home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Who Dey! - Madden09 blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Who Dey! - Madden09 blog  (Læst 17025 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Who Dey! - Madden09 blog
« : 24 Dec 2008, 12:32 »




Et mål, et trofæ, en drøm. Verdens største endagsbegivenhed finder sted en gang hvert år. Flere tusinde mennesker står på stadion og flere millioner verden over, følger den i fjernsynet. Der er hverken tale om Stanley Cup, Champions League finalen eller Wimbledon. Nej der er tale om Super Bowl. Kun to hold deltager i den store begivenhed og kæmper om Vince Lombardi-trofæet.
The Vince Lombardi Trophy
Dette års Super Bowl afholdes på Raymond James Stadium i Tampa, Florida. Favoritterne til at gå i finalen må siges at være de regerende mestre fra New York Giants, New England Patriots, Dallas Cowboys og som altid Indianapolis Colts.

De 32 hold er delt op i to konferencer, AFC og NFC. Hver konference er delt op i fire divisioner, North, South, West og East, med fire hold i hver division. Inden grundspillet starter, spiller alle hold fire kampe, i det man kalder pre-season. I gruppespillet, spiller hvert hold mod de tre andre hold fra samme division, både hjemme og ude. Derudover spiller man seks kampe mod andre hold fra samme konference, og fire kampe mod hold fra den anden konference. Samlet bliver det til 16 kampe, som spilles over 17 runder. Dermed sidder alle hold over én runde på en sæson. Førstepladsen fra hver division går i slutspillet, samt de to bedste af de resterende hold fra hver konference, går ligeså videre. I den første uge af slutspillet, sidder de to bedste divisionsvindere fra hver konference over, i den såkaldte ’Wild Card weekend’. Den efterfølgende uge mødes de fire resterende hold, i hver deres konference, denne runde kaldes ’Divisions Playoff’. Vinderne af disse kampe mødes i to finaler, en i hver konference, som kaldes ’Konference Mesterskabet’. At vinde denne kamp er der meget prestige i, men det er ikke bare prestige som er på spil, men også billetten til Super Bowl.

Mit valg er faldet på den klub, som jeg altid har hold med. Cincinnati Bengals, med tilnavnet ’Who Dey’, som deres maskot også hedder, har haft en plads i mit hjerte, siden jeg var i Cincinnati, for nogle år siden. Bengals er et af de eneste hold i NFL’s historie, som ikke har vundet Super Bowl endnu. Trods nøglespillere som widereceiveren Chad Ocho Cinco og quarterbacken Carson Palmer, så underpræsterer de. Træneren Marvin Lewis har været udskældt i mange aviser i USA, og der har længe været tale om en fyring. Hvis han ikke forbedrer holdets præstationer denne sæson, så bliver han sat for porten.

« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 17:39 af MadzeN92 » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #1: 24 Dec 2008, 12:32 »

Hold: Cincinnati Bengals
Konsol: Playstation 3
Niveau: All Pro
Længde pr. Quarter: 5 min.

« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 00:17 af MadzeN92 » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #2: 24 Dec 2008, 12:44 »

Det bliver spændende at følge men du skulle have valgt Philadelphia Eagles Wink
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #3: 24 Dec 2008, 12:49 »

Det bliver spændende at følge men du skulle have valgt Philadelphia Eagles Wink
Hehe, var bange for hvis jeg valgte Eagles, så ville jeg hurtig miste lysten, da jeg ikke
bryder mig om Eagles. Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #4: 24 Dec 2008, 12:52 »

Spændende om en NFL blog! Thumbs Up
Men enig med arongreve, du skulle have valgt Eagles Opstemt
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #5: 24 Dec 2008, 13:06 »

Spændende at se hvad du kan gøre med et af de værst spillene hold pt. Dog frygter jeg du stopper efter en sæson, eller det bliver for ensformigt, men jeg vil helt sikkert følge.

Jeg kan rigtig godt lide din start, nu må du også huske at Johnson vil kaldes Ocho Cinco Wink Som betyder 8 5, hvis du skulle være i tvivl Wink
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #6: 24 Dec 2008, 13:10 »

Spændende at se hvad du kan gøre med et af de værst spillene hold pt. Dog frygter jeg du stopper efter en sæson, eller det bliver for ensformigt, men jeg vil helt sikkert følge.

Jeg kan rigtig godt lide din start, nu må du også huske at Johnson vil kaldes Ocho Cinco Wink Som betyder 8 5, hvis du skulle være i tvivl Wink
Håber da jeg kan overbevise dig, mht. at du tror jeg kører 'død' i spillet.
Chad Johnson har ændret navn, men det er dog til Chad Ocho Cinco, har undersøgt sagen, og det står flere steder.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #7: 24 Dec 2008, 13:15 »

Håber da jeg kan overbevise dig, mht. at du tror jeg kører 'død' i spillet.
Chad Johnson har ændret navn, men det er dog til Chad Ocho Cinco, har undersøgt sagen, og det står flere steder.

Det håber jeg skam så sandelig også du gør Wink Thumbs Up
Det skal da nok blive spændende med den første update fra training camp evt? Opstemt

Jeg har selv overvejet at lave en nfl-blog, dog bare som en superstar, men jeg troede ikke der ville være så stor en interesse, men nu får vi se her, så kan det være jeg ombestemmer mig Wink

EDIT: Selvfølgelig kommer der nok først en update om du overtager holdet Peace men når du går rigtigt i gang skal det nok blive spændende at følge Smiley
« Seneste Redigering: 24 Dec 2008, 13:17 af enged » Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #8: 24 Dec 2008, 13:17 »

Ej du skulle have valgt Colts!

Hehe, men det her skal nok blive rigtig spændende. Jeg har glædet mig meget til du kom op med denne og syntes også du gør en del for føden Smiley.

Glæder mig meget til at læse med her. KIU!

Får du ikke spillet før i aften?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #9: 24 Dec 2008, 13:18 »

Hvilken format er det du spiller det på?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #10: 24 Dec 2008, 13:21 »

Det håber jeg skam så sandelig også du gør Wink Thumbs Up
Det skal da nok blive spændende med den første update fra training camp evt? Opstemt

Jeg har selv overvejet at lave en nfl-blog, dog bare som en superstar, men jeg troede ikke der ville være så stor en interesse, men nu får vi se her, så kan det være jeg ombestemmer mig Wink

EDIT: Selvfølgelig kommer der nok først en update om du overtager holdet Peace men når du går rigtigt i gang skal det nok blive spændende at følge Smiley
Der kommer nok ikke nogen update hvor jeg overtager holdet, da jeg regner med at bruge Marvin Lewis som træner. Den første update der kommer, omhandler nok Training-camp, pre season og så evt. trades.
Ej du skulle have valgt Colts!

Hehe, men det her skal nok blive rigtig spændende. Jeg har glædet mig meget til du kom op med denne og syntes også du gør en del for føden Smiley.

Glæder mig meget til at læse med her. KIU!

Får du ikke spillet før i aften?
Det er da utroligt så mange folk der synes jeg skulle vælge andre hold end Bengals Opstemt
Nå, men altså som AFC godt ved, så får jeg først spillet i aften (ved jeg får det, for har selv bestilt det), så næste update kommer naturligvis først i morgen, da der jo skal holdes jul Smiley
Hvilken format er det du spiller det på?
Jeg spiller det på PS3 Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #11: 24 Dec 2008, 13:26 »

Jeg har selv Madden 09 til PSP, så jeg ved ikke helt om det er anderledes på PS3 end på PSP Wink
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #12: 24 Dec 2008, 13:29 »

Okay, men hvis der er nogen der ved hvordan man tager SS på en PS3, så må i gerne lige sende en PB til mig Smiley
Har hørt meget godt om det, og kan næsten ikke vente med at komme i gang med at spille det.

Glad for der er så stor opbakning allerede, og tak for alle kommentarerne Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
!
« Svar #13: 24 Dec 2008, 13:30 »

Bar jeg får det i aften også, selvom sandsynligheden er lig nul, da det er udsolgt over alt hvor vi har kigget Skuffet.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #14: 24 Dec 2008, 13:31 »

Hvad hvis du så ikke får spillet?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010