home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  R.I.P # FC København
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P # FC København  (Læst 18989 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
R.I.P # FC København
« : 21 Dec 2008, 21:40 »


FC København - En blog af JimmyGP



FC København har i dag sagt farvel til den norske træner Ståle Solbakken, der af personlige årsager har fået orlov på ubestemt tid hos den københavnske storklub. Klubben har efter Solbakkens ønske forfremmet den uprøvende ungdomstræner Jimmy Poulsen til ny førsteholdstræner eller ”Caretaker Manager”, mens Solbakken er rejst hjem til Norge for at restituere. 30-årige Poulsen har haft stor succes med klubbens ungdomshold og derfor forventes det, at man kommer til at se flere af klubbens egne talenter i aktion i den kommende sæson. Poulsen ser frem til den massive udfordring med FCK i både SAS-ligaen og i UEFA Cuppen, hvor han i den forbindelse ikke lægger skjul på at hans personlige forventninger er højere end klubbens.

PARKEN Sport & Entertainments bestyrelsesformand Flemming Østergaard og den nye træner Jimmy Poulsen klarede sig godt på pressemødet, hvor de obligatoriske spørgsmål blev besvaret til perfektion, mens de frådende journalister desperat slugte hvert et ord fra de to hovedpersoner. Poulsen, der tidligere har optrådt for diverse ungdomslandshold samt har en enkelt optræden på det danske landshold på CV’et var yderst selvsikker under hele pressemødet og han besidder uden tvivl den rigtige attitude, der gør ham i stand til at indtage trænersædet i stedet for Solbakken. Poulsen lagde stor vægt på, at vi kommer til at se et mere offensivt FCK-mandskab i den kommende sæson og at han hellere vil vinde 4-3 end 1-0.

At det er Ståle selv, der nominerer mig til at varetage hans job, mens han beklageligvis er ude er en stor ære og i den sammenhæng er det fantastisk, at Flemming Østergaard sammen med resten af bestyrelsen støtter op om Ståles forslag. Jeg er dybt beæret over at skulle prøver kræfter med FCK’s førstehold, men samtidig er jeg helt sikker på, at jeg er den rette mand til jobbet. Jeg glæder mig til at komme i gang med at træne drengene og blive klar til den kommende sæson.Jimmy Poulsen, Caretaker Manager FCK.

Hverken Poulsen eller Østergaard ville kommentere om der er indkøb på vej i hovedstadsklubben, men man kan da forvente at Poulsen vil sætte sit personlige præg på FCK-holdet.



Spilinformation
Patch 9.2.0
Database: Stor

Valgte ligaer: Danmark (3 ligaer), England (2), Frankrig (1), Italien (1), Holland (1), Portugal (1), Skotland (1), Spanien (1) og Tyskland (1).

« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 00:44 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #1: 21 Dec 2008, 21:41 »

Pokalskabet

08/09:
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 21:46 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #2: 21 Dec 2008, 21:41 »

JAA!
Jimmy is back.
Det eneste du har gjort forkert er dit holdvalg.
Glæder mig til mere.
KIU!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #3: 21 Dec 2008, 21:42 »

Sådan Jimmy!
Endelig.
Og ja, som Newton siger, er det eneste du har gjort forkert dit klubvalg Wink
Bare skyd nogle updates af.
Peace
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #4: 21 Dec 2008, 21:46 »

Så kom bloggen! dejligt.

Vil helt klart følge med Wink
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #5: 21 Dec 2008, 21:48 »

Enig med de andre, klubvalget er ikke lige min smag, men det bliver det jo nok når du skriver . Glæder mig !
Kan vi forvente mere i aften ?
Logged

[Min signatur er for stor]

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 1# FC København
« Svar #6: 21 Dec 2008, 21:49 »

Sådan, dejligt klubvalg! Jimmy i en FCK-blog havde jeg måske ikke troet, men her er der næsten garanti for en lang og stabil blog, og det er vel ikke set med FCK som holdet siden Zulues, og Berendts gamle blog Opstemt

Hvorfor synes i andre klubvalget er skidt(tror dog godt jeg kender svaret)? Smiley
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: 1# FC København
« Svar #7: 21 Dec 2008, 21:50 »

Denne blog vil jeg skam også følge. God intro Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #8: 21 Dec 2008, 21:52 »

Sådan, dejligt klubvalg! Jimmy i en FCK-blog havde jeg måske ikke troet, men her er der næsten garanti for en lang og stabil blog, og det er vel ikke set med FCK som holdet siden Zulues, og Berendts gamle blog Opstemt

Hvorfor synes i andre klubvalget er skidt(tror dog godt jeg kender svaret)? Smiley
Fordi jeg havde jo self håbet på AaB (min favoritklub), men det skal du bare tage med et gran salt. Det betyder ingenting, det var bare en lille rivaliseringsting Wink
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 1# FC København
« Svar #9: 21 Dec 2008, 21:54 »

Fordi jeg havde jo self håbet på AaB (min favoritklub), men det skal du bare tage med et gran salt. Det betyder ingenting, det var bare en lille rivaliseringsting Wink

Jep, men det jeg bed mærke i, var at ingen som skrev det med at det var et dålrigt klubvalg, rent faktisk argumenterede for hvorfor, hvilket jeg ikke synes er fair overfor Jimmy Wink

edit: alt for godt citat af vennis du har i din signatur funny
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 21:56 af Ghertesteas » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #10: 21 Dec 2008, 22:01 »

Sådan, dejligt klubvalg! Jimmy i en FCK-blog havde jeg måske ikke troet, men her er der næsten garanti for en lang og stabil blog, og det er vel ikke set med FCK som holdet siden Zulues, og Berendts gamle blog Opstemt

Hvorfor synes i andre klubvalget er skidt(tror dog godt jeg kender svaret)? Smiley

Fordi vi hader FCK  Tunge
Nej, FCK har aldrig været et hold som jeg kan lide. Jeg holder mig til Esbjerg, når endelig det handler om dansk fodbold.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #11: 21 Dec 2008, 22:04 »

Jep, men det jeg bed mærke i, var at ingen som skrev det med at det var et dålrigt klubvalg, rent faktisk argumenterede for hvorfor, hvilket jeg ikke synes er fair overfor Jimmy Wink

edit: alt for godt citat af vennis du har i din signatur funny
Jeg grinte fandme også da jeg læste hvad han havde skrevet  funny
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #12: 21 Dec 2008, 22:59 »

Først og fremmest vil jeg da gerne lige takke for de mange kommentare - det er sgu overvældede..  Thumbs Up

JAA!
Jimmy is back.
Det eneste du har gjort forkert er dit holdvalg.
Glæder mig til mere.
KIU!

Det er da det han er.. Wink

Det er jeg da glad for at høre og det vil jeg gøre Thumbs Up

Sådan Jimmy!
Endelig.
Og ja, som Newton siger, er det eneste du har gjort forkert dit klubvalg Wink
Bare skyd nogle updates af.
Peace

Takker.. Så har pausen da heller ikke været længere?

Det vil jeg gøre - skal dog lige spille lidt først og det tager sin tid i 09'eren Wink

Så kom bloggen! dejligt.

Vil helt klart følge med Wink

Det gjorde den nemlig..  Wink

Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Enig med de andre, klubvalget er ikke lige min smag, men det bliver det jo nok når du skriver . Glæder mig !
Kan vi forvente mere i aften ?

hehe Wink

Nej det kan i nok ikke... desværre.. skal som før nævnt lige spille lidt mere først Wink

Sådan, dejligt klubvalg! Jimmy i en FCK-blog havde jeg måske ikke troet, men her er der næsten garanti for en lang og stabil blog, og det er vel ikke set med FCK som holdet siden Zulues, og Berendts gamle blog Opstemt

Hvorfor synes i andre klubvalget er skidt(tror dog godt jeg kender svaret)? Smiley

Hehe.. Det er du da den første der siger.. Rullende Øjne Hvorfor havde du ikke regnet med en FCK-blog fra min side? Det er jo det der er Thumbs Up

Denne blog vil jeg skam også følge. God intro Smiley

Det er jeg glad for og tak Thumbs Up

Fordi jeg havde jo self håbet på AaB (min favoritklub), men det skal du bare tage med et gran salt. Det betyder ingenting, det var bare en lille rivaliseringsting Wink

 Rullende Øjne

Fordi vi hader FCK  Tunge
Nej, FCK har aldrig været et hold som jeg kan lide. Jeg holder mig til Esbjerg, når endelig det handler om dansk fodbold.

EfB var også i tankerne - men mig og EfB i FM duer bare ikke.. desværre.. det går altid galt.. Græder

Jeg grinte fandme også da jeg læste hvad han havde skrevet  funny

hørt hørt Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Gæst
 
Sv: 1# FC København
« Svar #13: 22 Dec 2008, 12:11 »

JAAAAA!

Jimmy er tilbage! Sådan! Damn, hvor er det bare godt at se. Havde dog ikke regnet med at se dig i en FCK blog, men et dejligt klubvalg og det lyder spændende det her. Denne blog vil jeg bestemt følge med i, ligesom jeg har gjort i dine andre blogs. Og jeg elsker bare dine blogs. Man forstår godt, hvorfor du er valgt til Blogmester 2008. Håber du bliver det i 2009 også! Thumbs Up.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #14: 22 Dec 2008, 12:13 »

Med folks så store forventninger til dig JimmyGP, så tror jeg at jeg vil følge med!  Thumbs Up

Dit klubvalg er yderst tilfredsstillende  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010