Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 583 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
At være "rigtig" fan?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
10
Forfatter
Emne: At være "rigtig" fan? (Læst 27794 gange)
Mika Karppinen
Gæst
Sv: At være "rigtig" fan?
«
Svar #60:
07 Dec 2008, 13:07 »
Citat af: GudenEricsson 07 Dec 2008, 13:01
Jeg har også mødt en del FCK fans, som kun var fan af FCK fordi det var sejt. Det betyder jo ikke at ALLE fck fansene er plastik fans vel!? Bare fordi du har nogle erfaringer med plastik Hoffenheim fans, gør det ikke alle til vendekåber.
"Skal holde med deres hjemklub" Hvem siger det? Er der er politi der kontrollere det.`Helt ærligt! Der er masser af Brøndby/FCK fans i Jylland og på Fyn. Men mener du i ramme alvor, at man kun kan være fan af et hold, hvis man kommer derfra?
Jeg tag dem som som medløber indtil Hoffenheim kommer i en krise.
Hvis men skal se fodbold i sit hjemland så mener jeg ihvertfald men skal støtte det hold som er fra end enge by især hvis de spiller i den dansk 1 division.
tro ikke vi bliver enig
«
Seneste Redigering: 07 Dec 2008, 13:09 af Mika Karppinen
»
Szczesny
Manager
«
Svar #61:
07 Dec 2008, 13:08 »
Må sige at jeg er fuldstændig enig i United-Styrers indlæg på side 3.
Det er dine reaktioner, på både medgang og modgang der viser hvor meget det rager dig, eller om det overhovedet rager dig en papand.
Den værste/bedste sæson jeg prøvede med dette var nok Real Madrids 'Juntos Podemos'-sæson, hvor de konsekvent kom bagud og jeg bandede og svovlede, men når de så fik kæmpet sig tilbage i kampen og ovenpå, så råbte jeg som en idiot, og vækkede i flere tilfælde min mor.
Det samme med FCK, som jeg så sent som i torsdags sad og bandede langt væk, for deres typiske ineffektivitet. MAs mål var så vigtigt og i momentet var der da jubelrus, men efter kampen synes jeg stadig det er vigtigt at forholde sig kritisk, for hvis det var 'slaget om norden', så kan man sgu ikke tillade sig at sløse sådan i afgørende øjeblikke.
Jeg startede ud som sympatisør for Arsenal pga deres flotte, flotte fodboldspil. Deres pasningsspil er en klasse over de andre i ligaen, sågar verden måske, imø.
Jeg har været til masser af FCK-kampe, kun til en enkelt Real Madrid-kamp og været på rundtur på Emirates (skal over at se dem mod blackburn til marts
)
Gør det mig så til større FCK-fan, end af de andre hold? Jeg begyndte at følge FCK allerede i deres debut-sæson (92/93), omend jeg ikke forstod alting så godt som jeg gør nu, men havde stadig optaget noget tipslørdag med dem på VHSen.
Real Madrid blev jeg først fan af 2 år senere, pga en vis Michael Laudrup. Det var i samme periode at jeg var nede og se Real Madrid på Bernabeu udradere Barcelona 5-0. Siden har jeg ikke været der (desværre); Michael Laudrup forsvandt, men Real Madrid blev i mit hjerte.
Slutteligt er der Arsenal, som jeg har været sympatisør (senere fan) af siden Champions League-finalen, hvor de tabte til Barcelona. Måden de blev ved med at spille på, med blot 10 mand, mod et af verdens bedste mandskaber, det var dybt imponerende. Med tiden er jeg så begyndt at engagere mig så meget at det pisser mig af, når de taber til for eksempel Stoke eller Hull.
Men hvem er jeg så mest fan af? Er det FCK fordi de var der først, er det Real Madrid pga jeg var på stadion i en alder af 8 til et ærkerival-opgør? Eller Arsenal, fordi det nu er dem jeg følger mest i dagligdagen?
Skal man tage højde for viden omkring holdene, er det jo nemt mht til danske hold, da man der bliver sprøjtet nyheder i hovedet hele tiden. Engelsk fodbold er eksponeret så meget i øjeblikket at det får man nærmest også spyttet i hovedet. Er det så det hold man gør mest for at få nyheder om, eller hvorledes?
Jeg ved ikke hvilket af de tre hold, jeg ville holde med i tilfælde af at de mødte hinanden. Højst sandsynligt FCK, fordi de ville være major underdogs. Men i en kamp mellem Real Madrid og Arsenal må jeg sgu melde pas. Igen kommer United-Styrers argument ind i billedet. Det kommer an på hvordan man reagerer i situationen = ens følelser! Umiddelbart vil jeg tro at jeg ville hælde til Real Madrid, pga historien "vi har sammen", men jeg er langtfra sikker.
Det her er alletiders debatoplæg pga de mange forskellige synsvinkler der kan komme i spil. Månedens tråd allerede?
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
plutonium
Manager
«
Svar #62:
07 Dec 2008, 18:50 »
Citat af: Mika Karppinen 07 Dec 2008, 13:07
Jeg tag dem som som medløber indtil Hoffenheim kommer i en krise.
Hvis men skal se fodbold i sit hjemland så mener jeg ihvertfald men skal støtte det hold som er fra end enge by især hvis de spiller i den dansk 1 division.
tro ikke vi bliver enig
først og fremmest: læs korrektur på dine indlæg. Det er meget forvirrende at læse det du skriver. Selvom det du skriver ikke er forkert eller dårligt.
Men dernæst: jeg har mødt mange såkaldte vendekåber i min tid. Utroligt mange der er skiftet fra FCK til BIF, fordi der var pres på hjemmefra. (fædrene var BIF'ere, gud bedre det
). Men den alder hvor der er deciderede vendekåber er altså drenge på under 13. Derfra begynder folk at finde den klub de holder med. Måske bliver de ikke hjertefans, men de holder dog ved én klub.
Men jeg forstår godt det du siger med, at man bør støtte det lokale hold, men det er latterligt at man ikke skal kunne være fan af et hold der ikke er fra ens by. Jeg bor i Kokkedal, og følger derfor det lokale hold Nivå-Kokkedal i Danmarksserien. Men decideret fan er jeg ikke. Jeg støtter dem, og holder så ellers med FCK, der er mit hjertehold. Men at folk holder med det hold, der har succes er meget naturligt. Der er et par forskellige måder man bliver fan på. Her er de tre årsager, jeg ser som de der oftest afgør, hvilken klub man holder med:
1) præget som lille igennem familien
2) man holder med et hold der har en spillestil man godt kan lide
3) ET HOLD HAR SUCCES, OG DET ER NU EN GANG SJOVERE AT ENS HOLD VINDER END AT DE TABER
Den sidste er i caps lock, fordi det er den der er mest relevant i diskussionen. Når man begynder at interessere sig for fodbold, så er det naturligt at man bliver tiltrukket af dem der fører ligaen. Det er ikke at være en dårlig fan, men skifter man klub, når dem man oprindeligt holder med spiller dårligt, SÅ kan man tale om vendekåber. Men Hoffenheim er en ny klub, der har potentiale til at bevare status som topklub i Tyskland, så at folk holder med dem er da meget naturligt.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #63:
07 Dec 2008, 23:44 »
Jeg synes ikke man kan bedømme hvem der er rigtig fan eller ej. Det er hele meget individuelt.
For mig findes der kun én ting der gør, om man er fan eller ej. Nemlig hvordan man agere når holdet ikke spiller skide godt. Nemlig de fans som lige pludselig ikke holder et hold fordi holdet er i krise. Man må gerne være kritisk, men ligefrem at fornægte at man holder med holdet er en 'dødsynd' i mine øjne.
Jeg holder selv kun med 2 klubber, mens jeg er sympatisør for 1-2 andre hold.
Det første jeg holder med er FCK, som jeg faktisk startede med at holde med, for at trodse alle andre. Jeg har en del venner som holder med Brøndby, og da jeg startede med at se fodbold og følge med i fodbold, så startede jeg med at holde med FCK - bare for at trodse andre
At jeg så senere er begyndt at følge holdet meget mere er noget andet.
Men at folk bruger argumentet med at man SKAL være på stadion og se dem, er helt hul i hovedet, som jeg ser det. Jeg bor i Haderslev, arbejder 45-50 timer om ugen, og har samtidig en dejlig kone. Jeg har simpelthen ikke tiden til at se fodbold i Kbh, som iøvrigt ligger over 200 km fra Haderslev.
Jeg har endvidere ikke altid tid til at se holdet spille på TV. Gør det mig til en dårligere fan, end dem som tager ind og ser alle FCK's kampe?
Jeg prøver for så vidt muligt at få læst alle nyheder med FCK, og hvad der nu kan opstøves, men jeg må erkende at tiden ikke altid er der. Og når jeg engang får børn, bliver tiden måske mindre.
Men jeg sørger altid, hvis økonomien tillader det, at få købt mig en ny trøje til hver sæson, eller hver anden sæson.
Det samme gælder egentlig også Juventus, som jeg har fulgt lige så lang tid som FCK. Jeg husker faktisk at det var i CL-semien mod Monaco hvor en 22-23-årig Del Piero åbnede mine øjne for fodbold. Han gjorde ting så hurtigt og så flot, så jeg sad og måbede.
Jeg har aldrig set Juventus spille på stadion, og jeg har ikke set én eneste Serie A-kamp i år med dem. Men igen så ejer jeg to flotte Juve-trøjer.
Jeg støttede holdet de de fortjent røg i Serie B, og i en kamp mod FCK ville jeg have meget svært ved at vælge tilhørsforhold.
Som jeg fik nævnt bor jeg i Haderslev, men derfor holder jeg ikke med SønderjyskE. Jeg ønsker dem alt held og lykke, og håber da de bliver i Superligaen. Men jeg ser hellere FCK vinde en medalje end at jeg ser SønderjyskE forbliver i den bedste række.
Så hvem man holder med, behøves ikke at forklares i forhold til en geografiske bopæl.
Cykelblog
Cencur
Manager
«
Svar #64:
08 Dec 2008, 00:16 »
Folk nævner meget med "i med- og modgang".. Det er meget let at sige at man fulgte f.eks. Brøndby de sidste to år, dog uden at have nærmet sig stadion, tjekket nyheder, debatteret med venner og på forums og endda slukket fjernsynet når Horsens scorer til 2-0.
Kan godt forstå dem der er mere fan af et hold i England end i Danmark, men hvordan får man følelserne ud? Jeg ved bare at jeg først føler mig tilfreds når jeg står og råber mine lunger ud, imens regnen pisker ned på tribunen og man enten græder af glæde eller af ærgelse over en tabt eller vundet kamp!
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
BenMusalho
Gæst
«
Svar #65:
08 Dec 2008, 00:21 »
Jeg er dybt uenig med Schytte og Mika Karppinen!
Mika Karppinen: Hvorfor kan man kun holde med éns lokale hold? Hvis jeg nu var født i København.. Skulle jeg så holde med F.C.K eller en anden københavnsk klub? Hvad hvis jeg havde følelser for f.eks. AaB? Man kan ikke selv bestemme, hvor man skal fødes, og jeg synes heller ikke, man selv kan bestemme, hvilke(n) klub(ber), man får følelser får. Det er bare noget, der kommer, jo mere man følger fodbolden..
Nu følger jeg selv Brøndby, og der er da flere grunde til det.. Men at jeg begyndte at interessere mig for Brøndby, viser vel bare, hvad for nogle klubber, jeg kan lide. Man kan ikke sige: "Nå, nu vil jeg holde med Valencia, fordi de har nogle seje spillere" ... Det kommer, uden man selv kan bestemme det, synes jeg..
Til det med "TV-fans": Jeg er Brøndby-fan, og har været det i mange sæsoner.. Jeg ser alle de kampe, jeg kan komme til - men jeg er dog sjældent på stadion.. Det skyldes primært, at jeg ikke er så gammel, og at jeg ikke rigtig har nogle at tage på stadion med.. Hvis jeg var HIK-fan, kunne jeg nok tage på stadion til hver hjemmekamp, da stadionet ligger 10 minutters cykeltur fra mit hjem, mens der er noget længere til Vilfort Park. Hvis jeg boede i Brøndby, ville jeg da tage på Brøndby Stadion så ofte, jeg kunne komme til det, men igen: jeg bestemmer ikke, hvor jeg vil fødes! Man kan da også godt være rigtig fan, selv om man ikke har pengene til at kunne tage på stadion hver weekend og følge sit hold..
Det er svært at sige, hvad en "rigtig" fan er, men jeg synes, man er en 'rigtig' fan, hvis man følger holdet i med- og modgang.. Folk, der kun følger holdet i medgang, vil jeg ikke kalde for rigtige fans..
Til Hoffenheim-fans diskussionen: Jeg synes da også, det er lidt latterligt, at der pludselig er kommet så mange Hoffenheim-fans, men de kan da sagtens være fans alligevel.. Når Hoffenheim kommer i modgang på et tidspunkt, hvilket jeg er ret sikker på, de gør inden for ikke særlig lang tid, får vi at se, hvem der er fans, og hvem der ikke er..
Chakana
Manager
«
Svar #66:
08 Dec 2008, 04:47 »
Så vil jeg da også lige komme med mit input. Altså imo er en rigtig fan, én som følger sit hold i tykt og tyndt. Jubler og bliver lykkelig når ens hold scorer, og det modsatte hvis de taber. Det behøver vi jo ikke grave mere i, for det er sådan det er!
Nu har jeg set - og har selv snakket med et par personer om præcis dette emne - jeres diskution om Hoffenheims pludselige fans osv. og jeg synes også at det utroligt pudsigt, og faktisk også lidt grinern, at der pludselig er kommet en masse personer (specielt her på FmF), som er blevet fan af dem og synes at de er "seje". Ja, det er da utroligt af dem og en fantastisk ting at et hold fra den andenbedste liga, rykker op og ligger sig i front med det samme. Men... derfor skal man ikke begynde at holde med dem (altså hvis man er en lille knægt der ikke ved noget om fodbold, så kan man da sagtens få dem som favoritter, da man skal starte et eller andet sted mht. favorithold) og gå i Hoffenheim-ekstase. Men det er da kun sjovt, for jeg får mig et godt grin bag skærmen. ;-)
Apropos at være fan af sin "hjemmeklub" (altså hvor man blev født), så synes jeg at det er noget værre pjat. Jeg bor i Odense, har altid gjort det, men mit hjerte er gult og blåt, og har været det siden 2. klasse (mener jeg)! Alle mine venner i omgangskredsen var Brøndby-fans og min far (som også har boet i Odense hele sit liv) er Brøndby-fan. Så derfor kunne jeg jo næsten ikke blive andet, og det er jeg da glad for den dag idag. "Du skal holde med dit hjemmehooold..." RAUS! Hold med det hold der tiltrækker dig eller bliv godt opdraget, som jeg selv blev (som BIF-fan!). :-D
Mit anden hjerteklub er Arsenal. Den klub betyder lige så meget for mig, som Brøndby gør! Det hele startede en dag i Prag; min mor, far og jeg var i Prag, på en lille ferie. Jeg skulle have mig en fodboldtrøje (dengang vidste jeg ikke at der fandtes ægte trøjer xD), så vi fandt et lokalt marked, hvor de solgte fodbold-trøjer. Jeg havde sagt til min far i dagevis, at jeg ville have en trøje med Zidane. Da de så alle var udsolgt, så sagde min far at der var en rigtig, rigtig god fodboldspiller ved navn Henry. Hans trøje var der stadig, men det var ikke helt godt nok, for ingen var bedre end Zidane. Men min far fik mig overtalt, og jeg blev nu meget glad for trøjen. Så fortalte min far mig at han spillede for et hold ved navn Arsenal, og da jeg så så Henry og Arsenal for første gang ville jeg holde med dem! Sådan blev jeg til den Arsenal-fan, jeg er i dag. Da vi så vandt straffesparkskonkur
rencen imod Villarreal (som fik os i CL finalen), og jeg begyndte at få tårer i øjnene, fandt jeg ud af at jeg var Arsenal fan. :-)
Valencia er mit tredje yndlingshold, og dem har jeg holdt med, siden 2002. Det hele startede med at Aimar var min helt dengang! Kan ikke huske præcist hvorfor, men ham var jeg bare vild med (...og han er stadig en person, som har min respekt!)! Kan ikke rigtigt uddybe det nærmere, da jeg ikke kan huske om der var endnu en grund. Men idag er jeg stadig (off course!!!) Valencia-fan og følger dem så tæt som muligt.
Arsenal Football Club
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
08 Dec 2008, 10:45 »
Jeg følger mit hold hver weekend, både ude/hjemme og i Europa. Og det har jeg gjort det seneste 5-6 år. Har bla været i: Genoa, London(Tottenham), Glasgow(Celtic) og her onsdag skal jeg til Manchester, det er nok de mest nævneværdige. Og i DK vil jeg mene jeg har været på alle stadions der spiller sasligaen eller toppen af 1 div. Og til dem der er kendt på Aalborg stadion, så står jeg på Spar Nord til venstre for midten. Altså er en af dem der hjælper til med stemningen
Om jeg er rigtig fan eller ej, vil jeg ikke komme ind på. Syntes det er noget pjat, det vigtigste er man støtter sit hold!
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 10:47 af holmo
»
[Min signatur er for stor]
Elne
Førsteholdsspiller
«
Svar #68:
08 Dec 2008, 10:52 »
Citat af: holmo 08 Dec 2008, 10:45
Jeg følger mit hold hver weekend, både ude/hjemme og i Europa. Og det har jeg gjort det seneste 5-6 år. Har bla været i: Genoa, London(Tottenham), Glasgow(Celtic) og her onsdag skal jeg til Manchester, det er nok de mest nævneværdige. Og i DK vil jeg mene jeg har været på alle stadions der spiller sasligaen eller toppen af 1 div. Og til dem der er kendt på Aalborg stadion, så står jeg på Spar Nord til venstre for midten. Altså er en af dem der hjælper til med stemningen
Om jeg er rigtig fan eller ej, vil jeg ikke komme ind på. Syntes det er noget pjat, det vigtigste er man støtter sit hold!
Må jeg spørge, hvor mange penge du bruger hver weekend ca. på se Aabs kampe?
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #69:
08 Dec 2008, 11:00 »
Citat af: BenMusalho 08 Dec 2008, 00:21
Man kan ikke sige: "Nå, nu vil jeg holde med Valencia, fordi de har nogle seje spillere" ... Det kommer, uden man selv kan bestemme det, synes jeg..
Enig, men seje spillere kan sagtens være grunden til, at man falder for dem.
Citat af: BenMusalho 08 Dec 2008, 00:21
Til det med "TV-fans": Jeg er Brøndby-fan, og har været det i mange sæsoner.. Jeg ser alle de kampe, jeg kan komme til - men jeg er dog sjældent på stadion.. Det skyldes primært, at jeg ikke er så gammel, og at jeg ikke rigtig har nogle at tage på stadion med..
Jeg har sæsonkort, og ser kampene alene, og da vi har samme alder, kan du nok også gøre dette. Jeg bor cirka 6 km fra Parken, og cykler derind hver gang. Man føler sig ikke så alene, da der er masser af medfans, der er meget flinke, og så er der altid nogle fulde mænd der råber et eller andet vildt sjovt.
Citat af: NicolasFelipe 08 Dec 2008, 04:47
Valencia er mit tredje yndlingshold, og dem har jeg holdt med, siden 2002. Det hele startede med at Aimar var min helt dengang! Kan ikke huske præcist hvorfor, men ham var jeg bare vild med (...og han er stadig en person, som har min respekt!)! Kan ikke rigtigt uddybe det nærmere, da jeg ikke kan huske om der var endnu en grund. Men idag er jeg stadig (off course!!!) Valencia-fan og følger dem så tæt som muligt.
Aimarito er simpelthen bare gud, og han var også, sammen med Vicente, blandt årsagerne til min Valencia-kærlighed.
Og btw. Nico og BenM, rigtig gode indlæg, hvor jeg er enig i det meste
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #70:
08 Dec 2008, 11:07 »
Citat af: Elne 08 Dec 2008, 10:52
Må jeg spørge, hvor mange penge du bruger hver weekend ca. på se Aabs kampe?
Uh .. Hjemmekampe: 2-300,- ude: med indgang og transport 5-600.
Meget forskelligt afhængig af hvor det er og om jeg har skaffet penge til det.
Men det er meget svært og sige, det svinger meget, nogle gange er det måske 50-100 kroner hjemme og måske 150 ude.
Elne
Førsteholdsspiller
«
Svar #71:
08 Dec 2008, 11:14 »
Citat af: holmo 08 Dec 2008, 11:07
Uh .. Hjemmekampe: 2-300,- ude: med indgang og transport 5-600.
Meget forskelligt afhængig af hvor det er og om jeg har skaffet penge til det.
Men det er meget svært og sige, det svinger meget, nogle gange er det måske 50-100 kroner hjemme og måske 150 ude.
Okay.. Jeg er Brøndby fan, men selvom jeg har en god indkomst, så synes jeg ikke at jeg har råd til, at give 400,- (benzin og brobiz) samt 150-200,- til at komme til Sjælland fra Fyn. Man kunne tage toget, så man slipper for benzinen og brobiz. Men ser dem hver gang de kommer til Fyn, har været på Brøndby stadion før, men som sagt har jeg ikke midlerne til det hver måned.
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
08 Dec 2008, 11:19 »
Sådan noget skal man også have respekt for, og det gør dig jo heller ikke til en dårligere Brøndby fan!
Kan også godt mærke det har været en dyr sæson, så nu skal der spares lidt !
derjanse
Lilleputspiller
«
Svar #73:
08 Dec 2008, 11:46 »
Jeg er selv fck og real madrid fan, jeg blev fck fan fordi jeg syntes zuma var sej og det har så holdt ved siden. selvom jeg kun har set 5 fck kampe og kun været i parken 2 gange ser jeg mig selv som en rigtig fan, jeg bor også omkring 2,5 time væk fra københavn. Jeg følger dem dog næsten hver weekend i fjernsynet og heppe gladeligt men det er ikke fordi jeg begynde og græde hvis de taber.
derud over blev jeg real madrid fan for jeg er ronaldo fan, og jeg blev så ved med at holde med madrid selv efter ronaldo skiftede og dem følger jeg i tykt og tyndt.
Bobogol
Reserveholdsspiller
«
Svar #74:
08 Dec 2008, 12:05 »
Vil lige sparke til debatten..
Som flere fornuftige har nævnt herinde, så handler det i bund og grund om følelser... Jeg har været ombord i Inter-skibet i nogle år efterhånden, og kan da også undre mig over, de mange nye Inter-fans inden for de sidste par år..
Der er dog én ting, der ikke er nævnt som definitionen på en fan herinde endnu.. Jeg mener, at det at være fan, kan sammelignes med en religion.. Der findes kun én gud, og derfor, mener jeg ikke man kan holde med flere hold på en gang.. Min egen definition står for egen regning, men i min bog, kan man altså ikke være Ajax-fan, hvis man samtidig holder med Sevilla.. Er man fan, er holdet ens et og alt!
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »