home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  At være "rigtig" fan?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: At være "rigtig" fan?  (Læst 27802 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: At være "rigtig" fan?
« Svar #75: 08 Dec 2008, 12:12 »

Nu findes der jo også religioner der har mere end 1 gud... Tunge

SirToby
Manager

« Svar #76: 08 Dec 2008, 13:55 »

Har man følelser får en klub, følger man den automatisk. Dermed sagt at man også kan svare på alle mulige spørgsmål omkring klubben lige med det samme. Nævn spilleren med nr. 8 på ryggen eller nævn deres sidste FA Cup-titel. Det gælder i hvert fald for mig, fordi jeg er stor fan af Manchester United, og når jeg er det, kan jeg nemt huske sådanne ting, fordi de har betydet så meget for mig.

En ægte fan følger kampene, når han kan. Ikke fordi han føler sig tvunget som fan, men fordi han vil.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 08 Dec 2008, 14:02 »

Nu findes der jo også religioner der har mere end 1 gud... Tunge

Ingen regel uden undtagelse - Lidt ligesom tysk grammatik!  Wink

Min konklusion står jeg dog stadig fast ved!

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #78: 08 Dec 2008, 14:57 »

men i min bog, kan man altså ikke være Ajax-fan, hvis man samtidig holder med Sevilla.. Er man fan, er holdet ens et og alt!

Helt enig, men kan kun støtte/holder/væreFan af et hold.

Der var vist em del, der vil vide hvorfor jeg mener men skal holder med sin hjemklub og ikke FcK, Bif og hvad de elles hedder er i dette land.

Lige inde vil jeg sige at jeg ikke ser dansk fodbold af nogen art, Hvis vi sige du er fra Skælskør skal du da holder med dem når de spiller håb for det bedste osv og ikke holder med FcK fordi de vinder og jeres venner holder med dem.

sidsfe indlæg fra mig i denne debat

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #79: 08 Dec 2008, 15:01 »

Vil lige sparke til debatten..

... kan man altså ikke være Ajax-fan, hvis man samtidig holder med Sevilla.. Er man fan, er holdet ens et og alt!

Fuldstændig enig. Der er kun ét hold man holder med!

ManUtd83
Manager

« Svar #80: 08 Dec 2008, 15:04 »

Har man følelser får en klub, følger man den automatisk. Dermed sagt at man også kan svare på alle mulige spørgsmål omkring klubben lige med det samme. Nævn spilleren med nr. 8 på ryggen eller nævn deres sidste FA Cup-titel. Det gælder i hvert fald for mig, fordi jeg er stor fan af Manchester United, og når jeg er det, kan jeg nemt huske sådanne ting, fordi de har betydet så meget for mig.

En ægte fan følger kampene, når han kan. Ikke fordi han føler sig tvunget som fan, men fordi han vil.

Synes ikke al mulig paratviden om klubben er en nødvendighed, for at kunne kalde sig ordentlig fan. Det er for mig vigtigere, at være fan af det hold af en grund, at være loyal i modgang og følge holdet temmelig tæt - for eksempel at se kampene oftest muligt og altid kunne holdets kampprogram 2-3 kampe frem.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #81: 08 Dec 2008, 15:05 »

Fuldstændig enig. Der er kun ét hold man holder med!

Så det vil sige jeg ikke er "rigtig" fan fordi jeg både holder med FCK og Liverpool?
Og hvis de to hold mødes engang vil jeg holde lige meget med begge hold?

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #82: 08 Dec 2008, 15:11 »

fordi jeg har mødt omkring 50 Hoffenheim fans i mit område og da jeg snakker om hoffeheim at de var en plastik klub og de bare skulle tilbage til 3 bundesliga og det var da de spille i 2 bundesliga sidste år og nu er de alle fans af det plastik klub de ikke kendte for et halvt år siden, det er medløber.

nu ser jeg godt nok ikke dansk fodbold men ved at folk fra jylland skal holdet med deres hjem klub.
Godt nok lyder det lidt vildt med 50 Hoffenheim-fans, men hvis de holder ved i kriser så er de jo ikke medløbere for det skal jo starte et eller andet sted, også kan du have alle de fordomme du vil om, at de slipper holdet, når der kommer kriser, men sålænge de holder ved, så har du ingen ret til at kalde dem for medløbere. Jeg begyndte for alvor også først at holde med Villarreal, med medgangen i sidste sæson, men det ville da være mærkeligt, hvis jeg begyndte at holde med Zaragoza fordi de var i krise. Jeg har dog heller ikke tænkt mig at slippe Villarreal. Aldrig nogensinde.

BenMusalho
Gæst

« Svar #83: 08 Dec 2008, 15:14 »

Hvis vi sige du er fra Skælskør skal du da holder med dem når de spiller håb for det bedste osv og ikke holder med FcK fordi de vinder og jeres venner holder med dem.

Øhm, hvis man bor i Jylland og holder med Nordsjælland, behøves det da ikke være fordi, at ens venner holder med dem, eller de er de bedste? Som sagt: Man kan ikke bestemme, hvor man bliver født. Man kan heller ikke tvinge folk, eller give dem penge, for at holde med et bestemt hold.. Men det mener du åbentbart godt, man kan? Det er lidt det samme...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #84: 08 Dec 2008, 15:18 »

Det er jo til grin, i ikke ved, at de Hoffenheim-fans som udelukkende er blevet fan af holdet på grund af deres seneste resultater er medløbere. Det er da fuldstændig ligemeget om de stadig holder med dem under en krise (hvis det kan ske for et hold, som man ikke har forventninger til), for de er UDELUKKENDE FANS AF HOLDET PÅ GRUND AF ÉN SUCCES. Hvem af jer hoffenheim-fans hold med hoffenheim før de rykkede op? eller bare før de fik succes?

-LFC-
Manager

« Svar #85: 08 Dec 2008, 15:21 »

Det er jo til grin, i ikke ved, at de Hoffenheim-fans som udelukkende er blevet fan af holdet på grund af deres seneste resultater er medløbere. Det er da fuldstændig ligemeget om de stadig holder med dem under en krise (hvis det kan ske for et hold, som man ikke har forventninger til), for de er UDELUKKENDE FANS AF HOLDET PÅ GRUND AF ÉN SUCCES. Hvem af jer hoffenheim-fans hold med hoffenheim før de rykkede op? eller bare før de fik succes?
Hvis personen holder med Hoffenheim resten af livet er han stå stadig medløber pga. han begyndte fordi der var succes og det var spændende? Nej vel? Så tag lige og lad være med at tage din mening som om den altid er det rigtige.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 08 Dec 2008, 15:26 »

Så det vil sige jeg ikke er "rigtig" fan fordi jeg både holder med FCK og Liverpool?
Og hvis de to hold mødes engang vil jeg holde lige meget med begge hold?

I min bog, som bestemt ikke er noget facitliste, er svaret klart nej!

United-styrer
Gæst

« Svar #87: 08 Dec 2008, 15:27 »

Folk nævner meget med "i med- og modgang".. Det er meget let at sige at man fulgte f.eks. Brøndby de sidste to år, dog uden at have nærmet sig stadion, tjekket nyheder, debatteret med venner og på forums og endda slukket fjernsynet når Horsens scorer til 2-0.

Kan godt forstå dem der er mere fan af et hold i England end i Danmark, men hvordan får man følelserne ud? Jeg ved bare at jeg først føler mig tilfreds når jeg står og råber mine lunger ud, imens regnen pisker ned på tribunen og man enten græder af glæde eller af ærgelse over en tabt eller vundet kamp!

Tja, United er vigtigere for mig end Brøndby, og jeg har ingen betænkninger ved at råbe og skrige i egen stue. Det hjælper nok også, at jeg har flere venner, der også er United-fans. Ellers er jeg ofte på United-baren Den Glade Gris, hvor der bliver sunget og råbt, men det er naturligvis en luksus, man kun har som United-fan (eller ganske få andre engelske klubber).

Tror du, du var begyndt at holde med Real Madrid, hvis de lå i tredjebedste række, dengang du begyndte at følge dem?

I min bog, som bestemt ikke er noget facitliste, er svaret klart nej!

Sludder. Det kan sagtens lade sig gøre at have følelser for mere end et hold.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #88: 08 Dec 2008, 15:28 »

Hvornår har jeg sagt, at min mening er rigtig? Altså LFC, brug nu lige den smule hjerne du åbenbart har tilbage. Du kan jo sige dig selv at samtlige hoffenheim-fans er blevet det udelukkende på grund af deres pludselige succes. Og vil da også vædde med, at hvis Hoffenheim ryger ned i midten af tabellen vil stort set alle hoffenheim-"fans" ikke holde så meget med dem, som de gør nu. Men det er jo umuligt at diskutere det her. Fatter ikke, at i ikke kan indse det. Hvor gamle er i egentlig?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #89: 08 Dec 2008, 15:31 »

Hvornår har jeg sagt, at min mening er rigtig?

Men det er jo umuligt at diskutere det her. Fatter ikke, at i ikke kan indse det. Hvor gamle er i egentlig?

Hehe, det var alligevel sjovt at se de 2 sætninger i samme afsnit. Du insinuerer da i hvert fald ganske kraftigt at det kun er din mening der er den rigtige.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010