home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 696 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Den pokalløse topklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Den pokalløse topklub  (Læst 10388 gange)
Cesc
Gæst
 
Den pokalløse topklub
« : 22 Dec 2008, 22:29 »


Julen nærmer sig med hastige skridt, hvilket betyder ferien er i gang og der er plads til at holde en blog kørende aktivt. Det er skønt især når man elsker at skrive blogs, og når man lige har fundet det rette hold med hjælp fra FMDanmark. Ja, tro det eller ej, men en fantastiske guide fra en kendt hr. Hafiz gjorde lige pludselig mit syn på Football Manager 09 fuldstændig anderledes…

Den hollandske liga bliver destinationen for min næste blog. Holdet bliver SC Heerenveen, hvilket også blev valgt efter læsningen af den fantastiske guide. Jeg har spillet lidt frem for at finde ud af, om det virkelig er det hold som skal give mig det store gennembrud i FM09 - og meget tyder på det. Den rette taktik er lavet efter et tidligere spil med Dortmund, taktikken skulle jeg lige forsøge i Heerenveen – og den viste sig sgu at fungere bedre i Holland end i Tyskland.

Selv om det er juletid og mange nok hellere vil hygge med familien end at spille et computerspil, er der heldigvis en stor flok fantastiske brugere på denne hjemmeside som jeg håber, vil følge mine oplevelser i Holland! Updatesene vil ikke have en bestemt længde, men de vil hvert fald blive over 10 linjer alle sammen. Nogen bliver måske langt over 50 linjer, mens andre ’kun’ vil fylde 15-20 – det kommer an på mit bloghumør. Jeg tror en blog vil være lettere for mig at holde kørende, hvis jeg ikke skal holde mig til noget bestemt, så I kan godt forvente mange nye designs og andet i mine opdateringer, da jeg ikke vil have tendens til noget bestemt.

Det håber jeg er okay med alle, men lad os for helved’ komme i gang!

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #1: 22 Dec 2008, 22:33 »

Lækkert med en blog om Pranjic & Co. ;-)

Du kan roligt anse mig for at være én af de fantastiske brugere. I'm with you to the end.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #2: 22 Dec 2008, 22:36 »

Jeg glæder mig allerede som et lille barn til næste update! :-)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #3: 22 Dec 2008, 22:38 »

Glæder mig sgu Cesc, da det altid er dejligt med lidt hyggelæsning her i ferien :-)

Så bare klø på :-)
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #4: 22 Dec 2008, 22:39 »

Lækkert med en blog om Pranjic & Co. ;-)

Du kan roligt anse mig for at være én af de fantastiske brugere. I'm with you to the end.

Er andre praler ikke i det mindste ikke for at være en fantastisk bruger, men derimod kun at være en fantastisk læser af bloggen Wink

Tsk tsk, Vondracek. Du har meget at lære om den danske jantelov endnu  Djævel
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #5: 22 Dec 2008, 22:39 »

Ser spændende ud, Cesc.
Jeg følger med. Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #6: 22 Dec 2008, 22:39 »

Jeg melder mig ligeledes under betegnelsen "fantastisk".
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #7: 22 Dec 2008, 22:48 »

 ... Det skulle jeg aldrig have skrevet. Men når ja, sket er sket - mange tak for jeres kommentarere!

Jeg kommer nok med en update lige om lidt.

Smiley
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #8: 22 Dec 2008, 23:03 »

Jeg vil læse nøje med. Du har et fantastisk talent, skriftligt, men så sandelig også grafisk. Jeg håber at du vil blive ved med at skrive blogs, indtil du engang er blevet for god til denne slags.

Kom så med det!

Btw. kan jeg få linket til den guide? - jeg savner lidt inspiration. Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #9: 22 Dec 2008, 23:05 »

Jeg vil læse nøje med. Du har et fantastisk talent, skriftligt, men så sandelig også grafisk. Jeg håber at du vil blive ved med at skrive blogs, indtil du engang er blevet for god til denne slags.

Kom så med det!

Btw. kan jeg få linket til den guide? - jeg savner lidt inspiration. Smiley

Her er guiden: http://www.fmdanmark.dk/guides/show_guide.php?id=13
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #10: 22 Dec 2008, 23:07 »

Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #11: 22 Dec 2008, 23:25 »


I transfervinduer plejer der ofte at være en kæmpe svingdør i Heerenveen, men i dette vindue er der ingen solgt. Alle har fået lov at bevise sit værd, hvorfor alt skriveri i aviserne har været det rene plagiat. Der er til gengæld hentet fem spillere til klubben, som der vil komme en beskrivelse af her:

Domagoj Vida, 19 år
Domagoj er en fænomenal fodboldspiller, der selvom sin position på banen kan meget mere end at feje benene væk under folk. Han er ikke den defensivemidtbanesp iller som gør livet sur for modstanderen, men han gør i arbejde og hjælper de offensive. Han kan give Heerenveen nye dimensioner, da hans boldkontrol er af meget høj kaliber. Vida blev købt for at give bredde, men samtidig også sikre sig en stamplads på holdet.

Nikola Kalinic, 20 år
En suveræn boksspiller der både han afslutte med fødderne og hovedet. Han er meget farlig, fordi han er en perfekt angriber som er født med mål i støvlerne. Nikola har spillet to landskampe for Kroatien, hvor han begge gange har gået fra banen uden mål. Han kan afslutte med begge ben, hvilket gør ham til en sublim spiller alene i front. Nikola skaber meget for sig selv, men derudover giver han medspillere plads - en klassespiller.

Rodney Sneijder, 17 år
Bror til Wesley Sneijder og spiller nogenlunde samme position. De to hollændere minder meget om hinanden, men den yngste, Rodney, har uden tvivl potentiale for at blive den bedste. Rodney kan alt på en fodboldbane, drible, skyde, heade og sågar også tackle. Han er en fejlfri fodboldspiller, der allerede nu regnes for at være inde omkring emnerne når der skal vælges startopstilling. Rodney mangler noget fysik, men det er han sat til at træne.

Hedwiges Maduro, 23 år
Hedwiges var sat til salg i Valencia, hvor han aldrig rigtig slog igennem. Kun 10 millioner skulle Heerenveen slippe for at skaffe den hollandske fighter til klubben, og det må siges at være Årets scoop i hollandsk fodbold. Medierne har skamrost indkøbet, hvilket man uden tvivl godt kan forstå. Hedwiges er en af Hollands allerstørste talenter, hvorfor han bliver spændende at følge i en klub lige bag de store. Maduro kan det meste på en fodboldbane, han er ikke majestætisk til noget af det, men han kan lidt af det hele.

Tim Breukers, 20 år
En stærk fløjback som vil agere backup for den unge Janmaat. De to udgør en utrolig stærk højreback, hvorfor skader ikke vil koste så dyrt på den position. Tim blev købt for at skaffe bredde på den position, og med sin alsidighed giver han faktisk mere bredde end hvad der var regnet med. Tim er en rigtig arbejdshest, der virkelig kæmper røven ud af bukserne, hvorfor han vil være god at sætte ind i kampe, især hvis der kun føres med en enkel pind.

Fem unge og stærke indkøb har Heerenveen gjort. De bliver meget spændende at følge i de kommende år, da alle har skrevet et par lange kontrakter. Der forventes især meget af Hedwiges Maduro og Nikola Kalinic, om de skuffer eller ej, vil man kunne høre om i løbet af året.

Det bliver en tæt sæson i Æresdivisionen, og den bliver uden tvivl spændende.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 23:36 af Cesc » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #12: 22 Dec 2008, 23:33 »

Arrh, spændende med en blog om Hollandsk fodbold.
Elsker Hollandsk fodbold, der bliver simpelthen banket så mange mål ind i hver runde.
Kunne vi ikke få ss af dine indkøb? Så vi kunne bedømme dem lidt bedre Smiley

KIU Cesc Thumbs Up
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #13: 22 Dec 2008, 23:40 »

Så er der SS, MichaelHarlev:

Logged

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #14: 22 Dec 2008, 23:42 »

Spændende indkøb må jeg sige Wink.. Glæder mig virkelig til at se hvordan Rodney Sneijder udvikler sig Opstemt
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010