home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)  (Læst 41170 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
« Svar #75: 07 Feb 2009, 14:52 »

hvis leverkusen havde scoret et mål mere havde de vundet ligaen! haha lol, tættere kan det vist ikke blive! men ellers en rigtig god blog
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#29# VfB Stuttgart. Lets win this shit!(tidl.New England)
« Svar #76: 13 Feb 2009, 00:20 »


Vēnī,vīdī,vīcī. I've got the feeling that this is our year.




What's new - Ligaen & DFB-pokalen - Champions League.



My office, my place of zen.


Alt det arbejde vi har lagt i denne trup gennem årene, håber jeg virkelig vil kulminere i år, for vi har fået opbygget en fantastisk trup. Forventningerne fra klubben i år er, at vi i ligaen skal ende i top tre og derved kvalificere os til Champions League igen. I DFB-pokalen er forventningerne en semi finale plads og i Champions League skal vi bare nå gruppespillet. Det er nogle meget realistiske forventninger de har, men jeg vil gerne nå længere i CL, her forventer jeg vi kommer til knock out runderne. Men den ambition afhænger meget af hvilke modstandere vi løber ind i og det er noget kun tiden kan vise, men holdet er til det.
Vi har skiftet lidt ud i spillermaterialet og staben omkring holdet har også ændret sig, men det har kun betydet at vi er blevet stærkere i alle dele at klubben. Igen er det lykkedes os at forstærke klubbens økonomi og derved komme ud af sidste år med et godt overskud. Så det er helt sikkert med til at give stabilitet for klubben i år. Så jeg mener at vi har alt i ryggen til at skabe succes.



Liga & pokal fixtures.

Jeg har siden vi kom tilbage fra ferie haft den følelse, at holdet i år virkelig har det der skal til. Jeg ved at man i klubben har sagt at en 3 plads ville være perfekt, men jeg har altid store ambitioner og en første plads i ligaen ville da være fantastisk, så det er jo mit mål. Nå, men vi startede med DFB pokalen igen i år og vi havde fået SVW Mannheim, en overkommelig opgave for mine drenge.

Kampen skulle stå på udebane og drengene skuffede ikke. Men jeg var ikke en ”happy camper” efter kampen, for vi burde havde vundet med 5 eller 6 mål og vores fans var bestemt heller ikke tilfredse. De piftede og råbte lidt efter os, men jeg er sikker på at de ved, at vi nok skal give dem god fodbold henover året og måske en topplacering.
Jeg håbede på et af de mindre hold til anden runde af pokalen, men den der udtrak holdene ville det anderledes. Han hev fandeme FC Bayern München op bowlen, satans også. Men okay, så havde vi chancen for at vise vores styrke tidligt på sæsonen. Kender i det med at score kampens eneste mål og så ikke gå fra en kam uden sejren? Det gør jeg så nu. Vi spillede en rigtig god kamp og spillede klart bedre end dem, men vi lavede et forsvarskiks og fik skubbet bolden i eget net. Man kan ikke rigtig give en balle for indsatsen i kampen, da de spillede fantastisk og indsatsen var perfekt, men dette betød desværre at vi ikke fik denne pokal i hus, satans.
Succes!! Det er hvad jeg mener vi har i ligaen. Vi startede lidt skidt ud ved at spille uafgjort mod Leverkusen hjemme, men okay, det er jo et godt hold. Men efter denne kampe så fik vi gang i holdet og vi vandt de efterfølgende fire kampe, hvilket bare fik humøret i top, og det var ikke små hold vi vandt over. Hoffenheim og HSV har gennem de sidste sæsoner vist styrke og de har ikke altid været nemme at spille imod, men denne gang trak vi det lange strå. Desværre havde vi igen problemer med Bayern. Vi havde dem to gange i træk og begge gange gik vi tomhændet fra kampene. Det var faktisk bare pisse irriterende for det er jo dem vi plejer at kæmpe med i toppen. Anden kamp var bare en katastrofe, vi kom hurtigt bagud med hele 2-0 og resten af kampen kæmpede vi bare for at hænge på. Efter fiaskoerne mod Bayern fandt vi igen rytmen og fik nogle gode sejre i hus, men også lidt uafgjort mod Schalke og GLADBACH!! Men igen i år er vi med helt i toppen og med en flot andenplads så er vi komme godt fra start.
Mauro Zárate som kom gratis til klubben i sommer har været den helt store profil og jeg glæder mig meget til at se hvad han kan gøre over en hel sæson.



Champions League.

Vi skulle jo spille Champions League i år og vi kom ind i turneringen i tredje kval rundet og her var modstanderen Standard Liege. Jeg må sige at det bestemt er et hold som vi bare skal lå og derved sikre os en plads i gruppespillet.

Vi startede ude og her spillede vi utrolig god fodbold. Vi fik spillet os til en sejr på hele 3-0 og jeg var her i den syvende himmel og med dette resultat kunne vi lugte CL.
På hjemmebane skuffede vi da heller ikke, men man kunne godt fornemme at spillerne allerede følte at de var videre. Vi stillede dog også op med lidt reserver og de spillede flot og præcis som de skulle. Vi vandt med 2-1 og så var vi klar til gruppespillet.

Jeg har jo prøvet det her lodtræknings helvede før og men igen var jeg nervøs. Man sidder jo bare der og ser hjælpeløs til, mens en eller anden mandsperson afgør ens fremtid i turneringen. De trak hold på hold op af den smarte lille bowle og da det hele var overstået var i endt i pulje H sammen med Real Madrid, PSV Eindhoven og Beitar Jerusalem. Jeg må erkende at det ud af til kan virke som vi er favorit til at gå videre som nummer to, men det er ikke ligefrem nemme hold vi endt op med. Real Madrid er klart favorit til at vinde puljen, PSV er ikke et nemt hold at besejre ude eller hjemme og Beitar kan blive et problem ude, mens hjemmekampen ligner en sikker sejr. Som start på vores Champions League skal vi op mod Real Madrid på eget græs. Her vil jeg meget gerne have point.


Som sagt så skulle vi op mod Real i første kamp og vi spillede virkelig noget af det bedste fodbold i min tid her, og det er bittert at tabe fordi man ikke kan følge med Wesley Sneijder. Nej hvor var det frustrerende at se på, men som en helhed var kampen tilfredsstillende. Næste kamp skulle spilles på Teddy stadium i Jerusalem og det kan være en svær bane at spille på. Hjemmeholdets fans har et ry for lettere intense. Kampen var da også et mere spændende end jeg gerne ville have haft. Vi kom foran 1-0 i første halvleg og kæmpede sgu virkelig for at holde den føring, men det lykkedes os og vi kom fra Israel med alle tre point. Kampen mod PSV hjemme skulle vindes og spillerne skuffede bestemt ikke. Mauro Zárate blev klart kampens spiller og den ære sikrede han ved hjælp af kampens to mål. Han har virkelig vist sig at være en fantastisk sommer signing. Så efter tre kampe i CL så befinder vi os på en tredje plads og den plads skal bare holdes så vi kan komme videre til Knock out runderne.





« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 00:22 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #29# VfB Stuttgart. Lets win this shit!(tidl.New England)
« Svar #77: 13 Feb 2009, 00:25 »

Jeg vil lige undskylde at denne update er så skide lang, men jeg havde svært ved at skære noget væk. Jeg vil i fremtiden bestræbe mig på at holde længden nede, da opdateringerne ellers kan blive svære at komme igennem.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #29# VfB Stuttgart. Lets win this shit!(tidl.New England)
« Svar #78: 13 Feb 2009, 08:22 »

Så var der endelig nyt fra Stuttgart!! TAK!! Det var længe ventet.

Jeg synes langt fra, at updaten er "for lang", specielt når der ikke har været én i et stykke tid. Det er ikke slemt med én lang update, så længe der ikke kommer MANGE, LANGE updates.

Ellers god start på sæsonen. Lidt ærgeligt, at du taber til dine formodentligt nærmeste konkurrenter i ligaen, men du hænger absolut godt på. Og det er vel ikke mystisk at åbne med uafgjort mellem sidste sæsons 2'er og 3'er.

Anyway - Har du et SS af Mauro Zárate, når nu han spiller så godt? Og måske et SS af en oversigt fra ligastatistikken, altså med topscorere, assist, tacklinger, MoM etc.?

Ser frem til næste update - Det er en fornøjelse at læse...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #29# VfB Stuttgart. Lets win this shit!(tidl.New England)
« Svar #79: 13 Feb 2009, 11:21 »

Så var der endelig nyt fra Stuttgart!! TAK!! Det var længe ventet.

Jeg synes langt fra, at updaten er "for lang", specielt når der ikke har været én i et stykke tid. Det er ikke slemt med én lang update, så længe der ikke kommer MANGE, LANGE updates.

Ellers god start på sæsonen. Lidt ærgeligt, at du taber til dine formodentligt nærmeste konkurrenter i ligaen, men du hænger absolut godt på. Og det er vel ikke mystisk at åbne med uafgjort mellem sidste sæsons 2'er og 3'er.

Anyway - Har du et SS af Mauro Zárate, når nu han spiller så godt? Og måske et SS af en oversigt fra ligastatistikken, altså med topscorere, assist, tacklinger, MoM etc.?

Ser frem til næste update - Det er en fornøjelse at læse...

Ja det har været lidt langt mellem opdateringerne, har sgu bare haft så meget om ørene, men nu er der ferie og så skal nok få noget op. Jeg vil helt vildt gerne give dig de SS, men jeg er faktisk nået en del længere i spillet end i bloggen. Så jeg har kun billeder af stats og spillere fra slutningen af sæsonen. Jeg vil gerne lægge dem op, men vil helst vente til jeg har skrevet sæsonen færdig, noget der gerne skulle ske idag.
Så kan det vente indtil da?
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#30# VfB Stuttgart. The ugly duckling is growing.!(tidl.New England)
« Svar #80: 13 Feb 2009, 13:30 »


Vēnī,vīdī,vīcī. I've got the feeling that. this is our year.




What's new with us - Ligaen - Champions League.



My office.


Det er lykkedes os at komme ganske fornuftigt i gang med denne sæson. I ligaen ligger vi nr. to, lige i hælene på Leverkusen og i Champions League er vi også godt med, dog er vi ude af pokalen og det er jeg ikke tilfreds med. Men to ud af tre kan vel også gå an, men det betyder at der skal komme noget succes i de andre turneringer. Igen er der spekulationer omkring mig og min åbenbart store karriere, men jeg gider altså ikke til en anden klub lige nu. Hvad skal der til før de fatter det, hader virkelig pressen til tider. Men ellers har der været ret så stille her i klubben og derfor har jeg ikke det vilde at komme med. Men jeg kan da fortælle at min tidligere i USA har haft lidt problemer med at vinde efter jeg stoppede. De er kommet til play-offs, men ikke til finalerne og de har virkelig skiftet ud i spillertruppen. Alle de gode spillere har faktisk forladt klubben og det er lidt en skam, for der var virkelig potentiale den gang jeg smuttede.


Liga & pokal fixtures.

Som tidligere nævnt så ligger vi på en dejlig anden plads i ligaen og det er bestemt noget vi skal fastholde og gerne forbedre. Man siger jo ikke nej til en førsteplads. De næste syv liga kampe er mod modstandere, som jeg vil karakterisere som overkommelige, dog kan Dortmund og Werder skabe problemer.

Vi startede disse kampe mod Kaiserslautern og vi kom kun fra kampen med en svæver 1-0 sejr og jeg havde forventet mere af spillerne, men jeg vil ikke hyle over en sejr. En lille side bemærkninger her er, at det igen var Zárate der sikrede os alle tre point. Jeg kan virkelig godt lide den mand. Ude mod Hanover sejrede vi igen, denne gang på en selvmål af dem og jeg må sige jeg er lidt bekymret for vi har lidt problemer med at finde målet. Desværre var det ikke noget der blev bedre igennem de næste fire kampe. Vi formåede ikke at få netmaskerne til at blafre mod bundholdet Duisburg, noget der i den grad fik mit pis i kog, rettere sagt jeg blev pisse hamrende sur. Det kan sgu ikke passe at Stuttgart ikke kan slå Duisburg, men det vigtige her var at ikke lade det gå ud over spillerne. Men jeg lagde da fokus på det på taktik mødet, da vi så dvd’er af kampen, så havde spillerne noget at forholde sig til.
Det lykkedes os da at få en sejr hjemme mod Cottbus, men ude mod 1860 München knækkede filmen igen. Kampen var dog tæt og man kan ikke klandre spillerne for ikke at kæmpe, men vores forsvar har virket lidt svagt i denne sæson. Kampen mod Dortmund lignede meget den mod 1860 München og der blev kæmpet frem og tilbage og det meste af spillet var på midtbanen, men igen gik vi fra banen uden alle tre point. Her mistede vi faktisk den første plads vi havde sikret os på et tidspunkt. Sidste kamp i ligaen i år mødte vi Werder og hvilken kamp det var. Vi kom foran på et forsvarskiks hos Werder og vi kæmpede for at holde dette resultat og med 2-0 målet fra Zárate så kronede vi et ganske udmærket efterår, der kulminerede i en andenplads i ligaen, kun 1 point efter Leverkusen og 5 foran Bayern. Sådan piger!



Champions League.

Vi var kommet okay fra start i CL og vores mål om kvalificering til næste runde var tæt på, men det ville stadigvæk kræve sejre og jeg går altid efter det hele. Det er umulig for mig at nøjes og hvorfor skulle man også det, ingen i verden er kommet til tops ved at nøjes.

Ud af de sidste tre kampe var to af den på udebane og første forhindring var PSV på Philips Stadium. Kampen her var uvirkelig, for vi var næsten kun kommet på banen da det lykkedes PSV at score, vi var pludselig helt rundt på gulvet, men vi kom igen og fik faktisk scoret os 3 gange inden de fik det sidste mål. De sidste 10 minutter af kampe var utrolig hårde og det var kun med nød og næppe vi fik alle tre point, men vi fik dem. Kampen på Santiago Bernabéu var vild. Først og fremmest så løber man ind på et stadion med plads til lidt over 80.000 tilskuere og så er det jo Real Madrid. I denne kamp imponerede spillerne mig, først scorede William Kvist direkte på et frispark og derefter scorede Welliton på hjørne, herefter håbede jeg at sejren var i hus, men der var godt 40 minutters fodbold tilbage, så det ville blive svært og det gjorde det heller ikke nemmere at de scorede til 2-1, målet gjorde mig lidt urolig. Vi kom dog derfra med alle tre skide point, dette her var nok den største sejr jeg nogen sinde har fået. Jeg har i den syvende himmel efter denne kamp og spillerne var også helt vilde og vi havde sikret os videre deltagelse i CL, så nu skulle kampen mod Beitar bare nydes. Kampen hjemme mod Beitar blev spillet i et stille tempo og det gjorde at de havde godt fat i os, men vi formåede at holde hovedet koldt og derfor fik vi også en sejr i den sidste kamp. Dette betød at vores statistik for CL lød på hele fem sejre og kun et nederlag, ikke dårlig af spillerne. Jeg vil indrømme at de efter dette flotte efterår fortjener den ferie de nu skal have, og jeg trænger vist også til lidt arbejdsro, så vi kan forberede os på foråret, hvor vi skal spille Champions League og kæmpe om Bundesliga titlen, det skal nok blive godt.






Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#31# VfB Stuttgart. Den kolde pause.(tidl.New England)
« Svar #81: 13 Feb 2009, 15:00 »


Vēnī, vīdī, vīcī, I’ve got the feeling that this is our year.




Vinterpausen - Et par af de nye - Venskabskampe


My little corner.


Efteråret har været et fantastisk et af slagsen, vi her præsteret rigtig godt på banen og holdet er godt med i alle turneringer. Jeg har store forhåbninger til holdet i denne sæson og blandingen af unge og gamle spillere har vist sig at være perfekt, men jeg er dog begyndt at bekymre mig omkring vores forsvar. Nogle af de centrale spillere i forsvaret er ved at nærme sig alderen hvor de ikke kan holde niveauet en hel sæson og derfor skal jeg altid havde mulige erstatninger i tankerne. Derfor har jeg snakket med klubben omkring en udbygning af vores scouting netværk og det blev enstemmigt vedtaget i bestyrelsen. Så vi er nu oppe på hele 9 scouts der hele tiden kommer med rapporter som spillere overalt på jorden. Jeg har også forhørt mig på en smule af de tyske talenter, men klubberne kræver abnorme summer for dem og derfor er jeg bange for at holdet kommer til at bærer præg af mange udenlandske spillere, men det er desværre en nødvendigt onde, hvis vi skal nå toppen. Den der påstår at manager gerningen er nem, lyver på det kraftigste.



Transfers.

For første gang i lang tid så har jeg ikke gået shop amok i en pause. Vi har kigget på en del spillere men de ville ikke bidrage med nyt til holdet, så vi har kun hentet nogle prøvespillere ind. Jeg har vurderet at vi i de kommende sæsoner skal kigge på at forynge vores trup lidt, den er dog allerede meget ung, men forsvaret er ved at ældes. Jeg har kig på lidt spillere men de kommer nok først på plads i løbet af foråret og det betyder at de først kan støde til truppen til sommer, men dette er stadigvæk gisninger og derfor er intet sikkert endnu.

Transfers ind:

▫ Tony Beltran – Back fra New England Revolution - Free
▫ Diego Belmar- Angriber fra Deportes Temuco - Free
 

Transfers ud:

▫ Jay Simpson - Solgt til Leyton Orient for 350.000 €
▫ Jens D Kristiansen – Kontrakt ophævet.
 








Som man kan se så har der ikke været den vilde aktivitet på transfermarkedet fra vores side af. Dette skyldes hovedsagelig at jeg er tilfreds med truppen som en helhed, men også manglen på kvalificerede kandidater, dog forhandlede vi kort med Samir Nasri men vi havde ikke pengene til at betale den høje løn han krævede. Det var en skam at vi ikke kunne blive enige, men sådan går det nu engang i fodbold. De to nye spillere er her kun på prøve basis og jeg ved ikke om de er umagen værd. Tony er en gammel kending af mig og han ringede for at høre om han kunne komme til prøvetræning og det så jeg ingen problem i. Han gjorde det okay og derfor fik han en lille kontrakt. Belmar var blevet anbefalet af min scout og siden han var gratis tog vi ham ind på prøve og så må han bare vise sit værd. Vi har sendt Jay Simpson tilbage til England da han ikke kunne komme på holdet her hos os, men jeg kan da sige at han i England har kæmpe succes, så tillykke til Jay. Jens D Kristiansen var en spiller med et kæmpe potentiale, men spillerne som han skulle kæmpe med var bare for gode og derfor blev vi enige om at ophæves hans kontrakt. Vi ønsker ham alt held fremover.


Fixtures

Som altid så skal der spilles lidt venskabsbold her i pausen for at få spillerne i gang igen. Som vanen tro så skal vi op mod Reutlingen som er en af vores samarbejdsklubber og selvfølgelig tager vi igen et smut til Østrig, dog denne gang for at spille en håndfuld kampe. Som alle vinterpause kampe for os så skulle vi lige i gang igen.

Derfor spillede vi kampen mod Reutlingen uafgjort, kampen blev dog også brugt til at prøve nogle af de unge af. Jeg var meget tilfreds med resultatet, men en sejr havde nu været dejlig. Herefter begyndte spillerne rigtig at spille bold og det kunne også ses på antallet af må i de kampe, hele 19 af slagsen blev der plads til og dette gav mig håb om at vores ”scoringskrise” endelig så ud til at slutte, en tanke jeg fryder mig over. Dog er det bekymrende at det var vores fløje og centrale midtbane folk der scorede de fleste mål. Marko Marin scorede tre, Sven Finke fik også tre, mens William Kvist stod for to sammen med Nacer Barazite. På plus siden kan det siges at det hovedsagelig var unge spillere der stod for målene. Jeg håber de formår at overfører vinterpausens mål orgier til foråret i Bundesligaen. But only the future will show so let’s play ball, again.


Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#32# VfB Stuttgart. The ugly duckling i growing.(tidl.New England)
« Svar #82: 13 Feb 2009, 22:19 »


Vēnī,vīdī,vīcī. I've got the feeling that. this is our year.




My domain - Bundesligaen - Champions League.



My office.


Vores vinterpause havde udartet sig rigtig godt, vi havde spillet ganske fornemt i venskabskampene og endelig kunne vi score mål så det ud til og truppen er stadigvæk intakt, så mine forventninger er virkelig i top. Meget af min tid indtil nu har gået med at forhandle kontrakter med kommende forstærkninger, men også nuværende spillere som jeg gerne så blive. Der har også været papirarbejde på stabs området, da en del af trænernes kontrakter også have deres ende til sommer, men der er endelig kommet styr på det og det giver bare en speciel ro omkring holdet. Jeg selv står også overfor nogle valg, mange klubber har forhørt sig gennem min tid i klubben og min kontrakt løber kun halvandet år endnu, så måske skal man til at kigge andre steder, men nu skal fokus være på Bundesligaen.


Liga kampene.

Vi kommer ind til dette forår med en flot andenplads i hånden og derfor må målet jo være at holde på den, jeg vil selvfølgelig gerne bytte den med en førsteplads. Men før vi vil kunne fejre noget som helst, så står der 15 kampe foran os og vi bliver nødt til at præstere for at kunne sikre os noget sølvtøj. Men foråret starter nu og jeg er sgu også ved at have abstinenser efter den lange vinter.

Selvfølgelig starter vi ud mod topholdet, men er du gal for en kamp. Vi kom utrolig hurtigt bagud med to og her så det virkelig skidt ud for os, men det lykkedes os at få vendt kampen og vi fik fandeme scoret hele tre gange i anden halvleg, MEN i det tredje minuts overtid fik de én chancen, som de scorede på og derved blev resultatet uafgjort. Jeg var lidt ked af at miste to af pointene men det var på udebane mod Leverkusen, så mon ikke det er okay. Efterfølgende formåede vi at holde en stime på fire kampe med sejre og det var fantastisk. Det lykkedes os at hæve vores niveau i forhold til efteråret og jeg var specielt tilfreds med resultat mod HSV. Vi spillede bare en brand kamp på hjemmebane og resultatet var bare fantastisk. Vi fik også et godt resultat mod Hoffenheim, men vi var sgu i knibe da vi var bagud med 2-0, holdet viste dog deres enorme styrke ved at vende kampen og sejre med 3-2, dejligt med så gode spillere. Desværre mistede vi lidt pusten mod Bayern og det gjorde at vi tabte lidt i toppen, nederlaget til Schalke hjalp sgu nok heller ikke. Kampen mod Karlsruhe var en kæmpe fiasko og det kunne også læses i tabellen. Vi var rykket ned på en tredjeplads bag FC Bayern og Leverkusen, men det er tæt i toppen nu. For pokker spillerne skal finde sammen nu for at sikre os en topplacering.


Champions League.

Det var en meget spædende lodtrækning vi sad til, der var så mange store hold med og jeg håbede seriøst på at trække en blandt de svageste og derved måske sikre os videre deltagelse i turneringen. Bowlen var ved at være tom da vi kom op og en ting var nu sikkert, vi skulle starte hjemme, men der var tre mulige modstandere hvor Barcelona og Lyon var blandt. Jeg ville hellere have haft et af de nemmere hold, men da Lyon kom op blev jeg en smule lettet. Det var klart den nemmeste modstander af de to hold, men absolut ikke en nem modstander når man ser på helheden. En ting lå nu fast, vi skulle kæmpe røven ud af bukserne for at sikre den forløsende videre deltagelse.

Af en eller anden grund valgt vi ikke at gøre det nemt for os selv. På hjemmebane skulle vi vinde for at sikre os et godt grundlag til udekampen, men nej nej vi valgte simpalthen at spille som pis. Vi kom lynhurtigt bagud med 2-0 og det så ret så håbløst ud der. Jeg fik dog håbet igen da vi scorede til 2-1, men Lyon ville det anderledes og scorede desværre til slutresultatet 3-1. dette resultat gavnede os bestemt ikke og CL drømme så skidt ud nu. Udekampen var også en katastrofe, vi kom igen bagud med 2-0 og fik kun et trøste mål i kampens overtid. Det vil sige at vores dejlige Champions League drøm sluttede her. Jeg må sige at resultatet var lidt skuffende, for jeg havde forventet mig mere af spillerne og egentlig så mener jeg at Lyon bestemt var en klub som vi burde havde vundet over. Men det skulle ikke være i denne sæson og derfor skal vi vende tilbage næste sæson og vinde hele skidtet.



« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 22:22 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
« Svar #83: 14 Feb 2009, 01:03 »


Vēnī,vīdī,vīcī. I've got the feeling that. this is our year.




Mit fine kontor - Resultater - Champion??



My office.


Det er fantastisk tæt i toppen af dette års Bundesliga og vi er stadigvæk med i kampen om det eftertragtede trofæ. Det er præcis derfor jeg holde min fokus på holde og fodbolden på banen. Derfor hjælper det sgu ikke at der hele tiden kommer opringninger omkring at jeg planlægger i job skifte. Jeg modtog faktisk en konkret henvendelse fra Blackburn og igen afviste jeg tilbuddet. Jeg er selvfølgelig smigret over alle henvendelserne og det er jo en kæmpe tilkendegivelse af at jeg gør mit job godt, men Stuttgart er og bliver min klub. Så lad os få spillet de sidste ni kampe og få afgjort det her.


Liga & pokal fixtures.

To point skiller de tre holde i toppen af ligaen og det betyder at et hvert point betyder noget, så vi skal kæmpe som ind i helvede for at nå toppen. Jeg syntes fandeme at vi fortjener en plads blandt de to øverste, vi er det bedste hold i Tyskland. Nu skal vi bare bevise det.

Gladbach, jeg hader fandeme Borussia Münchengladbach. Jeg aner virkelig ikke havd det er vi gør galt mod dem, men ind vil bolden fandeme bare ikke. Det gavner bestemt ikke vores mesterskabs chance at spille uafgjort mod dem og jeg tror sgu at jeg er ved at gå ned med stress. Kan ikke klare at vi næsten altid dummer os når det virkelig gælder. Vi kom dog oven på mod Wehen der blev sendt hjem med en 4-0 afklapsning i bagagen, dog faldt vi tilbage i den gamle form mod et af bundholdene. Kaiserslautern fik skovlen under os og igen blev vi sat tilbage i top striden, men heldigvis fik de andre tophold heller ikke fuldt udbytte i deres kampe. Der er sådan lidt deja-vu over de næste to kampe, igen vinder vi, for derefter at spille uafgjort igen. Det er bare ikke tilfredsstillende og var sgu bange for at vi havde tabt det hele på gulvet. Men i en fantastisk slutspurt vandt vi de sidste fire kampe i ligaen og specielt de sidste to var afgørende. For efter 1860 München kampen havde vi nemlig overtaget førstepladsen, dog lå i a point med Leverkusen og førte kun via en bedre mål scorer. Mod Dortmund spillede vi vores livs kamp og kampen skiftede frem og tilbage, men igen afgjorde Zárate kampen og med sine to fantomagtige mål vandt vi kampen. Denne kamp var afgørende for vores mesterskabskamp, for vi skulle bare vinde den sidste kamp og så måtte Leverkusen bare ikke score for mange mål så ville mesterskabet være i hus. Werder lå på en sjette plads og var bestemt ingen ”push over” men mine drenge kom stormende ud på banen og de fejede sgu Werder af banen. Vi scorede til 2-0 sidst i først halvleg og der sikrede vi vores første Bundesliga titel under mit virke. Leverkusen vandt kun med 3-1 og scorede derfor ikke nok mål til at vinde. Vi er fandeme blevet tyske mester, vi har vundet BUNDESLIGAEN!!!


Stuttgart vinder Bundesligaen.





Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
« Svar #84: 14 Feb 2009, 01:08 »

tillykke!
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
« Svar #85: 14 Feb 2009, 01:14 »

Jeg lovede Javope følgende SS og her kommer de så.

SS af Mauro Zarate:


SS af player statistics for bundesliga sæsonen 2013/2014:


Nu har bloggen kørt noget tid og derfor vil jeg lige henvise til at der er en oversigt over updates og titler på første side af bloggen, men man kan også bruge linket nedenfor, hvis man ønsker at at kigge på det.
Stats and other stuff


Men så siger jeg osgå godnat, skal på arbejde imorgen og derefter hjem stil svigermekaniken til fødselsdag. JUBIII Ubeslutsom
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
« Svar #86: 14 Feb 2009, 01:14 »

tillykke!

Jeg takker ærbødigt og bukker Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
« Svar #87: 14 Feb 2009, 01:24 »

Fantastisk Resultat vildt godt , så må du være glad.
Det er fedt når det endelig lykkes, er ogdå i gang med at kæmpe om mesterskabet i Holland, er Ajax og ligger på 1.pladsen med 10 runder igen, skal ha spillet færdig og se om jeg kan vinde for 2 gang. i træk.
Men igen tillykke, har fulgt din blog fra starten.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 01:26 af Blackstone » Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
« Svar #88: 14 Feb 2009, 10:15 »

Wauw... Det var meget, meget læsning på en gang, men det var SUUUUPER spændende, og kunne ikke slippe det igen...

TILLYKKE MED BEDRIFTEN!! Det er skide godt gjort, men hvor må det være bittert at være Leverkusen-spiller, når de to år i træk bliver 2'er på grund af ét sølle mål!!

Anyway, skide godt at du i en af dine updates henviser til dit tidligere hold i USA - Det har skide god effekt, at du lige henviser til det sted, det hele startede. Og det er også skide godt, at du bringer dine tanker i spil: På et tidspunkt spekulerer du på, om det er på tide at smutte videre. Det giver lyst til at læse videre.

Og så lige en kommentar til din holdning til et dårligt forsvar... De lukkede kun 2 mål ind i 7 kampe, da du "brokkede" dig over det, mens de lukkede 10 ind i de efterfølgende 8 kampe... Det er en mindre ting, og jeg ved godt, at du ikke kan spå over fremtiden, men studsede bare over det!!

MEN TILLYKKE IGEN, og ser frem til næste update!!

Held og lykke hos svigeren... Wink

Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
« Svar #89: 14 Feb 2009, 16:38 »

Rigtig god blog, rigtig fede resultater.

Godt klaret
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010