home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 543 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det britiske United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Det britiske United  (Læst 12894 gange)
Thore
Manager

Sv: Det britiske United
« Svar #30: 18 Maj 2006, 10:29 »

Hvorfor ser det svært ud Thore. Han er 2 kampe i undertal vinder han disse er han 3 point efter Chelsea.

Hov havde ikk set han var 2 kampe efter.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SirToby
Manager

« Svar #31: 19 Maj 2006, 20:45 »

1. februar 06

McCann til United
Gavin McCann skiftede, d. 1, januar 06, Aston Villa-trøjen ud med United-trøjen. Klubben gav 87,5 mio. kr. for den defensive midtbane.

År 2006 blev skudt i gang på Old Trafford, hvor United tog imod Aston Villa. Det betød dermed, at McCann med det samme fik sin debut mod sin gamle klub.

Downning sendte efter fem minutter flot et frispark i kassen. Men Aston Villa fik også udlignet på et frispark efter en halv times spil. Men i første halvlegs overtid fik United deres føring tilbage, da Downing sendte sit andet mål i kampen i kassen. Der skete ikke ret meget i anden halvleg, men der kom da et mål, da Scholes tyve minutter før tid scorede til 3-1. Og fire minutter før tid, lukkede Johnson kampen fuldstændig. United vandt flot kampen med 4-1.
United – Aston Villa 4-1

I næste kamp skulle jeg en tur til London, hvor Fulham ventede.

Richardson bragte efter 14 minutter mit hold foran på et fremragende skud fra en spids vinkel. Men Fulham fik lidt heldigt udlignet seks minutter senere. En kedelig første halvleg endte 1-1. Fulham dominerede starten af anden halvleg, men kom ikke frem til det store. 13 minutter før tid, kom der så et mål, da Giggs flot udnyttede et frispark. Fem minutter før tid lukkede Scholes kampen definitivt på et straffespark. Kampen endte 3-1 til The Red Devils.
Fulham – United 1-3

Så var det tid til FA Cup. I 3. runde havde jeg trukket Crystal Palace.

Mit hold startede godt med et par muligheder, og efter 14 minutter skød Johnson bolden i nettet. De dominerede også første halvleg, men det blev ikke til flere mål i den omgang. I anden halvleg skabte mit hold mest, mens Crystal Palace sommetider havde noget at byde på. Men det blev ikke til nogen mål, og kampen endte dermed 0-1.
Crystal Palace - United 0-1 (FA Cup)

En svær modstander var i vente, da jeg skulle en tur til Liverpool for at netop Liverpool. De havde dog haft en skuffende sæson og lå på 8. pladsen. Mit United-hold var svækket, da mine to keepere var skadet.

Der var kun et par chancer til hver hold i første halvleg, men det blev aldrig til det store, og pausestillingen var også 0-0. Elleve minutter inde i anden halvleg, begik Liverpools Traoré straffespark imod Johnson. Scholes skød sikkert bolden ned i hjørnet. Derefter formåede The Scousers ikke at skabe muligheder, og kampen endte meget tilfredsstillende 1-0 til The Red Devils. Det var den sjette sejr i træk for de røde.
Liverpool - United 0-1

Et sandt lokalopgør skulle spilles, da jeg skulle spille imod City på The City Of Manchester Stadium.

Selvom mit hold havde fået en god start, var det City, der bragte sig foran efter 13 minutter. Derefter var det en lige spillet kamp, og City bragte sig yderligere foran tre minutter inde i overtiden. Anden halvleg var blot 42 sekunder gammel, da Johnson reducerede. Et kvarter senere blev det 2-2, da Johnson endnu en gang scorede. Det lignede en 2-2-kamp indtil overtiden, hvor City bragte sig foran med 3-2 på et straffespark. Kampen endte med det første nederlag i de seneste 18 kampe.
Manchester City - United 3-2

Næste kamp var ude imod Blackburn.

Blackburn bragte sig foran efter otte minutter. United var tæt på udligningen tyve minutter senere, da Nolan ramte stolpen. I stedet for udligningen, scorede Blakcburn til 2-0 efter 33 minutter. Mit hold var bagud 2-0 ved pausen, trods mest spil og flest chancer. Et kvarter inde i anden halvleg, fik The Red Devils straffespark. Johnson omsatte det til mål. Tre minutter før tid dukkede McCann op i feltet og fik udlignet. Kampen endte 2-2.
Blackburn - United 2-2

Næste kamp skulle simpelthen vindes, da jeg hjemme skulle møde nr. 14, Portsmouth.

Der var gået fem minutter, da Johnson bragte United foran. Samme Johnson gjorde det til 2-0 efter 26 minutter med et frækt lob. Men Portsmouth kom tilbage i kampen, da efter cirka efter en halv times spil reducerede på et frispark. Mit hold gik til pause med en 2-1 føring. Der var kun gået et minut af anden halvleg, da Johnson fik fuldtendt sit hattrick. Og det blev 4-1 efter 54 minutter, da Nolan scorede. Mit hold skulle komme yderligere foran, da Richardson øgede til 5-1 efter 68 minutter. Efter kun et point i de seneste to kampe, kom mit mandskab godt igen med en 5-1 sejr over Portsmouth.
United - Portsmouth 5-1

Sidste kamp i januar var i FA Cuppens 4. runde, hvor jeg havde trukket Fulham.

Fletcher bragte mit hold foran efter 17 minuttter på oplæg af Morrison. To minutter senere øgede Nolan til 2-0. Fulham fik reducret i første halvlegs overtid, selvom mit mandskab havde haft styr på sagerne. Der skete ikke ret meget i anden halvleg før tre minutter før tid, hvor Johnson lukkede kampen. United vandt kampen 3-1 og var viderer til næste runde.
United - Fulham 3-1 (FA Cup)

United indtog 1. pladsen efter 23. runde.

Månedens profil i United:

Andy Johnson var god i januar og scorede otte mål.

Thore
Manager

« Svar #32: 19 Maj 2006, 20:51 »

Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #33: 19 Maj 2006, 21:03 »

Synd med den korte periode uden sejr. Ellers er der ikke så meget at sige end, keep up the good work  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #34: 19 Maj 2006, 23:02 »

Hold da op! I de her tider hvor der sjældent er mere end tre btiyiske spillere i startopstillingen på tophold, er det meget tankevækkende at du allered enu beviser, at der er muligheder i at satse på nationale talenter.

Fedt!

United-styrer
Gæst

« Svar #35: 20 Maj 2006, 13:56 »

Fremragende, at du ligger nummer et allerede. Flot Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #36: 20 Maj 2006, 21:15 »

Februar

West Ham (19) - Manchester United (1)

Jeg lagde ud med en udekamp imod West Ham i februar måned.

11 min. - MÅÅÅÅL! Bardsley slår en bold dybt til Johnson, som lægger bolden i det korte hjørne. 0-1.
15 min. - Downing prøver at finde en mand i boksen, men Carroll slår bolden væk.
20 min. - En West Ham forsvar spille bolden tilbage til Carroll, men aflevringen er for langsom, Richardson fanger bolden i skyder den i mål. Men annulleret.
43 min. - 0-2! Morrison får en bold serveret af Nolan og skyder efterfølgende bolden i nettet med et frækt lob.
Pause - Dommeren fløjter til pause ved stillingen, 0-2.

50 min. - Johnson prøver et hovedstød fra kanten af feltet, men helt ufarligt.
65 min. - West Ham sender et hjørnespark ind i feltet, Navia header forbi.
77 min. - Reducering! Kenny sender bolden skidt ud lige i fødderne på Harewood, som efterfølgende scorer.
80 min. - Smith kommer alene igennem, men bliver hægtet af Gabbidon, som er sidste mand, og derfor modtager det røde kort.
Slut - Kampen ender 2-1 til United.

En tilfredsstillende præstation fra drengene i dag. Efter en måske lidt sløv start, bringer vi os foran efter 11 minutter. Kort før pausen blev det så 0-2. Selvom vi havde rimelig styr på kampen, fik West Ham alligevel reduceret med godt og vel et kvarter tilbage. Men en udvisning til West Ham tre minutter senere gjorde, at de ikke blev så farlige til sidst.

1-2

Everton (9) - Manchester United (2)

Chelsea havde overtaget 1. pladsen, da de havde spillet en kamp mere en os. Dog var de kun et point foran, da de i den forrige kamp kun havde fået point mod netop dagens modstander, Everton.

8 min. - MÅÅÅL! Johnson sender flot bolden ind i hovedet på Nolan, som header den i kassen til 0-1.
13 min. - McCann tæt på scoring efter et hjørnespark, men Martyn redder flot.
26 min. - Evertons forward, Pazzini bliver spillet fri og afslutter, men Kenny redder flot.
41 min. - Johnson trækker indad fra fløjen, men mister bolden til Nolan, som afslutter lige på Martyn.
Pause - Pausestillingen er 0-1.

49 min. - Neville mister bolden ude ved fløjen til Kilbane, som trækker ind i banen og skyder i sidenettet.
53 min. - JOHNSON! Downing prøvet et langskud, men Martyn tager den og slår den samtidig ud til Johnson, som scorer på reposten.
64 min. - Downing sender bolden i dybden til Scholes, som skyder i sidenettet.
76 min. - Everton bliver reduceret til ti mand, da Tony Hibbert modtager sit andet gule kort.
Slut - Dommeren fløjter kampen af.

Det var en rigtig god præstation fra samtlige spillere i dagens kamp. Specielt Downing og Harte, som blev kåret til Man of The Match, var gode i dag. Everton havde til tider et par chancer, men ellers sad The Red Devils på tingene.

0-2

Manchester United (1) - Arsenal (5)

Et sandt rivalopgør skulle spilles, da Arsenal kom på besøg på Old Trafford.

31 min. - Henry kommer igennem og skyder hårdt på Kenny, som redder.
Pause - Holdene går i omklædningsrummet ved stillingen 0-0.

50 min. - 1-0! Johnson modtager bolden et stykke ud for feltet og sender et fremragende skud af sted, som går i kassen.
54 min. - Johnson får bolden i højresiden og kan løbe alene ind mod mål, men bliver fældet af Cole, som bliver udvist som sidste mand.
72 min. - Scholes sender Johnson alene afsted, men Johnson formår ikke at få den ved siden af Arsenal keeperen.
75 min. - MÅÅÅÅL! Scholes aflevere bolden ud til Richardson, som hamrer et sensationelt godt skud i kassen.
Slut - Dommeren fløjter kampen på Old Trafford af.

Efter en mindre god første halvleg, hvor Arsenal havde bedst fat i det, kom vi godt igen i anden halvleg og fik scoret to mål. Andy Johnson, som fik scoret en enkelt kasse, blev kåret til kampens bedste spiller.

2-0

Manchester United - Aston Villa (FA Cup)

I FA Cuppens 4. runde havde jeg trukket Aston Villa.

16 min. - Nolan modtager bolden og skyder, men rammer uheldigt ydersiden af stolpen.
39 min. - GOOOAL! Downing skyder flot et frispark i kassen.
Pause - Pause, 1-0.

50 min. - Morrison prøver et langskud, men Taylor slår bolden til siden.
66 min. - Udligning! Brown mister skidt bolden nede i forsvaret, Baros tager bolden, løber ned imod feltet og lobber den flot over Kenny.
Slut - Dommeren fløjter kampen ved resultatet 1-1.

Inden Aston Villas udligning sad mit mandskab bedste på kampen. Men på grund af Browns fejl i forsvaret, måtte jeg altså gå skuffet hjem med en 1-1'er. Alt i alt var det ikke en imponerende indsats af drengene i dag.

1-1

Barcelona - Manchester United (Champions League)

I 1/8-finalen i Champions League havde jeg trukket mægtige Barcelona. Der var lagt op til to gode kampe i mellem nr. 2 i Spanien og nr. 1 i England.

9 min. - Eto'o kommer alene igennem, men bliver stoppet af Rio Ferdinand, som er sidste mand, og derfor modtager det røde kort.
17 min. - Johnson bliver spillet alene med målmanden af Scholes, men Marquez når lige akkurat at stoppe ham i feltet. Dommeren dømmer straffespark, men underligt nok kun giver et gult kort til Marquez. Scholes brænder dog desværre straffesparket.
22 min. - 1-0! Så blev det Barcelonas tur til at få straffespark, da Oleguer blev fældet i feltet. Van Bommel scorede på straffesparket.
30 min. - Giuly spiller Ronaldinho alene med Kenny, men Ronaldinho mangler skarpheden.
42 min. - Et flot Barcelona angreb afsluttes med en afslutning fra Ronaldinho, men Kenny for akkurat skubbet bolden forbi målet.
43 min. - Scholes stikker en aflevering til Johnson, som kommer alene hen til Barca-keeperen, som flot tager skudet.
Pause - Dommeren fløjter til pause.

58 min. - MÅÅÅL! Belletti slår bolden ind i feltet, hvor Eto'o dukker op og header bolden i nettet.
68 min. - 3-0! Van Bronckhorst modtager bolden lidt udenfor for feltet og skyder den i nettet.
74 min. - Brown går ud med en skade. Da United har brugt alle deres udskiftere, må de spille med ni mand resten af kampen.

En udvisning af Rio Ferdinand og et brændt straffespark fra Scholes gjorde, at Barcelona nu af kæmpe favoritter til at tage billetten til kvartfinalerne. Barcelona udnyttede den overtalsituation, som de havde i næsten hele kampen, ved at skabe betydeligt flere chancer end mit United-hold. Derfor var 3-0 sejren fortjent, dog var jeg lidt skuffet over Scholes' brændte straffespark.

3-0

Manchester United (1) - Sunderland (20)

En sejr var uden tvivl kravet, da mit hold hjemme på Old Trafford tog imod bundproppen, Sunderland.

34 min. - Giggs sender et frispark ind i feltet, Scholes ender med bolden, men skyder lige på Sunderland-målmanden.
45 min. - RIOOOO! Endnu en gang sender Giggs et frispark ind i feltet, denne gang får Rio Ferdinand ramt den, og den går i mål.
Pause - Pausestillingen er 1-0.

81 min. - Anton Ferdinand med et hovedstøds forsøg, men den går over.
90 min. - Harte sender et frispark over muren, men Sunderland-keeperen redder.
Slut - Dommeren fløjter af på Old Trafford.

Det var ikke nogen imponerede præstation fra The Red Devils i dag, men sejren kom alligevel i hus takket være kampens eneste målscorer, Rio Ferdinand. Med sejren lå United på 1. pladsen med fem point ned til Chelsea, som dog havde spillet en kamp færre.

1-0

Men 11 runder tilbage i Premiership, fordelte de forskellige hold sig således:
« Seneste Redigering: 20 Maj 2006, 21:19 af SirToby » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #37: 20 Maj 2006, 21:23 »

Smukt at se Guldet er på vej hjem. Søg for at det sker ticked off

men at stætte Scholes til at skyde straffe var ikke nogen god beslutning. Det kan han ikke finde ud af men det ved du jo nok godt nu. Mit spørgsmål er så bare om der virkelig ikke er andre som er bedre til at skyde fra 11m pletten???

Men ellers kan jeg rigtig gode lide iden bag denne blog også at den selvfølgelig om handler den bedste klub i england Smiley

Men så må du jo bare slå Barca 4-0 hjemme. Det er ingen problem Wink

SirToby
Manager

« Svar #38: 20 Maj 2006, 21:25 »

men at stætte Scholes til at skyde straffe var ikke nogen god beslutning. Det kan han ikke finde ud af men det ved du jo nok godt nu. Mit spørgsmål er så bare om der virkelig ikke er andre som er bedre til at skyde fra 11m pletten???

Scholes havde gjort det rigtig godt før det missede straffespark mod Barca. Mener han havde scoret på fire ud af fire. Nej, jeg mener ikke, der er nogle bedre.

Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #39: 20 Maj 2006, 21:28 »

Rigtig god start på månedens, synd du ikke får fuld udnytte mod Villa.

Du kan godt slå Barca hjemme. Thumbs Up

Spænende ny måde du skriver på. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #40: 20 Maj 2006, 21:30 »

4 ud af 4 må jeg sige er ganske godt. Synd at han så skulle brænde mod Barca.

Forsæt det gode arbejde så skal du nok nå langt. Hmm er du jo allerede Opstemt

SirToby
Manager

« Svar #41: 21 Maj 2006, 13:03 »

Marts

Aston Villa - Manchester United (FA Cup)

Så skulle omkampen i FA Cuppen spilles. Efter 1-1 hjemme på Old Trafford, skulle jeg nu tage turen til Birmingham.

5 min. - Morrison fyrer et godt skud af, men Thomas Sørensen når godt ud til bolden.
27 min. - MÅÅÅÅL! Djemba-Djemba får en løs bold på kanten af feltet og skyder den i mål.
Pause - Dommeren fløjer til pause.

70 min. - ANGEL! Angel skyder flot et frispark i kassen til 2-0.
Slut - Slutfløjtet lød.

Det var en alt for ringe præstation af mit hold i dagens kamp. Bortset fra skuddet i første halvleg, havde United intet andet at byde på. Og Aston Villa var bedre til at udnytte deres chancer, vandt de kampen, og The Red Devils var dermed slået ud af FA Cuppen.

2-0

Wigan (18) - Manchester United (1)

Da Wigan lå langt nede i tabellen, var en sejr i dag kravet.

28 min. - Bullard skyder fra 30-35 meter, men Kenny har styr på det.
44 min. - Downing sender et frispark fra kanten af feltet ind til Scholes, som header over.
Pause - Dommeren fløjter første halvleg af.

Det var en røvsyg kamp, der i dag blev spillet. Men hvis en af holdene skulle være løbet med sejren, skulle det have været Wigan, som skabte mest igennem hele kampen. Det var utrolig skuffende præstation mit hold kom med.

0-0

Manchester United - Barcelona (Champions League)

Så var det tid til returkampen i Champions League. Efter 3-0 nederlaget i første kamp, så det svært ud for United. Heldet var heller ikke med dem, da der var seks skadet spillere og en ude med karentæne.

3 min. - MÅÅÅÅL! Downing løber ned ad venstrekanten og sender bolden ind over, og efter lidt klumpspil ender bolden hos Scholes, som scorer.
8 min. - Udligning! Van Bommel afslutter, men Kenny redder, bolden løber ud til Eto'o, som sender bolden i nettet.
14 min. - VITTI! Belletti lægger bolden dybt til Vitti, som flot banker den i kassen.
32 min. - 1-3! Eto'o får en langt bold serveret, han tæmmer den og lobber den flot over Kenny. 1-3.
38 min. - Morrison afleverer til Smith, som hamrer bolden på overliggeren.
Pause - Pausestillingen er 1-3.

73 min. - Harte slår en bold ind til Smith, som skyder forbi. Stor chance.
75 min. - Richardson får en bold fra Morrison og skyder, men Valdés redder flot. Endnu en stor chance.
Slut - Kampen fløjtes af.

Selvom mit mandskab havde chancer til 5-6 mål, blev det kun til et. De manglede simepelthen skarpheden, og netop skarpheden, havde Barcelona.

1-3

Manchester United (1) - Chelsea (2)

Så skulle nr. 1 og 2 spille imod hinanden i en ultra vigtig kamp. United var inden kampen tre point foran, Chelsea havde dog spillet en kamp færre.

15 min. - MÅÅL! Cech spiller en lang bold op til Drogba, som skyder bolden udenom Kenny.
43 min. - Nolan fyrer et langskud af, men Cech når flot ud til stolpen og redder.
Pause - Pause, 0-1.

63 min. - DROGBA! Drogba får bolden og skyder den flot i det korte hjørne.
65 min. - 1-2! Nolan får bolden et par meter ude for feltet og hamrer den i kassen.
85 min. - UDLIGNING! Harte sender en høj og lang bold op til Smith, som flot lobber den over Cech.
87 min. - Carvalho fælder Smith i feltet og United får straffespark. Desværre brænder Scholes.
90 min. - 2-3 Duff får bolden trækker ind i banen og skyder bolden i nettet.

FOR SATAN, SCHOLES! Det er anden gang han brænder et så vigtigt straffespark. Det lignede ellers et sensationelt comeback, men i stedet blev det til et nederlag. Ærgelse er ordet efter den kampe.

2-3

Birmingham (16) - Manchester United (2)

Så skulle mit hold en tur til Birmingham. Efter ikke at have vundet i de seneste fire kampe, skulle sejren simpelthen kommer her.

3 min. - Downing sender et hjrønespark ind i hovedet på Smith, som afslutter, men Birmingham-keeperen redder flot.
21 min. - SCHOLES! Andy Johnson alene med målmanden, men han bliver fældet af Upson, som får det røde kort, og United får samtidig straffespark. Scholes scorede sikkert på straffesparket.
Pause - Pause, 0-1.

52 min. - MÅÅÅL! Smith får et frispark serveret af Morrison og sender bolden i mål.
Slut - Kampen fløjtes af.

Mit mandskab dominerede fuldstændig første halvleg, og 1-0-føringen ved pausen var derfor også fortjent. Også anden halvleg blev domineret af The Red Devils, og som i første, blev det kun til et mål. Mit hold havde endelig sejret efter fire kampe uden sejr.

0-2

Manchester United (2) - West Bromwich (15)

Det skulle meget gerne blive til den anden sejr i træk, da mit hold hjemme skulle møde West Bromwich.

43 min. - Downing trækker ind i banen og skyder, men Kuszczak redder.
Pause - Dommeren fløjter første halvleg af.
54 min. - Johnson tæt på scoring, men Kuszczak redder flot.
90 min. - Fletcher modtager sit andet gule kort.
90 min. - MÅÅÅÅÅÅÅÅL! O'Shea sender et langt frispark op i feltet, hvor Johnson får bolden i nettet.

Det var utroligt tæt på at ligne et meget ringe resultat, indtil overtiden, hvor Johnson scorede til slutresultatet, 1-0. Da Chelsea spillede uafgjort, var der nu kun et point op til dem.

1-0

Med syv runder tilbage af sæsonen 05/06, så stillingen således ud:
« Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 13:05 af SirToby » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #42: 21 Maj 2006, 13:08 »

Det var en lidt trist måned. Men mesterskabet lever endnu, det snupper du lige Wink

Thore
Manager

« Svar #43: 21 Maj 2006, 13:09 »

spænding til det sidste  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #44: 21 Maj 2006, 13:19 »

Bitter måned.. Skuffet

Kæmp for skabet. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010