home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Under uniformen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Under uniformen  (Læst 7866 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #30: 28 Dec 2008, 10:49 »

Mange tak Benja, men den sætning med jeg er Lerners søn skal man ikke tage så groft ved som du gør. Jeg mener ikke at jeg er søn af ham, men at jeg er søn i hierarkiet af ham. Altså ikke en søn aldersmæssig, men at jeg er taget ind under hans vinger og blive båret frem.
Så forstår jeg bedre, synes bare det lød lidt mærkeligt ;-)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #31: 28 Dec 2008, 11:19 »

Det er noget pis at sige, at din Arsenal-blog var okay, bare fordi den var 16 sider. Der er ikke en eneste opdatering på de sidste tre sider, og så varede det spil ikke meget mere end en sæson.

Du opretter for mange blogs - no doubt.

Og så husker jeg også, at du slettede en af dine blogs, som du ikke har nævnt. Måske husker jeg forkert.

Rigtig god blog du har startet her. Det jeg har læst, har været fornemt. Fortsæt endelig med det.
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Under uniformen
« Svar #32: 28 Dec 2008, 11:20 »

Rigtig god blog Cesc. Den er rigtig god. Også det grafiske, det misunder jeg virkelig, at jeg ikke har de grafiske evner ..Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #33: 28 Dec 2008, 12:09 »

Og mange tak for dit indlæg vesperGT, jeg kan læse dine tanker (du tænker frække tanker hele tiden) - og flot du ser 'hændelsen' fra to vinkler. Smukt indlæg. Smiley

Og jeg siger selv tak og ingen årsag, vi må jo holde sammen os Gunners fans. Djævel

Det jeg synes der er imponerende i sig selv er at du er 14 år jf. din profil. Derfor ser jeg endnu mere "Kings of..." som værende en af de bedste indtil videre. Thumbs Up
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Under uniformen
« Svar #34: 28 Dec 2008, 13:02 »

Det ser fint ud, men hvorfor følge opfordringer? Jeg synes, at dine andre blogs var ganske okay, dvs. Arsenal, da Brøndby og Heerenveen aldrig kom rigtig i gang.

Nå, men skal vi følge med denne gang?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #35: 28 Dec 2008, 21:29 »

Eftersom jeg tydeligvis ikke er den eneste som er enig med mig i denne holdning,
har jeg vel noget klogt at sige ?

Iøvrigt bære på jeg på ingen måde nag. Har da andre ting i livet som betyder væsentligt mere end dine
blogs, heldigvis...

Nu har du bare smidt din 3 blog op siden spillet startede...

Og min AaB blog holdte i en længere periode, og den stoppede pga. spillet ikke kunne loades længere.
Så stop da med at sige at mine blog kun vare 2-3 dage... 
Logged

Ajes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #36: 28 Dec 2008, 22:19 »

Go' blog Cesc, altid en fornøjelse at læse dine skriverier Smiley (Din Celtic blog var jeg rigtig meget forelsket i Peace ) ..

Men, synes dog at AMRDK og dig skal holde op med Jeres skænderier/diskussioner da det ingen ende tager fordi ingen af jer nogensinde for ret, da ingen i virkeligheden skal bestemme om I laver for mange blogs eller ikke. Ja, det i hvert fald min mening..


KIU!
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #37: 28 Dec 2008, 22:29 »

Verdensklasse...

Du ved godt hvad du gør helt rigtigt. Det kunne vel knap nok gøres bedre?
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #38: 28 Dec 2008, 22:32 »

Jeg kan, som amatør indenfor grafik, ikke sætte en finger på det grafiske og visuelle i bloggen.

Det skriftlige halter dog desværre, på grund af datid og nutidsfejl og alt for uvarieret sprog. Hvis du kan komme efter det, så ville bloggen være yderst attraktiv at læse!

... og drop nu skænderiet. Det gør jo bare at Cesc' blog bliver længere end dine pga. indlæg uden relevans, AMRDK Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #39: 31 Dec 2008, 12:36 »

Kan vi - mens vi er i 2008 - forvente en ny update, cesc?
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Under uniformen
« Svar #40: 01 Jan 2009, 15:22 »

hvorfor svares der ikke her, når nu du skriver herinde. er denne osse død - spørgsmålstegn.

held og lykke
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #41: 01 Jan 2009, 15:37 »

Hey Cesc, hvornår kan man forvente en update?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #42: 01 Jan 2009, 15:45 »

Når jeg lige har tiden til at skrive en - og lysten til det fremfor et andet spil.

Bloggen er ikke død, den er heller ikke på pause, men der er lige andre ting som interessere mig mere.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Under uniformen
« Svar #43: 01 Jan 2009, 15:56 »

Når jeg lige har tiden til at skrive en - og lysten til det fremfor et andet spil.

Bloggen er ikke død, den er heller ikke på pause, men der er lige andre ting som interessere mig mere.
Okay,
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Under uniformen
« Svar #44: 01 Jan 2009, 20:34 »

En blog, med 3 updates på 3 sider - behøves der kommenteres enhver udmelding, ligesom Kaspers sidste indlæg, hvor han skriver Okay, ... ? Ganske unødvendigt, og så selvom jeg godt ved, interessen for denne blog er rigtig stor.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010