home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Den pokalløse topklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Den pokalløse topklub  (Læst 10389 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #15: 22 Dec 2008, 23:43 »

Puha, det ser sgu ud til at være nogle rigtig røverkøb du har gjort dig der!
Flot handlet.

Kalinic ser rigtig spændende ud Thumbs Up
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #16: 22 Dec 2008, 23:54 »

Så er der SS, MichaelHarlev:



Hvad er det for et skin du bruger? Link will be appreciated. Smiley
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #17: 22 Dec 2008, 23:58 »

Spændende, glæder mig til at følge holdet.... Thumbs Up
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #18: 23 Dec 2008, 00:00 »

Mange tak skal I alle sammen have.

Jeg har lige lukket mit FM ned Mathié, så du får lige først navnet i morgen - det er vel i orden.

Endnu engang mange tak til jer alle, det luner sgu' at i følger med hver gang!
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #19: 23 Dec 2008, 00:01 »

Mange tak skal I alle sammen have.

Jeg har lige lukket mit FM ned Mathié, så du får lige først navnet i morgen - det er vel i orden.

Endnu engang mange tak til jer alle, det luner sgu' at i følger med hver gang!

Det er helt iorden. Vi følger med dig til enden, Cesc. Thumbs Up
Logged

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #20: 23 Dec 2008, 00:07 »

ja, that must i da nok say. Meget meget spændende indkøb Cesc.
Glæder mig til at se hvordan spillerne udvikler sig Smiley
Logged


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #21: 23 Dec 2008, 00:10 »

Fantastisk med en ny blog fra dig af Cesc.
godt klubvalg, glæder mig til at følge med. Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #22: 23 Dec 2008, 00:11 »

Tak skal I begge have. Længe siden begge to forøvrigt, lækkert I er ved at komme tilbage - håber jeg hvert fald!

Dannimh, kommer du med en Barcelona-blog har jeg hørt rygter om?

Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #23: 23 Dec 2008, 00:13 »

Ja, er i gang med at forberede den, regner med den kommer om et par dage.
Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #24: 23 Dec 2008, 00:15 »

Jeg synes også at det er nogle totalt gode indkøb du har gjort dig. Også et interresant klubvalg. Thumbs up fra min side Wink Thumbs Up
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #25: 23 Dec 2008, 08:33 »

fuckin' fantastic - lækker klub, lækker opsætning so far. Jeg er tilhænger af, at der ikke nødvendigvis kommer de længste opdateringer. Klubben her kan du virkelig få meget ud af!
Men ville nok spille med rigtige fløje i stedet for, men du er sgu nok bedre end jeg på det punkt Smiley

Klø på og held og lykke.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #26: 23 Dec 2008, 08:46 »

Kanon klubvalg og fantastiske indkøb. Jeg følger i hvert fald bloggen Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #27: 23 Dec 2008, 08:47 »

Jeg følger også med, Cesc  Thumbs Up

Glimrende klubvalg, som alle skriver og rigtig gode handler, det bliver spændende at se, om du kan få hægtet dig på i toppen.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #28: 23 Dec 2008, 09:09 »

Hej Cesc.

Det ser virkelig spændende ud. Heerenveen er jo mindst lige så godt et klubvalg som St. Pauli, hehe.

Glæder mig til at se hvordan sæsonen kommer til at forløbe, og må sige at indkøbene er ikke mindre end fantastiske Smiley.

KIU.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Den pokalløse topklub
« Svar #29: 23 Dec 2008, 11:51 »


Kampprogrammet er sparket i gang. Spillerne kan ikke længere være på stranden og hygge sig med familierne, nu gælder det nemlig. Forstærkningerne er kommet på plads i Heerenveen, og det eneste der mangler er startskuddet i Æresdivisionen. Heerenveen er spået til en 5. plads, men ifølge den nye træner, sigter de endnu højere. "Vi vil blande os i top 3," lyder ordene - og om forventningerne kan indfries kan man læse et lille uddrag om nedenunder. Heerenveen har spillet fem kampe indtil videre i denne sæson, og her kommer der et lille tilbageblik på hvordan kampene forløb:

SC Heerenveen 2-0 Willem II
Det første opgør i sæsonen var en let af slagsen. Heerenveen lignede et hold uden ferie, for de kørte Willem II fuldstændig over med en masse sikre afleveringer. Alt spillet tilhørte Heerenveen, og da kampen var slut, kunne de fejre en flot sejr på 2-0 over en stærk modstander. Begge mål blev scoret inden for kort tid af opgøret, hvor kroaterne Kalinic og Pranjic scorede hver sit mål.

SC Heerenveen 2-1 FC Utrecht
Mange havde spået en sikker sejr til de højtflyvende Heerenveen, men virkeligheden blev noget andet. FC Utrecht kæmpede deres chance, faktisk kæmpede de så meget, at Ali Boussaboun sparkede sit hold på vinderkurs efter 37 minutter. Efter pausen satte Heerenveen dog tempoet op, og i løbet af nul komma dut fik de vent kampen til deres fordel og vandt med 2-1.

Lillestrøm 0-1 SC Heerenveen (UEFA Cup 1. runde)
På trods af størrelsesforskelle n på disse hold havde bookmakerne faktisk dømt denne kamp som uafgjort, og de var meget tæt på at være korrekte i deres forudsigelse. Lillestrøms defensiv gjorde det nemlig habilt, og selv om det ikke var nydeligt at se på, fik de holdt Heerenveen væk fra målet i meget lang tid af kampen. I det 63. minut, kom der dog et chok for størsteparten af de 10151 tilskuere som havde snøvlet sig på stadion. Tuneseren fra Lillestrøm, Mouelhi, fik sit anden ostemad og måtte forlade banen. Heerenveen pressede derefter Lillestrøm i bund og fik scoret et vigtigt mål til 0-1. Den nye Afonso Alves, Paulo Henrique, var manden bag målet.

SC Heerenveen 2-1 Babberich (Hollandske pokalturnering)
Alle forventede en majestætisk dominans fra Heerenveen, dog kom Babberich med alt hvad de havde - og det regnede Heereveen ikke med. De blev lettere chokket, men heldigvis for topholdet i Æresdivisionen var Tim Breukers og Bonaventure Kalou ikke bange for Babberich. I løbet af første halvleg fik begge banket et mål ind, og til slut i kampen fik Babberich et heldigt mål. Heerenveen er gået videre, men slet ikke overbevisende.

NAC Breda 1-1 SC Heerenveen
Kampen her var ikke for feinschmeckere, idet der blev lavet fejl på fejl fra begge hold. NAC Breda var værst til det, især når Heerenveen havde bolden stillede dig sig utroligt ringe på banen og skabte ikke ret meget når de selv havde den. Det samme galt Heerenveen, der ikke havde meget at byde på denne eftermiddag. Kampen sluttede dog 1-1 med to senere scoringer. I det 86. minut fik Paulo Henrique scoret, men bare to minutter efter sikrede Kess Kwakman ét point til hjemmeholdet.

En glimrende start for Hjerterne fra Nord. Heerenveen er placeret på andenpladsen i ligaen med en kamp mindre end PSV på førstepladsen, alt lover godt og måske holder den nye træners ord. Indtil videre tyder alt hvert fald på det. Sæsonstarten er altid svær at bedømme hold på, så man kan endnu ikke bedømme om Heerenveen er på deres højeste niveau. Fodboldspillet er dog fint, det flyder rigtig godt med den store boldbesiddelse og snart venter der spændende kamp mod topholdene. Hvordan de vil blive grebet an vides ikke endnu, men det bliver uden tvivl et par spændende opgør vi får at se.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010