home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1338 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Pause) Legend - Anders Nielsen
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) Legend - Anders Nielsen  (Læst 36623 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #105: 04 Jan 2009, 17:32 »



Rygtebørsen er åbnet!


Efter FCK har valgt at sælge Jesper Grønkjær, Atiba Hutchinson og Thomas Gravesen for store million-beløb, er der på det seneste blevet spekuleret i, hvem der skal overtage for de prominente navne. Spillere som Jonas Borring og Kenneth Perez nævnes som de mest oplagte emner, men alle muligheder er åbne, da FCK ikke har meldt noget ud. Endnu!
Sidste år var Anders Nielsen meget hurtig til at afslutte sine indkøb, og det ventes at han gentager proceduren. Foreløbig har han hentet Jesper Jensen i SønderjyskE, der er købt som talent i truppen, ifølge Carsten V Jensen.

FCK menes også at være interesserede i at forstærke bredden i forsvaret, især med den aldrende Ulrik Laursen på bænken, ser der ud til at kræves forstærkninger. Spillere som Kristian Bak Nielsen og Mark Howard nævnes i medierne som potentielle emner, mens kilder i Mellemøsten insisterer på at FCK er ved at hente den iranske landsholdsspiller Mohammed Nosrati. En spiller, der igennem næsten et år, er blevet rygtet til FCK er Lars Jacobsen fra Everton, der har en fortid i klubben. Han selv benægter rygtet, men afviser da ikke at vende hjem en dag, ligesom Niclas Jensen gjorde det i sin tid.

Men hvem FCK henter er et rigtig godt spørgsmål. Det eneste man kan være sikker på er, at der kommer til  at rulle millioner i den kommende tid!




Lodtrækning til Champions League første kval-runde


FCK trak TNS (The New Saints edit), der også sidste år mødte et dansk hold. Dengang var det FC Nordsjælland, der slog dem samlet 7-0, og nu står waliserne altså overfor en, om muligt, endnu sværere opgave.

FC København der sidste år viste godt spil i UEFA Cup'ens gruppespil. Dengang måtte de se sig slået af overmagten, da Manchester United slog dem sammenlagt. Men dengang viste FCK, at de ikke er en prügelknabe i europæisk sammenhæng, og derfor kan danske fans nok godt sætte næsen op efter ny succes. Anders Nielsen udtalte i forbindelse med lodtrækningen:

'jeg er yderst tilfreds med lodtrækningen. Vi kender i nogen omfang TNS fra sidste år, da FCN slog dem eftertrykkeligt. Jeg kan garantere, at vi besejrer dem komfortabelt, og jeg vil ikke tillade fejltrin fra spillerne'

Kan vi dermed forvente en større vinder-margin end da de spillede mod FCN?
'Jeg kan ikke love noget, men det ville overraske mig meget, hvis vi ikke scorer lige så mange mål som FCN gjorde i sin tid!'

FCK har endnu ikke forstærket truppen, selvom både Grønkjær og Hutchinson forlader klubben. Det giver mellem 50 og 55 millioner kroner at købe erstatninger for. Hvad venter I på?
'Jeg kan trøste dig med, at vi inden for to uger kan præsentere mindst to nye spillere. Derudover er der vores to nye talenter, Jesper Jensen og Mikkel Andersen.

Henter I Mikkel Andersen?
'Ja. Han var til at få på en fri transfer, og jeg ser et godt potentiale i ham. Derfor tænkte jeg at vi lige så godt kunne tilknytte ham nu, i stedet for at betale for ham på et senere tidspunkt'

Men I har jo allerede Coe, Wiland og Christiansen på keeper-posten?
'Nu sagde jeg intet om, at han skal spille på første holdet her i starten. Coe bliver i Assyriska, vores samarbejdsklub i Allsvenskan. Wiland og Christiansen kæmper på lige fod om en startplads'

Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #106: 04 Jan 2009, 18:06 »



FCK indbyder til pressemøde


Ved middagstid i dag inviterede Carsten V Jensen til et pressemøde. Han afslørede så meget, at der var tale om nye ansigter i klubben.

Til stede under pressemødet var 5 personer. Carsten V Jensen selv, træner Anders Nielsen, Jesper Jensen, Mikkel Andersen og Simon Poulsen. Især sidstnævnte skabte en del snakken blandt de opmødte journalister, og kameraerne knipsede løs.

'Vi vil i dag vise jer, fra den danske sportspresse, vores tre seneste erhvervelser. De to af dem kendte I, Jesper Jensen, der spillede for SønderjyskE, og Mikkel Andersen, der før spillede i engelske Reading. De vil begge to starte med at spille for vores B-hold i 2. division øst. De er købt som fremtidens mænd i klubben, hvor jeg især forventer mig meget af Mikkel. Men derudover har vi valgt at satse lidt større på en erstatning for Jesper Grønkjær, der som bekendt forlod klubben for nogle uger siden. Vi kendte Simon Poulsens kvaliteter, da han spillede for FC Midtjylland, og vi har fulgt ham siden han rykkede til hollandske AZ, hvor det var småt med spilletiden. Ideen med købet er, at de skal opstå en vis konkurrence på venstrekanten, hvor vi i princippet kun råder over Guerreiro'


Simon Poulsen udtalte mens han spillede i FCM, at han ikke kunne lide den københavnske spillestil. Hvorfor er han skiftet hertil nu?
'Der vil jeg gerne selv svare! Dengang spillede FCK det kedeligste fodbold jeg længe har kendt til. Men under Anders Nielsen er de begyndt at spille meget flot og hurtig fodbold, og det er dér jeg føler mig hjemme', svarede Simon Poulsen

Er et skifte til FCK et skridt op eller ned, karrieremæssigt?

'jeg kommer til at spille i en dårligere liga, end den hollandske, hvis I spørger mig, men jeg kommer til at spille på et bedre hold. Træningsfaciliteter ne er fantastiske her! Men jeg er spændt på at spille her, for den danske liga har fået øget konkurrence indenfor det seneste år, så jeg glæder mig til at spille!'

Har du stadig følelser til FCM?
'ja og nej. Jeg har min loyalitet hos FCK nu. Ingen tvivl om det. Men jeg må indrømme at det bliver mærkeligt at spille imod sine gamle kammerater'


« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 18:17 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #107: 04 Jan 2009, 19:20 »

Det ser jo rigtigt godt ud skriftligt, men er stadig ikke helt imponeret af det grafiske.
Opsætningen er okay, men der er bare noget galt.. Er desuden ikke vild med topbanneret, men det er ligegyldigt.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #108: 04 Jan 2009, 20:30 »



FCK i problemer (DEJA VU?)


FCK fik noget af en chokstart som følge af dagens UEFA Cup Kval. Kamp mod TNS, da Harris scorer blot 1 minut inde i kampen på et godt sat langskud. FCK var ellers totalt dominerende i dagens kamp, men bolden ville simpelthen ikke ind bag keeper Ryan Pryce, der stod en pragtkamp mod løvernes angribere. Især én chance var lige ved og næsten for Byens Hold, da William Kvist brager bolden ind på overliggeren. Desværre blev chancen ikke til mere end det. Lige ved og næsten.
Anden halveg bød tilsyneladende på et lidt mere effektivt hold, da flere af FCKs spillere kom ud med lettere forskræmte ansigter efter pausens peptalk. Men uanset hvad Anders Nielsen har sagt til dem, så så det ud til at virke. Blot 2 minutter inde i anden halveg scorer Bernburg. Målet var af den flottere slags, da Nordstrand modtager bolden fra William Kvist. Han holder bolden et kort øjeblik, der giver Bernburg tid til at løbe ind i et hul. Her spiller Nordstrand bolden på fornem vis, og Bernburg behøver bare at prikke den ind bag keeper Pryce. 1-1 i Wales, i en kamp hvor FCK burde være kommet hjem med meget mere. Træner Anders Nielsen har tilsyneladende svært ved at få sine spillere til at performe i den første af kampene imod små hold. Men historien har vist, at han altid kommer ud med det længste strå, når returkampen mod små hold er overstået. For fodbolddanmarks skyld håber vi på at det gentager sig.

Derudover forlyder det sig, at Cesar Santin forlader FCK for et transferbeløb på 30 millioner kroner til fordel for Hoffenheim, succesklubben i Tyskland, der måtte tilbage til 2. Bundesliga efter en hård sæson i Tysklands bedste række. Dermed har FCK blot 3 kvalificerede angribere, Nordstrand, Bernburg og Ailton.
Der spekuleres i, om FCK er ved at tilknytte Baba Collins i FC Midtjylland.

BREAKING NEWS

Morten Nordstrand har i medierne udtalt, at han ønsker sig en kontraktforlængelse med klubben. Anders Nielsen har svaret, at han med glæde vil sætte sig sammen med Carsten V Jensen og Nordstrand, for at få en ny aftale på plads. Han kommenterede yderligere, at Nordstrand var en af de bærende spillere på holdet, og en forlænget kontrakt vil være guld værd den københavnske løver.

Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #109: 04 Jan 2009, 21:11 »



Nordstrand: kontrakt og match-vinder


Det har været en super-weekend for Morten Nordstrand. Lørdag underskrev han en super-kontrakt, og søndag spillede han en super-kamp. Nordstrand, sidste års topscorer i SAS-ligaen, har spillet med et niveau af internationalt snit i over et år, og det er nu blevet belønnet med en kontrakt, der gør ham til den bedst betalte fodboldspiller i Danmark. Det anslås, at han tjener 700.000 kroner om måneden, eller 8,4 millioner om året. Det er en lukrativ kontrakt, der viser at FCK begynder at kunne matche lønninger i Europa. Dermed vil FCK uden tvivl blive mere interessant for store profiler i ind- såvel som udland.

Kampen søndag bød på megen spænding, men få kvalificerede afslutninger. Allerede efter 6 minutter scorede Morten Nordstrand et følt langskud, der blev kampens resultat. Men kampen igennem var der kamp til stregen, hvor især FC Midtjylland pressede højt. Men et meget godt symbol på kampen er en friløber til Thygesen, der ender alene med Wiland. Men han holdt ikke hovedet koldt, og sendte bolden i favnen på keeperen. Kort før pausen måtte Oscar Wendt bæres fra banen, og blev erstattet af William Kvist, der ellers havde ageret på midtbanen i dagens kamp. Oscar Wendt blev udskiftet med Hjalte Bo Nørregaard, der overtog Kvist' plads på midtbanen. Kvist er kendt som en alsidig spiller, men derfor kom det alligevel bag på de fleste, hvor effektiv han var på venstre back. Thygesen blev holdt i kort snor af landsholdsspilleren, og kom ikke frem til meget efterfølgende. Offensivt var Kvist også god, når han smed lange bolde ind i feltet. Men som for FCM, var FCK heller ikke så skarpe foran mål i dag.

William Kvist, du agerede i dag venstre back. Hvad siger du til at spille der fast?

'Nej tak. Jeg har spillet højre back i en sæson, og det er samme princip. Jeg er midtbanemand, og sådan er det. Jeg har ikke noget imod at vikariere, men skal jeg spille der fast, så er jeg ikke tilfreds'


Morten Nordstrand, den her weekend, er den optimal for dig?

'Ja, det kan man vist godt sige! Jeg er meget glad for at forlænge med FCK. Der var interesserede i udlandet, men jeg er meget glad i FCK, og jeg har egentlig ikke så meget interesse i at komme til en europæisk middelklub, der aldrig spiller i de store turneringer. FCK er med hvor det sjove sker, og der er træning på højt niveau. Jeg håber at jeg kan være med til at gøre FCK endnu større end de er nu!'
[/img]
Din kontrakt er en historisk kontrakt i SAS-ligaen. Var pengene vigtige for dig?

'Ja, det hele skal jo gerne følges ad. Men jeg gik faktisk langt ned, i forhold til hvad min agent krævede af klubben, men da jeg så deres tilbud og de planer de havde for min udvikling, så valgte jeg at tage sagen i egen hånd og skrev under'
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #110: 04 Jan 2009, 21:13 »

Nu er jeg jo uforskammet!

Jeg vil gerne rette en stor tak til DavidMadsen for det banner han har produceret til bloggen. Det er lige efter min smag, og jeg er meget taknemmelig!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #111: 05 Jan 2009, 08:34 »



Pinlige løver


FCK fik i den grad bøllebank i dagens kamp mod SønderjyskE, der vandt 4-1 på hjemmebane. Allerede efter 2 minutter scorede Jessen på et skruet spark, der snød Christiansen i målet. SønderjyskE var igennem hele kampen bedst, og pressede løverne i bund. Simon Poulsen formåede dog at iscenesætte et godt angreb, da han løb mod baglinjen på venstrekanten. Han lagde en høj bold ind over, og Bernburg kunne heade på stolpen. Bernburg var hele kampen igennem FCKs bedste, og efter 23 minutter bar hans spil frugt, da han erobrede bolden i SønderjyskE's felt. Her sparkede han hårdt og præcist bolden ind. Men SønderjyskE kom godt igen, da de efter 27 minutter scorede til 2-1. Kenneth Fabricius fik en friløber , og sprintede fra både Zanka og Peter Larsson. Fabricius var også på spil i det 55. minut, da han lavede et flyvende hovedstød i det lille målfelt. Totalt udækket af forsvaret. Som prikken over i'et for SønderjyskE scorede den tidligere FCKer Morten Bertolt på en helflugter efter 74 minutter.

Anders Nielsen var tilsyneladende så rasende efter kampen, at han nægtede at udtale sig til pressen, hvad der er ellers kotumen for Nielsen. SønderjyskE har vist sig som værende det hold der oftest forvolder FCK problemer, og i dag gav de FCK tørt på.




FCK leverer varen


Efter en forfærdelig kamp for københavnerne mod SønderjyskE havde løverne en hel del at bevise. De lagde i gårsdagens kamp et knaldhårdt pres, og Kaunas var på bagbenene i store dele af første halvleg. Efter 40 minutter lægger Guerreiro på venstre fløj en bold ind over, hvor Bernburg på bagerste stolpe header bolden ind bag keeper Kurski. Efter pausen fortsætter FCK presset, og efter 49 minutter bliver Nordstrand sendt i græsset efter en hård tackling. Niclas Jensen tog sparket, og skruede den over ved bagerste stolpe. Her headede Danni Jensen bolden mod Peter Larsson ved den modsatte stolpe. Her skulle Larsson blot prikke den ind, og FCK var foran 2-0. Herefter slækkede de en anelse på presset, selvom chancerne stadig kom i et godt flow. Fx havde Bernburg en fabelagtig skudmulighed efter 73 minutter, hvor han hamrede den mod mål fra 30 meters afstand. Kurski var uforberedt, men formåede i en feberredning at tage den med fingerspidserne. Til trods for, at Bernburg spillede en brav kamp, formåede han ikke at score igen. Det var derimod Kaunas, der fik det sidste mål: I overtiden sparker Rimkevicius på mål, men Christiansen parerer bolden, der rammer overliggeren. Returbolden var Rimkevicius først på, og han headede den sikkert i kassen.

Med 2-1 står FCK stærkt i returkampen.

Øvrige danske resultater i UEFA Cup'en efter returopgør:
Brøndby - AA Gent   3-3 (Brøndby videre på udebanemål)
M.Haifa - FC Midtjylland  2-3
 Aab - Ventspils  5-1
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #112: 05 Jan 2009, 13:46 »



Optakt til New Firm


FCK vandt sidste år ligaen i sidste kamp mod netop Brøndby i Parken. Nu tørner de sammen igen, og vi har derfor arrangeret et interview med Anders Nielsen.

Hvem vinder kampen?
'Det gør vi. Vi skal vinde ligaen igen i år, så det kræves at vi spiller op til vores bedste i disse kampe!'

Du lovede for ikke så længe siden flere transfers til klubben. Kommer de?
'Jeg kan garantere, at vi henter mindst én spiller mere, og at vi har kig på to yderligere. Men mere vil jeg ikke kommentere på det'

Hvem henter I?
'Det vil jeg ikke kommentere, for hvis forhandlingerne bryder sammen, så står jeg med et forklaringsproblem i pressen'

Niclas Jensen har været utrolig stærk i år. Er han dit førstevalg, når Wendt bliver klar igen?
'Det skal I ikke regne med. Niclas er god, men Wendt er ganske enkelt bedre'

Der går rygter om at Brøndby og I selv er på jagt efter Ken Fagerberg, og I konstant overbyder hinanden. Passer det?
'Det er sandt, at vi havde følere på Fagerberg, men FC Midtjyllands krav var så store, at det mente vi ikke at han var værd. Vi har valgt at rette blikket andensteds hen'

Det siges at Porto sendte et tilbud på et svimlende beløb på William Kvist. Er det rigtigt?

'Det ønsker jeg ikke at kommentere'

Angående morgendagens kamp. Hvem mener du I skal passe mest på af Brøndbys spillere?

'Jeg vil mene at Sebastian Abreu har et højt niveau trods fremskreden alder. Lidt som Allbäck var det i FCK, før han vendte hjem til Örgryte. Ellers har deres køb Marín været en super spiller for dem'

De her kampe er altid præget er stor fight. Tror du sejrherren bliver den, der fighter mest?

'Det er jeg ikke i tvivl om, og der ved I også hvem der er stærkest over 90 minutter. Sidste sæson beviste vi, at vi kan fighte hele kampen igennem, og levere varen hele tiden'
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #113: 05 Jan 2009, 16:06 »



Brøndby tæsker FC København


Kampen bød på mange store chancer til begge hold, men Brøndby var uden tvivl det mest kyniske af de to hold. FC København fik en lektion i effektivitet. Især Marin, Jönsson og Krohn-Dehli var især dygtige for Brøndby i dag, og pressede konstant FCKs forsvar. Men Jesper Christiansen stod ene mand for at holde Brøndby fra fadet indtil katastrofen indfandt sig. Niclas Jensen, der har spillet godt i sæsonstarten, lagde en tilbagelægning til Zanka. Men Zanka går fejl af den, og Wiland er ikke opmærksom. Bolden ender i kassen, og Brøndby er foran. Fejlen skete efter 35 minutters spil. I anden halveg var det Wiland der gik fejl af bolden på et hjørnespark, så den gik over ham og endte hos Schleebrügge, der bare skulle heade den ind. Dødsstødet kom efter 65 minutter, da Abreu bare kan løbe forbi forsvaret, der var helt væk i dagens kamp.

Anders Nielsen, det er anden gang i træk I lider et hårdt nederlag. Hvad vil du gøre?
'Jeg vil ikke gøre så meget. Vi skal op på hesten igen, og så af sted med fuld hammer. Vi skal nok vinde ligaen alligevel!'

Der går rygter om, at I vil præsentere en ny spiller i morgen, er det sandt?

'Ja'

Hvilken kæde spiller han i?
'Han er forsvarsspiller, og så får I ikke mere ud af mig før i morgen'

Ved en rundspørge på vores hjemmeside, mente flertallet at FCK henter Lars Jacobsen, der i mange måneder er blevet rygtet tilbage til hovedstaden.

  • 33% - Lars Jacobsen
  • 26% - Kristian Bak Nielsen
  • 16% - Andre
  • 13% - Winston Reid
  • 7%   - Mark Howard
  • 5%   - Bo Svensson

Lars Jacobsen afviste selv rygterne, men siger at han prøver at slå igennem i England.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2009, 16:14 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #114: 05 Jan 2009, 16:10 »

Din procentregning er da helt gal? Det giver tilsammen 103 Opstemt?!?!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #115: 05 Jan 2009, 16:13 »



FCK køber 2

Robert Lewandowski
Mohammed Nosrati

FCK har sandelig ikke været på den lade ende i dette transfervindue. Klubbens andet og tredje større køb er således en realitet. Tidligere i dette transfervindue købte de Simon Poulsen som erstatning for Jesper Grønkjær, og nu er erstatningen for Cesar Santin på plads. Polakken Lewandowski blev købt i polske Lech. Han beskrives som en stærk frontløber, der trods sin unge alder allerede viser en spilforståelse ud over det sædvanlige. Han har allerede haft sin debut for det polske landshold, trods sine kun 20 år. Han forventes at få debut i midtugen, når FCK tager imod Kaunas på hjemmebane.

Derudover har FCK erhvervet en interessant spiller. Iraneren Mohammad Nosrati (27) er blevet hentet til klubben for 22 millioner kroner, og beskrives som en fysisk stærk forsvarsspiller med et stort fighterhjerte. Han kan spille højre back såvel som centralt. Begge spillere er blevet hentet på 4-årige kontrakter.


'Jeg er meget glad for at have skaffet disse to drenge. Lewandowski har potentialet til at blive den bedste angriber i ligaen, og Nosrati er uden tvivl en spiller, der kan give os det stabile forsvar der skal til for at præstere i Europa'

Begge spillere er totalt ukendte i fodbolddanmark. Er det to lotto-kuponer?
'Nej. Lewandowski har allerede haft debut for Polen, og har vist højt niveau i den polske liga over to år. Nosrati har over 50 landskampe på bagen trods sin forholdsvis unge alder, og er en fabelagtig spiller. Måske er de ukendte, men de er sateme dygtige!'

I fik bank imod Brøndby. Tager I hævn over Kaunas?
'Nej ikke hævn. Men vi slår dem, ja!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #116: 05 Jan 2009, 16:14 »

Du har ret, Superpew Opstemt

Og det er hermed rettet (Lars Jacobsen = 33 %, ikke 36)

EDIT
det er edderma'me galt, når man ikke kan skrive sine egne noter af  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #117: 05 Jan 2009, 19:31 »

Jeg synes der kommer lidt for mange updates, på for kort tid.. Du kunne godt fordele dem bedre, over en længere tidsperiode.
Forresten, det var så lidt - det med banneret Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #118: 05 Jan 2009, 22:10 »

Nogle gange føler jeg mig bare inspireret Opstemt

Men jeg skal nok prøve at gøre det lidt mere 'flydende' og ikke i klynger
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #119: 06 Jan 2009, 08:08 »



Nyindkøb viser høj klasse


Lewandowski, der tidligere på ugen blev hentet til klubben fra polske Lech, viste tårnhøj klasse i dagens returopgør mod Kaunas. Allerede efter 5 minutter sendte Lewandowski et vidunderligt lob mod mål fra 40 meters afstand. Bolden rammer desværre for polakken overliggeren. Men skuddet vidnede om stort overblik og boldkontrol. Lewandowski fortsatte det fornemme spil, men han viste også at han kan være kynisk foran mål. I det 28. minut sparker Martin Bernburg på mål, men keeperen parerede den, og sendte den op i overliggeren. Lewandowski var over returen med en stor ro, og sparkede den sikkert i kassen, trods pres fra alle sider. Et godt køb af FC København, kunne det godt tyde på.
Efter pausen begyndte Kaunas at blive frustrerede, og allerede efter få minutter blev William Kvist fældet i målområdet, og dommeren fløjtede til straffe. Thomas Kristensen satte sikkert bolden i målet.
Efter 5 minutter sender Lewandowski et lob på 40 meter mod mål. Den rammer overliggeren. Efter massivt pres scorer Lewandowski. Bernburg har et hug på keeperen, der parerer op i overliggeren. Lewandowski sparker bolden i kassen på returen efter 28 minutter. I starten af anden halveg bliver Kvist fældet i feltet. Straffe, og Kirstensen tager og scorer. Men Kaunas tog ikke ved lære af dommerens bedømmelse, og fortsatte det hårde spil. Dommeren forsøgte at undgå de farvede kort, men Zaliukas måtte se kampens eneste kort efter 75 minutter, der var af den røde slags.

FCK er dermed videre til tredje runde i kvalen, og skal møde Wisla Krakow.

Dit nyindkøb viste i sandhed sit talent, ikke sandt?
'Jo, Robert (Lewandowski red) spillede fornemt i dagens kamp!'

Han bliver kun 21 senere i August. Trods hans unge alder, er han så førstevalg i angrebet?
'Der er ingen der er førstevalg i min trup. Den der er bedst til træning kommer med'

Hvis han fortsætter det flotte spil, kan I så holde på ham?
'Lad mig sige det sådan, at hvis han fortsætter det her spil, så er det ikke sikkert jeg vil lade ham gå. Og SKAL jeg lade ham gå, så bliver det ikke for småpenge, vil jeg godt garantere. Han er knyttet på en fire-årig kontrakt, og jeg mener at han har potentialet og alderen til at blive en stor spiller for os!'
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010