home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Who Dey! - Madden09 blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Who Dey! - Madden09 blog  (Læst 17306 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #30: 28 Dec 2008, 00:31 »



Week 1

Jets @ Browns 17-21  -  Ravens @ Patriots 13-28  -  Saints @ Cardinals 10-17  -  Chiefs @ Bears 21-33  -  Seahawks @ Vikings 8-14  -  Eagles @ Steelers 17-14  -  Colts @ Lions 20-17  -  Rams @ Titans 27-17  -  49ers @ Raiders 12-16  -  Cowboys @ Chargers 29-36  -  Bills @ Redskins 27-34  -  Buccaneers @ Dolphins 23-20  -  Falcons @ Jaguars 17-24  -  Broncos @ Texans 0-13  -  Giants @ Panthers 14-17



Det var sæsonens første kampe der skulle spilles, og det bød på mange gode kampe. En af disse kampe, blev spillet i det kolde Green Bay, Wisconsin. Der var på forhånd forventet en kold,
men meget tæt kamp, med masser af fejl. En tæt kamp blev det aldrig, men fejl og koldt vejr var der i Green Bay. Regnen stod ned over stadionet, og banen var mere mudret, end de hjelm-klædte spillere var. Allerede i starten af første quarter bringer de bengalske tigere sig foran, efter cornerbacken Leon Hall, intercepter bolden, og kan føre den 82 yards op af banen, til endzone. Efter et sikkert field goal fra Shayne Graham, var Bengals foran 7-0. Man skulle helt hen i anden quarter, for at finde kampens næste scoring. Denne gang var det igen Shayne Graham der var på spil, og kunne sparke den ovale bold 38 yards, og ind mellem målstolperne, til 10-0. Kun kort tid efter, udbyggede Bengals føringen. Palmer stiller sine folk op i Red-Zone, og kaster en flot hård bold til T.J. Housmanzadeh, der lige så flot, løber bolden til touchdown. Kun i anden quarter, og en Bengals føring på hele 17-0, over et tamt Packers mandskab. Dog skulle Packers få en reducering i tredje quarter, da kickeren Mason Crosby, kan sparke 32 yard field goal ind til kampens resultat, 17-3.






Week 2

Steelers @ Bills 22-21  -  Panthers @ Eagles 16-21  -  Redskins @ Jets 8-22  -  Colts @ Falcons 24-20  -  Dolphins @ Jaguars 17-31  -  Vikings @ Ravens 23-15  -  Chargers @ Rams 14-17  -  Packers @ 49’ers 13-14  -  Raiders @ Titans 13-17  -  Texans @ Saints 17-41  -  Cardinals @ Chiefs 15-31  -  Cowboys @ Broncos 21-17  -  Bears @ Seahawks 16-34  -  Patriots @ Buccaneers 23-37  -  Browns @ Giants 29-13



Kun anden kamp, efter den lange sommer-pause. Benene kan stadig føles tunge, og det må de også have været for Bengals i denne anden kamp i Pre-Season.
Man skulle da i hvert fald helt hen til anden quarter for at finde det første field goal point. Det var Lions' kicker Jason Hanson der uden nogen slinger i valsen, kunne sende et 23 yard field goal, og dermed tre point på tavlen til gæsterne fra Detroit. Så skulle man tro at Bengals var blevet advaret, men allerede angrebet efter, kaster quarterbacken Carson Palmer en bold direkte i armene på modstanderens Buster Davis, som kunne løbe den ned i modsatte end-zone. Nu var hjemmeholdet endelig vågnet fra de døde, og kort før tredje quarter, kan T.J. Housmanzadeh løbe en 64 yards touchdown, efter et flot kast fra Carson Palmer. Reducering, og på tavlen stod der 10-3 til gæsterne. Fjerde quarter var ikke mange sekunder gammel, da Rudi Johnson kunne løbe bolden den sidste yard, ind over stregen, og bringer de orange klædte i front med 10-14. Dog holdte denne føring ikke lang tid, da Lions bevægede sig hurtigt op af banen, og til sidst kunne Kenneth Moore gribe bolden i end-zone, og bringe gæsterne i front med 17-14. Hjemmeholdet var nødsaget til at satse med lange bolde, da tiden var knap. Der skulle da også kun et enkelt kast til at nå så langt ned på Lions' halvdel, at man havde muligheden for at udligne med et field goal. Et helt fantastisk catch af Ocho Cinco, sikrede Bengals en god nok field position, til et field goal. 48 yards lød opgaven på for Shayne Graham, og han klarede det til UG. Ingen slinger i valsen hos den rutineret kicker for hjemmeholdet. Kampen skulle i overtime, og her var Lions så heldige at få lov at vælge mellem at modtage, eller sparke, og naturligvis valgte de at modtage. Det stod hurtigt klart, at det var Lions der ville løbe med den endelige sejr. De bevægede sig ned i red-zone, og kunne sikkert afgøre kampen, med det afgørende field goal. En skuffelse for Cincinnati Bengals, der burde have vundet over Detroit Lions.






Week 3

49’ers @ Bears 13-20  -  Eagles @ Patriots 13-25  -  Titans @ Falcons 17-15  -  Texans @ Cowboys 31-31  -  Packers @ Broncos 17-17  -  Browns @ Lions 27-34  -  Giants @ Jets 21-12  -  Redskins @ Panthers 29-45  -  Chiefs @ Dolphins 13-28  -  Steelers @ Vikings 23-17  -  Ravens @ Rams 30-23  -  Cardinals @ Raiders 24-31  -  Jaguars @ Buccaneers 21-34  -  Bills @ Colts 10-17  -  Seahawks @ Chargers 28-33



Endnu en hjemmekamp, og endnu en gang skulle det blive en tæt affære. Det skulle vise sig, at være debutanternes aften, idet en scorede point, og en anden løb en masse vigtige yards.
Den første debutant der blev hovedperson, var left outside linebacker for Bengals, Rob Morris, der samlede en fumble op, og løb den 58 yards ned af banen, og til sidst kunne fejre sit første touchdown for Bengals. Lykken varede dog kort, for inden anden quarter var ovre, var hjemmeholdet bagud 17-7. På touchdowns Lance Moore og Mike Karney, og et enkelt field goal af Martin Gramatica, satte Saints hjemmeholdet under pres, inden tredje quarters start. Kort inde i tredje quarter, gjorde Devery Henderson det meget sværere for hjemmeholdet, med at score et touchdown, og bringe sit hold foran 24-7. Dog fik hjemmeholdet igen lidt blod på tanden, da T.J. Housmanzadeh kunne reducere til 24-14. Rigtig spændende blev kampen da Rudi Johnson løb den ind til touchdown, og pludselig stod det hele lige. De skulle nu bare trække tiden, og satse på overtime. Men sådan ville Saints ikke have det til at gå. Nej, de udnyttede muligheden for sejr, og med knap 20 sekunder igen, kunne Reggie Bush sikre sejren på 31-28. Endnu engang kan hjemmeholdet fra Cincinnati skuffe deres fans, og tage hjem med et nederlag i bagagen.





Week 4

Lions @ Bills 17-27  -  Jets @ Eagles 16-38  -  Jaguars @ Redskins 12-14  -  Vikings @ Cowboys 20-24  -  Patriots @ Giants 17-17  -  Panthers @ Steelers 16-28  -  Falcons @ Ravens 10-6  -  Bears @ Browns 27-24  -  Dolphins @ Saints 17-17  -  Rams @ Chiefs 30-20  -  Buccaneers @ Texans 16-21  -  Titans @ Packers 10-27  -  Chargers @ 49ers 10-27  -  Broncos @ Cardinals 24-7  -  Raiders @ Seahawks 22-26



Når man besøger Lucas Oil Stadium i Indianapolis, Indiana, så forventer man ikke det store. Ikke alene står man over for spillere som Peyton Manning, Joseph Addai og Reggie Wayne,
nej man har også 63.000 tilskuere i mod sig. Heller ikke i Cincinnati-lejren forventede man det store af denne kamp. Det skulle også hurtigt vise sig at blive en svær kamp. Efter anden quarter, var udeholdet nede med 0-10, efter touchdown af Dallas Clark, og field goal af Adam Vinatieri. Det var for alvor op af bagge for Bengals nu, og de så meget svært ud. Alligevel får de i løbet af tredje quarter bragt sig tilbage  i kampen, mest grundet store personline fejl hos Colts, men også flot spil. Shayne Graham reducere først på field goal, hvorefter Chad Ocho Cinco udligner til 10-10. Spændende, og med 5 sekunder igen, har Bengals muligheden for at vinde kampen. Det eneste Shayne Graham skulle gøre, var at sparke bolden ind fra 49 yard. Som Shayne Graham altid gør, så sparker han den flot mellem stængerne, og giver sejren på 13-10 til gæsterne fra Cincinnati Bengals.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 20:25 af MadzeN92 » Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #31: 28 Dec 2008, 00:32 »

Hvor får du hjelmene fra?

Og rigtig flot sat op. Dejligt man får at se hvad de andre kampe endte også.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #32: 29 Dec 2008, 09:37 »

God update, grafikken er rigtig god og også godt skrevet og det er dejligt at kunne se hvor meget sit eget hold, owner alle de andre Opstemt
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #33: 30 Dec 2008, 19:53 »

Hvor får du hjelmene fra?

Og rigtig flot sat op. Dejligt man får at se hvad de andre kampe endte også.
Har fundet dem på nettet, og så har jeg bare klippet dem ud, og tilføjet tekst.
Det med resultaterne i toppen, kom faktisk fra shaft, som er min NFL kilde, hvis der er noget jeg er i tvivl om.
God update, grafikken er rigtig god og også godt skrevet og det er dejligt at kunne se hvor meget sit eget hold, owner alle de andre Opstemt
Jo tak, glad for du kan li' den.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #34: 30 Dec 2008, 19:57 »

Genial opsætning må jeg sige. "Boksen" med facts kunne dog godt indeholde selve resultatet som overskrift eller lign, for de dovne Wink
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #35: 30 Dec 2008, 19:59 »

Genial opsætning må jeg sige. "Boksen" med facts kunne dog godt indeholde selve resultatet som overskrift eller lign, for de dovne Wink
Haha, det tvinger jo ligesom læserne, til at læse mine updates, så jeg ikke bare får kommentarer hvor der står: "Fint". Boksene og banneret er lavet af brandborg, så alle har samme 'tema', hvis man kan sige det sådan.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #36: 31 Dec 2008, 19:56 »

Kan godt lide din blog. Flot skrevet, og rigtig flot grafik. Ser kanon flot ud med hjelmene Thumbs Up

Din rullende teskt  i toppen af hver update, irritere mig dog grænseløst.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #37: 31 Dec 2008, 20:45 »

Flot blog, enig med MichaelHarlev, rulleteksterne er ikk' fantastiske Peace

Er det nye Madden godt? - har fået en ny interesse for amerikansk fodbold, og overvejer virkelig at købe det, da jeg synes at en af demoerne til et af de tidligere var virkelige fedt.

Så kan du anbefale det nye ? Peace
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #38: 01 Jan 2009, 13:13 »

Kan godt lide din blog. Flot skrevet, og rigtig flot grafik. Ser kanon flot ud med hjelmene Thumbs Up

Din rullende teskt  i toppen af hver update, irritere mig dog grænseløst.
Glad for du kan lide den. Det med den rullende tekst i toppen, er mere for at folk kan følge med i, hvordan det går med de andre hold.
Flot blog, enig med MichaelHarlev, rulleteksterne er ikk' fantastiske Peace

Er det nye Madden godt? - har fået en ny interesse for amerikansk fodbold, og overvejer virkelig at købe det, da jeg synes at en af demoerne til et af de tidligere var virkelige fedt.

Så kan du anbefale det nye ? Peace
Tusind tak for kommentaren. Kan 100% anbefale det nye Madden, og hvis du bare er det mindste interesseret i NFL, så er det simpelthen et must. Har kun en ting at sige til dig, KØB DET! Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #39: 01 Jan 2009, 14:17 »

 ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Så havde jeg lige skrevet en update, og dum som jeg er, så glemte jeg at gemme det.
Derefter gik mit internet ned, og nu har jeg ingen update mere. Ved ikke om jeg orker at
skrive den idag, men hvis jeg ikke kommer med en idag, så kommer den helt sikkert imorgen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #40: 01 Jan 2009, 14:49 »

Ok, mega ærgeligt!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #41: 01 Jan 2009, 15:00 »

Ok, mega ærgeligt!
Tror måske godt jeg kan nå at lave den færdig idag, men det bliver omkring 7-8 tiden eller sådan noget.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #42: 01 Jan 2009, 15:30 »

Det går nok Wink
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #43: 01 Jan 2009, 15:52 »

noo. købte madden her den anden dag. så sætter jeg det i maskinen og spiller 2 quarters. så bliver der kaldt timeout og så fryser skærmen mens lyden kører i baggrunden og den gør det hver gang jeg genstarter. nogen som har haft dette problem eller har løst det? Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #44: 01 Jan 2009, 15:54 »

noo. købte madden her den anden dag. så sætter jeg det i maskinen og spiller 2 quarters. så bliver der kaldt timeout og så fryser skærmen mens lyden kører i baggrunden og den gør det hver gang jeg genstarter. nogen som har haft dette problem eller har løst det? Smiley
Havde jeg i det første stykke tid, men det gør den ikke mere. Ved ikk hvad problemet var.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010