home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Pause) Legend - Anders Nielsen
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) Legend - Anders Nielsen  (Læst 35196 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #75: 21 Dec 2008, 01:21 »

Jeg har læst med hist og her, men to sidste updates synes jeg er rigtig gode, det er også godt du ikke er selvfed og bare smider rundt med de gode karakterer, men kan det virkelig passe at Nordstrand fortjener 12? I min bog skal  det være præstationer som C. Ronaldo lavede i sidste sæson, men hvis han scorer en masse mål, så er han jo vigtig Peace

Igen vil jeg bare sige at jeg rigtig godt kan lide dine to seneste updates, flot arbejde Smiley

Btw til lykke med Crew-pladsen Smiley

Hvis du havde set, hvordan Nordstrand har spillet for mit hold i den sæson, så ville du forstå! Han har afgjort flere kampe end nogen anden, og havde på det tidspunkt scoret flere mål end han havde spillet kampe! Han har været oplægger og alt muligt. Min bedste spiller i den sæson. uden sammenligning. 12 skal ses som i SAS-liga standard, og der har han været flyvende. Han var på et tidspunkt +40 millioner værd i den sæson, på trods af en del småskader.

Men tak for de rosende ord, det er dejligt at få et klap på skulderen!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #76: 21 Dec 2008, 01:26 »

Hvis du havde set, hvordan Nordstrand har spillet for mit hold i den sæson, så ville du forstå! Han har afgjort flere kampe end nogen anden, og havde på det tidspunkt scoret flere mål end han havde spillet kampe! Han har været oplægger og alt muligt. Min bedste spiller i den sæson. uden sammenligning. 12 skal ses som i SAS-liga standard, og der har han været flyvende. Han var på et tidspunkt +40 millioner værd i den sæson, på trods af en del småskader.

Men tak for de rosende ord, det er dejligt at få et klap på skulderen!

Så kan der vidst ikke argumenteres bedre crazy
Jeg håber da bare det kommer til at gå godt, selvfølgelig kommer mesterskabet i hus, men det bliver spænende at følge dine udfoldelser i Europa til foråret Smiley
Jeg følger helt sikkert med Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #77: 21 Dec 2008, 21:09 »



Chok!


En af FCKs mest stabile og bærende spillere frygtes alvorligt skadet. Efter dagens venskabskamp mod Hamburger Sports Verein (HSV) blev William Kvist tacklet hårdt bagfra af Boateng, og Kvist blev liggende jorden med hånden til anklen. Han blev straks båret ud på båre, da man frygtede anklen brækket. William Kvist havde kampen igennem været bedste FCK spiller, og han hjalp således sit hold med en assist, da FCK slog HSV i en meget tæt duel, som begge hold øjensynligt ville vinde. På mål af Sionko og Nordstrand, og altså assist fra Kvist, slog københavnerne de hamburgske gæster.

'Lægerne var meget nervøse da de fik til opgave at tjekke William igennem. De sagde at det så sort ud. Men da de kom ud for få minutter siden sagde de, at det forhåbentlig bare er en meget voldsom forstuvning. De anslår, at han skal være ude i hvert fald 2 måneder, med risiko for op til 4 måneder, hvis knoglen er brækket..', sagde en let bekymret Anders Nielsen om sagen.




Overblik over vinterens handler


Efter et endt transfervindue, er der blevet gjort status over klubbernes til- og afgange. Vi starter i toppen, hvor FCN var den mest aktive klub i Danmark.

FC København
Tilgang: Johan Wiland (GK)
                Mikkel Andersen (GK) - støder til ved sommerpausen på fri transfer
Afgang: Saban Özdogan (CM), Nathan Coe (GK), Junior (ST) og Jacob Albrechtsen (CD) - alle er flyttet til svenske Assyriska på låneaftaler, i forbindelse med klubbernes samarbejdsaftale, der blev stiftet i efteråret.

Brøndby IF
Tilgang:
Afgang:  Mikkel Bischoff (CD) - AC Horsens

FC Midtjylland
Tilgang:
Afgang: Kolja Afriyie (CD) - Augsburg

Aab
Tilgang:
Afgang:

OB
Tilgang:
Afgang: Christian Eriksen (CM) - Ajax Amsterdam

Randers FC
Tilgang: Bobbie Friberg Da Cruz (D CR, M R) - GAIS
Afgang: Lars Larsen, Steven Pressley - begge frigivet på fri transfer

FC Nordsjælland
Tilgang: Nicolai Stokholm (AM CR) - Viking
       Ronnie Svensson (GK) - fri transfer
       Dennis Danry (D C, M C) - Þróttur
Afgang: Nicky B. Nielsen (ST) - frigivet på fri transfer
       Marcus Pode (AM C) - Lånt ud til Værløse
       Jonathan Richter (AM CR) - Levski

Århus GF
Tilgang: Arthur Sorin (D R) - Kalmar FF
Afgang: Morten Hyldgaard (GK) - frigivet på fri transfer

Vejle BK
Tilgang:
Afgang:

SønderjyskE
Tilgang:
Afgang: Morten Avnskjold (CM) - Lyngby

Esbjerg
Tilgang:
Afgang: Niki Zimling (CM) - Udinese
       Ukpai Emmanuel(AM L, ST), Samuel Agba (D L, M L) - begge frigivet på fri transfer

AC Horsens
Tilgang: Mikkel Bischoff (CD) - Brøndby IF
               Mohammed Niambele (D LC) - Thisted
Afgang:

Som det ses, så har det ikke været et transfervindue præget af store overraskende handler, hvis man ser bort fra afgangen af Niki Zimling og Christian Eriksen, der var med til at løfte ligaen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #78: 23 Dec 2008, 17:08 »



Optakt til FCK - Manchester City


FCK har på fornem vist bragt sig selv til UEFA Cup'ens knock-out fase efter et spændende gruppespil. Nu står den på to svære kampe mod City. Anders Nielsen var på plads til at svare på journalisternes spørgsmål.

Hvordan er FCKs chancer, når I går ind på grønsværen i morgen aften?
Chancerne er ikke gode, det ville være synd at sige. Men vi har opnået de mål jeg havde for sæsonen i europæisk sammenhæng. Vi kom videre fra gruppespillet, så vi kan spille frit i kampene mod City.

Vil det sige, at I vil spille offensiv eller defensiv fodbold?
Det vil jeg ikke sige mere om, andet end vi vil spille vores eget spil.

Kvist blev skadet i en af Jeres træningskampe her i vinter, og skaden virkede alvorlig. Kan han nå at blive klar til returkampen?
Jeg vil gerne påpege, at den forstuvning han løb ind i, kan tage lang tid at hele. Intet er sikkert på nuværende tidspunkt

Rygterne svirrer om at FCK er ved at hente Lars Jacobsen. Er det sandt?
Jeg er ved at være træt af jeres mange transferrelaterede spørgsmål. I må da efterhånden kende mig. Jeg siger til, hvis der er noget konkret. Med andre ord: Nej, jeg er ikke ved at hente Jacobsen.



FCKs træningskampe i vinterpausen var følgende:

FCK - FCN 2-1
FCK - HSV 2-0
FCK - Spartak Moskva 2-0
CSKA - FCK 1-0
FC Amager - FCK 1-2
Brøndby - FCK 2-1
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #79: 23 Dec 2008, 17:24 »



!!!


Efter en overraskende tæt kamp fik FCK en uafgjort i Parken mod Manchester City. 1-1 blev kampens resultat, på mål af Robinho og Nordstrand i første halveg. Mange havde forventet at FCK ville ende som prügelknabe i dagens kamp, men de kom ud på den anden side mere eller mindre uskadt. Desværre fik City et hurtigt mål efter 8 minutter, der gør at FCK er nødt til at score i Manchester for at sikre avancement til næste runde. Løverne lugter blod, men er de villige til at jagte byttet?

'JA! Vi har vist i dag, at vi kan spille op med Manchester City, hvis vi spiller til vores bedste. Det er bare at jagte det nu! Drengene er sultne, og City er skrækslagne. Vi skal bare tage dem på udebane med to mål, og så holde dem nede på lige så mange mål. Jeg vil sige at vi har 30 % chance for avancement'

Det er meget modigt, at satse på at slå et hold som City samlet!

'Det er spørgsmål om tro. Intet andet. Jeg tror på vores chance, og troen kan så vidt jeg ved flytte bjerge!'

Kvist ser ikke ud til at blive klar, og til tider så konstellationen Würtz-Hutchinson svag ud. Er jeres chancer mindre uden Kvist?
'Jeg vil ikke udtale mig om Kvist, for som du siger er han ikke aktuel. Men ja, vi må revidere vores midtbane, for det var ikke optimalt med Würtz og Hutchinson. Men vi må huske på, at det er gode folk de er imod. Jeg ved ikke om mine alternativer havde været bedre, bortset fra at det her er Würtz' første betydende kamp siden efterårets opstart, hvor han blev skadet'


Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #80: 23 Dec 2008, 17:28 »



FCK viste kvalitet


I returkampen mod Manchester City måtte FCK desværre se sig slået 2-1. Men det er ikke et resultat de bør være kede af, for de viste at de har niveauet til at spille med i Europa. Kampen var meget ligeværdig, hvor man ikke kunne se den store forskel på Hutchinson og Angelo Palombo, Zanka Jørgensen og Richard Dunne eller Morten Nordstrand og Martin Petrov. Men kampen var præget af andet en flot fodbold, da Jesper Christiansen fik et meget kontroversielt rødt kort. Christiansen løb ud for at tage en stikning, og kunne lige snuppe den for fødderne af Palacio. Men dommeren mente, at bolden var på den forkerte side af målfeltet, og gav FCK Keeperen det røde kort. Christiansen var lige ved at ryge i hovedet på dommeren, men Peter Larsson var hurtig til at gå imellem og afværgede dermed en katastrofe for FCK. TV-billeder viser, at Christiansen var lige på kanten af feltet, og det er svært at sige, om kortet var berettiget eller ej. En meningsmåling gav følgende resultat:



Men FCK kunne dog glæde sig over, at William Kvist fik et overraskende come-back. Det kom tilsyneladende også bag på Manchester City, da Palombo aldrig fik ordentlig fat på Kvist. Kvist leverede en udmærket indsats, uden at være prangende.

Dermed er alle danske hold ude af UEFA Cupen, men alt i alt har det været et fantastisk dansk år i europæisk sammenhæng.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #81: 23 Dec 2008, 17:30 »

Næste update vil indeholde en gennemgang af de næste kampe, da updatesne er af ringe kvalitet, og jeg derfor vil springe dem over, så vi kan komme til de gode (der er blevet lavet EFTER bloggens opstart - dvs jeres kritik begynder for alvor at få indflydelse)

Til Jer trofaste læsere vil jeg gerne beklage de forrige to updates. De er ikke gode, jeg ved det, men jeg mente I skulle have resultaterne af mine to store opgør med City
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #82: 27 Dec 2008, 00:05 »


GENNEMGANG



FCK - Aab

Kampen, der endte 1-1 på et mål af Ailton og et selvmål af Larsson, var utroligt hårdt spillet. Aab'erne virkede mere interesserede i at skade københavnerne, og sendte Kristensen, Kvist og Guerreiro ud med skader.

FCK - SønderjyskE

FCK besejrede jyderne 4-1 i en kamp hvor løverne var altdominerende. En fantastisk kamp, hvor FCK gav spilletid til Grønkjær og Jensen, for at spare Wendt og Guerreiro, der stadig mærkede til sin skade mod Aab.

Vejle - FCK
Nordstrand vinder kampen for FCK 2-0. Første halvleg var urolig kedelig, men Morten Nordstrand tog sagen i egen hånd og vandt kampen på 10 minutter.

PRESSEMEDDELELSE
Atiba Hutchinson mener hans tid i Parken er ovre, og vil gerne videre. Anders Nielsen imødekommer hans ønske, og lovede Hutchinson at han aktivt ville forsøge at afsætte canadieren.

FCK - Esbjerg
I første halvleg fik FCK en lektion i kynisme, da Esbjerg vandt de første 45 minutter 2-0 efter effektivt angrebsspil. I anden halvleg fik Nielsen dog motiveret sine tropper, og vendte kampen til 4-2. Man kunne tale om himmel og helvede for Esbjerg, mens løverne viste deres kvalitet i anden halvleg.

Brøndby - FCK
Brøndby vandt kampen på fornem vis med 1-0. Kampen i sig selv var meget jævnbyrdig, men Brøndby havde den eneste målscorer, Abreu. Dermed er topkampen stadig helt åben imellem de to mandskaber.

FCK - FC Nordsjælland
Igen vinder Nordstrand for løverne, da han scorede begge kampens to mål. Efter kampen spekulerer medierne i en forlængelse af Anders Nielsens kontrakt. Don Ø siger at han straks vil sætte sig ved forhandlingsbordet. Nielsen udtaler, at han ikke kunne se sig selv i en anden klub.


Dermed er den hurtige gennemgang af de mest sløje updates jeg endnu har lavet overstået. Topstriden er åben imellem FCK og BIF, men alle forfølgerne er for langt tilbage. Både FCK og BIF vinder stort set alle deres kampe, men hvor FCK scorer mange mål, og lukker mange ind, så vinder BIF deres kampe på fabelagtigt defensivt arbejde og enkelte pinde oppe foran.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

korzika
Gæst
 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #83: 27 Dec 2008, 00:08 »

Kunne det være mugligt at se et SS, af Brøndbys trup?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #84: 27 Dec 2008, 00:14 »



AGF for stor en mundfuld


AGF tog i dag imod FC København på NRGI-Park. En tæt kamp, hvor FCK i to omgange kom foran. Men kampen startede uheldigt for københavnerne, da Ailton Almeida blev skadet efter 12 minutter. Men på sin vis var skaden med til at give FCK point i dag, da Wendt på frisparket afleverede til Zanka, der bragede bolden op i krogen bag Rasmussen i AGF-målet. Men glæden hos gæsternes fans blev kort, da Nando Rafael, der også scorede to gange imod FCK i sæsonpræmieren, scorede på et flot langskud 25 meter ude, der kom totalt bag på Jesper Christiansen i målet. Det er Nando Rafael's 3 mål i lige så mange opgør mod FCK i denne sæson, og han trives virkelig i disse rival-opgør med løverne. AGF opretholdte deres pres, hvilket udmøntede sig i endnu et skud fra Nando efter 19 minutter. Denne gang var Christiansen opmærksom, og parrerrede. Feilhaber forsøgte at score for AGF på returen, men han var off-side. Efter 41 minutter var det FCK's tur til at skabe en chance, da Oscar Wendt stod for et hjørnespark for løverne. Han skruede bolden lige ind i panden på Cesar Santin, der totalt umarkeret kunne score for løverne. Holdene gik til pause med stillingen 1-2.
Efter halvegen var FCK spilstyrende, hvilket også sås igennem et hav af chancer hos løverne. Det bedste af slagsen skete på et fladt indlæg fra Sionko. Han sendte bolden ind foran mål til en totalt umarkeret Cesar Santin, men hans kynisme var forsvundet som dug for solen, da han sparkede direkte på Rasmussen efter 54 minutters spil. AGF var kun farlige på deres kontraangreb i 2. halveg, og det var et af disse der gav kampens sidste mål efter 66 minutter. Rasmussen sparkede en lang bold op til White, der køligt sendte bolden ind bag Christiansen på et guddommeligt langskud. 30 meter ude sendte han den hårdt af sted. Bolden steg og steg, indtil den nåede netmaskerne. Til trods for FCKs massive pres, formåede de aldrig at true AGF'erne, der blot red stormen af. På et tidspunkt sendte Wendt et fladt indlæg ind til Guerreiro, der ganske vist scorede, men AGF'erne var godt organiserede, og dermed var Guerreiro off side. 2-2 blev kampens resultat.

Men trods det uheldige resultat er FCK stadig på førstepladsen, ét point foran Brøndby.

Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #85: 27 Dec 2008, 00:15 »

Kunne det være mugligt at se et SS, af Brøndbys trup?

Jeg skal prøve at finde et! (er i næste sæson, men det burde være muligt at finde et!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #86: 27 Dec 2008, 00:24 »

Kom så plutonium..
Du skal vinde mesterskabet, især når det er Brøndby du konkurrerer om detO0

Lidt ærgerligt med resultatet mod AGF, men godt Brøndby stadig er bag dig.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #87: 27 Dec 2008, 00:30 »

Håber det kan bruges  Peace

Det skal lige siges, at de har solgt Mark Howard og Pegueiro, men ellers er dette den samme trup som de havde i den første sæson.

BIF trup 2009/2010























Billedet er i dårlig kval, og jeg ved det. Men jeg kan glæde mine læsere med, at min faster har skaffet mig Photoshop, og jeg bare skal have det afhentet hos hende, hvilket betyder at jeg for fremtiden vil redigere billeder i andet end Paint. Altså kan læseren få en større grafisk oplevelse med mine billeder i fremtiden, når jeg ellers har fået det. Regner med at se hende i løbet af næste uge!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #88: 27 Dec 2008, 00:32 »

Kom så plutonium..
Du skal vinde mesterskabet, især når det er Brøndby du konkurrerer om detO0

Lidt ærgerligt med resultatet mod AGF, men godt Brøndby stadig er bag dig.

Brøndby er faktisk foran med 1 point, efter deres sejr over mig..

Om jeg vinder mesterskabet må tiden vise  Forseglede Læber

EDIT:
Jeg tog fejl. FCK var på daværende tidspunkt foran BIF med 1 point, ikke omvendt.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 00:40 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #89: 27 Dec 2008, 00:39 »



Vanvidskamp i Randers


I dag var 6500 fans vidner til en noget bizar kamp på Essex Stadion, da Randers slog FCK 3-2. Den første halve time var død, uden nogen chancer af synderlig art. Men på en tilfældig bold ind i feltet stod Sane pludselig umarkeret, og han prikkede den ind bag Johan Wiland, der var magtesløs. Dette skete efter 31 minutter, og fungerede som startskud for en kamp fyldt med mærkværdige situationer. Blot 4 minutter efter var Nordstrand klar med kampens smukkeste scoring. Kvist spillede en bold til Pospech, der med en første berøring lobber bolden frem til Nordstrand. Emil Ousager går forkert af den skruede bold, som Nordstrand blot skal sætte indersiden på, og dermed var der udlignet. Herefter var FCK det dominerende hold, og var det faktisk igennem hele kampen spilmæssigt. Efter 45 minutter kunne således Danni Jensen tage en dribletur ind i Randers' felt, men på hans afslutning parrerede Ousager bolden ud af feltet. Guerreiro opsnapper den, og sender den ind igen. Her møder den Santins fod, der brager bolden op i nettaget. Men linjedommerens flag blafrede, og scoringen var annulleret for off-side. Men Santin var ikke færdig med at være farlig, da han i samme minut opsnapper bolden, og sender den frem til Kvist. Kvist first-timer den fra 35 meters afstand ind bag Emil Ousager, der sprællende forsøgte at redde bolden, men forgæves. 2-1 til gæsterne i pausen.

Men i anden halveg var FCK knap så effektive, til trods for den totale spildominans. Ikke desto mindre var Taylor for Randers i stand til at sparke et flygtigt skud ind mod mål, til Wilands store forbløffelse. 2-2 efter ca. 65 minutters spil. I næste minut sparker Ousager et målspark afsted, der på mærkværdig vis vandrer forbi alle FCKs spillere, og ender for fødderne af Søren Berg, der efter 10 timers måltørke kunne score til 3-2, og kampens resultat. Dette skete efter 70 minutter, og Anders Nielsens reaktion var af en noget panisk afstøbning. I et vildt forsøg på at få point med hjem sendte han Wendt og Pospech op på midtbanen, hvor Guerreiro og Sionko (der blev skiftet ind i stedet for Danni Jensen) blev rykket frem  i angrebet. Peter Larsson blev skiftet ud med Bernburg, de blev rykket helt frem. Opstillingen lignede noget hen ad 1-4-5. FCK bragede løs på Randers' mål, men intet ville virke. De sidste 4-5 minutter stod Johan Wiland for det meste og agerede forsvarsspiller ved midterlinjen, og gjorde ikke andet end at opsnappe bolde og sende dem frem i angrebet igen. Randers pakkede sig, og red stormen af. Løverne måtte se sig slået, efter en noget bizar opvisning.

Dermed er løverne røget ned på 2. pladsen, 2 point bag rivalerne fra Brøndby. Randers derimod hverken vandt eller tabte terræn, da de er ligaens isolerede midterhold uden chance for yderligere avancement i tabellen eller frygt for at blive hentet af bundholdene.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010