home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Who Dey! - Madden09 blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Who Dey! - Madden09 blog  (Læst 17024 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #90: 09 Jan 2009, 14:31 »

Det er rigtig god læsning. Man får selv helt lyst til at spille Madden Smiley
Tak for kommentaren, og er glad for du får lyst til at spille madden, kan kun anbefale det Smiley
Godt at du er begyndt at vinde, men hvor er det egentlig vildt, at se at Eagles dominerer det hele! Wink
Ja, det er herligt endelig prøve at vinde. Ja Eagles er virkelig sindsyge i Madden, og tror også de når rigtig langt.
To rigtig gode updates. Og vigtigt at du begynder at vinde.
kiu.
Tak for rosen, og ja dejligt at vinde et par kampe Opstemt
En meget flot sejr over Cowboys(selvom Dallas er mit hold:P)
En rigtig flot blog, hvor du ikke vælger stjerne hold som Giants, Patriots osv. men i stedet for vælger et hold med mindre klasse og så kæmper dem op af mod play-offs . Rigtig god blog Smiley
Det var en virkelig vigtig sejr over Dallas, også selvom det er 'dit' hold Smiley
Mht. hold var det et kriterie før jeg startede, at det ikke skulle være et WO hold. Samtidig har jeg selv været i Cincinnati, så det passer jo perfekt Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #91: 13 Jan 2009, 19:48 »



Week 6: Chargers @ Bills 24-21  -  Titans @ Chiefs 20-3  -  Ravens @ Dolphins 37-17  -  Saints @ Panthers 22-6  -  Vikings @ Bears 23-20 (OT)  -  49ers @ Giants 27-30  -  Cowboys @ Rams 16-21  -  Lions @ Texans 20-27  -  Browns @ Redskins 21-28  -  Colts @ Packers 21-20  -  Jets @ Raiders 14-31  -  Seahawks @ Buccaneers 16-37  -  Broncos @ Patriots 10-38
AFC North
1. Baltimore Ravens (5-2)
2. Cincinnati Bengals (4-3)
3. Pittsburgh Steelers (3-3)
4. Cleveland Browns (1-5)

AFC South
1. Indianapolis Colts (5-1)
2. Jacksonville Jaguars (4-2)
3. Tennessee Titans (2-4)
4. Houston Texans (2-5)

AFC East
1. New England Patriots (3-3)
2. Miami Dolphins (3-3)
3. Buffalo Bills (3-3)
4. New York Jets (2-4)

AFC West
1. San Diego Chargers (6-1)
2. Denver Broncos (4-3)
3. Kansas City Chiefs (2-4)
4. Oakland Raiders (1-5)

NFC North
1. Detroit Lions (3-3)
2. Green Bay Packers (3-4)
3. Minnesota Vikings (5-2)
4. Chicago Bears (0-7)

NFC South
1. New Orleans Saints (6-1)
2. Tampa Bay Buccaneers (5-2)
3. Atlanta Falcons (3-3)
4. Carolina Panthers (3-4)

NFC East
1. Philadelphia Eagles (5-1)
2. Washington Redskins (5-2)
3. New York Giants (3-3)
4. Dallas Cowboys (3-4)

NFC West
1. St. Louis Rams (4-2)
2. Seattle Seahawks (2-4)
3. San Francisco 49’ers (2-5)
4. Arizona Cardinals (1-5)

Med to sejre i træk, var der lagt op til noget af et brag på Giants Stadium, New Yersey. Det var da også en rigtig god kamp, i hvert fald hvis man var Cincinnati Bengals fan. Det startede godt nok skidt,
da Mike Nugent kunne sparke bolden mellem stængerne fra 32 yards. Dog skulle der ikk gå lang tid, inden Reggie Kelly kunne et kort kast fra Carson Palmer, og afslutte et flot drive med et touchdown. Inden pausen Mike Nugent endnu engang sparke bolden mellem stængerne, denne gang fra 23 yards, og til pause stillingen 7-6.
Efter pausen blev der strammet op for Bengals, og specielt i forsvaret gjorde det godt. Kort inde i fjerde quarter, kan Robert Geathers samle en fumble op, og returnere den de 76 yards til en touchdown. Jets var nødt til at satse, og det resulterede i et turnover on downs, da de ikke kunne complete fjerde down. Bengals’ offense trak stille og roligt tiden ud, og kunne i sidste sekund, udbygge føringen med et field goal fra 49 yards, sparket af Shayne Graham.




Hvis man vinder en kamp over Pittsburgh Steelers, så bliver det ikke større for en Cincinnati Bengals fan. Netop Bengals fansene kunne glæde sig over kampen på
Paul Brown Stadium,
hvor Steelers spillerne blev mødt af et formstærkt Bengals mandskab. Allerede efter anden quarter, var hjemmeholdet foran med 7-13, på to field goals af Shayne Graham, et 64 yards touchdown af Chad Johnson, og så et enkelt touchdown af Steelers' wide receiver Limas Sweed.
I tredje quarter, blev det hele pludselig mere spændende, da kicker Jeff Reed kunne sende et 28 yards field goal ind til 10-13. En sand gyser, som Shayne Graham kunne afgøre med sine to field goals i fjerde quarter, og kunne lade hjemmepublikummet juble, over den fjerde sejr i træk, og samtidig med den blev sikret mod ærkerivalerne fra Pittsburgh.
Week 7: Dolphins @ Texans17-12  -  Ravens @ Colts 14-35  -  Raiders @ Saints 17-24  -  Bears @ Falcons 14-21  -  Lions @ Vikings 19-38  -  Panthers @ Buccaneers 9-24  -  Rams @ Redskins 12-20  -  Jaguar @ Broncos 14-17  -  Packers @ Seahawks 13-23  -  Cowboys @ Cardinals 19-10  -  Eagles @ 49ers 28-31  -  Patriots @ Chargers 30-33 (OT)  -  Giants @ Browns 17-29
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 21:12 af MadzeN92 » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #92: 13 Jan 2009, 19:50 »

Buh!
Du skulle lige slå Steelers. Nå, men du må lige få hentet Ravens mens du er igang, for de er det sidste hold som må vinde!
Men god update.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #93: 13 Jan 2009, 19:53 »

Buh!
Du skulle lige slå Steelers. Nå, men du må lige få hentet Ravens mens du er igang, for de er det sidste hold som må vinde!
Men god update.
Jo tak. Hvad siger du til den 'nye' stil, hvor jeg gennemgår 2 kampe pr. update? Updatesne pr. kamp bliver jo mindre detaljeret, er det ligemeget?
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #94: 13 Jan 2009, 19:58 »

Det er i hverf fald flot grafik...
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #95: 13 Jan 2009, 20:36 »

Det er i hverf fald flot grafik...
Jo tak Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #96: 13 Jan 2009, 20:39 »

Hold kæft hvor ser det nye design flot ud!
Og det er jo rart du har fået vendt skuden! Opstemt
Super godt at du slog Steelers og Jets!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #97: 13 Jan 2009, 20:50 »

Hold kæft hvor ser det nye design flot ud!
Og det er jo rart du har fået vendt skuden! Opstemt
Super godt at du slog Steelers og Jets!
Ja det var rart med en del sejre i træk, så jeg stadig har muligheden for at gå i play-off. Glad for du kan li' de nye design, da jeg synes det ville tage for lang tid, kun at skrive om 1 kamp pr. update.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #98: 14 Jan 2009, 17:00 »

Vil lige høre folks mening om følgende:
Jeg sidder i week 8 over, og i stedet for bare at hoppe over den uge, om så i vil have et spillerportræt,
af den spiller som jeg mener har været aller bedst for mig indtil videre.?

/MadzeN92
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #99: 14 Jan 2009, 21:17 »

Det synes jeg lyder super! Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #100: 20 Jan 2009, 22:38 »


Chargers @ Saints 20-27  -  Raiders @ Ravens 16-12  -  Bills @ Dolphins 27-23  -  Chiefs @ Jets 37-31  -  Cardinals @ Panthers 31-34 (OT)  -  Buccaneers @ Cowboys 16-19  -  Redskins @ Lions 6-13  -  Rams @ Patriots 25-27  -  Falcons @ Eagles 15-13  -  Browns @ Jaguars 27-20  -  Giants @ Steelers 7-23  -  Seahawks @ 49ers 17-21  -  Colts @ Titans 21-19

Carson Palmer der blev født den 27. december 1979 i Fresno, California, blev drafted af netop Cincinnati Bengals i 2003 som første pick i første runde. Siden da er det blevet til en del kåringer. Blandt andet er det blevet til to gange Pro Bowl, og en enkelt gang Pro Bowl MVP. I hans college tid, spillede han på University of Southers California, tæt på hans hjemby Fresno. Palmer har før denne sæson spillet 65 kampe på højeste niveau for Bengals, og har completed hele 1380 passes ud af 2165 mulige, hvilket svarer til omkring 63,7 % i completion.

Den efterhånden aldrende Carson Palmer har indtil nu, haft en god sæson for Cincinnati Bengals. Trods en hård start,
med hele syv interceptions i de tre første kampe, er Palmer kommet rigtig flot tilbage. De seneste fire kampe har Carson Palmer nemlig kun kastet tre interceptions, og alle mod New York Jets, hvor det kun var rushing spillet der kørte for Bengals. Dog er Palmers gennemsnit ikke så godt som nogle af de forgangne år, men dette skyldes også mest den dårlige sæsonstart.

”I starten af mit ophold her i Cincinnati havde jeg det meget svært. Jeg kom ikke til at spille hele min rookie sæson, da Jon    Kitna havde en god sæson for os. Men allerede sæsonen efter kom mit gennembrud, hvor vi desværre røg ud i Wild-Card ugen, hvor vi tabte 31-17 til Pittsburgh. Desværre for mig, blev jeg skadet under kampen, hvilket var bittert, da vi lå til at vinde kampen."


På trods af den dårlige sæsonstart, har Carson Palmer været en af nøglespillerne bag Bengals’ gode spil, og flotte resultater. Efter at have været nede med 0-2, har Palmer og Co. bragt sig tilbage i kampen om Play-Off pladserne, og ligger i øjeblikket nummer to i AFC North, med en scorer der lyder på 4-3.

”Som de fleste nok lagde mærke til i starten, var holdet meget nervøst, hvilket resulterede i dårligt spil. Pressen begyndte hurtigt at snakke om en fyring af Marvin Lewis, men han har fået rettet op på det dårlige spil, og i øjeblikket har vi gode muligheder for at gå videre til Play-Off, hvilket vil være første gang siden 2005.”

Cincinnati Bengals sidder over i week 8, og derfor kan spillerne slappe af inden kampen mod Jacksonville Jaguars på hjemmebane i week 9. En kamp der skal vindes mod et dårligere Jaguars hold, og en sejr er et must, hvis Bengals har forhåbninger om en Play-Off billet.

Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #101: 20 Jan 2009, 22:51 »

Lækkert twist! Rigtig fedt at læse om den gyldne Palmer Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #102: 20 Jan 2009, 22:55 »

Lækkert twist! Rigtig fedt at læse om den gyldne Palmer Smiley
Jo tak. Følte ligesom det var for 'let' bare at hoppe week 8 over, altså den hvor jeg sidder over, så jeg skrev lige en 'kort' update omkring min fremragende quarterback Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #103: 20 Jan 2009, 23:03 »

Super update endnu engang. Jeg elsker denne blog! Opstemt
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #104: 21 Jan 2009, 14:13 »

Super update endnu engang. Jeg elsker denne blog! Opstemt
Tusind tak, og er virkelig glad for at du følger med. Også dejligt du kommenterer hver gang, for det sker ikke så tit Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010