home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  R.I.P # FC København
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P # FC København  (Læst 19063 gange)
Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #30: 24 Dec 2008, 15:47 »

Nemlig JimmyGP - Hvornår kommer der noget nyt ?
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# FC København
« Svar #31: 24 Dec 2008, 15:48 »

Nemlig JimmyGP - Hvornår kommer der noget nyt ?

Om lidt.. hehe Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2# FC København
« Svar #32: 24 Dec 2008, 15:49 »


FC København - En blog af JimmyGP
2# Transfers



FC København er på alles læber, eftersom at storklubben i disse dage præsenter det ene nye navn efter det andet. FC Københavns træningsanlæg er ved at blive omdannet til en tjekkisk bastion, da Poulsen har investeret i tre unge tjekkere og holdt fast i både Zdenek Pospech og Libor Sionko. De to sidstnævnte forventes i øvrigt at udgøre FCK’s drabelige højreside, som er noget af stærkeste i SAS-Ligaen.


66 landskampe med fem mål, kampe i SAS-ligaen, Bundesligaen, Premier League, Premier Dívision og den skotske Premier League er blot noget af det, som står på Thomas Gravesens fodbold CV. Den iltre midtbanespiller har efter et mislykket ophold hos de spanske mestre fra Real Madrid og de skotske mestre fra Celtic endelig fundet en klub, der tror på ham og Jimmy Poulsen har hevet den 32-årige vejlenser til klubben på en fri transfer. Gravesen træder dermed ud af sit fodboldeksil og det var en glad Gravesen til obligatoriske pressemøde, der for første gang meget længe snakkede åbent med pressen. Gravesen får følgeskab af endnu en dansker, da den hårdtarbejdende venstreback Michael Lumb er hentet i AGF for 4.500.000 kroner. Lumb skal i første omgang agere backup for Oscar Wendt og århusianeren skubber veteranen Niclas Jensen ned som tredjevalg. Hvordan den tidligere landsholdsspiller vil reagere på denne omrokering vides ikke, men det er endnu ikke afklaret om Jensen fortsætter karrieren andetsteds.

Torstein Andersen Aase er et ukendt navn for de fleste, men det er navnet på FCK’s nye 16-årige angrebskomet, der skifter fra Stabæk. Den norske teenager var til prøvetræning hos løverne, der efter en uges betænkningstid sendte et tilbud nordpå. Der gik yderligere en uge før de to klubber kunne nå til enighed om en pris på 10.000.000 kroner, men kan FCK’s nye nummer 14 leve op til sit høje prisskilt:

FCK er den største klub i norden og jeg er virkelig stolt over at i en alder af seksten år at være kommet her til. Jeg glæder mig til at prøve kræfter med SAS-ligaen og jeg håber hurtigst muligt på spilletid så jeg kan vise mit værd. Jeg kender godt til min pris og derfor ønsker jeg hurtigst muligt at betale gælden tilbage med mål.

Kamil Vacek er højrekant, hvor han skal stå i lære hos sin landsmand Libor Sionko og den 21-årige højrekant kan se frem til kyndig vejledning. Han er hentet i Sparta Prag for 5.500.000 kroner. Vacek kan også optræde på den offensive midtbane, hvor han har potentialet til at overgå spillere som César Santín og Morten Nordstrand. Vacek er en utrolig pasningsstærk spiller med en naturlig flair for spillet og det bliver spændende at se hvordan han kommer til at klare sig i SAS-ligaen. Vacek har underskrevet 3-årig kontrakt med Løverne. Ondrej Kudela er også ny mand i højresiden, hvor han skal agere backup for klubbens førstevalg på højreback; Pospech. Den 21-årige højreback er hentet for 3.750.00 kroner i Sparta Prag og han menes at kunne nå Pospechs niveau med tiden. Den driblestærke back arbejder knaldhårdt i gennem 90 minutter og han kan med tiden blive en seriøs udfordrer til sin landsmand. En 3-årig kontrakt er hvad det er blevet til for Kudela, som har spillet hele sin karriere i Tjekkiet.

Martin Zeman er blot 18 år og han er ligeledes hentet i Sparta Prag. 7.000.000 kroner er hvad FCK har betalt for den offensive venstrekant og den unge tjekke skal stå i mesterlære hos César Santín & Jesper Grønkjær. Han har en rigtig god teknik og er en meget habil frisparksskytte, men det er hans speed med bolden og det faktum, at han er en af FCK’s bedste driblere der gør ham interessant. Han har fået en 4-årig konkrakt med løverne og han er klart en af de mest spændende spillere, der er hentet til dansk fodbold i denne sæson. Zeman er FCK’s nye nummer 23 og han ventes at få sin ilddåb Parken i årets anden UEFA Cup kamp.

Jimmy Poulsen har lovet at sætte sit eget præg og derfor har Ulrik Laursen fået frataget sit erhverv, som anfører. Jesper Christiansen er derfor udnævnt til ny anfører, mens Hjalte Bo Nørregaard er ny viceanfører inden FCK tørner sammen med islandske EB/Streymur i UEFA Cuppens 1. kvalrunde på Island og AGF på NRGI Park i Århus i første runde af SAS-Ligaen.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #33: 24 Dec 2008, 15:51 »

Om lidt = 1 minut & 6 Sek ...

Cool ....
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #34: 24 Dec 2008, 15:56 »

Om lidt = 1 minut & 6 Sek ...

Cool ....

Ja nemlig ja.. hehe

Very cool Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #35: 24 Dec 2008, 15:57 »

Det er sku da heldigt at Tjekkiet er med i EU ...

Ellers havde du da haft problemmer med Max 3 ikke EU borgere ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #36: 24 Dec 2008, 15:58 »

Det er sku da heldigt at Tjekkiet er med i EU ...

Ellers havde du da haft problemmer med Max 3 ikke EU borgere ...

Det er da heldigt at jeg vidste det inden jeg købte dem..  Wink Jeg er jo meget, meget klog.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #37: 24 Dec 2008, 16:47 »

Spændende spændende indkøb Jimmy.. Opstemt

De er lidt unge, men du har købt en rutineret gut i Gravesen.. Håber ikke han laver ravage i klubben, som han jo normalt gør hehe.. I mit spil dismissed alle spillerne ham Smiley
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #38: 24 Dec 2008, 16:54 »

Det er da heldigt at jeg vidste det inden jeg købte dem..  Wink Jeg er jo meget, meget klog.. Thumbs Up

Ved jeg da godt, havde bare ikke lige andet og skrive  funny
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #39: 24 Dec 2008, 17:37 »

Spændende spændende indkøb Jimmy.. Opstemt

De er lidt unge, men du har købt en rutineret gut i Gravesen.. Håber ikke han laver ravage i klubben, som han jo normalt gør hehe.. I mit spil dismissed alle spillerne ham Smiley

Thank U..

Ja de er lidt unge, men det er indkøb til fremtiden.. Der er ikke nogen, der har noget imod Graver endnu - men jeg sørger for at han holder sig på måtten.. Wink

Ved jeg da godt, havde bare ikke lige andet og skrive  funny

Hehe.. Det er da så okay..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Gæst
 
Sv: 2# FC København
« Svar #40: 24 Dec 2008, 18:28 »

Dejlige indkøb. De passer godt til din stil. Jeg forventer at du taget guldet! Thumbs Up. Og fænomenale updates!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 2# FC København
« Svar #41: 24 Dec 2008, 23:44 »

Du skriver rigtigt godt, ikke noget dér. Men billederne.. - de er godt nok ikke gode. Jeg synes de er alt for lille.
Ellers klasse.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 2# FC København
« Svar #42: 25 Dec 2008, 01:20 »

Lækker update, dog syntes jeg godt at billedernes kvalitet kunne være bedre, men alt i alt en super update Grin
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# FC København
« Svar #43: 25 Dec 2008, 09:24 »

Dejlige indkøb. De passer godt til din stil. Jeg forventer at du taget guldet! Thumbs Up. Og fænomenale updates!

Mange tak Wink Det forventer jeg skam også selv - men det bliver svært.. Mange tak AFC Thumbs Up

Du skriver rigtigt godt, ikke noget dér. Men billederne.. - de er godt nok ikke gode. Jeg synes de er alt for lille.
Ellers klasse.

Mange tak.. Tjaa.. Grafikken har aldrig været min stærke side - men jeg skal da lige kigge en ekstra gang til næste update..  Peace

Lækker update, dog syntes jeg godt at billedernes kvalitet kunne være bedre, men alt i alt en super update Grin

Mange tak.. Tjek min svar til Riis.. Wink Men mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3# FC København
« Svar #44: 25 Dec 2008, 11:20 »


FC København - En blog af JimmyGP
3# EB/Streymur


EB/Streymur - FCK 0-5
0-1 Sionko '13
0-2 Santín '21
0-3 Zanka '29
0-4 Zanka '39
0-5 Aase '83

FCK - EB/Streymur 7-0
1-0 Justinussen selvmål '28
2-0 Aílton '35
3-0 Larsson '54
4-0 Sionko '57
5-0 Kristensen straffespark '70
6-0 Sionko '77
7-0 Zeman '81

En overkommelig modstander blev udtrukket I UEFA Cuppen for FC København i det at løverne skulle spille mod EB/Streymur fra Færøerne i første runde. De færøske underdogs gik friskt til opgaven i kampens første ti minutter, hvor de stod utrolig kompakt på banen og formåede elegant, at holde storfavoritterne fra åbenlyse chancer. Men efter tretten minutter gik det galt, da Santín spillede Sionko helt fri foran mål og her kunne tjekken uden problemer score kampens første mål. Herefter gik det hånd i handske for danskerne og ved pausen stod der 4-0 efter to hovedstødsscoringer af Mathias ”Zanka” Jørgensen og et langskud af Santín.

I anden halvleg lukkede Torstein Andersen Aase kampen med sin første scoring for FCK og med målet blev han samtidigt den yngste målscorer for FCK nogensinde med sine 16 år og 267 dage. I Parken mødte næsten 20.000 tilskuere op for at heppe på FCK-reserverne og de måtte tålmodigt vente på den første scoring. Laursen headede Sionkos hjørnespark mod mål, men på stregen blev den reddet af keeperen, som dog var chanceløs da Justinussen sendte bolden i eget net.

Aílton prikkede bolden over stregen efter 35 minutter og selvsamme Aílton var tæt på at blive dobbelt målscorer kort inden pausen. Det lykkes dog ikke for brasilianeren, som sparkede bolden forbi mål tæt under mål. I anden halvleg eksploderede FCK i en sand målrus og med et mål samt to assists skød Martin Zeman sig ind i supporternes hjerter og han blev også hædret med Man of the Match efter kampen. Larsson, Kristensen og to gange Sionko stod for de øvrige mål i kampen, som var domineret af FCK-reserverne og det eneste færøske højdepunkt kom efter en fejl fra Nathan Coe. Den australske keeper ville cleare bolden et par meter fra hjørneflaget og trods et godt spark endte bolden midt på banen hos en færøsk spiller, der tog chancen. Heldigvis for Coe gik bolden lige forbi mål og han slap for at blive skurk.

FCK er videre med samlet 12-0 og i næste runde venter svenske Djurgården. FCK har hjemmebanefordel i den første kamp og københavnerne bør spille sig videre til næste runde uden de store problemer.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010