home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  ¿miseria - en trilogi
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: ¿miseria - en trilogi  (Læst 16245 gange)
Zulue
Manager

¿miseria - en trilogi
« : 22 Dec 2008, 23:29 »

¿en fortælling om realmadrid.

Først om fremmest velkommen til min blog.

Min første blog om Real Madrid, min første blog i 09'-versionen - mit første spil i 09'-versionen.
 Vi må se hvad det bringer ud af det; jeg har så småt spillet de første kampe og selvom jeg ikke
 aner hvor mit interesse- eller udholdenhedsniveau ligger med hensyn til Football Manager, har
jeg taget chancen. Jeg har store forhåbninger om, hvor gode blogge kan blive, hvor jeg i dette år
vil prøve hæve mit eget niveau, for efter at inspirere og få andre til at hæve deres. Jeg føler, at
jeg selv bliver inspireret af flere og flere, så hvis jeg kan skabe og kreere noget hvor mit niveau
er højere end i sidste blog, vil jeg være tilfreds. Jeg håber I vil læse med så længe bloggen nu holder
 - jeg vil ikke love at den bliver 19 sider og fryd og gammen, men jeg håber da på det!

while yall was at limbo - i raised the bar up
« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 23:50 af Zulue » Logged

Cesc
Gæst

Sv: ¿miseria
« Svar #1: 22 Dec 2008, 23:31 »

Lækkert hold - lækker blog - lækkert Zulue!

AFC
Gæst

« Svar #2: 22 Dec 2008, 23:38 »

Lækkert valg af klub! Og jeg glæder mig rigtig meget til at følge med her, da jeg altid har kunne lide dine blog! Så bare fortsæt!

motZ
Gæst

« Svar #3: 22 Dec 2008, 23:41 »

Dejligt klub-valg. Skal nok blive spændende.

Zulue
Manager

« Svar #4: 22 Dec 2008, 23:47 »

Med indgangen af en ny sæson for trapperne, byggedes det evige pres op omkring den evige klub i midten, Real Madrid. Med mesterskab to sæsoner i træk, burde den elegante træner have følt sig bedre tilpas i sine efterhånden vante omgivelser. Men, efter det første brud og svigt på tilliden stod han nu igen overfor det samme mentale problem, den mentale sygdom, der dag for dag havde drevet ham sindssyg.
Miserabelt.

Han stod på gadehjørnet, få hundrede meter fra, hvor han normalt stod op hver anden søndag for sit hold – skreg sine lunger ud, hvor stor nytte det end gjorde. Stod og skuede på dagens aviser, hvilken han skulle læse i bussen. ”En mand, stærkere nogensinde”, stod der flot under de markante røde MARCA-bogstaver.
Forrygende.

Knudsholt
Ynglingespiller

« Svar #5: 22 Dec 2008, 23:59 »

God start på en god fortælling, god begyndelse. Glæder mig til at din sæson rigtig går igang.. Klø på!

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

Zulue
Manager

« Svar #6: 23 Dec 2008, 00:40 »

Glad for jeres kommentarer, håber at det ikke bliver for mærkeligt til at man kan følge med, men håber første reele update er forståelig og kommer ud på som jeg har ment den til at gøre. (: Kommer endnu en update i nat kan jeg love, hvor historien bliver bundet lidt sammen.

Zulue
Manager

« Svar #7: 23 Dec 2008, 01:11 »

Han ser skarp ud. På afstand skærer han sig igennem sine konkurrenter, ingen kan rigtigt røre ham for tiden. Han er blot bedre end nogle andre, han er blot ’en mand, stærkere end nogensinde’.

Vi har mødtes med tidens hotteste trænernavn, Real Madrids Bernd Schuster. Schuster har set enormt stærk ud i Spanien, men knapt så stærk internationalt. I Spanien har han derfor erhvervet sig portioner af selvtillid og respekt, som han nødigt ville undvære.
”Jeg har det godt. Jeg har det godt når jeg står op om morgenen, hvilket som regel skaber en god dag. Jeg har det godt hver morgen. Alle dage er gode. Jeg har ikke tid eller lyst til at gå rundt med negative tanker på hjernen, jeg har lyst til at være ved min familie derhjemme og blive verdens bedste hold på arbejdet.” Han sidder i stolen, vi har udleveret ham. Ser behagelig ud, ligner en mand med overskud, da hans mobil brummer i lommen, midt i interviewet, får uden at tænke sig om, stukket en hånd lydløst i lommen, lagt opkaldet på, som om ingen så det, som om ingen lagde mærke til det. 3 dage før den undervurderede Super Cup, der i år skal dystes og udkæmpes mod Valencia. ”Valencia havde under Koemann en skidt periode, men kriser varer ikke ved for altid, og de er stadigt et tophold”, var det eneste vi kunne få ud af Schuster om Valencia, der virkede mere interesseret i at tale egne muligheder.
”Der kommer et lille knæk i taktikken, jeg tror på, kan gøre vores spil mere seværdigt og mindre tilfældigt. Vi skal ikke satse på, at vi kan score de heldige mål til sidst i kampen som vi altid har gjort, vi skal derimod vinde 3-0, 2-0 hver gang. Det er det jeg vil opnå i år, for det er det vi kan opnå.”
Med det karismatiske bløde hår og det sympatiske blik i øjnene, skiller han sig ud. Man kan ikke finde ud af, hvor rolig og hvor meget man kan føle sig hjemme i hans selskab, men vi på MARCA-redaktionen fik stillet de sidste spørgsmål til den tidligere Real Madrid og FC Barcelona-spiller. ”Dit hjerte ligger lige nu i?” – ”Lige nu, Real Madrid. Næste år, måske Real Madrid, måske Barcelona, måske Liverpool.”

Han krøllede avisen sammen, kastede den hurtigt mod jorden og flåede artiklen i småstykker. Han havde det jo elendigt, hvornår ville de opdage, at alt var helt galt?
¿miseria
.

Guldbrand
Gæst

« Svar #8: 23 Dec 2008, 09:57 »

Fremragende blog rent skriftligt.. !!  Helt klart en blog jeg følger med i  Wink  Keep it up  Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #9: 23 Dec 2008, 10:13 »

Du fik mig til at slukke for musikken for at læse! :O

Det er sindssygt godt, det her! Jeg er ikke så vild med opsætningen, hvor jeg gerne ser et par afsnit, så det hele ikke hænger sammen i en klump. Men fedt du holder det simpelt. Og det skriftlige er super.. (;

KUTGW!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #10: 23 Dec 2008, 10:36 »

Du er simpelthen genial, Zulue! Er enig med BenM omkring opsætningen, men det skriftlige er lige til 12^, hvis man kan få det?

Super, fantastisk, glimrende og genialt, allerede nu. Glæder mig til at se kvaliteten af de næste updates. Wink

KUTGW!

Zulue
Manager

« Svar #11: 23 Dec 2008, 12:20 »

Glad for I kan lide det. Der kommer endnu en update i dag .. Snart vil jeg tro. (:

.::TheDutchman::.
Gæst

« Svar #12: 23 Dec 2008, 12:38 »

Lækker blog. Det skriftlige er fremragende. Jeg følger med hele vejen Wink

Zulue
Manager

« Svar #13: 23 Dec 2008, 13:26 »

¿miseria
  MARCA
Med en venskabskamp i Beijing, bydende på et Real Madrid-mandskab i en bidende kontrol. Til jubel for de mange tusinde kinesere, der i den 35 grader tørre varme, havde trodset moderlandet og heppede med det samme på stjernerne fra Madrid. Det var ikke et sprudlende Real Madrid-hold, der gik på banen i Kina, men i stærkeste opstilling gjorde spanierne sit arbejde flot alligevel. 15 minutter spillet stod måltyven Nistelrooy på pletten for første gang. Nistelrooy, der var foretrukket i stedet for Raul, der uden nogle symptomer på skader, sad på bænken hele kampen igennem.

Nistelrooy vandt kampen med to scoringer mere, og da Real Madrid førte 3-0 gav Schuster tegn til at slappe af, have det sjovt og spille flot fodbold. Det praktiserede Robben og van der Vaart, der udfordrede og jonglerede sig vej til tilskuernes hjerter. Alt i alt vandt Real Madrid en sejr uden betydning i 35 graders varme, inden turen gik mod lufthavnen i Beijing USA, hvor Salt Lake City ventede.

”2 minutter til afgang. Trafikken er vist tæt omkring lufthavnen i dag”, lød det fra gangen. Han kiggede sig en sidste gang i spejlet, miserabel som han var, stod han der iført sit jakkesæt. Jakkesættet, et synonym for facaden, en anden betegnelse for en maske. Mentalt trak gjorde han klar til at lade sit alterego træde over, nok engang, nok engang for i dag. Smed de sidste rester af elendighed for en stund, velvidende om, at de ville komme tilbage stærkere og mere frygtindgydende når masken igen røg af. ”Ja, 2 sekunder, så er jeg der.”
¿

Da Real Madrid landede i USA, ned 5 dage inden kampstart, var der stillet op til royal modtagelse i lufthavnen. Tusindevis af fans prøvede at mase sig ud til de bedste pladser og autograf skrivningen, men kun nogle få heldige havde lykken med at få et billede med sine store idoler. Især Raul var der stor rift om, og angriberen nød da også oplevelsen.
”Det er altid sjovt at komme de her steder, hvor man ikke kommer særlig ofte, så interessen så er meget større for os. Det var helt vildt”, sagde den rutinerede angriber, der i kampen mod Beijing var bænket i alle 90 minutter. Det havde han ikke nogle kommentarer til, men kender vi Raul ret, er han aldrig færdig, selv ikke når det ser sortest ud.
I kampen mod Salt Lake City kom Raul da også på banen fra anden halvlegs start, men ikke her fik han lagt et godt ord ind for sig selv. Nistelrooy scorede til 1-0 i første halvleg, Saviola udbyggede inden Robben i de sidste minutter lukkede og slukkede med endnu en 3-0 sejr. Derefter har Real Madrid nogle dage i USA, inden turen går hjem til Spanien og Supercup.

BenMusalho
Gæst

« Svar #14: 23 Dec 2008, 17:31 »

En god update igen. Det er lidt anderledes - man ved ikke rigtig, hvad fanden det er.. :p Det gør jeg ihf. ikke.. (; Men det får, sammen med dit skriftlige niveau, mig til at blive hængende. Det er super godt! Og hvad er det der spørgsmålstegn? xD Men, som sagt, der er mange spørgsmål, og det gør det endnu mere spændende! Thumbs Up

KUTGW!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010