home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det britiske United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Det britiske United  (Læst 12893 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Det britiske United
« Svar #15: 15 Maj 2006, 19:51 »

Det ser ud til konceptet fungerer godt. Glæder mig til at se om du kan hente noget sølvtøj.  Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #16: 15 Maj 2006, 20:11 »

De foreløbige salg ser således ud:

Patrice Evra til Totteham – 36 mio. kr.
Gabriel Heinze til Sevilla – 26 mio. kr.
Mikaël Silvestre til Sevilla – 35 mio. kr.
Floribert N’Galula til Blackburn – 7,5 mio. kr.
Cristiano Ronaldo til Chelsea – 200 mio. kr.

Jeg synes det er en fed filosofi du har med at købe briter, men at sælge Evra til Spurs for 36 mill. kr. er på grænsen til det skandaløse.

Jeg har lige solgt ham for 500 millioner  Shockeret til Chelsea i 3. sæson. Ellers kan jeg kun ønske dig tillykke med de indtil videre gode resultater og held og lykke fremover.

Cristiano kunne du godt have fået 500 mill. for, du skulle bare have ventet lidt længere, men pyt med det, COME ON UNITED, COME ON UNITED, COME ON UNITED  Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #17: 15 Maj 2006, 20:16 »

Jeg synes det er en fed filosofi du har med at købe briter, men at sælge Evra til Spurs for 36 mill. kr. er på grænsen til det skandaløse.

Jeg har lige solgt ham for 500 millioner  Shockeret til Chelsea i 3. sæson. Ellers kan jeg kun ønske dig tillykke med de indtil videre gode resultater og held og lykke fremover.

Tror ikke der er den store chance for, at jeg overhovedet kan presse den over 50 mio. kr. i første sæson. Muligvis i 2. eller 3. sæson, som du siger.

Bademesteren
Manager

« Svar #18: 15 Maj 2006, 20:24 »

Jeg følger også spændt med, da jeg godt selv kan li' idéen om kun at hente nationale spillere.

Zone 43
Manager

« Svar #19: 15 Maj 2006, 20:37 »

Det ser ud til konceptet fungerer godt. Glæder mig til at se om du kan hente noget sølvtøj.  Smiley

Hvorfor nøjes med sølv  Rullende Øjne Ubeslutsom

Det ser rigtig godt ud for Utd  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #20: 15 Maj 2006, 21:40 »

Jeg synes også det er et rigtig fedt koncept, måske man bare skulle gøre det over nogle sæsoner, for at få mest muligt ud af sine spillerhandler.

Især med United, da de slæber rundt på en rigtig stor gæld (Fucking Glazer  ticked off )

Ellers skal vi bare have nogle pokaler i Uniteds trofæskab igen og det kan kun gå for langsomt, HELD OG LYKKE  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #21: 15 Maj 2006, 21:52 »

God blog  Thumbs Up

Vil selv til og starte et spil med Arsenal, Manchester United eller Liverpool, og køre samme koncept. Dog tror jeg bare min regl skal være, at jeg kun må købe britiske spiller. Det jeg gør mest ud af i FM er nemlig og få en god pris for mine spiller, så det smerter mig og se hvor lidt du får  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SirToby
Manager

« Svar #22: 15 Maj 2006, 22:01 »

1. november 05

Den 1. oktober skulle jeg en tur til Sunderland. Sunderland lå på 18. pladsen og havde kun vundet én kamp, så kravet til drengene var en sejr.

Mit hold burde have bragt sig foran i starten af kampen, men i stedet kom Sunderland foran efter 32 minutter. Mit mandskab var skuffende bagud 1-0 ved pausen. Anden halvleg var kun 14 sekunder gammel, da Rooney udnyttede en fejlaflevering i Sunderland forsvaret ved at score. Derefter var det lidt svingende, og tre minutter før tid dukkede Johnson op i feltet og gjorde det til 1-2. Der kom også lidt dramatik til sidste i kampen, da Sunderlands Arca blev udvist i overtiden. United vandt fortjent kampen 2-1.
Sunderland – United 1-2

Næste kamp var i Champions League. Tredje kamp i gruppespillet var ude imod Udinese.

Der var spillet elleve minutter, da Johnson bragte The Red Devils foran. Men Udineses målfarlige herre, Iaquinta udlignede flot på et frispark ti minutter senere. Elleve minutter senere var det Uniteds tur til at score på frispark, da Giggs flot lagde bolden i nettet. Mit mandskab førte fuldt fortjent 2-1 ved pausen. Anden halvleg var 13 minutter gammel, da Morrison skød bolden i det lange hjørne til 1-3. Derefter havde mit hold styr på begivenhederne, og kampen endte fortjent med en 3-1 sejr.
Udinese – United 1-3

En svær modstander var i vente, da jeg den 22. oktober skulle en tur til London for at spille imod Chelsea. Chelsea havde fået en udmærket start på sæson og lå på 3. pladsen. Mit hold var dog desværre svækket, da både Johnson og Rooney var ude med skade.

Chelseas Lampard bankede et flot langskud i mål efter kun fire minutter. Begge hold havde derefter chancer til mål, men ingen udnyttede dem, og første halvleg endte dermed 1-0. Der var gået to minutter af anden halvleg, da Downing sender et frispark ind i hovedet på Smith, som sender bolden i mål. Men 19 minutter før tid fik Chelsea deres føring igen, da Drogba sparkede bolden i nettet. Derefter kørte Chelsea den fortjente sejr hjem.
Chelsea – United 2-1

Næste kamp var i League Cup, hvor jeg havde trukket Charlton. Jeg stillede ikke i stærkeste opstilling, da League Cup ikke blev prioriteret særlig højt.

Der var spillet 14 minutter af kampen, da Scholes bragte The Red Devils foran. Generelt skete der ikke ret meget i første halvleg, men der kom alligevel en scoring, da Scholes med et frækt lob i første halvlegs overtid scorede sit andet mål. Der skete heller ikke ret meget i anden halvleg, og en ellers kedelig kamp endte dermed 2-0.
United – Charlton 2-0 (League Cup)

Sidste kamp i oktober skulle hjemme på Old Trafford spilles imod Birmingham.

Der var spillet 14 minutter, da Birmingham bragte sig foran. Mit hold burde have udlignet inden pausen, men skarpheden manglede. Starten af anden halvleg var meget svingende, men efterhånden fik mit hold styr på kampen. Og fire minutter før tid kom det fortjente mål, da Alan Smith fik bolden over stregen. Kampen endte meget skuffende 1-1.
United – Birmingham 1-1

Stillingen i Premiership så nu således ud:

Månedens profil i United:

Andy Johnson havde en udmærket måned.

Zone 43
Manager

« Svar #23: 15 Maj 2006, 22:05 »

Bitter måde at slutte dette måned af på Skuffet

Men op på hesten igen Smiley

Held og lykke Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #24: 17 Maj 2006, 14:35 »

2. december 05

Jeg lagde ud med en kamp i Champions League i november. Modstanderen hed Udinese. Med en sejr kunne United sikre sig videre deltagelse.

Efter en lidt stille start på kampen, bragte Richardson mit hold foran efter 32 minutter. Ved pausen stod det 1-0. En fuldstændig umarkeret Johnson, gjorde det til 2-0 otte minutter inde i anden halvleg. Derefter havde mit hold fuldstændig styr på kampen, og det endte også med en fortjent 2-0 sejr. Den videre deltagelse var nu en realitet.
United – Udinese 2-0

Næste kamp var ude imod ligaens nr. 13, West Bromwich.

Mit hold startede kampen bedste ved at skabe mest, og efter 26 minutter bragte Johnson mit hold foran. Blot to minutter senere var Johnson i hopla igen, da han scorede til 0-2. United førte fortjent 2-0 ved pausen. Downing sendte flot et frispark i kassen, da anden halvleg var et kvarter gammel. Ti minutter før slutfløjtet øgede Smith til 0-4. Med to minutter igen fik West Bromwich pyntet på resultatet. En flot præstation af The Red Devils resulterede i en 4-1 sejr.
West Bromwich – United 1-4

Næste kamp var i Champions League, hvor Lyon kom på besøg. Jeg stillede ikke det stærkeste hold, da jeg jo var kvalificeret til næste runde.

Efter en livlig start på kampen, bragte topscoreren, Johnson mit hold foran efter 31 minutter. En ret underholdende første halvleg endte misvisende 1-0. Underholdningen fortsatte i anden halvleg, men begge mandskaber manglede simpelthen skarpheden, og kampen endte dermed 1-0 til United.
United - Lyon 1-0

Næste modstander hed Middlesbrough. Boro havde fået en rimelig optimal start på sæsonen og lå på 7. pladsen.

Der var blot spillet to minutter, da Andy Johnson bragte mit hold foran. Og der var spillet 23 minutter øgede Nolan på et flot langskud. I de efterfølgende syv minutter havde begge hold haft et skud på overliggeren. Et kvarter før pausen fik Boro reduceret. Pausestillingen lød på 2-1. Mit hold havde rigtig gode chancer i starten af anden halvleg, men skarpheden var der ikke i situationerne. Trods de kæmpe chancer, fik mit hold ikke scoret, og kampen endte 2-1.
United – Middlesbrough 2-1

Sidste kamp i november var i League Cup, hjemme imod Southampton.

Kampen var fem minutter gammel, da Fletcher bragte de røde foran. Men da Brown tre minutter senere fejlede i forsvaret, fik Southampton udlignet. Men United fik føringen igen, da Smith efter 19 minutter skød bolden i kassen. Selvom mit mandskab havde chancerne til et mål mere, var pausestillingen 2-1. Et kvarter inde i anden halvleg blev det 3-1. Det var Smith, der scorede sit andet mål i kampen. Efterfølgende dominerede mit hold kampen, men det blev ikke til flere mål, og kampen endte dermed med en fuldt, fuldt fortjent sejr på 3-1 til United.
United – Southampton 3-1 (League Cup)

Med to kampe mindre spillet end nr. 1, Chelsea, lå United nu således til i stillingen:

Andy Johnson blev med fem mål månedens profil.

Zone 43
Manager

« Svar #25: 17 Maj 2006, 14:41 »

Sådan! Et måned uden nederlag, samt en del storsejre  Thumbs Up

Keep on the good work Opstemt

- Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #26: 17 Maj 2006, 15:17 »

Ja mesterskabet ser allerede nu ud til og blive svært, men 2. pladsen er da inden for rækkevide

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Eric Cantona
Gæst

« Svar #27: 17 Maj 2006, 15:50 »

Hvorfor ser det svært ud Thore. Han er 2 kampe i undertal vinder han disse er han 3 point efter Chelsea.

Zone 43
Manager

« Svar #28: 17 Maj 2006, 16:19 »

Det kommer an på hvem CFC har mødt og mangler. btw. så kan skader og karantæne samt europa cup kampe jo også være en væsenlig faktor i hvem der vinder PL. Men håber da United gør det. I spillet vel og mærke Wink

- Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #29: 18 Maj 2006, 09:24 »

2. januar 06

Jeg lagde ud med Charlton i december måned. Charlton havde overrasket i denne sæson, og lå på 2. pladsen.

Kun 22 sekunder var spillet, da Scholes modtog et indlæg fra Morrison og lagde bolden i kassen. Chancemæssigt styrede mit hold resten af første halvleg, men alligevel fik Charlton udlignet på et straffespark i overtiden. Ti minutter inde i anden halvleg kiksede Charltons danske keeper, Stephen Andersen, og Smith sendte efterfølgende bolden i nettet. Men elleve minutter senere fik Charlton scoret til 2-2 på deres første chance i anden halvleg. The Red Devils fik dog føringen tilbage, da Smith scorede efter 71 minutter. Men endnu engang fik Charlton udlignet fire minutter senere. Også et syvende mål i kampen, skulle der komme, da Richardson efter 78 minutter scorede til 3-4. Med et minut tilbage af kampen, fældede Web Brown Chaltons Bent i feltet. Dommeren dømte straffespark. Charlton scorede, og United havde for fjerde gang i kampen smidt føringen. Kampen endte meget skuffende 4-4.
Charlton - United 4-4

Næste kamp i Champions League, hvor Olympiakos i gruppespillets sidste kamp. Kampen var ligegyldig, da jeg var viderekvalificeret, så jeg stillede ikke det stærkeste hold.

Olympiakos fik efter blot tre minutter udvist en mand, der som sidste mand, stoppede Smith. Mit hold pressede på for at få en scoring i første halvleg, men den kom ikke, og pausestillingen var dermed 0-0. Seks minutter inde i anden halvleg scorede Richard Jones til 0-1. Selvom mit mandskab dominerede kampen, fik Olympiakos ind imellem nogle gode chancer, og 14 minutter før tid udlignede de. Kampen endte 1-1.
Olympiakos – United 1-1

Slutstillingen i Gruppe A:
1. Manchester United – 16 point
2. Lyon – 10 point
3. Olympiakos – 5 point
4. Udinese – 2 point

Næste kamp var hjemme imod nr. 9, Tottenham.

Tottenhams angriber, Robbie Keane fik efter blot fire minutter et direkte rødt kort. Derefter dominerede mit hold fuldstændig kampen, men de formåede ikke at skabe det store, og pausestillingen var dermed 0-0. Selvom anden halvleg også blev domineret af mit mandskab, fik de aldrig rigtig skabt noget, og kampen endte derfor 0-0.
United – Tottenham 0-0

Wigan var næste modstander. Sejren skulle helt sikkert komme her, da Wigan lå på 16. pladsen, og at kampen blev spillet på Old Trafford.

The Red Devils fik en god start, da Johnson efter otte minutter bragte dem foran. 16 minutter senere fulgte Giggs op på et frispark fra Harte og gjorde det til 2-0. Selvom Wigan både havde haft et skud på stolpen og overliggeren, havde de ikke fået scoret i første halvleg, som endte 2-0. Anden halvleg havde ikke ret meget at byde på, og kampen endte også 2-0.
United – Wigan 2-0

League Cup kvartfinalen var næste stop. Der havde jeg trukket Blackburn på hjemmebane. Som sædvanlig stillede jeg ikke i helt stærkeste opstilling.

Blackburn havde intet at byde på i første halvleg, mens mit hold skabte rimeligt. Det blev dog ikke til nogen mål i første halvleg. Anden halvleg var nøjagtig som første, og kampen måtte dermed ud i forlænget spilletid. Der skete ikke ret meget i den forlængede spilletid, så kampen gik ud i straffesparkskonkur rence.

1-0 Paul Scholes scorer
1-1 Robbie Savage scorer
Andy Johnson brænder
1-2 Marcelo Salas scorer
2-2 Ian Harte scorer
2-3 Darren Potter scorer
3-3 Kevin Nolan scorer
Aaron Mokoena brænder
Alan Smith brænder
3-4 Craig Bellamy scorer

United – Blackburn 0-0 (3-4)

Næste kamp var hjemme imod godt spillende, Newcastle, som lå på 5. pladsen.

Der var ikke sket noget i kampen før det 11. minut, hvor Rio Ferdinand afsluttede et hjørnespark i kassen. Derefter havde mit hold lidt styr på det, men efterhånden kom Newcastle meget bedre med. Men det blev ikke til flere mål, og første halvleg endte 1-0. Efter en klart bedst start fra mit mandskab i anden halvleg, bragte Smith os foran efter 60 minutters spil. Newcastle havde generelt ikke ret meget at byde på i kampen, så slutresultatet lød på 2-0.
United – Newcastle 2-0

Blot to dage senere, skulle jeg en tur til Bolton.

Der var spillet seks minutter, da Nolan flot fyrede et frispark i kassen. Bolton fik efter 24 minutter smidt en mand direkte ud. 19 minutter efter udvisningen scorede Johnson til 0-2. The Red Devils førte fortjent 2-0 ved pausen. Anden halvleg var svingende uden mål, og kampen endte dermed 2-0 til United, som nu var ubesejret i 14 kampe i træk.
Bolton – United 0-2

Efter 17 runder, for Uniteds vedkommende, så stillingen således ud:

Rio Ferdinand havde en god måned, og var nok en af grundene til, at holdet havde fem cleen sheets i de seneste fem kampe

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010