home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Den pokalløse topklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Den pokalløse topklub  (Læst 10390 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #30: 23 Dec 2008, 13:09 »

En rigtig god update.

Det ser jo fint ud.
Det skal nok blive godt. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #31: 23 Dec 2008, 13:31 »

Tak til jer allesammen ! Sætter virkelig pris på jeres kommentarer..
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #32: 23 Dec 2008, 13:32 »

fin blog.
synes bare godt at du kunne lave lidt mere grafisk, med billeder og sådan noget Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #33: 23 Dec 2008, 15:01 »


De 8 små bowler, hvorfor var de så interessante? Ja, ser du, der ligger et par bolde dernede hvori der er en lille lap papir. Der trækkes én bold af gangen, hvorefter man til sidst har fundet grupperne til dette års UEFA Cup. Heerenveen har fået æren af, at være med i Gruppe A – en af de hårdeste grupper i UEFA Cup 2008-09.

Spændingen var høj, da flere hundrede mennesker var samlet det samme sted for at holde øje med hvem man skulle forberede sig på at udfordre i en duel. Grupperne blev lige så langsomt skabt, og efter kort tid, frygtede alle hold at komme i Gruppe D, hvor Sevilla og Everton allerede var havnet. Det bliver en svær opgave for AEK Athen, Galatasaray og hollandske NEC at komme videre for den gruppe, men der er altid overraskelser.

Heerenveen var seedet i kategori 2, hvilket gør at de er favoritter til at komme videre. Den gruppe Heerenveen dog er havnet i, har mange muligheder for at blive ’Dødens gruppe’. Alle holdene har samme niveau, og der er ingen som skiller sig ud fra mængden. Alle har mulighed for at komme videre, men der skal en stor portion held til for at det lykkes.

CSKA Moscow var første hold til indmarch i Gruppe A, hvorefter Heerenveen drog med. Herefter var der en lille pause til arrangementet, hvorefter man startede op igen, og Besiktas fik æren af at komme med den på forhånd hårde gruppe. Danske FC København blev også trukket op af bowlen som hold i Gruppe A, hvorefter de tidligere tyske kæmper fra Dortmund gjorde deres entré i gruppen.

Det bliver en vanskelig opgave for Heerenveen når de skal besøge det hårdtkæmpende Besiktas mandskab i Tyrkiet, herefter får sc Heerenveen dog en hjemmekamp mod gruppens bedste hold fra Rusland. Kampen mod CSKA Moscow ligner den vigtigste at sejre i for Heerenveen, da den kan få afgørende betydning for placeringen. Efter kampen mod de russiske giganter skal hollænderne rejse til Danmark, og til slut får man æren af Dortmund på Abe Lenstra Stadion.
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #34: 23 Dec 2008, 15:03 »

Jeg synes som enkelte også har nævnt, at der mangler et enkelt grafisk indslag for at peppe bloggen lidt op.
Ellers rigtig flot skriftligt niveau, jeg læser med!

- Tjek min FC Midtjylland blog Wink Sidste update omkring CL Gruppespillet (;
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #35: 23 Dec 2008, 15:13 »

Jeg synes som enkelte også har nævnt, at der mangler et enkelt grafisk indslag for at peppe bloggen lidt op.
Ellers rigtig flot skriftligt niveau, jeg læser med!

- Tjek min FC Midtjylland blog Wink Sidste update omkring CL Gruppespillet (;

Tak skal du have, men mig bekendt, så er der faktisk et billede af Vagner Love lige over dit indlæg..

Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #36: 23 Dec 2008, 15:15 »

Tak skal du have, men mig bekendt, så er der faktisk et billede af Vagner Love lige over dit indlæg..

Smiley
Jeg tror. at han kører med Internet Explorer. Wink Fornuftig start, Cesc og udemærket klubvalg. Smiley
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #37: 23 Dec 2008, 15:16 »

Det er fuldstændig korrekt -LFC- Wink
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #38: 23 Dec 2008, 15:19 »

Årh, det er en svær gruppe du er havnet i.

Men du skal nok gå videre, det tror jeg du gør Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

-Benja-
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #39: 23 Dec 2008, 15:23 »

Rigtig flot start på denne blog, Niko! Holdvalget er jeg rigtig godt tilfreds med, de har et rigtig godt hold og med et par gode indkøb og du er med i medaljekampen. Savnede dog et billed i de foregående updates, men dejligt at der lige kom et billede af Vagner Love. (: Du kunne godt have fået en nemmere lodtrækning, men du har en stor chance for at gå videre til de 'sjovere' kampe.

Lars, nu siger jeg til dig igen: 'Stop nu med at reklamere for din blog i andres blogge!'
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #40: 23 Dec 2008, 15:42 »

Rigtig flot start på denne blog, Niko! Holdvalget er jeg rigtig godt tilfreds med, de har et rigtig godt hold og med et par gode indkøb og du er med i medaljekampen. Savnede dog et billed i de foregående updates, men dejligt at der lige kom et billede af Vagner Love. (: Du kunne godt have fået en nemmere lodtrækning, men du har en stor chance for at gå videre til de 'sjovere' kampe.

Lars, nu siger jeg til dig igen: 'Stop nu med at reklamere for din blog i andres blogge!'

Mange tak skal du have Benja!
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #41: 23 Dec 2008, 15:47 »

God start. Kan godt lide din måde at skrive på. Den er dejlig overskuelig Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #42: 23 Dec 2008, 17:07 »


Der er sket mange ting i Nederlandene dette år, blandt andet har Heerenveen overrasket i Æresdivisionen, hvor de efter 9 kampe ligger på en andenplads i ligaen. Heerenveen har spillet én kamp mindre end nummer et fra Eindhoven, hvorfor de med en sejr i næste kamp kan sikre sig førstepladsen med ét point ned til PSV. Det hele har dog ikke været lutter lagkage for Heerenveen, der virkelig har døjet med skader til nøglespillerne på holdet.
LIGASTILLING
1. PSV, 20pt
2. Heerenveen , 18pt
3. Ajax, 17pt
4. FC Groningen, 17pt
5. NAC Breda, 17pt
6. Feyenoord, 16pt
7. AZ, 15pt
8. Vitesse, 15pt
9. Sparta, 12pt
10. Willem II, 12pt
11. FC Utrecht, 11pt
12. NEC Nijmegen, 11pt
13. Twente, 10pt
14. Heracles, 10pt
15. Roda JC, 9pt
16. ADO Den Haag, 8pt
17. De Graafschap, 6pt
18. Volendam, 0pt

Kort efter kampen mod NAC Breda skulle Heerenveen spille den sidste, og vigtige, kamp mod Lillestrøm fra Norge. Lillestrøm kom overraskende godt med i opgøret, men den unge Paulo Henrique var en for stor mundfuld for de norske spillere, og med et pragtfuldt langskud i midten af opgøret sparkede han dem hjem til fjeldene. Efter den betydningsfulde kamp mod Lillestrøm, skulle PSV gæste Heerenveen. Kampen havde mange chancer til Heerenveen, men angriberne svigtede og fik ikke scoret noget mål. PSV behøvede kun to chancer for at lukke kampen, de scorede på dem begge og forlod Heerenveen med 3 point i rygsækken.

Herefter skulle sc Heerenveen spille to livsvigtige kampe i Æresdivisionen, den første af de to kampe var en must-win kamp, mens den næste så meget hård ud. De to byttede dog placering, da det første opgør blev meget svær, mens det andet nærmest var som at gå på vandet. Volendam blev kun slået med en lille 1-0 sejr, hvorimod det næste opgør mod Twente endte 4-1 til Heerenveen.

sc Heerenveen var ikke svingende på nogen måde, spillet fungerede suverænt og kampene blev ofte domineret. Ajax fik Heerenveen-hyben at føle da de fik besøg af dem, selv om opgøret endte 1-1 og
Ajax var tættest på at vinde, skulle de i længere tid stå under et gigantisk pres fra Heerenveens spillere. Efter kampen roste Marco van Basten højlydt Heerenveen til skyerne, han var skuffet over sit eget hold kunne man tydeligt mærke, men syntes Heerenveen havde gjort det henrivende.

Efter Ajax-kampen stod den på et opgør mod De Graafschap, en modstander som Heerenveen slog med lethed. Nordmanden, Tarik Elyounoussi, med marokkansk blod i årerne, var nøglefiguren i dette opgør, da han både scorede og lagde op til Maduros mål i slutminutterne. I eftertiden skulle Heerenveen møde ADO Den Haag som virkelig imponerede i opgøret mellem de to mandskaber. Den dramatiske kamp endte 0-0, men der var spænding i højsædet da Heerenveenanføreren Dingsdag fik et rødt kort.

Til slut skuffede Heerenveen endnu engang i pokalen, denne gang blev det dog straffet mod de hårdtkæmpende TOP Oss. Kampen røg ud i straffespark, hvor TOP Oss scorede på alle deres forsøg, mens Heerenveen kun scorede på to af deres. Et tidligt exit i dette års pokalturnering, men det gør at der kan fokuseres endnu mere på Æresdivisionen.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2008, 22:16 af Cesc » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #43: 23 Dec 2008, 17:12 »

Det ser godt ud Cesc!
Vi må håbe de gode takter forsætter. Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #44: 23 Dec 2008, 17:14 »

Jeg synes det er genialt. Din opsætning, dit sprog og grafikken er helt i særklasse. Især ligastillingen her, er super! Jeg synes det er meget bedre med noget tekst, i stedet for alle de links. Kanon, Cesc!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010