home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  ¿miseria - en trilogi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: ¿miseria - en trilogi  (Læst 15510 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¿miseria - en trilogi
« Svar #60: 12 Jan 2009, 20:20 »

Fantastisk. Hvorfor du ikke får flere (eller nogle for den sags skyld) kommentar, er jeg udeforstående overfor. IMO er du sites bedste blog-skribent, og denne holder nivuea.
Meget stort kompliment, tusinde tak Nibali. Shockeret

Jeg har ikke kommenteret så meget på det sidste, men jeg læser self stadig med. Dit sprog er genialt! KIU!
Ja, jeg kan jo se jeg har mange læsere i forhold til mit kommentarantal, så der måtte være nogle, der læste med engang i mellem.  Wink

du inspirer til at starte en ny blog op Opstemt


Det er jeg glad for, tusinde tak for dit kompliment.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¿miseria - en trilogi
« Svar #61: 17 Jan 2009, 00:59 »

     
marts
marts-måned bød kun på 2 kampe i ligaen. Et enkelt slag blev udkæmpet i Champions League, i returen mod Liverpool, hvor man som bekendt tabte 1-0, men alligevel avancerede. Ligaen bød på en hjemmekamp mod Recreativo og en ufatteligt svær udebanekamp mod Valencia.

Med Real Madrids fremragende hjemmebaneform in mente, var det usandsynligt, at Recreativo ville give giganterne meget modstand. Kampen startede ud i et dræbende kedeligt tempo, hvor Real Madrid var i boldbesiddelse over firs procent af tiden, inden Schuster fik givet sine spillere nogle instruktioner om at vågne op. Der skulle gå næsten en halv time inden Real Madrid vågnede op, men da de gjorde, var de ikke til at stoppe.
Det første mål faldt efter 27 minutter. Marcelo stod klar med indkastet langt oppe i venstre side, hvor Huntelaar havde gjort sig fri i ’frimærket’. Efter at have modtaget bolden og trukket udenom en spiller, så det ud til at Huntelaars indlæg ville blive elendigt, men Huntelaar havde set en fremadstormende Ramos modsat, der ramte bolden knaldhårdt og via målmand og overligger lå bolden i nettet. Et fremragende mål lagde ud for en sejr, der skulle vise sig at blive meget større. Andet mål blot 7 minutter senere.
Sneijder modtog bolden på midten, tog et træk inden han spillede bolden op på Huntelaar. De fleste forventede at Huntelaar i ægte boksspillerstil ville ligge bolden af, inden han løb i position igen, menmed en mand i ryggen gjorde Huntelaar det uventede; trak til højre og med en flot dybdeaflervering spillede han Saviola fri, der iskøligt gjorde det til 2-0 til hjemmeholdet.

Efter halvlegen slappede Real Madrid lidt af, inden Higuain stod klar ved et frispark langt uden for feltet. Higuain sparkede dog bolden i en flot bue udenom muren og målmand og ind i de blafrende netmasker. Higuain lignede i dette tilfælde en rutineret frisparksskytte, men det er vel kendt, at Higuain aldrig har været nogen fantastisk skytte. Vi fangede ham efter kampen.
”Det var fedt, rigtig fedt. Jeg ved ikke, om det var mere held end forstand, men det var fedt at score på en anden måde,” sagde Higuain om sit noget usædvanlige frisparkskasse. Kampen sluttede med at Huntelaar endelig fik sin egen scoring. Efter flot at have lagt op til de to første, lukkede Huntelaar kampen på et indlæg fra målscorer-Higuain og gjorde det til ydmygende 4-0.

Real Madrid kom til Valencia til en svær udekamp, men med smilet på læberne, blev den svære kamp lettere end forventet for Kongeklubben.  På trods af en uhyggeligt kedelig første halvleg, åbnede kampen sig drastisk op i anden. 10 minutter efter anden halvleg var fløjtet i gang modtog Sneijder den nok engang på midten, som den offensive kræft, der kreativt skulle sætte alle angreb op. Sneijder løb med bolden over 10-15 meter, inden han signalerede til Saviola at han skulle begynde at løbe fra det langsomme Valencia-forsvar. Saviola stak og fik bolden i et fremragende lob fra den lille hollænder, inden Saviola selv lobbede den over Renan i målet og kronede rundens bedste mål. Valencia lagde herefter et konstant pres resten af kampen, hvilket gav flere lige-ved-og-næsten-kontraer til Madrid, der aldrig formåede at lukke kampen inden det 94 minut. Ufortjent på chancer, fortjent på taktik og skarphed hiver Real Madrid endnu en sejr med hjem til Madrid – og det begynder at se rigtig godt ud for Schusters mandskab, der hiver sejre hjem på stribe over alt.

TV’et stod tændt. Han zappede frem og tilbage. Flasken stod på bordet ved siden af ham, halvtom, men alligevel skulle han lige smage på den. Den smagte akkurat som sidst. Han grinede for sig selv og tænkte, at det var da egentlig sjovt. Klokken slog fire på det store bornholmerur, der rungede i stuen. Han følte sig ikke træt. Han følte sig aldrig træt. Men alligevel vågnede han altid i den store stol midt i stuen og tænkte, hvor han sidst havde været.


Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¿miseria - en trilogi
« Svar #62: 17 Jan 2009, 01:42 »

Har lige læst det meste af bloggen. Du skriver helt sindssygt godt, men får bare for lidt kommentarer i forhold til Thumbs Up
Super godt, skriftligt og grafisk. Lidt underligt navn, men starten forklarer det meget godt. KUTGW! Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¿miseria - en trilogi
« Svar #63: 17 Jan 2009, 13:16 »

Har lige læst det meste af bloggen. Du skriver helt sindssygt godt, men får bare for lidt kommentarer i forhold til Thumbs Up
Super godt, skriftligt og grafisk. Lidt underligt navn, men starten forklarer det meget godt. KUTGW! Smiley

Tusinde tak! (;
Du skal nok blive klogere på mange af de spørgsmål man måske har til de lidt underlige ting man ser fra manageren, navnet, trilogien? og så videre engang i fremtiden. Håber i hvert fald jeg kan få forklaret det så man forstår.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010