home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Who Dey! - Madden09 blog
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Who Dey! - Madden09 blog  (Læst 17418 gange)
Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #45: 01 Jan 2009, 15:57 »

hvor lang tid gik der? og gjorde du noget for at hjælpe det på vej?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #46: 01 Jan 2009, 16:04 »

hvor lang tid gik der? og gjorde du noget for at hjælpe det på vej?
spillede en tre kampe eller sådan noget, og så gjorde den det ikke mere.
Er det bare mig, eller syntes i også at Madden 09 lagger meget når man ser en touchdown i replay eller noget når de løber? Syntes jeg den gør hele tiden.


Gør min overhovedet ikke.
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #47: 01 Jan 2009, 16:09 »

spillede en tre kampe eller sådan noget, og så gjorde den det ikke mere

altså genstartede ps3'eren tre gange`?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #48: 01 Jan 2009, 16:15 »

nej spillede omkring tre kampe, så gik det væk
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #49: 01 Jan 2009, 16:18 »

hvordan spillede du tre kampe hvis den frøs og du intet kunne gøre ? uden at genstarte konsollen?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #50: 01 Jan 2009, 16:20 »

hvordan spillede du tre kampe hvis den frøs og du intet kunne gøre ? uden at genstarte konsollen?
genstartede naturligvis hver gang den frøs. ellers prøv at hente updaten
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #51: 01 Jan 2009, 16:23 »

ok. tak for hjælpen. tror jeg vil forsøge mig med det nu Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #52: 01 Jan 2009, 17:29 »




Redskins @ Giants 10-7  -  Jets @ Dolphins 16-26  -  Chiefs @ Patriots 20-41  -  Texans @ Steelers 12-27  -  Jaguars @ Titans 28-13  -  Lions @ Falcons 7-23  -  Seahawks @ Bills 19-33  -  Buccaneers @ Saints 17-27  -  Rams @ Eagles 10-24  -  Cowboys @ Browns 20-17 (OT)  -  Panthers @ Chargers 23-33  -  Cardinals @ 49’ers 17-10  -  Bears @ Colts 12-24  -  Vikings @ Packers 14-29  -  Broncos @ Raiders 21-12

AFC North
1. Baltimore Ravens (1-0)
2. Pittsburgh Steelers (1-0)
3. Cleveland Browns (0-1)
4. Cincinnati Bengals (0-1)

AFC South
1. Jacksonville Jaguars (1-0)
2. Indianapolis Colts (1-0)
3. Houston Texans (0-1)
4. Tennessee Titans (0-1)

AFC East
1. Miami Dolphins (1-0)
2. New England Patriots (1-0)
3. Buffalo Bills (1-0)
4. New York Jets (0-1)

AFC West
1. Denver Broncos (1-0)
2. San Diego Chargers (1-0)
3. Oakland Raiders (0-1)
4. Kansas City Chiefs (0-1)

NFC North
1. Green Bay Packers (1-0)
2. Chicago Bears (0-1)
3. Detroit Lions (0-1)
4. Minnesota Vikings (0-1)

NFC South
1. New Orleans Saints (1-0)
2. Atlanta Falcons (1-0)
3. Carolina Panthers (0-1)
4. Tampa Bay Buccaneers (0-1)

NFC East
1. Washington Redskins (1-0)
2. Philadelphia Eagles (1-0)
3. Dallas Cowboys (1-0)
4. New York Giants (0-1)

NFC West
1. Arizona Cardinals (1-0)
2. Seattle Seahawks (0-1)
3. St. Louis Rams (0-1)
4. San Francisco 49’ers (0-1)
Alle kampene for et NFL hold er vigtig, men divisions kampe kan mest af alt sammenlignes med en fodboldkamp mellem Real Madrid og Barcelona. Denne første uges gruppespil har budt på mange divisionsopgør, og en af dem, stod mellem Cincinnati Bengals og Baltimore Ravens. En kamp der på forhånd var udset til at blive en tæt affære, med masser af fysik. Dog blev det ikke helt som eksperterne havde forudsagt, da det blev en kamp med flot poleret angrebsspil, og et skandaløst forsvarsspil.

Kort efter kickoff, var det første touchdown allerede en realitet.
Det var hjemmeholdets wide receiver Demetrius Williams der kunne lave et perfekt otte yards play, med et catch i end zone, kastet af kampen måske bedste spiller, Joe Flacco. En fantastisk start på kampen, og det så pludselig ud til at blive en pointrig affære. Kort efter hjemmeholdets kickoff, var det udeholdet fra Cincinnati der var på spil i Ravens’ end zone. Det var halfbacken Kenny Watson, der kunne løbe de resterende tre yards, og ind i end zone, til en udligning på 7-7. Hvis første quarter var en fryd for øjet, så var anden quarter det stik modsatte. En quarter der var præget af dårligt spil, og en enkelt turnover fra begge hold. Trods det dårlig spil, kunne Ravens bringe sig foran 7-14 kort før pausen, på et touchdown af wide receiveren Derrick Masson.

Det var et Bengals hold med ryggen mod muren inden tredje og fjerde quarter, hvor de var nødsaget til at score mindst syv point, hvis de ville have forhåbninger om en sejr i denne første kamp. Hvad Marvin Lewis havde sagt i pausen, er uvist, men det må have hjulpet udeholdet. De startede i hvert fald stærkt på tredje quarter, og kunne først reducere på et 24 yards field goal af Shayne Graham, derefter kunne de bringe sig i front med 17-14, efter et touchdown af den nye wide receiver Eddie Kennison. Et tæt opgør, og kort før tredje quarter var ovre, kunne Bengals bringe sig yderligere i front, da cornerbacken Johnathan Joseph intercepter en bold fra Fracco, og returner den de 40 yards der skal til for at bringe hans hold yderligere i front med 24-14.

Der var lagt op til en gyser i fjerde og sidste quarter, da Ravens var nødsaget til at score mindst ti point, samtidig med de skulle holde Bengals fra fadet. Det startede meget skidt for Bengals, da Willis McGahee kunne løbe bolden ind i end zone, og reducere til 24-21. Det var for alvor blevet spændende nu, og efter at være passeret two minutes warning, og med Ravens på bolden,
så det svært ud for Bengals. De skulle stoppe Ravens inden kampens slutfløjt, ellers ville de kunne skrive et nederlag ind på kontoen. Ravens bevægede sig med hastige skridt ned mod Bengals’ end zone, og med bare femten sekunder igen, var der kun 12 yards tilbage. Dog turde Ravens ikke tage nogen chancer, og dermed ville de forsøge sig med et field goal. Der var kun 24 yards til de to målstolper. Det burde ikke være noget problem for en så rutineret kicker som Matt Stover, og det var det heller ikke. En sikker completion, og kampen skulle afgøres i overtime.

Det var Bengals der skulle trække lod, og uheldigvis for dem, vandt Ravens lodtrækningen, og skulle dermed starte med bolden. Heldigvis for Bengals, missede Ravens deres field goal forsøg, og dermed havde de muligheden for at score det afgørende point. Heller ikke denne gang lykkedes det at få scoret nogle point. Ravens tilbage på bolden, og tredje gang var lykkens gang, i hvert fald for Ravens. Endnu engang var det Matt Stover der kunne sende den afgørende bold af sted, og dermed sikrer en sejr på 24-27 til Ravens.

« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 10:18 af MadzeN92 » Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #53: 01 Jan 2009, 19:24 »

HOOOOOOOLD da op en update!!! Den er godt nok lang. Vil næsten sige det er for meget tekst at læse Skuffet.
Men jeg syntes dit layout er rigtig godt og du sætter det også rigtig godt op. Dejligt man får at vide hvad det står i de andre divisioner og resultater. Rigtig godt. Desværre syntes jeg bare der er for meget tekst. Ellers KIU! Thumbs Up.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #54: 01 Jan 2009, 19:34 »

Synes ikke nødvendigvis der er for meget tekst(men det er der nu nok i denne update), men der mangler bare afsnit. Afsnit gør det så meget lettere at læse, mere behageligt og pænt.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2009, 19:36 af Ghertesteas » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #55: 01 Jan 2009, 19:36 »

En fjerdeplads Christoffer. I bunden.
- Det er jo der, du hører til.. Rullende Øjne
Logged


AFC
Gæst
 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #56: 01 Jan 2009, 19:49 »

Når ja. Afsnit kunne der også godt have været. Ikke tænk så meget over det, MadzeN92. Bar klø på!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #57: 01 Jan 2009, 19:51 »

God update, dejlig opsat.

Jeg har dog fundet en fejl i boksen med stats.
Det her hænger vist ikke helt sammen Wink

Total Yards: 228-256
Rushing Yards: 13-43
Passing Yards: 215-313

Hvordan kan du have flere yards i passing, end i alt?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #58: 01 Jan 2009, 21:33 »

HOOOOOOOLD da op en update!!! Den er godt nok lang. Vil næsten sige det er for meget tekst at læse Skuffet.
Men jeg syntes dit layout er rigtig godt og du sætter det også rigtig godt op. Dejligt man får at vide hvad det står i de andre divisioner og resultater. Rigtig godt. Desværre syntes jeg bare der er for meget tekst. Ellers KIU! Thumbs Up.
Synes ikke nødvendigvis der er for meget tekst(men det er der nu nok i denne update), men der mangler bare afsnit. Afsnit gør det så meget lettere at læse, mere behageligt og pænt.
Ja, det blev noget af en update, men som Ghert siger, tror jeg bare jeg skulle have delt den op i nogle afsnit, så det ikke så så galt ud. Men tak for kommentaren, og vil rette det i næste update.
En fjerdeplads Christoffer. I bunden.
- Det er jo der, du hører til.. Rullende Øjne
Er også klart det dårligste hold af de fire som er i den division. Dog har alle de andre spillet på hjemmebane, mens jeg har spillet på udebane, og det betyder faktisk en del i Madden.
God update, dejlig opsat.

Jeg har dog fundet en fejl i boksen med stats.
Det her hænger vist ikke helt sammen Wink

Total Yards: 228-256
Rushing Yards: 13-43
Passing Yards: 215-313

Hvordan kan du have flere yards i passing, end i alt?

Det er selvfølgelig en kæmpe brøler fra min side, men det der simpelthen er sket, er at jeg skrev 256 i stedet for 356, men det er selvfølgelig rettet. Tak
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Who Dey! - Madden09 blog
« Svar #59: 01 Jan 2009, 21:48 »

Så har jeg rettet fejlen i boksen, tilføjet afsnit, og tilføjet et ekstra lille billede.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010