home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 572 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  R.I.P # FC København
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P # FC København  (Læst 19042 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# FC København
« Svar #75: 29 Dec 2008, 16:32 »

Rigtig lækker update Jimmy Smiley Skriftligt er det lige i skabet, og kan godt lide at du opsummere ligaen, og fortæller bredt om de danske hold i Europa Smiley KIU Smiley

Mange tak FC H Thumbs Up Tak for de flotte ord - er glad for at du kan lide det Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 5# FC København
« Svar #76: 29 Dec 2008, 19:10 »

hvornår kan vi forvente update? Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: 5# FC København
« Svar #77: 29 Dec 2008, 20:27 »

Samme spørger jeg også om, Jimmy.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# FC København
« Svar #78: 29 Dec 2008, 20:46 »

hvornår kan vi forvente update? Opstemt


I aften.. Thumbs Up

Samme spørger jeg også om, Jimmy.

Ja det bliver så i aften Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
6# FC København
« Svar #79: 29 Dec 2008, 21:48 »


FC København - En blog af JimmyGP
6# New Firm



Det er søndag klokken 10.00 i Danmark og det her lyder efterhånden, som en dårlig Knoppers reklame. Der er fire timer til det går løs i Danmarks vildeste lokalopgør og til at sæsonens første ”New Firm” fløjtes i gang i PARKEN af dommer Henrik Kragh, som kun har dømt pokal-, reserve-, U19- og anden divisionskampe. FC København må undvære Rasmus Würtz og Jesper Grønkjær, som begge stadig er ude med skader, mens Brøndby må se bort fra Morten Karlsen der sidder ude med karantæne. FCK går ind til kampen med en frisk og overbevisende 4-1 sejr over AC Horsens, mens Brøndby ret heldigt fik spillet 0-0 i Ålborg. Jeg vil allerede nu løfte sløret for at der var 33.130 tilskuere i PARKEN og de fik noget for pengene allerede fra første fløjt.


00.01: Jallow triller bolden til Duncan, men lynende hurtigt er Nordstrand over ham og erobrer bolden. Santín er samtidig stormet frem og han modtager en stikning fra Nordstrand, men Santín får ikke noget ud af den og spiller bolden tilbage til Kristensen. Han finder Hutchinson, som efter et par elegante træk afdribler Gíslason og spiller bolden frem til Nordstrand, som er placeret med ryggen mod mål. Han vender rundt, tager et træk og fyrer af på kanten af feltet, men bolden sniger sig lige over Stephans Andersens mål.

02.12: Rasmussen løfter bolden frem med Jallow, men han nedlægges af Kristensen og Kragh fløjter for frispark. Krohn-Dehli sparker direkte på mål langt ude fra, men bolden sejler et godt stykke forbi mål og Christiansen lægger en ny bold til rette til målspark.

12.51: Larsson triller et frispark i midtercirkelen ud til Pospech, som fører bolden over midten og forbi Rasmussen med tjekkisk elegance. Bolden sendes videre til Kvist, der dribler mod baglinjen og han sender en flad aflevering ind mod Santín. Anders Randrup kommer dog på tværs og sparker bolden langt ud af farezonen uden chance for Santín. Larsson samler bolden og får hurtigt trillet bolden inden mod Nordstrand, men denne gang er det von Schlebrügges tur til at cleare bolden væk.

17.20: Wendt kaster indkastet til Santín, som triller bolden tilbage til Wendt. Han udfordrer sin direkte modstander, sætter ham af og forsøger at finde Santín der er løbet ind i boksen. Santín prøver desperat at komme først på bolden, men det bliver Gíslason som kommer først og sparker bolden op på FCK’s banehalvdel. Larsson header bolden tilbage, men den opsnappes af Krohn-Dehli der efter et par elegante træk sender Duncan afsted mod Jesper Christiansens mål. Han kommer dog ikke ret meget længere end midtercirklen, hvor Zanka presser ham til at spille bolden bag ud til Cagua. Cagua finder flot Thomas Rasmussen som får frit løb mod baglinjen skarpt forfulgt af Pospech, der ikke når bolden før det er for sent. Rasmussen sender bolden ind til en anden Rasmussen, der på skammeligste sender bolden forbi mål. Duncan har netop leveret årets afbrænder i PARKEN.

28.18: Hutchinson triller frisparket til Santín som hurtigt sender bolden til en fremstormende Wendt. Efter et par træk sender ham en flad bold frem mod Zeman, der straks udfordrer Randrup, der dog får blokeret Zemans forsøg på indlæg. Zeman sparker selv hjørnesparket indover og han forsøger at finde Peter Larsson, der har sneget sig med frem. En Cagua kommer dog en anelse højere og header bolden ud af feltet, men Kristensen sender bolden ind i boksen igen, hvor Kvist står klar til at afslutte. Kvist afslutter fra en spids vinkel med et hårdt fladt skud, men Stephan Andersen viser hvorfor han er en af ligaens bedste målmand med en klasseredning. Efter lidt tumult ender bolden først hos Santín og så Nordstrand, der begge får afsluttet, men Stephan Andersen vinder begge gange duellen til stor frustration for begge angribere.

42.14: Stephan Andersen sparker et frispark op mod Duncan, men Pospech vinder luftduellen og sender bolden tilbage på Brøndbys banehalvdel. Efter lidt frem og tilbage, dog uden kaffe og kage ender bolden igen hos Pospech, som finder Kristensen, som finder Hutchinson, som finder Kristensen, som finder Santín, som finder en åbning i Brøndby-forsvaret og hamrer bolden afsted mod Stephan Andersens mål. Andersen kan dog blot måbende følge Santíns fabelagtige afslutning, der har kurs mod trekanten, men han ånder lettet op da bolden brager mod overliggeren og går ud til målspark.

Halvleg: Atiba Hutchinson har ikke vist det store og han erstattes derfor af Hjalte Bo Nørregaard, mens Brøndby intet laver om i pausen.

45.19: Zeman brillerer på venstrekanten med flere lækre driblinger og finter, der sætter Randrup på noget af en opgave. Zeman slider sig til sidst helt forbi backen og sender et godt indlæg i boksen, men Jönsson tvinger sig foran Santín og header bolden ud af farezonen. Krohn-Dehli opsnapper bolden og finder hurtigt Thomas Rasmussen, der ligeså hurtig sender Duncan afsted helt alene mod mål. Han løber fra Larsson og nu presses han i stedet af Jesper Christiansen, der kommer godt ud af sit mål. Angriberen har god tid til at placere sit skud og det er måske den overskydende tid, der gør at angriberen sender bolden langt forbi mål; igen.

57.04: Zeman er igen på spil på venstrekanten, hvor Randrup igen sættes af og bolden bliver slået ind i feltet. Nordstrand er millimeter fra at nå bolden, men von Schlebrügge får lige akkurat hovedet på bolden. Bolden sparker igen op imod Duncan, men Zanka header den frem mod Kristensen, der meget optimistisk flugter bolden videre mod mål på kanten af feltet. Thomas Kristensen rammer bolden ufattelig godt, men uheldigvis for ham og FCK ender bolden i sidenettet.

58.00: Kudela erstatter Pospech, mens Aílton kommer på banen i stedet for César Santín

58.53: Krohn-Dehli opsnapper en løs bold, som han sender frem Jallow der modtager bolden med ryggen til mål. Han tager bolden til sig og med et elegant lob sender han bolden forbi både Zanka og Larsson, hvilket betyder at Duncan igen er alene med Jesper Christiansen. Duncan dribler på livet løs og ender ved baglinjen inden han slår bolden indover mod Jan Kristiansen, som hamrer bolden mod mål. Her viser Jesper Christiansen klassen og redder flot inden Zeman sparker bolden ud af farezonen.

65.34: Krohn-Dehli sparker hjørnesparket indover og Jönsson header den på mål med høj kraft. Jesper Christiansen kan ikke nå hovedstødet, men Wendt kaster sig frygtløst og redder bolden på stregen. Hans hovedstød opsnappes af Nordstrand lidt udenfor feltet, hvor han nedlægges af Thomas Rasmussen, der burde have modtaget et gult kort for forseelsen. 

67.42: Kristensen slår en lang flad aflevering mod Aílton, der trykker af på kanten af feltet. Aíltons afslutning sniger sig forbi Brønby-forsvaret og lige op på overliggeren.

69.11: Kristensen tilkendes et frispark omkring 30-35 meter fra feltet og Zeman skubber de andre FCK’ere væk for at sparke. Tjekken brager et velskruet skud afsted mod mål og selv om Stephan Andersen kaster sig i fuld længde kan han ikke forhindre Zemans skud i at brage mod overliggeren og ud til endnu et Brøndby-målspark.

72.00: Holmén erstatter Krohn-Dehli og Farnerud erstatter Jallow.

74.23: Zanka fører bolden op af banen og med Christiano Ronaldo-lignende finter kommer han elegant forbi både Duncan & Gíslason inden han finder Kvist på højrekanten. Kvist fører bolden uden Cagua og svinger et veltimet indlæg i boksen, hvor Nordstrand tager bolden ned og finter Jónsson inden han fyrer bolden langt over mål.

77.59: Thomas Rasmussen slår en fabelagtig tværaflevering til Kristiansen på højrekanten der uden problemer fører bolden ind i banen og lægger an til skud. Larsson hopper på skudfinten, men Kristiansen tager endnu et træk før han sender et vaskeægte dommedagshug afsted. Jesper Christiansen kaster sig ned ud mod højre stolpe og afværger flot inden bolden bliver clearet. Bolden ender igen hos Kristiansen, som med et lob prøver at overliste en liggende Christiansen, men han når op og har ingen problemer med at gribe skuddet.

80.00: Randrup erstattes af Wass.

86.02: Zeman tryllerbinder igen sit hjemmepublikum med lækre detaljer, mens Wass som Randrup ser måbende til. Zeman kommer højre omkring Wass og så venstre om Jönsson inden han afslutter fladt på Stephan Andersen der med et vaskeægte sæbehånd er ved at fumle bolden over stregen, men i sidste øjeblik hamrer von Schlebrügge bolden ud af kommunen.

90+: Kvist fører bolden frem og finder en umarkeret Kristensen på kanten af feltet, som elegant sender bolden ud på fløjen til Zeman, som flyver forbi Wass og sender en flad bold ind i feltet. Her dukker Hjalte Bo Nørregaard op og hamrer læderet ind bag en chanceløs Stephan Andersen, men Henrik Kragh dømmer frispark til Jon Jönsson, som eftersignede, skulle have være blevet nedlagt af Nørregaard. Kragh afviser de store FCK-protester, men uddeler lidt overraskende ingen advarsler efter forseelsen og to minutter efter fløjtede han kampen af.


FC København - Brøndby IF 0-0
Man of the Match: Mathias "Zanka" Jørgensen
Kampens fighter: Martin Zeman



Logged

- Veni, vidi, vici -

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# FC København
« Svar #80: 29 Dec 2008, 22:00 »

endnu en kvalitetsupdate. Fremragende velbeskrevet derby, som udfra din rapport, lidt overraskende ender uden den nye tjekke som man of the match. Virkede til at spille en kanonkamp Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# FC København
« Svar #81: 29 Dec 2008, 22:04 »

Utroligt Shockeret
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# FC København
« Svar #82: 29 Dec 2008, 22:10 »

endnu en kvalitetsupdate. Fremragende velbeskrevet derby, som udfra din rapport, lidt overraskende ender uden den nye tjekke som man of the match. Virkede til at spille en kanonkamp Smiley

Mange tak.. tak.. Ja men Zanka spillede sgu også godt - men jeg synes Zeman var det hak bedre selvom det ikke blev til mål.. Det var en helt fantastisk kamp og nøj hvor var der mange brændte chancer..  Skuffet utroligt at den ikke ender 4-3 eller 3-3 Peace

Utroligt Shockeret

Hvad er utroligt gamle ven?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# FC København
« Svar #83: 29 Dec 2008, 22:16 »

Hvad er utroligt gamle ven?

Måden du skriver på, måden du formår at holde en "fanget" i teksten uden - igen - at blive "tørret" af teksten......

SMukt Græder
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 6# FC København
« Svar #84: 29 Dec 2008, 23:14 »

Det er søndag klokken 10.00 i Danmark og det her lyder efterhånden, som en dårlig Knoppers reklame.

Mega sjovt, også selvom komaet skal være efter Danmark funny Wink

Mageløs update, utroligt så meget du kan trække ud af en kamp der ender 0-0 Shockeret
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 6# FC København
« Svar #85: 29 Dec 2008, 23:19 »

Satan hvor det flot skrevet. Elsker dine lange updates. Havde ellers håbet på en sejr over Bundby IF. KIU!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# FC København
« Svar #86: 30 Dec 2008, 02:00 »

Måden du skriver på, måden du formår at holde en "fanget" i teksten uden - igen - at blive "tørret" af teksten......

SMukt Græder

Jamen lille pus da.. jeg bliver helt rørt.. skal du have en krammer? Græder Wink

Er bare superglad for at du kan lide det - mange tak Thumbs Up

Mega sjovt, også selvom komaet skal være efter Danmark funny Wink

Mageløs update, utroligt så meget du kan trække ud af en kamp der ender 0-0 Shockeret

Fuck kommaer - bare det er sjovt.. hehe Thumbs Up

Mange tak.. ja jeg var egenligt også lidt overrasket, da jeg selv læste den igennem, men for en nullert er der da ret mange højdepunkter.. synes da man har fået noget for pengene, hvis man går ind og ser sådan en kamp til trods for manglende mål.. Wink

Satan hvor det flot skrevet. Elsker dine lange updates. Havde ellers håbet på en sejr over Bundby IF. KIU!

Tak for det AFC.. det ved jeg & tak Thumbs Up Det havde jeg skam også - utroligt med alle de brændte chancer.. ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# FC København
« Svar #87: 30 Dec 2008, 03:09 »

Jeg har faktisk lavet update 7 færdig - men jeg tror jeg holder dem lidt for mig selv endnu.. muhaha...  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# FC København
« Svar #88: 30 Dec 2008, 06:42 »

Jamen lille pus da.. jeg bliver helt rørt.. skal du have en krammer? Græder Wink

Er bare superglad for at du kan lide det - mange tak Thumbs Up

Jeg vil have meget mere end en krammer!! Kys

Det er nok det dummeste hold du kan tage (Læs: JEG ER BIF'ER) men skidt pyt, så længe det kun er en blog og det er dig bag tasterne, så går det nok Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# FC København
« Svar #89: 30 Dec 2008, 08:19 »

Jeg vil have meget mere end en krammer!! Kys

Det er nok det dummeste hold du kan tage (Læs: JEG ER BIF'ER) men skidt pyt, så længe det kun er en blog og det er dig bag tasterne, så går det nok Wink

Get a Room !!  funny
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010