home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 514 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)  (Læst 46761 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller

#36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
« : 07 Dec 2008, 03:48 »

The promised land

Give me your tired, your poor,
Your huddled masses yearning to breathe free,
The wretched refuse of teeming shore.
Send these, the homeless, tempest-tossed, to me:
I lift my lamp beside the golden door.

Disse ord har lydt i manges sind når kysten af Amerika kunne ses forude og drømmen om et bedre liv var inde for rækkevidde. Drømmen om et bedre liv i guds eget land, har været et trækplaster for mennesker gennem generationer og nu var turen kommet til mig. Jeg har fået chancen for at skabe min egen ”american dream”. Jeg blev for nogle uger siden kontaktet af selveste Robert Kraft, manden der ejer mit favorit hold i National Football League, The New England Patriots. Det er under dette de fleste vil kunne genkende ham, men jeg kender ham også som ejeren af min tidligere klub, New England Revolution. Jeg spillede i klubben i 4 år og min tid i Boston var en af de bedste jeg oplevede i min karriere som fodboldspiller. I mine år der, spillede jeg under den tidligere Liverpool forsvarer Steve Nicol, han var en fantastisk træner og jeg lærte meget af ham. I de sidste år i klubben, led jeg af flere skader og derfor blev jeg en del af trænerteamet, sideløbende med mine forpligtigelser som spiller. Men i januar 2008 var det slut, min krop kunne ikke klare presset mere og jeg var tvunget til at trække mig tilbage.
Dette leder mig til hvor jeg sidder nu, på Robert Krafts kontor på Gillette stadium. Jeg skal til samtale med ham og Steve (Coach Nicol).

"Jesper you probably wonder why I called you and asked you to come. But we have a serious problem. Steve has decided to step down because of illness in the family and he has suggested the you take over as head coach here.”

Jeg var målløs, jeg troede at jeg måske bare skulle være en del af trænerteamet, men head Coach alligevel. Både Steve og Mr. Kraft sidder og smiler og venter på en reaktion.
Men jeg ved sgu egentlig ikke hvordan jeg skal reagere, men det kunne da være en spændende udfordring.

Efter en længere og dybere samtale beslutter jeg mig for at tage jobbet og prøve mig af som træner i den amerikanske Major League Soccer.
Jeg skal prøve at gå i Stoichkov, Djorkaeff, Gallardo og Beckhams fodspor og det bliver ikke nemt. Soccer er ikke ligefrem en almene amerikaners største interesse, men jeg mener at jeg er opgaven voksen og jeg glæder mig til at stå i spidsen for ”The Revs”. Hvad fremtiden vil bringe ved ingen, men jeg vil gøre mit for at nå toppen.

Mine specifiaktioner

Denne blog er min tredje og den vil blive skrevet i første person som de andre jeg tidligere har udarbejdet. Jeg er ikke den mest kendte blogger, men jeg har som sagt lavet to før. Denne blog vil ikke bærer præg af den vilde grafik og lignende, men kun indeholde screenshots og diverse billeder fra tid til anden. Mit håb er med denne blog at lave en som strækker sig over længere tid og skal fremvises som en karriere. Opdateringer af bloggen vil komme løbende da jeg læser på Universitetet og er midt i en stor opgave. Mit mål med bloggen er at videregive den glæde og entusiasme jeg har til fodbold og det vil forhåbentlig også vise sig i det skriftlige.
Så god fornøjelse til dem som ønsker at følge med.

Valgte ligaer: USA(MLS only), Danmark(2 division and above), England(Coca Cola League 2 and above), France(ligue 2 and above), Germany(2 Bundesliga and above), Italy(Serie B and above) og Spain(LIGA adelante and above)
Spiller fra følgende ligaer: Argentina, Belgium, Brazil, Canada, Holland, Mexico, Norway og Sweden.
Database: Large.

TOPBANNER SØGES

« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 18:52 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: #1# The promised land.
« Svar #1: 07 Dec 2008, 03:48 »

Stats and other stuff
Man kan også følge karrierens udvikling og alt der høre med. En oversigt over trofæskabet og dets udvikling vil også fremgå her.

Klubber:
New England Revolution: 25/06-2008 til 16/02-2012
VfB Stuttgart: 16/02-2012 til ?

Trofæer med New England Revolution:
Confrence Titler:
Major League Soccer Eastern Confrence Champion 2009.
Major League Soccer Eastern Confrence Champion 2011.

MLS Titler:
Major League Soccer Champion 2011.

Andre Turneringer i Amerika:
North American Champions League Champion 2010/2011.

Trofæer med VfB Stuttgart:
Bundesliga mester 2013/2014.

Updates Index:
New England Revoluton
#1# The promised land
#2# The promised land
#3# The Promised land
#4# The Promised land
#5# The promised land. Draft og Transfers til 2009 sæsonen.
#6# The promised land. A year with The Revs.
#7# The promised land. Revs move out in front.
#8# The promised land. First Play-offs, then the World.
#9# The promised land. Another year dawns for the Revs.
#10# The promised land. Revs tipped for victory.
#11# The promised land. Succes er lige om hjørnet.
#12# The promised land. Vi gjorde det igen, Play-offs er her!!
#13# New England Revolution. Living the american dream.
#14# New England Revolution. Pokaler er nu dejlige...
#15# New England Revolution. A winter of hardship.
#16# New England Revolution. Kampen om USA.
#17# New England Revolution. VM for Klubhold
#18# New England Revolution. 2012 a big year, with big expectations.
#19# From New England to Stuttgart.

VfB Stuttgart
#20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
#21# VfB Stuttgart 2011/2012 sæsonen slut.(tidl.New England) 
#22# VfB Stuttgart , En ny sæson står for døren.(tidl.New England) 
#23# VfB Stuttgart. Kampen om at hæve niveauet.(tidl.New England) 
#24# VfB Stuttgart we will prove our worth.(tidl.New England)
#25# VfB Stuttgart Winter break.(tidl.New England)
#26# VfB Stuttgart We need to grow to reach the top.(tidl.New England)
#27# VfB Stuttgart Whats the top like? I don't know.(tidl.New England)
#28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
#29# VfB Stuttgart. Lets win this shit!(tidl.New England)
#30# VfB Stuttgart. The ugly duckling is growing.!(tidl.New England)
#31# VfB Stuttgart. Den kolde pause.(tidl.New England)
#32# VfB Stuttgart. The ugly duckling i growing.(tidl.New England) 
#33# VfB Stuttgart. The swan came out at last.(tidl.New England)
#34# VfB Stuttgart. We did it and here we go again.(tidl.New England)
#35# VfB Stuttgart. How to follow up.(tidl.New England)
#36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 18:57 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Chakana
Manager

« Svar #2: 07 Dec 2008, 05:08 »

Meget lovende start, du skriver godt og virker meget kreativ - keep it up jstoffer! Thumbs Up

Nu ved jeg ikke hvilken type banner du vil have. Et simpelt et uden effekter? Smiley

Arsenal Football Club

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 07 Dec 2008, 14:23 »

Det banner jeg søger et hvor klubbens logo og navn fremgår ellers er der frit spil. Så det er bare med at være kreativ Smiley

Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

#2# The promised land.
« Svar #4: 07 Dec 2008, 21:50 »

The promised land

1. måned - Trænerteamet - Truppen - Kampe

Nu har jeg været i klubben i over en måned og starten har været svær. Der er mange regler, som man skal sætte sig ind i, når truppen skal forstærkes. Man skal tænke salery cap, domestic/foreign player mix og også have draften i tankerne. Men med masser af hjælp fra den administrative del af klubben, har jeg langt om længe fået styr på det meste. Jeg havde jo aldrig skulle tænke over den her slags ting før, da jeg var spiller og jeg må erkende at jeg har fået en ny respekt for min tidligere træner og mentor.
Jeg har overtaget et hold midt i en sæson og ovenikøbet er det som tophold i divisionen, så min vigtigste opgave er at holde fast i den position, så vi kan få den bedst mulige position senere hen. Så der er pres på fra start af for mig.

TRUPPEN

MÅLMAND
Matt Reis
Doug Warren

FORSVAR
Michael Parkhurst
Rob Valentino
Jay Heaps
Amaechi Igwe
Celestine Babayaro
Casper Abildgaard
Chris Albright
Pat Phelan
Sam Brill

MIDTBANE
Mauricio Castro
Wells Thompson
Jeff Larentowicz
Shalrie Joseph
Steve Ralston
Brandon Manzonelli
Sainey Nyassi
Joe Germanese
Gary Flood
Chris Tierney

ANGREB
Taylor Twellman
Kheli Dube
Franklin Salas
Ivan Korbankolev

Imens jeg har kæmpet med at sætte mig ind i reglerne, har jeg også været igang med at få sammensat mit trænerteam. Den tidligere assistent valgte også at stoppe i klubben, men hjalp mig indtil jeg fik en aftale på plads med en anden. Efter lange samtaler med flere emner, faldt valget på den svenske træner Torbjörn Nilsson. Med assistenten på plads fik vi fundet de sidste trænere, så teamet omkring mig blev komplet.
Som alle andre trænere har jeg nogle præferencer i forhold til spillestil og spillere. Jeg spiller en klassisk 4-4-2 med offensive wings. Det betyder, at der skal være en solid midtbane og et godt forsvar. Derfor arbejdede vi på at hente lidt nyt ind til at forstærke truppen. Der var også masser af interesserede spillere, men pengene var få, så der blev kun til et par enkelte fostærkninger. Følgende spillere er kommet til:

Celestine Babayaro: God rutineret venstre back, som helt klart vil forstærke truppen og give en del rutine.
Casper Abildgaard: Knap så kendt dansk spiller, som er kommet til på en kort kontrakt. Han skal fungere som en bredde spiller, men med mulighed for at få forlænget, hvis han præstere godt.
Franklin Salas: En dygtig angriber med masser af potentiale, og der er store forventninger knyttet til ham.
Ivan Korbankolev: Er som Abildgaard hentet ind som bredde spiller, men også som en spiller for fremtiden.

I bund og grund er jeg tilfreds med truppen, men vi er sårbare overfor skader, når den er så tynd som den er. Det har så allerede givet anledning til overvejelser i forhold til draften når den tid kommer, men nu ligger fokus på at vinde kampene og komme i play-offs.

Allerede inden blækket på kontrakten havde nået at tørre, skulle de første kampe spilles og de bar præg af at der var sket meget i klubben på meget kort tid.
Første kamp mod Toronto FC blev tabt, på HJEMMEBANE!. Det var bestemt ikke den start jeg havde regnet med. Kampen var tæt og de scorede på den ene chance de havde og det var der ikke noget at gøre ved. Næste opgave for os var i US Cuppen, men igen skuffede holdet mig. Vi tabte til Rochester, et hold som vi bestemt skulle slå, her kunne jeg ikke holde mig tilbage længere. Jeg gik fuldstændig amok i omklædningsrummet, råbte og skreg af mine lungers fuldekraft. Er du gal de fik tørt på. Jeg ved godt at det var forkert af mig, men potentialet er bare til mere og det fik de at vide.
Men mod LA, viste holdet det spil som vi kan spille og min første sejr med holdet kom i hus, fantastisk følelse.
Herefter skulle vi spille SuperLiga, en cup mod hold fra Mexico. Her skulle vi bare gå videre til semifinalerne, men men men, de to første kampe vandt vi, dog med meget tæt spil i begge kampe, men mod Santos Laguna dummede vi os. Vi kunne bare ikke score og med et nederlag endte vi på den skuffende tredje plads i gruppen og dermed sluttede vores deltagelse i den turnering. jeg har ikke fået den starte jeg håbede på, så jeg har stadigvæk meget at bevise overfor klubben og dens fans.

Månedens blog Juli 2010.

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #2# The promised land.
« Svar #5: 08 Dec 2008, 14:30 »

Ekstremt fedt at starte med et amerikansk hold!!

Og glæder mig rigtigt meget til at følge det her videre Smiley

Kan huske din Sønderjyske blog, der var fantastisk

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

jstoffer
Reserveholdsspiller

#3# The promised land.
« Svar #6: 08 Dec 2008, 17:04 »

The promised land

Regular season - North American Champions League - Results - Play-offs?

Jeg har nu været i klubben i et halvt år og hvilket et det har været. Jeg kom ind med masser af gå på mod og en kæmpe lyst til at træne et hold, men jeg havde måske ikke tænkt de mentale element igennem. Jeg har spillet fodbold gennem mange år og det kunne til tider være mentalt trættende, men jeg havde bestemt ikke regnet med, at jeg ville blive så presset som det har vist sig. Jeg overtog jo et hold der var klart i spidsen for divisionen og var virkelig ovenpå. Ved overtagelsen mistede jeg dog nogle af profilerne, da de stod til at blive solgt. Det gav mig en mulighed for at skabe mit egen hold, noget der skulle vise sig at blive en svær opgave.

Jeg opdagede også at vi skulle spille en pokkers masse kampe over en meget kort periode og problematikken omkring skader viste sit grimme ansigt. Men man skal passe på med at male fanden på væggen har jeg lært.
Vi kom lettere skidt fra start og jeg håbede på at det kun var opstarts problemer, hvor vi alle lige skulle falde til ro og lærer hinanden at kende. Vi fik da også et par gode resultater i starten, men en skade til en af holdets store stjerner, skulle vise sig at blive en bekostelig affære. Min top angriber og mest scorende spiller, Taylor Twellman, fik revet ledbåndene over i kampen mod San Jose og ville ikke kunne spille mere i sæsonen. Det var et kæmpe tab, da han altid har været god for et mål eller to og egentlig også var forgangsmand for holdet. Jeg var bekymret og det skulle vise sig at det var berettiget.
I den regulærere sæson gik det meget op og ned, men efter det store 5-2 nederlag til divisions rivalerne fra Toronto FC, kunne vi bare ikke finde fast grund under fødderne. Hver gang vi fik en succes oplevelse, blev den spoleret af en dårlig kamp, men det helt store problem var at vi ikke kunne score mål. Jeg tror faktisk at vi ramte alt andet end nettet på fodboldbanen og det var virkelig frustrerende at se på, ude fra bænken. Men det var ikke kun angrebet der led, hele holdet faldt bare sammen og jeg anede ikke hvad der skulle til for at løfte holdet. Det hjalp bestemt heller ikke at flere af de store stjerner ikke havde fået forlænget kontrakter og havde planer om at rejse til Europa for at prøve sig af. Derfor valgte jeg allerede inden sæsonen var slut, at forberede mig på næste sæson. Det vil sige scouts spillere og signe forstærkninger.
Men på trods af at vi ikke kunne vinde, så kvalificerede vi os dog til Play-offs, men med en meget lille margin.
Et sted, hvor vi havde en smule succes var i Champions league, dog ikke den europæiske, men den nordamerikanske. Vi spillede faktisk ganske udmærket der og det resulterede også i at vi kvalificerede os til kvartfinalerne, hvor modstanderen skulle vise sig at være mexicanske Cruz Azul. Men først gælder det Play-offs og jeg håber at vi kan kvalificerer os til finalen, vi mangler lidt medgang.

Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: #2# The promised land.
« Svar #7: 08 Dec 2008, 17:11 »

Ekstremt fedt at starte med et amerikansk hold!!

Og glæder mig rigtigt meget til at følge det her videre Smiley

Kan huske din Sønderjyske blog, der var fantastisk

Ja jeg synes også det var en spændende valg, men havde sgu ikke lige tjekket om der fandtes Blogs om amerikanske hold inden. Der er en om Columbus Crew og desværre en om New England Revolution. Det havde jeg ikke lige regnet med, øv  Græder
Jeg håber på at jeg kan holde bloggen kørende over længere tid som med SønderjyskÉ bloggen og prøve at skabe en karriere. Så det bliver spændende at se om det lykkedes mig. Smiley

Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

#4# The promised land.
« Svar #8: 08 Dec 2008, 23:27 »

The promised land

Play-offs

Sæsonen indtil nu har ikke været noget at råbe hurra for, men det lykkedes os da, at kvalificere os til Play-offs. Håbet her var at vi skulle komme videre, da målet for sæsonen er at komme i semi-finalen. Jeg sad meget nervøst til trækningen, for jeg ville gerne have et af de svagere hold, så muligheden for avancement ville være større.
Hånden går ned i bowlen og vi bliver trukket op, det bliver spændende, men vi trækker desværre Columbus Crew, et hold som har haft overtaget over os hele sæsonen.

Jeg var en smule bedrøvet over at vi trak Columbus Crew, for vi har virkelig ikke kunne vinde over dem hele sæsonen, men play-offs er en helt anden side af sagen og derfor må vi gå ind med hovedet holdt højt. Første kamp er på udebane og her vil en uafgjort være et fantastisk udgangspunkt.

Udekampen gav mig sgu grå hår på hovedet, for vi kom bagud 2-0 efter bare 15 minutters spil og her så det virkelig skidt ud. Mine planer for play-offs, hang i en tynd tråd. Men efter halvlegen var holdet som forvandlet. Vi spillede faktisk fodbold for engangsskyld, det var virkelig en fryd at se på. Med det gode spil i hånden scorede vi to mål, hvilket sikrede os et uafgjort resultat.
Det var det resultat vi gik efter og derved havde vi en kæmpe fordel til sidste kamp. Dette gav mig virkelig troen på at semi-finalen var inde for rækkevidde.
Op til anden kamp spekulerede pressen meget i, at vi ikke var et godt hjemmehold og at siden jeg havde taget over var holdets spil faldet i kvalitet. Det var egentlig ikke noget jeg kunne argumenterer imod, men den slags siger man jo ikke i pressen, de ville jo gå amok.
Anden kamp var egentlig en meget spændende kamp, dog uden de vilde mål og desværre blev kampen afgjort ved et KÆMPE forsvarskiks. Jeg må erkende at jeg ikke har set noget lignende før. En forsvarer header bolden tilbage til målmanden, men rammer overlæggeren og derefter lander bolden for fødderne af en Columbus spiller, som så har frit mål. Jeg stod bare og stirrede ud i luften efter det mål, var helt målløs, og siden vi ikke fik udlignet, så endte kampen med et 1-0 nederlag og sådan sluttede vores sæson.
Det var ikke sådan her jeg havde håbet på at sæsonen skulle slutte, og det var egentligt også for tidligt. Men det giver os mulighed for at scoute spillerne i god til og forberede os på næste sæson.

Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

#5# The promised land. Draft og Transfers til 2009 sæsonen.
« Svar #9: 09 Dec 2008, 01:24 »

The promised land

Transfer - draften - Truppen - Mål

Efter spillerne var sendt på ferie, begyndte trænerstabens virkeligderes  arbejde. Vi skulle finde frem til de spillere som skal indgå i truppen til næste sæson. Vi startede med mulige transfer emner og for pokker der var mange muligheder, men vi fandt frem til dem vi synes der passede ind.
TRUPPEN

MÅLMAND
Matt Reis
José Carvallo

FORSVAR
Michael Parkhurst
Rob Valentino
Jay Heaps
Amaechi Igwe
Shavar Thomas
Tony Beltran
Chris Albright
Pat Phelan
Nik Besagno
Daniel Woolard

MIDTBANE
Mauricio Castro
Wells Thompson
Jeff Larentowicz
Shalrie Joseph
Steve Ralston
Brandon Manzonelli
Sainey Nyassi
tomás Cruz
Emiliano Vecchio
Chris Tierney

ANGREB
Taylor Twellman
Kheli Dube
Robbie Fowler
Daniel Thomas
Wender

Nye spillere står med blå

Nye transfers ind:

Nik Besagno: Central forsvarer/defensiv midt fra Real Salt Lake. Ung god spiller som har et enormt potentiale.
Shavar Thomas: Central forsvarer fra D.C United. Rutineret mand som kan komme til at være styrmand i forsvaret.
Robbie Fowler: Angriber og tidligere storspiller i Europa. Han er hentet ind på prøve, for at se om han kan klare mosten. En spiller der er store forhåbninger til.
Daniel Woolard: Kom til fra Chicago som del af en handel med Babayaro. Han skal bevise sit værd og derfor er han kun en bredde spiller.
Emiliano Vecchio: En ung Argentiner som er kommet til fra Spanien. Der er store forventninger til ham og han skal styrer midtbanen.
José Carvallo: Er en ny målmand som er hentet ind for at på sigt, at skulle overtage for Reis. Han er en dygtig keeper, men trænger til lidt finpudsning.

Det er en del nye ansigter, men der er jo også forsvundet en del henover vinteren. Vi har fået sendt en del af de løn tunge spillere videre, og sidste års store skuffelse Franklin Salas er blevet udlånt, da han intet kunne på banen.
Vi har også besluttet os for at udlåne en del, af vores unge spillere da der ikke kunne findes plads til dem i truppen. Så det bliver spænende at se om de udvikler sig til noget brugbart.

Draften

Dette var min første draft og det var noget af en oplevelse. Men vi havde sat os nogle mål for hvad vi ønskede at drafte, og hovedvægten lå på forsvarer og angribere. Vi har fem picks i dette års draft pga. et ekstra pick, som følge af en aftale omkring et spillerbytte.

1.Round pick: Daniel Thomas, angriber fra Reading Rage. En hurtig angriber der kan sætte de fleste forsvarere.

2.Round pick: Wender, angriber fra Panama city Pirates. Endnu en hurtigmand til oppe foran, som supplement til de andre.

3.Round pick: Júlio César, angriber fra Hampton Reds. En stærk angriber, som kan blive en god boksspiller.

4.Round pick: Jesús Salinas, midterforsvarer fra Panama city Pirates. En meget ung spiller, som straks blev udlånt til Richmond for at få kamptræning.

4.Round pick: Tomás Cruz, midtbane spiller fra El Paso. Lovende spiller med masser at bevise.

To yderligere spillere er kommet til ved Waiver draften, hvor spillere som er blevet waivet indgår. Der fra har vi modtaget Tony Beltran, en forsvarer som har en del førsteholdsbold i benene og et uprøvet blad i Johann Smidt.

Det har betydet at vi har sagt goddag og farvel til mange mennesker og det betyder at der skal gøres en del før vi er på toppen, men vi skal nok nå det, vi har talentmassen til det. Målet for sæsonen er at komme i semi-finalen af MLS, men en finaleplads ville da ikke være dårlig.
So as we say it around here, BRING IT!!!!

Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

#6# The promised land. A year with The Revs.
« Svar #10: 10 Dec 2008, 12:06 »

The promised land

Første år i USA - Stillingen - Truppen

Time goes when you’re having fun. Det var det jeg tænkte da Mr.Kraft kiggede forbi kontoret. Han ville ønske mig tillykke med mit første år i klubben og spurgte om jeg ikke ville kigge forbi kontoret senere. Jo det kunne jeg da vel godt, men skulle lige have møde med holdet første. Mødet med spillerne drejede sig om en evaluering af sæsonen indtil nu og en introduktion af nye ansigter. Noget jeg kommer ind på senere.
Jeg kom ind på kontoret hvor ejer Robert Kraft sad og snakker med vores General Manager. De smilede begge til mig og bad mig sætte mig ned. Jeg var sgu en smule usikker må jeg sige. Jeg havde jo kun et år tilbage af min kontrakt med klubben siger Kraft og vi er faktisk så tilfredse med dig at vi gerne vil forlænge den lidt. Han rækker mig et stykke papir, hvor det fremgår at de gerne vil beholde mig i yderligere tre et halv år. Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige, men jeg er glad for klubben, så det ender sgu med jeg skriver under. Men det er jo en kæmpe tillidserklæring fra klubben af og nu føler jeg virkelig at der skal leveres resultater.

Foråret i USA.

Vores sæson begynder lidt før de andres, da vi jo er med i den nord amerikanske Champions League. Vi skulle jo op mod Cruz Azul, som er et mexicansk storhold, og jeg må sige at jeg er spændt. Vores hold har jo været gennem en større udskiftning henover vinteren og nu skal de sgu bevise at de vil være her.
Men vi nåede sgu knap at komme på banen, før de løb lige henover os. De overraskede os fra start og var pludselig foran med 3 mål. Vi kæmpede dog videre og fik scoret et enkelt mål, det var et lille plaster på såret. Men dette betød jo at hjemmekampen skulle vindes, hvis vi avancere i turneringen. Det startede da også ganske godt med at vi kom foran 1-0 og vi havde hele overtaget i 85 minutter af kampen, men det lignede mere og mere at vi ville score det sidste forløsende mål, men nej, igen smed vi det hele på gulvet og de fik udlignet. Det betød at de med sikkerhed gik videre til næste runde og skulle se Champions League fra sofaen.
Men vores exit fra NACL( North American Champions League) betød jo at vi kunne fokusere på starten af liga sæsonen.
Vi skulle starte sæsonen med at møde rivalerne fra Columbus Crew og de plejer jo at have taget på os, men det skulle der laves om på. Kampen var tæt som altid, men vi kom ud som vinder. Det er sgu nu en dejlig følelse at vinde, det kan altid få et smil frem på mine læber.
I de efterfølgende kampe spillede vi ganske udmærket, men resultaterne var ikke altid lige gode, men det var dog en klar forbedring fra efteråret, så man kan jo ikke klage. Vi vandt mange af de vigtige kampe mod liga rivalerne og det gavner jo os i det lange løb, men vores nederlag til Houston og L.A bekymrede mig dog lidt, da det er dem der kan vente i finalen. Det skader jo ikke at tænke langsigtet.
Vores første optræden i US Cuppen kom i 3 runde mod C.P Baltimore og det var en kamp der skulle vindes, men vi havde godt nok vores problemer med dem. Kun mellem de 105- og 120 minuts spilletid lykkedes det os at hive sejren i hus. Lidt skuffende, men det betød at vi kom videre og det er vel det vigtigste. Forårets sidste kamp mod Real Salt Lake blev vundet og vi kunne holde godt en månedspause på førstepladsen af divisionen. Noget vi kun kan være tilfredse med.

Transfers ind og ud:

Henover foråret har vi spekuleret på om der var behov for at forstærke truppen eller bare skifte dem ud som ikke har præsteret på det niveau som vi havde regnet med. Vi kom frem til at opsige kontrakterne med følgende spillere: Robbie Fowler, Steve Ralston, Daniel Woolard, Joe Germanese og Sam Brill. De havde alle fået muligheden for at præstere, men de manglede alle lige det sidste og så blev der plads til at forstærke truppen.

Ind:
Thiago Almeida: Ung Brasilianer, som er et udmærket talent og kan gå hen og blive en stor spiller for os. Hentet på free transfer.
Eric Lichaj: Er kommet til fra Aston Villas ungdomsrækker. Han kan spille back og centraleforsvarer. Vi har store forventninger til ham og han til os.
Kameni Hill: Endnu en amerikaner som er hentet hjem fra Europa. Han spillede i Wolfsburg, men ville gerne prøve kræfter med MLS. En habil offensiv midt.
Leroy Lita: Et rigtigt talent i mine øjne. En Reading mand med masser af mål i fødderne. Han er vores store angrebshåb.

Der er godt nok sket ændringer siden jeg har taget over, men kun til det bedre mener jeg. Spillere med masser af talent og lidt rutine fra det fodbold elskende Europa er kommet til. Det kan tyde på at vi kan nå langt, men hvad har det betydet for holdets moral. Det vil tiden vise, nu skal vi bare ud og vinde kampe og vise at vi mener det seriøst.

Månedens blog Juli 2010.

Coldice
Førsteholdsspiller

Sv: #6# The promised land. A year with The Revs.
« Svar #11: 10 Dec 2008, 12:37 »

Har du ikke mange ikke amerikanske spillere? Og kan du holde dig indenfor lønbugdettet?

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 10 Dec 2008, 12:51 »

Jeg har faktisk kun 7 ikke amerikanske spillere, som er registreret, men jeg har hentet mange amerikanere hjem fra Europa. Det er det som kan snyde lidt. Smiley. Jeg har dog et par stykker som er lånt ud også.
Jeg plejer aldrig at tænke på nationalitet når jeg køber spiller, men her er jeg jo nødt til det. Så jeg prøver på at have så mange amerikanere som muligt.
Jeg bruger kun 25.000  af de 31.000 jeg har til løn om ugen. Så jeg er rimelig indenfor der. Jeg bruger rigtig meget energi på at forhandle løn, jeg er pisse nærrig når det kommer til det. Så jeg har altid rimelig godt styr på lønbudgettet.
Men nogle rigtig gode spørgsmål du er kommet med der Coldice.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 12:54 af jstoffer » Logged

Månedens blog Juli 2010.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 10 Dec 2008, 13:42 »

Jeg har faktisk kun 7 ikke amerikanske spillere, som er registreret, men jeg har hentet mange amerikanere hjem fra Europa. Det er det som kan snyde lidt. Smiley. Jeg har dog et par stykker som er lånt ud også.
Jeg plejer aldrig at tænke på nationalitet når jeg køber spiller, men her er jeg jo nødt til det. Så jeg prøver på at have så mange amerikanere som muligt.
Jeg bruger kun 25.000  af de 31.000 jeg har til løn om ugen. Så jeg er rimelig indenfor der. Jeg bruger rigtig meget energi på at forhandle løn, jeg er pisse nærrig når det kommer til det. Så jeg har altid rimelig godt styr på lønbudgettet.
Men nogle rigtig gode spørgsmål du er kommet med der Coldice.

Tak. Vidste godt nogle af dem var amerikanske og da jeg selv har et spil med San Jose Earthqaukers bruger jeg samme princip.
Tænkte nemlig med hensyn til Leroy Lita, han må være temmelig løntung. Hvad bruger du af valuta siden du siger 31.000?

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 10 Dec 2008, 14:00 »

Nå okay, det var skam heller ikke for at lyde flabet jeg skrev det  Smiley

Jeg spiller altid med Euro, før tiden spillede jeg med pund, men igen, det kan man jo ikke vide.

Lita koster mig faktisk ikke særlig meget. Han får kun 3500 € om ugen. Han ville have 5000 €, men det ville jeg ikke Smiley

Månedens blog Juli 2010.

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010