home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Who Dey! - Madden09 blog
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Who Dey! - Madden09 blog  (Læst 17274 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #75: 06 Jan 2009, 17:38 »

Det var lige godt fandens, at du tabte igen. 17-21 denne gang.
Så fra nu af giver du dem høvl, og ender med en 13-3 statestik! Opstemt

Du skriver stadigvæk godt, og har stadig en super opsætning!
Ja, det er fandens jeg ikke lige kan holde den de sidste få sekunder. Ville da være super at slutte 13-3, så går jeg da i hvert fald i Play-Off. Glad for du læser med.

Så er der afstemning oppe.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #76: 06 Jan 2009, 18:26 »

Det er sku da ærgeligt du taber hele tiden. Men okay. Det er Bengals. De er heller ikke så gode Smiley. Ej, spøg til side. Du skriver stadig godt og du har da en god chance endnu for Play-Off. Så op med humøret. KIU!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #77: 06 Jan 2009, 18:30 »

Det er sku da ærgeligt du taber hele tiden. Men okay. Det er Bengals. De er heller ikke så gode Smiley. Ej, spøg til side. Du skriver stadig godt og du har da en god chance endnu for Play-Off. Så op med humøret. KIU!
Ja, det bliver næsten for realistisk det spil Opstemt Mit humør er helt i top, for jeg bliver ikke slået ud af sådan et par enkelte nederlag. I will keep my head up and fight Wink
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #78: 06 Jan 2009, 19:51 »




Texans @ Jaguars 17-38  -  Broncos @ Chiefs 10-13  -  Falcons @ Panthers 29-30  -  Cardinals @ Jets 14-27  -  49ers @ Saints 6-20  -  Packers @ Buccaneers 15-10  -  Vikings @ Titans 24-13  -  Chargers @ Raiders 40-17  -  Bills @ Rams 10-15  -  Redskins @ Cowboys 16-10  -  Eagles @ Bears 30-7  -  Ravens @ Steelers 2-26

AFC North
1. Baltimore Ravens (3-1)
2. Pittsburgh Steelers (3-1)
3. Cincinnati Bengals (1-3)
4. Cleveland Browns (0-4)

AFC South
1. Jacksonville Jaguars (3-1)
2. Indianapolis Colts (2-1)
3. Houston Texans (1-3)
4. Tennessee Titans (1-3)

AFC East
1. New England Patriots (2-1)
2. Miami Dolphins (2-0)
3. Buffalo Bills (2-2)
4. New York Jets (2-2)

AFC West
1. Denver Broncos (3-1)
2. San Diego Chargers (3-1)
3. Kansas City Chiefs (2-2)
4. Oakland Raiders (0-4)

NFC North
1. Minnesota Vikings (3-1)
2. Detroit Lions (2-1)
3. Green Bay Packers (2-2)
4. Chicago Bears (0-4)

NFC South
1. New Orleans Saints (3-1)
2. Carolina Panthers (2-2)
3. Tampa Bay Buccaneers (2-2)
4. Atlanta Falcons (2-2)

NFC East
1. Philadelphia Eagles (4-0)
2. Washington Redskins (3-1)
3. Dallas Cowboys (2-2)
4. New York Giants (1-2)

NFC West
1. St. Louis Rams (3-1)
2. Seattle Seahawks (1-2)
3. Arizona Cardinals (1-3)
4. San Francisco 49’ers (0-4)
Der var lagt op til AFC North’s to dårligste mandskaber, da Cincinnati Bengals tog imod Cleveland Browns på Paul Brown Stadium, Cincinnati. Begge hold kørte før kampe 0-3, så vinderen af denne kamp, ville overtage tredjepladsen og komme tættere på de to tophold fra Pittsburgh Steelers og Baltimore Ravens. For hjemmeholdet, er spillet blevet bedre og bedre jo længere de er kommet ind i sæsonen. Forsvarsspillet haltede i starten, men dette blev meget bedre mod Giants, og hvis de fortsætter disse takter, så kan de godt ende i Play-Off i år.

Det blev en kamp hvor der var intensitet lige fra første kickoff. Dette var nok mest på grund af der var så meget på spil, og samtidig med at det var et divisions opgør. Det blev i hvert fald hjemmeholdet fra Cincinnati der efter bare halvandet minut, kunne bringe sig foran 0-7,
på et touchdown af runnigbacken Rudi Johnson. Allerede næste drive skete der noget, og igen var Bengals indblandet. Efter et flot kast fra quarterback Derek Anderson til wide receiver Donte Stallworth, modtager Stallworth et kæmpe hit fra defense. Stallworth bliver ramt så hårdt, at han fumbler bolden, og Bengals spillerne kaster sig over den. Kun 40 yards til end zone, og man kunne dermed bringe sig yderligere i front. Sådan skulle det dog ikke gå, og efter flot defense fra Browns’ side, var Kyle Larson nødsaget til at punte bolden tilbage til Browns. Kort inden anden quarter løb ud, kunne kicker Phil Dawson complete et 20 yards field goal attempt, og reducere til stillingen 3-7.

Mange Bengals fans må have bidt negle hele pausen, da de i de sidste tre opgør, har smidt en føring i anden halvleg. Men Bengals kom ud af omklædningsrummet med lige så meget styr på sagerne som de havde hele første halvleg. Trods flot løbespil fra Bengals, kunne de ikke få slået det afgørende hul, som gjorde de kunne slappe lidt af. Efter flere mislykket forsøg på et touchdown, kunne Bengals’ kicker Shayne Graham sparke bolden de sidste 44 yards ind mellem de to målstolper, og bringe hjemmeholdet yderligere i front med 3-10. Et sandt drama man var vidne til i denne kamp, og det blev ikke meget mindre, da Bengals ser sig nødsaget til at punte bolden, men kun tre minutter tilbage af kampen. Forståeligt nok, var publikum nervøse for, om deres drenge nu igen skulle tabe det hele på gulvet i sidste øjeblik. Hjemmeholdet havde stået flot i deres defense hele kampen, men det så nu ud til at de var gået i stå. Med bolden på 32 yard linjen, og kun 23 sekunder igen, havde Browns muligheden for at lave det touchdown, der ville gøre at de skulle ud i Over-Time. Derek Anderson lagde an til et kast direkte ind i end zone, for at sikre det vigtige touchdown. Uheldigvis for Anderson og Browns, stod der en Bengals safety lige der hvor kastet endte. En sikker interception, og Bengals kunne for første gang i sæsonen trække tiden ud, og kåre sig selv som vindere.



Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #79: 06 Jan 2009, 19:54 »

Tænk, at du Christoffer Madsen, også skulle prøve at vinde Tunge
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #80: 06 Jan 2009, 19:55 »

Tænk, at du Christoffer Madsen, også skulle prøve at vinde Tunge
Haha, ja fjerde gang var lykkens gang.  crazy
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #81: 06 Jan 2009, 19:59 »

Spændende, helt klart! Utrolig ærgeligt at Madden 09 ikke udgives til PC, ellers ville jeg havde kommet med en NFL blog for længst, men din er en dejlig trøst for alle os, der spiller Madden 08 Smiley Dine resultater er acceptable holdet taget i betragtning, og længden på updates er prefekt i mine øjne.
Og grunden til du vinder den seneste kamp står rimelig klar for mig, du laver ingen turnover, hvilket er meget afgørende. Dette ses tydeligt i de kampe du tabte, der "vandt" du i kampen ang. turnovers, det gør altså en stor forskel Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #82: 06 Jan 2009, 20:04 »

Spændende, helt klart! Utrolig ærgeligt at Madden 09 ikke udgives til PC, ellers ville jeg havde kommet med en NFL blog for længst, men din er en dejlig trøst for alle os, der spiller Madden 08 Smiley Dine resultater er acceptable holdet taget i betragtning, og længden på updates er prefekt i mine øjne.
Og grunden til du vinder den seneste kamp står rimelig klar for mig, du laver ingen turnover, hvilket er meget afgørende. Dette ses tydeligt i de kampe du tabte, der "vandt" du i kampen ang. turnovers, det gør altså en stor forskel Smiley
Ja, det er ikke ligefrem det bedste hold jeg er, men også det jeg godt kan lide ved det her spil, der er udfordring i skidtet Smiley Glad for at der endelig er en der ikke synes mine updates er lange, for det synes jeg nemlig heller ikke selv Rullende Øjne
Vil ikke sige at det kun var fordi jeg løb så meget, at jeg ikke lavede turnovers. Jeg vidste på forhånd at browns var utroligt dårlige i forsvaret, og det ville jeg udnytte. Jeg startede med at løbe i mit første play, og man må sige det bar frugt Smiley Men glad for du følger med Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #83: 06 Jan 2009, 20:19 »

Ja, det er ikke ligefrem det bedste hold jeg er, men også det jeg godt kan lide ved det her spil, der er udfordring i skidtet Smiley Glad for at der endelig er en der ikke synes mine updates er lange, for det synes jeg nemlig heller ikke selv Rullende Øjne
Vil ikke sige at det kun var fordi jeg løb så meget, at jeg ikke lavede turnovers. Jeg vidste på forhånd at browns var utroligt dårlige i forsvaret, og det ville jeg udnytte. Jeg startede med at løbe i mit første play, og man må sige det bar frugt Smiley Men glad for du følger med Smiley

I så fald, så er det godt spottet og godt udnyttet, det er sådan noget der karakterisere en god headcoach Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #84: 06 Jan 2009, 20:38 »

I så fald, så er det godt spottet og godt udnyttet, det er sådan noget der karakterisere en god headcoach Wink
I know i'm a good headcoach Rullende Øjne
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #85: 08 Jan 2009, 22:26 »




Bills @ Cardinals 23-13  -  Titans @ Ravens 17-20  -  Chiefs @ Panthers 17-24  -  Colts @ Texans 24-19  -  Chargers @ Dolphins 17-13  -  Bears @ Lions 17-24  -  Falcons @ Packers 10-28  -  Seahawks @ Giants 10-40  -  Redskins @ Eagles 24-44  -  Buccaneers @ Broncos 23-20 (OT)   -  Patriots @ 49ers 14-24  -  Steelers @ Jaguars 20-23  -  Vikings @ Saints 7-17

AFC North
1. Baltimore Ravens (4-1)
2. Pittsburgh Steelers (3-2)
3. Cincinnati Bengals (2-3)
4. Cleveland Browns (0-4)

AFC South
1. Jacksonville Jaguars (4-1)
2. Indianapolis Colts (3-1)
3. Houston Texans (1-4)
4. Tennessee Titans (1-4)

AFC East
1. Buffalo Bills (3-2)
2. New England Patriots (2-2)
3. Miami Dolphins (2-2)
4. New York Jets (2-2)

AFC West
1. San Diego Chargers (4-1)
2. Denver Broncos (3-2)
3. Kansas City Chiefs (2-3)
4. Oakland Raiders (0-4)

NFC North
1. Detroit Lions (3-1)
2. Green Bay Packers (3-2)
3. Minnesota Vikings (3-2)
4. Chicago Bears (0-5)

NFC South
1. New Orleans Saints (4-1)
2. Tampa Bay Buccaneers (3-2)
3. Carolina Panthers (3-2)
4. Atlanta Falcons (2-3)

NFC East
1. Philadelphia Eagles (5-0)
2. Washington Redskins (3-2)
3. New York Giants (2-2)
4. Dallas Cowboys (2-3)

NFC West
1. St. Louis Rams (3-1)
2. Seattle Seahawks (1-3)
3. San Francisco 49’ers (1-4)
4. Arizona Cardinals (1-4)

Når hold besøger Texas Stadium, Texas, så er det ikke mange hold der regner med at få noget med derfra. Dog har Dallas Cowboys haft klubbens dårligste start i mange år, og kører efter de første fire kampe kun 2-2, hvilket er skidt for et hold, der før sæsonen var spået til at komme i Super Bowl. Dog havde kampens andet hold heller ikke været prangende de første kampe. Med kun en enkelt sejr over Cleveland Browns, lå Cincinnati Bengals nu nummer tre i AFC North.

Selvom Bengals havde rollen som underdogs, startede de kampen flot. De spillede velovervejet i angrebet, og tog ingen forhastet kast, som kunne resultere i interceptions. Men som sagt, Bengals spillede en klog kamp, og det kunne også ses allerede i første quarter. De rykkede frem af banen, men blev omkring halvvejs stoppet af Cowboys forsvaret, og
var nødsaget til at punte. Man skulle helt hen til anden quarter for at finde kampens første point. Det var Bengals’ Tight End Ben Utecht, der kunne complete et 15 yards kast fra Carson Palmer. Hvad der ikke skete i første quarter, skete i anden. Kort efter Utechts touchdown, var det Cowboys’ tur til at score. Dog var der ikke tale om et touchdown, kun et field goal af kickeren Nick Folk. 7-3 til gæsterne fra Cincinnati, og der var ikke lang tid tilbage af første halvleg. Man skulle tro Cowboys spillerne allerede var nede i omklædningsrummet, da de sover i deres defense, da Eddie Kennison modtager en bold i end zone, igen fra Carson Palmer.

I midten af tredje quarter, udbygger Cincinnati føringen, da kicker Shayne Graham kan sparke et field goal ind fra 34 yards. 17-3 og det var for alvor et Dallas hold med ryggen mod muren, og med det de havde præsteret indtil videre, så det ud til at Bengals ville hive den anden sejr i træk hjem. Dette var Cowboys’ Tight End dog ikke helt enig i, da han modtager bolden lige uden for end zone, og løber den sikkert ind til stilligen 17-10. Der var kun halvandet minut tilbage af kampen, og derfor forsøgte Cowboys sig med et onside kick, men desværre for dem, var Bengals forberedte på dette, og de kunne begynde deres drive fra 45 yard linjen. Efter dette return, var det kun et spørgsmål om klogt spil fra Bengals, så de kunne få tiden til at rinde ud, og som de havde været i resten af kampen, var de kloge nok til kun at løbe bolden. Det var som om Cowboys spiller havde opgivet kampen. Der var i hvert fald en mand der fik lov til at løbe lige igennem forsvaret, nemlig Fullback Jeremi Johnson, der kunne løbe bolden de resterende 31 yards ned i end zone, og sætte en stor fed streg under Bengals’ sejr på 24-10. Endnu en god kamp fra Cincinnati Bengals, og selvom de tabte deres første tre kampe, viser de nu at de skal tages alvorligt i årets kamp om Play-Off pladserne.

Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #86: 08 Jan 2009, 22:37 »

Det er rigtig god læsning. Man får selv helt lyst til at spille Madden Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #87: 09 Jan 2009, 08:33 »

Godt at du er begyndt at vinde, men hvor er det egentlig vildt, at se at Eagles dominerer det hele! Wink
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #88: 09 Jan 2009, 08:59 »

To rigtig gode updates. Og vigtigt at du begynder at vinde.
kiu.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #89: 09 Jan 2009, 13:41 »

En meget flot sejr over Cowboys(selvom Dallas er mit hold:P)
En rigtig flot blog, hvor du ikke vælger stjerne hold som Giants, Patriots osv. men i stedet for vælger et hold med mindre klasse og så kæmper dem op af mod play-offs . Rigtig god blog Smiley
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010