home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  R.I.P # FC København
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P # FC København  (Læst 19057 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 3# FC København
« Svar #45: 25 Dec 2008, 12:50 »

Hvad for nogle dødboldsinstillinge r bruger du? Vikrer meget skarp på det punkt, og igen en super update. Du formår at fange folks opmærksomhed fuldt ud, og er meget imponeret over dine blogs generelt. bet dejligt simpelt layout, som du plejer, og det sidder lige i skabet. Og flotte, men ventede resultater, mod færingene Smiley KIU!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: 3# FC København
« Svar #46: 25 Dec 2008, 14:05 »

Flotte, men forventede sejre over færingerne. Det ser ud til at køre. Og det skal det også!

Som sagt, så er jeg altid fuldt fanget i dine blogs, og er det stadigvæk. KIU!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 3# FC København
« Svar #47: 25 Dec 2008, 14:19 »

Fedt at der endelig kommer en blog fra din side Jimmy Smiley
synes virkelig dine blogs er fede.
glæder mig til at hører mere.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 3# FC København
« Svar #48: 26 Dec 2008, 08:58 »

Rigtig god start på din nye blog mester! Glæder mig til at hører nærmere.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# FC København
« Svar #49: 27 Dec 2008, 12:15 »

Hvad for nogle dødboldsinstillinge r bruger du? Vikrer meget skarp på det punkt, og igen en super update. Du formår at fange folks opmærksomhed fuldt ud, og er meget imponeret over dine blogs generelt. bet dejligt simpelt layout, som du plejer, og det sidder lige i skabet. Og flotte, men ventede resultater, mod færingene Smiley KIU!

Dem fra 08 (Vondracek's) Wink Men det er vist de eneste mål scoret efter hjørne - endnu.. Mange tak for det.. Tak tak for de flotte ord.. bliver helt rørt..

Tak igen.. ved ikke lige om 12-0 var ventet - men det er yderst tilfredsstillende.. . Thumbs Up

Flotte, men forventede sejre over færingerne. Det ser ud til at køre. Og det skal det også!

Som sagt, så er jeg altid fuldt fanget i dine blogs, og er det stadigvæk. KIU!

Mange tak.. Det gør det også såen nogenlunde i ligaen..

Jeg er glad for at du er fanget og skal nok sørge for at du bliver fanget på livstid.. muhahah Djævel

Fedt at der endelig kommer en blog fra din side Jimmy Smiley
synes virkelig dine blogs er fede.
glæder mig til at hører mere.

Joh det.. Wink
Mange tak
Det kommer muligvis senere Thumbs Up

Rigtig god start på din nye blog mester! Glæder mig til at hører nærmere.

Tak du gamle.. du er jo den eneste med insiderviden.. hehe.. er jeg glad for Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3# FC København
« Svar #50: 27 Dec 2008, 12:53 »

Spændende blog, jeg lytter..
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# FC København
« Svar #51: 27 Dec 2008, 15:17 »

Spændende blog, jeg lytter..

lyder godt  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Pepe
Gæst
 
Sv: 3# FC København
« Svar #52: 27 Dec 2008, 15:26 »

Hvorfor har jeg ikke set denne blog noget før? Opstemt
Du er tilbage, og det er fantastisk. En rigtig fin start du har fået dig i klubben, og du har godt nok hentet nogle tjekker! Opstemt
EDIT: Ham den 16-årige er jo sindssyg! Og hvad hedder dit skin?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# FC København
« Svar #53: 27 Dec 2008, 15:39 »

Hvorfor har jeg ikke set denne blog noget før? Opstemt
Du er tilbage, og det er fantastisk. En rigtig fin start du har fået dig i klubben, og du har godt nok hentet nogle tjekker! Opstemt
EDIT: Ham den 16-årige er jo sindssyg! Og hvad hedder dit skin?

Ja det er et godt spørgsmål..

Mange tak.. ja den er udemærket.. Jo det.. hehe

Ja Aase er faktisk ret vild - kan blive ligeså go som Santín og han bliver én af de bedste i ligaen i følge mine trænere..

Det hedder Flex09 - kan hentes her på siden Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3# FC København
« Svar #54: 27 Dec 2008, 15:46 »

Ja det er et godt spørgsmål..

Mange tak.. ja den er udemærket.. Jo det.. hehe

Ja Aase er faktisk ret vild - kan blive ligeså go som Santín og han bliver én af de bedste i ligaen i følge mine trænere..

Det hedder Flex09 - kan hentes her på siden Thumbs Up

Bruger også Flex09 ...
Synes det er et af de bedste skin der er lavet længe ...

Har jeg også skrevet tidligere ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
4# FC København
« Svar #55: 27 Dec 2008, 16:03 »


FC København - En blog af JimmyGP
4# Lidt af det hele


AGF - FCK 1-1 (Zanka)

FCK - Esbjerg 3-1 (Nordstrand x2, Santín)

SønderjydskE - FCK 2-0

FCK - FC Nordsjælland 3-2 (Santín x3)

FCK - Djurgården 3-1 (Aílton x2, Nordstrand)

FC Midtjylland - FCK 0-1
(Selvmål)

Djurgården - FCK 3-3 (Kvist, Aílton, Júnior)

Så blev der taget hul på SAS-ligaen anno 2008/2009 og hvilken start for AGF, der efter fem runder topper ligaen. Århusianerne er skarpt forfulgt af OB, AaB og FCK, som alle er lige i hælene på holdet fra Danmarks næststørste by. I den anden af tabellen har Brøndby og Esbjerg svært ved at få spillet til at køre optimalt og i sidstnævntes tilfælde snakker man allerede om trænerfyring. Det samme har været et tema i Herning, hvor Thomas Thomasberg ikke har formået at løfte arven efter sin forgænger Erik Rasmussen og midtyderne er skuffende placeret på 8. plads.

Det er overhovedet ikke et tema i FCK-lejren, hvor spillere er yderst tilfredse med den nye træner og det er selvom, der sket radikale ændringer siden Solbakkens orlov. Nordmanden forventes stadig at vende tilbage efter nytår, men med fortsat succes kan det være Poulsen får lov til at fortsætte.

Det har været en blandet start på sæsonen med tre sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag for sidste års bronzevindere og Poulsen har af flere omgange været ude og rose spillernes indstilling på træningsbanerne og i kamp. Poulsen tog dog bladet fra munden efter 2-0 plamagen i Haderslev og det var ikke pæne ord, der var at sige om den kamp. Der var stor ros til SønderjydskEs indsats og deres intensive fight, mens han ikke ønskede at kommentere sine egne spilleres indsats. Københavnerne mødte massiv kritik i landets aviser dagen derpå, men Poulsen viste sig igen som en anden messias og tog enhændig skylden for choknederlaget, som ifølge Poulsen havde noget at gøre med hans peptalk og taktiske oplæg. Poulsen blev senere citeret for følgende på Politiken.dk:

Jeg finder mig ikke i den uhensigtsmæssige kritik af mit fodboldhold og da slet ikke når vi får kritik får at tabe en kamp. Ja vi spillede en dårlig kamp i Haderslev, men det er hvad der sker. Spillere har fået en opsang af mig og det er fuldstændig unødvendigt, at de dagen efter skal læse om hvor dårlige de var i går. Det er ganske rigtigt, at FCK på papir skal slå SønderjydskE hver evigt eneste gang, men hatten af for dem, der ramte dagen, mens vi var i kulkælderen. Vi er stadig med i toppen et point efter førerholdet og der er 28 runder endnu. Der er ingen grund overhovedet til at piske en sådan stemning op for vi skal nok nå det og der lang tid til den 31. maj.” 

I UEFA cuppen spillede FCK sig forleden dag videre til UEFA Cuppens første runde og vindere af denne kamp kommer med i gruppespillet, som er FCK’s målsætning. Svenske Djurgården blev i forrige runde fejet af banen med 3-1 i PARKEN i en kamp, hvor FCK burde havde scoret mindst ti gange. På Stokholms Olympiske stadion førte veteranen og tidligere Brøndby-spiller Mattias Jonson an for et offensivt indstillet hjemmehold og han blev også efter kampen hædret med Man of the Match efter et flot hattrick. Nathan Coe blev den store skurk i den kamp, men takket være sine hårdtarbejdende holdkammerater blev det til et fortjent 3-3 resultat og et sikkert 6-4 avancement for danskere. De skal nu møde det kroatiske storhold Dinamo Zagreb, som blev slået ud af Champions League kvalifikationen af franske Olympique Marseille. De kroatiske giganter er en svær modstander for FCK og det bliver to meget tætte kampe. Den første kamp skal spilles på mægtige Maksimir, som ligger i hjertet af Zagreb inden det gælder den altafgørende kamp i PARKEN. 

FC Midtjylland skal op imod Everton, FC Nordsjælland mod Ajax, AaB mod Portsmouth og OB møder Dinamo Bukarest, hvilket betyder at Danmark har mulighed for at få alle fem hold med i UEFA cuppens gruppespil.



« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 17:10 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #56: 27 Dec 2008, 16:36 »

God update, men det ser svært ud for de danske hold.
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #57: 27 Dec 2008, 16:40 »

Det ser jo ganske fornuftigt ud Jimmy, men jeg kan dog ikke lide dit klubvalg. Jeg tror det kan blive alt for nemt for dig og så bliver det kedeligt at høre om i bloggen.

Men kom endelig med nogle flere updates, for det er utrolig god læsning  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# FC København
« Svar #58: 27 Dec 2008, 16:58 »

God update, men det ser svært ud for de danske hold.

Tak - ja det ser meget svært ud.. jeg tror på at FCK & AaB går videre.. Thumbs Up

Det ser jo ganske fornuftigt ud Jimmy, men jeg kan dog ikke lide dit klubvalg. Jeg tror det kan blive alt for nemt for dig og så bliver det kedeligt at høre om i bloggen.

Men kom endelig med nogle flere updates, for det er utrolig god læsning  Thumbs Up

Mange tak Rooland.. Det kan godt være det gør det med tiden - men så må jeg op stille regler såsom f.eks. flere danske og egne talenter.. ellers må jeg jo skifte væk som jeg plejer.. hehe Wink

Det vil jeg gøre og tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Gæst
 
Sv: 4# FC København
« Svar #59: 27 Dec 2008, 17:01 »

Rigtig flot skrevet Jimmy og rigtig flot sat op, men hvordan kan du tabe til Sønderjyske?!

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010