udtalte jeg sidst på eftermiddagen efter træning.



Vi har i december hentet ikke mindre end 2 nye spillere til klubben, dog kommer den ene spiller først til klubben d. 1 juli 2009. Ind er hentet Arnar Jónsson på fri transfer fra Island. Arnar er en fantastisk midtbanespiller på 21 år. Han har spillet i den bedste islandske række i 2 år for holdet Víkingur. Jónsson har 1 kamp fra det Islandske U21-hold på bagen, og selvom det ikke er stort for de fleste klubber - så er det stort for os at have fået fingrene i en så ung og stærk islænding. Det forventes at Arnar starter inde allerede i kampen mod Aberdeen d. 10 januar. Til sommer kan vi få glæden af at se den unge østrigske boksspiller Manuel Stranz i klubben. Stranz er 18 år, og er spået en flot fremtid indenfor fodboldens verden. Det er ikke meget jeg ved om spilleren, men jeg håber da at Stranz kan bevise overfor mig, at han skal starte inde allerede i starten af næste sæson. Rykker vi op i den skotske 2. division forventes det dog at Stranz vil få mindre spilletid pga. hans unge alder, men nu ser vi hvad det bliver til. Jeg glæder mig til at se Arnar i aktion, og jeg er ikke i tvivl om, at han sagtens kan indfinde sig her i det skotske. Arnar snakker flydende engelsk, så det bliver intet problem. Jeg forventer da også, at vi i foråret vil sende nogle spejdere af sted igen.

Ud er gået målmanden Greg Kelly. Vi blev simpelthen nød til at opsige hans kontrakt i og med hans lønninger var alt for høje. Kelly var andetvalg på målmandsposten, og fik 2750,- i ugen, hvilket er dobbelt så meget som vores førstevalg. Vi har derfor valgt at rykke en ungdomsspiller op, og frigive Kelly. Det er sørgeligt, men sådan er fodbold engang imellem. Vi ønsker Kelly alt held og lykke fremover. Dette kostede klubben 220.000,- , men det var nødvendigt. Havde vi ikke frigivet Kelly havde vi ikke kunne skrive kontrakt med Arnar Jónsson og Manuel Stranz.


Vidste du...?
At Arnar Jónsson er den første islandske spiller nogensinde i Montrose.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 20:59 af superpew » Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: '9' Happy New Year
« Svar #41: 06 Jan 2009, 20:51 »

God this is good. Dette her er min klare farvoritblog i 09, og jeg glæder mig meget til næste update. Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '9' Happy New Year
« Svar #42: 06 Jan 2009, 21:12 »

God this is good. Dette her er min klare farvoritblog i 09, og jeg glæder mig meget til næste update. Smiley

Hey Robuni. Mange mange tak. Jeg sætter pris på at du kan lide det. (:

Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '9' Happy New Year
« Svar #43: 06 Jan 2009, 21:33 »

Helt fantastisk det du har gang i her.
Er hel vild med sort hvid billederne og din lille Vidste du ?
Kun ros tilovers!
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '9' Happy New Year
« Svar #44: 06 Jan 2009, 21:51 »

Helt fantastisk det du har gang i her.
Er hel vild med sort hvid billederne og din lille Vidste du ?
Kun ros tilovers!

Hej cjensen94. Tusinde mange gange tak. Peace

Er glad for du synes om billederne og vidste du...? hehe :b
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010