home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  R.I.P # FC København
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P # FC København  (Læst 19071 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #60: 27 Dec 2008, 17:11 »

Rigtig flot skrevet Jimmy og rigtig flot sat op, men hvordan kan du tabe til Sønderjyske?!



Mange tak AFC x2 Thumbs Up Ja jeg ved det sgu da ikke.. Latterlig kamp.. ticked off ticked off ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #61: 27 Dec 2008, 17:28 »

Endnu engang en god update Jimmy.. Det kan godt være jeg ikke lige får kommenteret på alle updates, men du skal vide at jeg læser med.

Som du i dine andre blogs også har gjort, så har du SS af ligaen, spillerstats & et par profiler - det giver et dejligt overblik.

KIU! (:
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 4# FC København
« Svar #62: 27 Dec 2008, 18:09 »

Rigtig flot skrevet Jimmy og rigtig flot sat op, men hvordan kan du tabe til Sønderjyske?!


tror også du har tabt kampe før, hvor du forinden var favorit Smiley men rigtig fint skrevet Jimmy, resultatsmæssigt kunne det vel godt være lidt bedre i ligaen, men du hænger flot på, og der er trods alt et godt stykke tid til sæsonafslutningen, så mon ikke du når det? Wink

Dig og Aab er de eneste hold, jeg tror på går videre, og i øvrigt fin, at du lige fortæller hvordan lodtrækningen er gået for de andre danske hold Smiley
KIU!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: 4# FC København
« Svar #63: 27 Dec 2008, 18:11 »

tror også du har tabt kampe før, hvor du forinden var favorit Smiley men rigtig fint skrevet Jimmy, resultatsmæssigt kunne det vel godt være lidt bedre i ligaen, men du hænger flot på, og der er trods alt et godt stykke tid til sæsonafslutningen, så mon ikke du når det? Wink

Dig og Aab er de eneste hold, jeg tror på går videre, og i øvrigt fin, at du lige fortæller hvordan lodtrækningen er gået for de andre danske hold Smiley
KIU!
Ja, det har alle nok, men det skal jo ikke tages seriøst, men sjovt jo.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 4# FC København
« Svar #64: 27 Dec 2008, 18:12 »

Ja, det har alle nok, men det skal jo ikke tages seriøst, men sjovt jo.
gjorde jeg såment også Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: 4# FC København
« Svar #65: 27 Dec 2008, 18:16 »

Godt, troede du tog det seriøst  funny.

Men hvornår kommer der flere updates Jimmy?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #66: 27 Dec 2008, 20:53 »

Endnu engang en god update Jimmy.. Det kan godt være jeg ikke lige får kommenteret på alle updates, men du skal vide at jeg læser med.

Som du i dine andre blogs også har gjort, så har du SS af ligaen, spillerstats & et par profiler - det giver et dejligt overblik.

KIU! (:

Mange tak superpew Thumbs Up Jeg ved godt at du gemmer dig i kulissen.. Hævet Øjenbryn

Jep det er en af mine varemærker - synes det er utrolig vigtigt da det giver læserne, som du selv siger et meget bedre indblik.. Wink

tror også du har tabt kampe før, hvor du forinden var favorit Smiley men rigtig fint skrevet Jimmy, resultatsmæssigt kunne det vel godt være lidt bedre i ligaen, men du hænger flot på, og der er trods alt et godt stykke tid til sæsonafslutningen, så mon ikke du når det? Wink

Dig og Aab er de eneste hold, jeg tror på går videre, og i øvrigt fin, at du lige fortæller hvordan lodtrækningen er gået for de andre danske hold Smiley
KIU!

Ja jeg hader når det sker.. Sur Mange tak FC Hansen - det kunne have været meget bedre - men mon ikke det kommer..  Wink

Jeg har det på samme måde - de andre tror jeg bare ikke på desværre.. hehe.. tak jeg har i øvrigt glemt en kamp: Brøndby har trukket Feyenoord Shockeret

Ja, det har alle nok, men det skal jo ikke tages seriøst, men sjovt jo.

ja ellers ville det da være mærkeligt, hvis de ikke havde det.. Opstemt

gjorde jeg såment også Smiley

Godt så Thumbs Up

Godt, troede du tog det seriøst  funny.

Men hvornår kommer der flere updates Jimmy?

Hehe..

Øhh.. I morgen eller i overmorgen..

Update 5 bliver en blandet update og update 6 bliver om mit første New Firm Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 20:55 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #67: 27 Dec 2008, 21:18 »

Flot men lidt ærgeligt med nederlag til sønderjyske
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

cjensen94
Gæst
 
Sv: 4# FC København
« Svar #68: 27 Dec 2008, 23:07 »

Glæder mig til dit New Firm opgør, læser lidt med i kulissen uden så mange kommentare(:
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4# FC København
« Svar #69: 27 Dec 2008, 23:52 »

Godt du er tilbage Jimmy og. Din blog som sluttede med Brentford var fantastisk, så håber du kan fortsætte den gode stil. Smiley

Dit holdvalg falder ikke rigtig i min smag, men da du har sat dit eget præg på er det spændende at læse. Kan godt lide det tjekkiske præg over holdet og specielt højresiden. Ser i det hele taget ud til at dine sider er blevet forstærket godt.
Skriftligt er du på samme niveau som før. Du skriver et læsevenligt sprog. En fornøjelse at læse. Synes dog ikke du laver afsnit nogle gode steder. Du laver afsnit mellemting der IMO burde hænge sammen og ikke gør det når du starter på noget helt nyt. Lod jeg hvert fald mærke til i en af dine updates.
Kan ikke så godt lide dine små billeder. De må gerne være lidt større, men det grafiske er ikke vigtig i en blog som denne synes jeg Smiley

Der mangler lige det sidste før den er på niveau med din gamle IMO. Ved bare ikke lige hvad.

Held og lykke fortsat med bloggen. Håber vi kan få en update som dine finaler i den gamle, ved dette New Firm  Smiley
Logged

former zoesuckins

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #70: 28 Dec 2008, 00:27 »

Flot men lidt ærgeligt med nederlag til sønderjyske

Mange tak.. jah det var noget lort - de må få tæsk i PARKEN Thumbs Up

Glæder mig til dit New Firm opgør, læser lidt med i kulissen uden så mange kommentare(:

Det gør jeg også - det er helt i orden Thumbs Up

Godt du er tilbage Jimmy og. Din blog som sluttede med Brentford var fantastisk, så håber du kan fortsætte den gode stil. Smiley

Dit holdvalg falder ikke rigtig i min smag, men da du har sat dit eget præg på er det spændende at læse. Kan godt lide det tjekkiske præg over holdet og specielt højresiden. Ser i det hele taget ud til at dine sider er blevet forstærket godt.
Skriftligt er du på samme niveau som før. Du skriver et læsevenligt sprog. En fornøjelse at læse. Synes dog ikke du laver afsnit nogle gode steder. Du laver afsnit mellemting der IMO burde hænge sammen og ikke gør det når du starter på noget helt nyt. Lod jeg hvert fald mærke til i en af dine updates.
Kan ikke så godt lide dine små billeder. De må gerne være lidt større, men det grafiske er ikke vigtig i en blog som denne synes jeg Smiley

Der mangler lige det sidste før den er på niveau med din gamle IMO. Ved bare ikke lige hvad.

Held og lykke fortsat med bloggen. Håber vi kan få en update som dine finaler i den gamle, ved dette New Firm  Smiley

Tak Zeptor Thumbs Up

Oki - godt så Wink Hehe.. det er jeg glad for.. ja 4 tjekkere i højresiden.. Wink

Oki - det vil jeg tage op til overvejelse i næste update, men jeg har én på trapperne der er færdig..

tak tak.. det bliver en update i den stil med optakt osv..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
5# FC København
« Svar #71: 28 Dec 2008, 00:28 »


FC København - En blog af JimmyGP
5# Det forjættede land



FC København har en klar målsætning om, at de som minimum skal nå semifinalen i Landspokalturnering en, blive dansk mester og komme i gruppespillet i UEFA Cuppen. Jimmy Poulsens hvidklædte tropper sikrede sig for snart en måned siden deltagelse i UEFA Cuppens gruppespil efter en flot 2-0 sejr på mægtige Maksimir og et skuffende 1-1 i Parken, hvor udeholdets keeper stod sit livs kamp. FCK er derfor klar til at deltage i gruppe F, hvor russiske CSKA Moskva, engelske Everton, schweiziske Young Boys og tyske Hertha Berlin venter og det menes, at FCK har gode muligheder for at komme videre i gruppen og FCK’s kampprogram er som følger:

FCK - CSKA Moskva (D. 06.11.08)
Everton – FCK (27.11.08)
FCK – Young Boys (04.12.08)
Hertha Berlin – FCK (18.12.08)

FCK er ikke det eneste danske islæt i gruppespillet, da også OB stadig er med i turneringen efter en samlet 4-2 sejr over rumænske Dinamo Bukarest. Brøndby tabte med samlet 3-1 til Feyenoord, AaB tabte med samlet 2-1 til Portsmouth, FC Nordsjælland tabte med samlet 6-3 til Ajax og sidst men ikke mindst tabte FC Midtjylland med samlet 5-0 til FCK’s kommende modstandere fra Everton. OB er kommet i gruppe med russiske Sparta Moskva, serbiske Partizan Beograd, spanske Sevilla og tyske Wolfburg.

De to hold kæmper ikke kun om europæiske point, men de kæmper også en indædt kamp om førstepladsen i SAS-ligaen og i øjeblikket fører OB rækken med et point mere end FCK. 21 point via seks sejre, tre uafgjorte og et enkelt nederlag til netop FCK er status for OB, mens københavnerne er lige bagefter med seks sejre, to uafgjorte og to nederlag. FCK’s to nederlag er skuffende faldet mod begge oprykkere på udebane og begge kampe er tabt med skuffende 2-0. FC Nordsjælland er sidste hold i topstriden med 19 point og den blot 5-årige Farum-klub kan blive årets overraskelse, hvis de kan holde takt med de to giganter. I den anden ende af tabellen kæmpes der mindst ligeså indædt om pointene, hvilket er møntet på Esbjerg og Brøndby, der snart skal til at komme i gang, hvis ikke de to hold vil forblive i nedrykningskampen. Der snakkes om krise hos de to mandskaber og krise er der så sandelig også på heden, hvor sidste års sølvvindere fra FC Midtjylland skuffende er placeret på 9. pladsen. Det rører dog ikke på det faktum, at mesterskabet med stor sandsynlighed ender på Fyn eller i hovedstaden. AaB har ikke rigtig vist sidste års klasse, kynisme og effektivitet, hvilket i den grad betyder at nordjyderne skal tage sig sammen for ellers ender de uden for de europæiske pladser.

I Pokalturneringen sendte FCK et reservehold til Værløse, hvor det blev til en alt for smal 2-0 sejr, men et sikkert videre avancement til næste runde, hvor FC Amager venter. FC Amager bliver næste bump på vejen til finalen, når de byder indenfor til pokalfodbold på Sundby Idrætspark den 29. oktober. Amagerklubben skal dog ikke forvente alle de store stjerner, da de tre dage forinden har været i kamp i ”New Firm” i PARKEN. Kriseramte Brøndby rejser til PARKEN i forhåbning om at spænde ben for de evige rivaler, men i lokalopgør kan alt ske og sæsonens første FCK – Brøndby kamp er under undervejs. Hvem der løber med sejren, pointene og vigtigst af alt håneretten kan ses i den næste update.



Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Gæst
 
Sv: 5# FC København
« Svar #72: 28 Dec 2008, 00:30 »

dejligt skrevet jimmy.. uhyggeligt kampprogram, men du skal nok gå videre. KIU!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# FC København
« Svar #73: 28 Dec 2008, 01:14 »

dejligt skrevet jimmy.. uhyggeligt kampprogram, men du skal nok gå videre. KIU!

Mange tak Das AFC.. Thumbs Up Tjaa.. skal bare vinde de to hjemme så kommer vi videre.. hehe Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 5# FC København
« Svar #74: 28 Dec 2008, 01:28 »

Rigtig lækker update Jimmy Smiley Skriftligt er det lige i skabet, og kan godt lide at du opsummere ligaen, og fortæller bredt om de danske hold i Europa Smiley KIU Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010