home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Under uniformen
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Under uniformen  (Læst 7897 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #15: 27 Dec 2008, 17:52 »

Jeg stoppede den fordi jeg fik opfordring på at forsøge med noget andet, som jeg synes lyder spændende. Altså forsøge med andre vinkler og andet - og nej, jeg har ikke haft mange i gang. Har lavet en om Arsenal, så den om Heerenveen og nu en omkring Aston Villa. Det vil jeg ikke kalde mange...

Men mange tak!

Okay.. Nej det er ikke så galt.. Nu du siger det kan jeg egentlig også godt huske at du blev opfordret til det, my bad.

Smiley kutgw.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #16: 27 Dec 2008, 18:27 »

Wooow, jeg må indrømme at denne blog har fanget mig.
Du skriver jo rigtig godt, også godt klubvalg når du søger udfordring . Smiley

KIU Thumbs Up
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #17: 27 Dec 2008, 18:30 »

Dejligt med en blog fra din side igen, du laver ALTID nogle fantastiske blogs..

Glæder mig som et lilebarn til næste uodates..

Det er også et godt klub valg du har gjort dig.. Smiley
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #18: 27 Dec 2008, 18:51 »

God start på denne blog Cesc!

Jeg har dog nogle kritikpunkter:

1: Du blander - især i første opdatering - nutid med datid i en så hyppig grad, at det ødelægger mit læsetempo.

2: Du mangler nogle gange en mere realistisk indgang til fodboldens professionelle verden i dag.

Dog er det intet, der ikke kan rettes op på.

Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #19: 27 Dec 2008, 23:15 »

Ikke for noget CESC, men du har kritiseret mig for at starte for mange blogs op.
Syntes da også at du har fået startet en par op her på det sidste,
som ikke er blevet til noget...
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #20: 27 Dec 2008, 23:19 »

Ikke for noget CESC, men du har kritiseret mig for at starte for mange blogs op.
Syntes da også at du har fået startet en par op her på det sidste,
som ikke er blevet til noget...

han skriver på første side, sidste indlæg, at han har haft 3? (det her er den 3.) lyder da ikke som mange?
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

AMRDK
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #21: 27 Dec 2008, 23:30 »

han skriver på første side, sidste indlæg, at han har haft 3? (det her er den 3.) lyder da ikke som mange?
Præcis det antal jeg havde da CESC kritiserede mig.
Yderst dobbelt moralsk ifølge mig ...
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #22: 27 Dec 2008, 23:36 »

Præcis det antal jeg havde da CESC kritiserede mig.
Yderst dobbelt moralsk ifølge mig ...

Han er ikke en eller anden gud, så lad vær' med at stave hans navn med stort.

Det kan godt være, at han selv er indehaveren af tre blogs nu, men du var det for hvad? 1 måned siden? Så det handler også om det tidlige tidspunkt, du havde tre blogs på, mate. Cesc har jo været i gang med blogs fra første fløjt af, og han har først startet sin tredje blog nu. Hvilket - med henblik på hans tidligere præstationer -  er flot.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #23: 27 Dec 2008, 23:40 »

Den holdning er jeg dybt uening i.

Syntes det er helt fint at han kritisere folk. Intet problem dér...
Men det er mere det med at han gør præcis det samme selv.
- Det syntes jeg er latterligt, for at sige det mildt.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #24: 27 Dec 2008, 23:48 »

Drenge, kør denne diskussion videre over PB, så vi ikke over spammer Cescs blog.
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #25: 28 Dec 2008, 01:38 »

Drenge, kør denne diskussion videre over PB, så vi ikke over spammer Cescs blog.

enig, selv om jeg var en af dem der startet den =)
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Cesc
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #26: 28 Dec 2008, 08:46 »

Ikke for noget CESC, men du har kritiseret mig for at starte for mange blogs op.
Syntes da også at du har fået startet en par op her på det sidste,
som ikke er blevet til noget...

Sorry Søgaard, men jeg vil også lige svare tilbage på den.

Så må AMRDK sgu svare mig i en PB, hvis han vil. Mine blogs på den seneste er alle sammen blevet til meget mere end dine, og har holdt i flere dage, hvorimod dine har været oppe i 2-3 dage (Heerenveen dog det samme, men af højere niveau end dine), hvorefter der altid har været et problem. Jeg startede en med Arsenal, som er blevet 16 sider og den anden bedste blog i november, og når nej, det er jo ikke blevet til noget... Min Heerenveen-blog som jeg startede den 22. er måske en svipser, men det er trodsalt længere end dine - nu har jeg oprettet en mere, hvorfor jeg slet ingen problem kan se i det. Denne blog skal nok blive god, men det er jo i orden at bare nag makker, alt respekten mister jeg bare..


Tak til alle som har noget klogt at sige, vil forsøge at rette op på det Frederik!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #27: 28 Dec 2008, 09:27 »

Gal du må være tankelæser, cesc....... Så kan du selv fundere over hvad jeg mener med det Rullende Øjne

Med hensyn til problematikken vedrørende opstart af mange blogs: Hvis ikke alle kender mit navn i forbindelse med blogs der holder 33-34 minutter eller deromkring, så kan i jo bare søge på det......

Jeg har startet mange blogs op, og vil da også fra tid til anden forsøge at starte nye op, da jeg synes det er udfordrende for mit skriftlige sprog at prøve..... Mange giver mig da også - ikke nedladende kommentarer - men spørger mig hele tiden, hvorfor?

Jamen: Hvis man synes en person starter for mange blogs op, så lad dog være med at kommentere på den.

Så derfor: Hvorfor Cesc gør som han gør, ved ingen anden end ham selv. Nogle kan lide ham, andre har svært ved det, men uanset hvad må man respektere de valg han tager herinde.... Det samme gælder for AMRDK!

Der er bare for mange der vælger at kommentere negativt i en anden mands blog og det finder jeg sørgeligt.....

Cesc: Endnu en gang starter du en blog op, med et hold jeg ellers var i gang med at forberede. Om du i sandhed kan læse mine tanker eller hvad, skal jeg ikke kunne sige, men:

Som altid vil jeg læse med de første par updates, men jeg kunne da godt tænke mig at se noget lignende din "Kings of..." blog, for den er i sandhed dit svendestykke indtil videre, så vidt jeg kan se. Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #28: 28 Dec 2008, 10:40 »

Intet mindre end fantastisk det her Nikolaj - Virkelig lækker synsvinkel!

Men jeg har lige en lille ting, som jeg synes lyder mærkeligt. I starten skriver du at Randy Lerner - Direktøren kun er et par år ældre end dig, og så i en anden update skriver du at du er som en søn for ham, det hænger slet ikke sammen ;-)

Men et par rigtige spændende indkøb og jeg glæder mig meget, til at følge denne lovende blog!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #29: 28 Dec 2008, 10:47 »

Intet mindre end fantastisk det her Nikolaj - Virkelig lækker synsvinkel!

Men jeg har lige en lille ting, som jeg synes lyder mærkeligt. I starten skriver du at Randy Lerner - Direktøren kun er et par år ældre end dig, og så i en anden update skriver du at du er som en søn for ham, det hænger slet ikke sammen ;-)

Men et par rigtige spændende indkøb og jeg glæder mig meget, til at følge denne lovende blog!

Mange tak Benja, men den sætning med jeg er Lerners søn skal man ikke tage så groft ved som du gør. Jeg mener ikke at jeg er søn af ham, men at jeg er søn i hierarkiet af ham. Altså ikke en søn aldersmæssig, men at jeg er taget ind under hans vinger og blive båret frem.

Og mange tak for dit indlæg vesperGT, jeg kan læse dine tanker (du tænker frække tanker hele tiden) - og flot du ser 'hændelsen' fra to vinkler. Smukt indlæg. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010