home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det britiske United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Det britiske United  (Læst 12891 gange)
SirToby
Manager

Det britiske United
« : 11 Maj 2006, 19:18 »

Det britiske United

Fergie fyret
Efter der tilsyneladende havde været et skænderi mellem Glazer og Sir Alex Ferguson, valgte Glazer simpelthen at fyre Sir Alex. Han sagde efterfølgende på et pressemøde, at Sir Alex havde krævet for mange af ham, og han derfor besluttede at fyre ham. Jagten gik nu efter en ny manager. Fansene forventede et stort navn som Capello og Eriksson, men Glazer var dog ude efter en talentfuld manager med mange år foran sig.

Tobias Reffstrup Rasmussen ny manager i United
I dag blev det så offentliggjort, hvem Manchester Uniteds nye manater, skulle blive. Til manges store overraskelse faldt valget på den ukendte danske manager, Tobias Reffstrup Rasmussen. Glazer havde dog et krav til Rasmussen, som skulle opfyldes, hvis han skulle blive i sædet. Der måtte kun bruges og købes britiske spiller. Dermed skulle spillere som Ruud van Nistelrooy, Cristiano Ronaldo, Nemanja Vidic osv. med det samme ud af truppen. Hele holdet skulle simpelthen forvandles til Det britiske United.

Truppen ved ansættelsen:

Edwin van der Sar
Tim Howard

Gary Neville
Mikaël Silvestre
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Patrice Evra
John O’Shea
Philip Bardsley
Gabriel Heinze
Wes Brown
Quinton Fortune

Darren Fletcher
Alan Smith
Cristiano Ronaldo
Park Ji-Sung
Ryan Giggs
Kieran Richardson
Paul Scholes

Wayne Rooney
Ruud van Nistelrooy
Louis Saha
Ole Gunnar Solskjaer

MeeLo
Gæst

Sv: Det britiske United
« Svar #1: 11 Maj 2006, 19:25 »

Fed måde at gøre spillet lidt sjovere på!  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #2: 11 Maj 2006, 20:26 »

Sej Idé! Er hooked allerede!  Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #3: 11 Maj 2006, 23:29 »

Det lyder sjovt Opstemt crazy funny
Håber det kommer til at gå godt

SirToby
Manager

« Svar #4: 11 Maj 2006, 23:36 »

Så kommer der lige en lige update med handlerne.

De foreløbige salg ser således ud:

Patrice Evra til Totteham – 36 mio. kr.
Gabriel Heinze til Sevilla – 26 mio. kr.
Mikaël Silvestre til Sevilla – 35 mio. kr.
Floribert N’Galula til Blackburn – 7,5 mio. kr.
Cristiano Ronaldo til Chelsea – 200 mio. kr.

Og indtil videre er der blevet investeret i følgende spillere:

Stewart Downing fra Middlesbrough – 162 mio. kr.
Anton Ferdinand fra West Ham – 38 mio. kr.
Andy Johnson fra Crystal Palace – 77,5 mio. kr.
Ian Harte fra Levante – 50 mio. kr.
Paddy Kenny fra Sheffield United – 44 mio. kr.

Der blev også plads til nogle venskabskamp midt i alt handel:

Livngston 2 – 4 Manchester United

Tubize 0 – 4 Manchester United

Beveren 0 – 4 Manchester United

Med disse indkøb kunne jeg nu præsentere en foretrukken formation, der formede sig således i disse spillere: På mål har vi indkøbet, Paddy Kenny. Firemands-forsvaret foran ham består Harte, Brown, Ferdinand og Neville fra venstre. På venstrefløj finder vi Downing, som dog vil komme til at rotere lidt med Giggs. De to centrale midtbanefolk består af Scholes og Smith. Der vil Kevin Nolan fra Bolton dog muligvis komme ind på en af pladserne, da jeg i øjeblikket prøver at få en kontrakt i hus med ham. På højrefløjen har vi skotten, Darren Fletcher. Helt på top har vi de to englændere, Andy Johnson og Wayne Rooney.

MisterFCK
Gæst

« Svar #5: 11 Maj 2006, 23:46 »

Spændende køb du har gjort dig Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #6: 12 Maj 2006, 00:19 »

13. august 2005

Min debut som United kom d.10. august i Champions League kvalen. Da Rapid Wien havde slået Malmö i 2. kvalifikationsrunde, var det dem, jeg skulle møde. Old Trafford lagde bane for den første kamp.

Mit United hold havde fat i den lange ende af spillet fra start af, og efter blot ti minutter var der jubel på Old Trafford. Det var Andy Johnson, der på et fremragende langskud lagde bolden i nettet til 1-0. Samme Johnson fik øget til 2-0 på oplæg af Scholes syv minutter senere. United havde spillet en flot første halvleg og førte også 2-0 ved pausen. Anden halvleg havde ikke meget at byde på, og min debut endte dermed med en fortjent 2-0 sejr. Debutanten, Andy Johnson, som fik scoret to mål, blev kåret til Man Of The Match.

Så var det tid til Premiership debuten. I 1. runde i sæsonen 05/06 hed modstanderen Fulham. Inden kampen havde jeg fået investeret i Kevin Nolan fra Bolton. 90 mio. kr. måtte klubben slippe for midtbanespilleren.

Begge hold var rimeligt med fra starten, dog havde mit United hold hele tiden mest fat i bolden og skabte mest. Det var da også os, der kom foran, da debutanten, Nolan fik et flot indlæg fra Ian Harte ind i feltet, og det udnyttede han ved at lægge bolden i nettet. Mit hold førte fortjent 1-0 ved pausen. Anden halvleg var kun 30 sekunder gammel, da Rio Ferdinand kikser nede i forsvaret, og det udnytter Fulhams Helguson ved at score til 1-1. Derefter havde mit hold et par muligheder, der burde have givet mål, men skarpheden manglede. Kampen endte skuffende 1-1.

Den tidligere Bolton-spiller, Kevin Nolan fik i sin debutkamp scoret et mål.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2006, 00:21 af SirToby » Logged

Smith
Gæst

« Svar #7: 12 Maj 2006, 11:33 »

Jeg synes godt du kunne have fået mere for de spiller du har solgt!

United-styrer
Gæst

« Svar #8: 12 Maj 2006, 11:38 »

Det var godt nok ikke meget, du fik for Ronaldo Shockeret

Men ellers nogle gode indkøb og en god idé Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 12 Maj 2006, 11:39 »

Ja, de fleste af os ved hvor vilde Chelsea er for at købe Ronaldo allerede fra start i spillet, så ham kan man sagtens få presset LANGT op i pris... Ellers en fed plan!  Thumbs Up

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #10: 12 Maj 2006, 16:52 »

Ja, de fleste af os ved hvor vilde Chelsea er for at købe Ronaldo allerede fra start i spillet, så ham kan man sagtens få presset LANGT op i pris...
Det var godt nok ikke meget, du fik for Ronaldo Shockeret

De gik ikke med til 500 mio. kr., så jeg var så desperat, at jeg solgte ham for 200 mio. kr.

SirToby
Manager

« Svar #11: 15 Maj 2006, 14:55 »

Første udekamp
Så skulle den første udebanekamp spilles. Modstanderen hed Aston Villa. Mit hold startede kampen bedst, ingen af holdene skabte dog det helt store. Men efter godt og vel en halv time blev Rooney fældet i feltet. Dommeren pegede på pletten. Paul Scholes bragte mit hold foran på straffesparket. Derefter burde og kunne mit hold have bragte sig yderligere foran, men i stedet udlignede Villa. Pausestillingen var 1-1. Anden halvleg havde ikke mange chancer at byde på, og derfor måtte jeg igen på skuffet hjem med et 1-1 resultat.
Aston Villa – United 1-1

Returkampen i CHL
Så var det tid til returkampen i CHL mod Rapid Wien. Første kamp endte jo 2-0, så mon ikke United blev sikret gruppe-deltagelsen i denne kamp.

Kampen var blot fem minutter gammel, da Andy Johnson modtog en bold fra Richardson og efterfølgende scorede. Lidt senere var oplæggeren til 1-0-målet, Richardson tæt på at score, men heldet var med Rapid. 13 minutter var spillet, da Scholes øgede til 0-2 på straffespark. Mit hold havde startet kampen rigtig godt, og det blev 0-3 efter 16 minutters spil. United førte fortjent med 3-0 ved pausen. Der blev også skabt mange chancer af mit hold i anden halvleg, dog var de ikke nær så skarpe som i første. Kampen endte 0-3, og The Red Devils var samlet videre med 5-0.
Rapid Wien – United 0-3

3. runde i Premiership
I 3. runde hed modstanderen Portsmouth, og den blev spillet på udebane. Der var kun spillet fem minutter, da Fletcher blev fældet i feltet. Dommeren dømte straffespark. Det udnyttede Scholes ved at ligge bolden i nettet. 16 minutter senere var Scholes i oplæggerrollen, da han lagde bolden til rette for Rooney, som derpå scorede. Otte minutter før pausen blev det 0-3, da Johnson prikkede bolden i nettet. En flot første halvleg fra United, resulterede i en pausestilling på 0-3. Mit hold dominerede anden halvleg, men store chancer blev det ikke til, og kampen endte dermed med en fortjent 3-0 sejr til United.
Portsmouth – United 0-3

Morrison skifter til United
Jeg fik mig i dag en ny fløjspiller, da, den nu tidligere Boro-spiller, James Morrison, blev købt. Klubben måtte give 46 mio. kr. for den 19-årige knægt.

James Morrison blev i dag præsenteret i sin nye klub, Manchester United.

Sidste kamp i august
Den 31. august blev et sandt lokalopgør spillet. Kampen stod imellem Manchester United og Manchester City på Old Trafford.

Starten på kampen var meget svingende uden de rigtig store chancer. Selvom City havde haft bedst fat i spillet, stod der 0-0 ved pausen. I anden halvleg skete der absolut ingenting, og kampen endte dermed lidt skuffende 0-0.
United – Man City 0-0

Månedens profil i United:

Paul Scholes leverede mange stabile præstationer i august måned.

« Seneste Redigering: 15 Maj 2006, 14:58 af SirToby » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #12: 15 Maj 2006, 15:01 »

Spænende måde at spille på Smiley

Fornuftige resultatet hidtil.

Held og lykke  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #13: 15 Maj 2006, 19:42 »

1. november 05

Jeg lagde ud med West Ham hjemme i den første kamp i september. Der var spillet elleve minutter af kampen, da Giggs flot rundede et par mænd og derefter afleverede til Johnson, som scorede. Blot to minutter senere øgede Rooney til 2-0 med et frækt lob. Det blev 3-0 efter 18 minutter, da Scholes scorede sit fjerde mål i sæsonen på straffespark. Et minut før pausen, havde Scholes igen muligheden for at score på straffespark. Det gjorde han, og det stod dermed 4-0. Ved pausen stod det 4-0. 13 minutter inde i anden halvleg scorede Rooney sit andet mål i kampen. Da The Red Devils havde domineret kampen fuldstændig, var det også fortjent, at de vandt kampen med 5-0. Det var det fjerde cleen sheet i træk for Paddy Kenny
United – West Ham 5-0

Næste kamp i CHL. I gruppen var holdene Lyon, Olympiakos og Udinese. Først nævnte var første forhindring i vejen mod 1/8-finalerne.

Mit United-hold dominerede starten af kampen, men effektiviteten manglede. Derefter kom Lyon lidt bedre med, men de fik heller ikke scoret. Pausestillingen var 0-0. Mit hold var tættest på scoringen i starten af anden halvleg, men de kom desværre ikke. Det gjorde den til gengæld fem minutter før tid, da Rooney bragte mit hold foran. Lyon pressede til sidst i kampen, og i overtiden tog de deres keeper med frem, men de fik ikke scoret, og i stedet røg bolden ud til Johnson, som cirka fra midten skød bolden i nettet i et tomt mål.
Lyon - United 0-2

Næste kamp var i Premiership, hvor modstanderen hed Arsenal. Rivalerne fra London havde startet sæsonen godt og lå på 1. pladsen.

Selvom The Gunners startede kampen bedst, var det mit hold, der kom foran, da Johnson efter 18 minutter lagde bolden i nettet. Selvom Arsenal havde set bedst ud i første halvleg, førte mit mandskab 1-0 ved pausen. Anden halvleg var kun fire minutter gammel, da Johnson spillede Rooney fuldstændig fri foran mål, som derpå scorede. Men et kvarter før tid bragte Henry spænding tilbage i kampen med en scoring. Den spænding var der dog ikke længe, da den indskiftede Richardson otte minutter før tid gjorde det til 1-3 på et flot langskud. The Red Devils vandt flot kampen over rivalerne med 3-1.
Arsenal - United 1-3

I 7. runde skulle jeg hjemme på Old Trafford tage imod Everton. Mit United mandskab var stadig ubesejret i sæsonen, mens Everton havde set fire nederlag.

Efter en lidt stille start på kampen, bragte Everton sig foran. Everton havde domineret første halvleg, og første derfor også fortjent 1-0 ved pausen. Der skete ikke noget i anden halvleg, og en utrolig skuffende præstation fra United, resulterede i et skuffende hjemmebanenederlag.
United – Everton 0-1

Sidste kamp i september var hjemme imod Olympiakos i Champions League.

Mit hold skabte mest i første halvleg, men store chancer blev det ikke til, og første halvleg endte også 0-0. Heller ikke i anden halvleg skete der så meget. Vi skulle helt frem til det 88. minut før den første scoring faldt. Det var indskiftede, Nolan, der fik bolden i nettet. Derefter blev føringen kørt i hus.
United – Olympiakos 1-0

Stillingen i Premiership efter syv runder, så således ud:

Månedens profil i United:

Paddy Kenny havde en god måned og lukkede blot to mål ind i de fem kampe.

« Seneste Redigering: 15 Maj 2006, 19:46 af SirToby » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 15 Maj 2006, 19:45 »

Skønt at du smækkede Arsenal Thumbs Up Generelt en god måned med undtagelse af nederlaget mod Everton :-)

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010