home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Den pokalløse topklub
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Den pokalløse topklub  (Læst 10391 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #45: 23 Dec 2008, 17:20 »

Vild med din opsætning, har dog ikke fået læst noget endnu. Bliver lidt for ens til mig Cesc, tror godt på at du kan udvide dit niveau, altså få lidt mere end blot den normale avisfortælling ind. Du skriver rigtig flot jo, så hvorfor ikke .. 'stige i level'? Wink
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #46: 23 Dec 2008, 17:23 »

Hvis du ikke har læst noget, hvordan kan du så sige det bliver for ens Oskar? Opstemt
Jeg vil ikke rigtig udvide mit niveau, jeg kan nok godt, men jeg gider ikke bruge så lang tid på en blog som jeg gad før i tiden. Det kan være det kommer på et tidspunkt, men lige nu gider jeg ikke gøre så meget ud af det som du fx gør.

God idé, men desværre gider jeg ikke rigtig bruge så meget tid.

Ellers tak til jer alle sammen!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #47: 23 Dec 2008, 17:25 »

Nu behøvedes jeg jo ikke læse, for at se at det udelukkende var avis-agtige-updates fra dig.. Wink
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #48: 23 Dec 2008, 21:20 »

At jeg sidder her med fråde i munden, og beder til at min browser vil vise, at du har skrevet en ny update, siger vel alt om, hvor god denne blog er.
Logged

Mushus11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #49: 23 Dec 2008, 21:28 »

Ej hvor sjovt. I mit Brøndby spil hvor jeg har spillet cirka 10 sæsoner har jeg også haft æren af at have Kalinic på mit hold. Håber han får lige såmeget succes i Heerenveen.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #50: 23 Dec 2008, 21:52 »

Tak Frederik, den kommentar luner meget!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #51: 23 Dec 2008, 22:02 »

Tak Frederik, den kommentar luner meget!

Det var så lidt Nikolaj. Du har forresten en høne at plukke med mig!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #52: 23 Dec 2008, 22:13 »

Er der ikke 18 hold i den hollandske liga?
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #53: 23 Dec 2008, 22:15 »

Er der ikke 18 hold i den hollandske liga?

Jo, det er helt korrekt.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #54: 23 Dec 2008, 22:16 »

Jo, det er helt korrekt.
Der er nemlig kun 17 i din ligastilling. Forvirrede mig bare lige Smiley
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #55: 23 Dec 2008, 22:17 »

Der er nemlig kun 17 i din ligastilling. Forvirrede mig bare lige Smiley

Haha, en gigantisk brøler som jeg nok er kommet til at slette ved en fejl, for i mit word-dokument hvor jeg lavede updaten, står der "Volendam, 0pt". Men sådan er det jo, og lækkert du var vaks med havelågen, så det er rettet!

Takker for din kvikhed!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #56: 23 Dec 2008, 22:19 »

Det var da så lidt.
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #57: 24 Dec 2008, 00:36 »

Det ser jo skide godt ud, Cesc :-)

Hvis vi først tager et kig på dit indkøb, så kan jeg ikke andet end at rose dig til skyerne. Du har gjort dig nogle yderst velovervejde indkøb, som jeg vil mene passer perfekt til klubbens koncept. Du fortsætter nemlig traditionen med at købe ungt og talentfuldt ind, og så har du jo også købt to kroatere, hvilket gør det hele endnu mere spændende :-D
Jeg havde dog lidt håbet på en gennemgang af truppen inden præsentationen af dine spillere, så vi andre også kunne danne os et overblik over, hvorhenne i kæderne du mangler forstærkninger.

Rent resultatmæssigt har du jo fået en god start. En andenplads efter ni runder giver dig et ganske fint udgangspunkt i kampen om den berygtede førsteplads, selvom der selvfølgelig stadig kun er få point ned til de øvrige pladser, samt massere af runder tilbage. Men nu skal man jo heller ikke glemme, at du har én kamp tilovers. Jeg synes ikke helt, at din UEFA Cup gruppe er så slem, som du gør den til. FCK, Besiktas og Dortmund burde være modstandere, som du kan godt måle dig med på en god dag.

Jeg har sgu ikke særlig meget at komme efter hvad angår det skriftlige og grafikken. Grafikken er simpel og ligetil, mens det skriftlige også befinder sig på et ganske højt niveau. Ellers har jeg ikke rigtig andet at sige udover: keep your head up high, og fortsæt den gode stil.
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #58: 25 Dec 2008, 14:19 »

Jeg håber inderligt at du snart kommer med en update. Det her er klaaaaasse!

Det er så fantastisk det her. Lækker opsætning, lækker grafik og lækker opsætning, også til dig!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #59: 27 Dec 2008, 09:21 »

Har tænkt lidt på det Zulue sagde, med at udfordre mig selv, altså skrive en anden stil og forsøge mig med lidt andre ting her i bloggens verden. Jeg ved ikke om denne blog vil fortsætte, da det vel vil være spændende at læse en historisk-blog for mange.

Har det stadig kun til overvejning, men nu må vi se.. Det er ikke sikkert denne blog bliver ved med at være i live, men alt kan ske. Dog fanger Zulues idé mig meget, hvorfor den lige nu står 70-30 i at bloggen stopper - og der kommer en ny fortælling.. Hvad holdet skal være, hvis der kommer en ny, ved jeg godt, så det er intet problem...

Men vi må se, bevar roen. ;-)
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010