home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)  (Læst 42742 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #14# New England Revolution. Pokaler er nu dejlige...
« Svar #30: 26 Jan 2009, 15:23 »

Har altid gerne ville spille i USA. Men hver gang ærger det mig at jeg ikke kan købe spillere og så stopper jeg igen Smiley

Jeg havde også altid gerne ville og derfor prøvede jeg, men jeg løb så også ind i det problem omking spiller indkøb. Jeg elsker at handle spillere, det er noget af det bedste i manager for mig. Men jeg må erkende at den her struktur de har i USA tiltrækker mig for man kan ikke bare købe sig til succes som man kan andre steder. Jeg anede virkelig ikke hvad jeg gik indtil. Men for dem der har lyst til at prøve så er det en sjov udfordring.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #14# New England Revolution. Pokaler er nu dejlige...
« Svar #31: 26 Jan 2009, 15:44 »

MERE, MERE, MERE, MERE...  Thumbs Up
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #14# New England Revolution. Pokaler er nu dejlige...
« Svar #32: 26 Jan 2009, 15:54 »

Og tillykke med pokal forresten (eller læser jeg helt forkert?)... Hvor er billedet af den?!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #14# New England Revolution. Pokaler er nu dejlige...
« Svar #33: 26 Jan 2009, 16:00 »

Jeg er ved at skrive et par opdateringer nu, så der kommer mere i løbet af de næste timer. Der er intet billede af pokalen da jeg holder de grafiske på et lavpunkt, men der er en opgørelse over pokaler osv under det første indlæg i bloggen. Skal nok gøre mere for at gøre opmærksom på at man kan se det der.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#15# New England Revolution. A winter of hardship.
« Svar #34: 26 Jan 2009, 16:41 »


The promised land




Season matches – SuperLiga & US Cup- Play-offs again maybe?


My office

Sommerpausen har bragt nye spillere til klubben og det bliver spændende at følge deres udvikling. Jeg føler virkelig at vi har hentet nogle gode spillere ind og specielt Yoel Goldstein glæder jeg mig meget til at se på banen. Hans potentiale er enormt og han kan gå hen at blive en af de bedste spillere i klubbens historie.
Efteråret bliver et meget spændende et af slagsen, vi har fået en fantastisk start på sæsonen, ved at vinde NACL, men også i kræft af vi ligger nr. et i Eastern conference. Det bliver dog også et hårdt efterår, da vi spiller med i tre turneringer eller cups udover de kampe der er i ligaen. Men jeg glæder mig til at komme i gang og se hvad der sker. Let’s play ball gentlemen.



Fixtures

Grundet de mange kampe har jeg naturligvis mange bekymringer omkring skade situationen i klubben. Vi er ganske sikre på at Taylor Twellman er ude indtil sidst i November og derudover har vi nogle små skader, men igen bringer truppens bredde bekymrede miner frem hos os i staben, men vi må bare håbe på at spillerne kan holde til det. Vi må bare holde fast i troen på at vi er de bedste.

Vores første kamp i efteråret skulle spilles i SuperLiga cuppen mod Real Salt Lake. Kampen skulle vindes for at sikre vores videre deltagelse i denne turnering. Salt Lake lå nemlig bedre end os i turneringen og derfor skulle vi bare vinde for at kvalificere os til næste runde. Men af en eller anden grund så faldt vi bare fra hinanden på banen, intet fungerede, så de løb bare gennem vores forsvar og scorede tre hurtige mål. Jeg prøvede at lave om på taktikken for at modstå deres spil, men desværre kunne vi intet gøre. Resultatet betød at vores videre deltagelse i turneringen nu var umulig.
Men dette resultat gav os grå hår på hovedet, for vi skulle også møde Salt Lake i US Cuppens semifinale, dog på hjemmebane denne gang. Jeg må erkende at jeg var urolig før kampen, for de formår altid at slå os ud af kurs. Kampen kom og vi kom foran ret så hurtigt, men efter kort tid begyndte de igen at udspille os og vi kunne bare ikke gøre noget ved det. De scorede to mål i anden halvleg og vi kunne ikke komme over midten. Så på meget kort tid, har Real Salt Lake formået at slå os ud af to cup turneringer. Det er bare pisse ærgerligt, for vi havde holdet til at gå hele vejen, men nu må vi bare fokusere på at vinde ligaen og kvalificere os til videre deltagelse i NACL.
Set over hele efteråret så gik vi ned i niveau. Vi spillede overhovedet ikke op til det flotte forår, men vi spillede da os frem til en topplacering. Det holdt hårdt til sidst, da de andre hold spillede rigtig godt og gav os kamp til stregen.
Vi kom bare skidt fra start i ligaen og vi var generelt sløve. Toronto og Kansas satte os på plads og vi måtte gøre noget. Vi lavede ændringer i de taktiker vi bruge i kampene, men det hjalp ikke og vi skiftede tilbage til de gamle. Vi kunne bare ikke finde rytmen igen, men med jævnt spil, så fik vi da sikret os en plads i play-offs igen. Desværre fik vi ikke førstepladsen i play-off tabellen, der gik til L.A Galaxy. Havde lidt håbet på den ære.
Vi viste igen suverænt spil i NACL og kom sikkert videre til gruppespillet, hvor kun Chivas fra Mexico gav os modstand og vi fik et enkelt nederlag. På trods af det ene nederlag så kvalificerede vi os til slutspillet i NACL og jeg er stolt over spillernes præstationer. Men næste udfordring for os ligger i Play-offs og jeg håber virkelig at vi denne gang kan slippe for KANSAS! Jeg ønsker så brændende at vi vinder, holdet og klubben fortjener det. Can't wait to play in the play-offs



« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:00 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#16# New England Revolution. Kampen om USA.
« Svar #35: 26 Jan 2009, 17:45 »


The promised land




Play-offs. Oh I love the smell of fear.


My office

Igen er det lykkedes os at tilspille os en plads i det lukrative play-off regi. Denne sæson har været helt speciel, for vi har vundet en af de helt store pokaler og er med i kampen om den største, efter min mening. Jeg føler virkelig at denne sæson blive en af de helt store for os og jeg må erkende at presset også er på. Jeg er blevet ringet op af flere og flere journalister, der vil forhøre sig om der er hold i rygterne omkring, at europæiske klubber er ude efter mig. Jeg har nægtet alle rygter, dog har jeg bekræftet at Irland har været ude med en forespørgsel og at jeg takkede nej.
Men nu gælder det play-offs og jeg ser virkelig frem til det.



Eastern Conference semi-finalen.

Så sidder vi her igen. Ventetid er bare noget lort. Jeg hader virkelig bare at sidde her, men det er jo en del af processen. Hvis jeg skal være ærlig så hader jeg at sidde her i jakkesæt, føler mig som en advokat eller lignende. Nå men trækningen begynder snart og jeg håber Kansas går konkurs eller bare kommer til at møde nogle andre end os. Kan så absolut ikke fordrage den klub.
For fanden da, jeg tror sgu der er snyd med i det her. Vi skal selvfølgelig møde Kansas, IGEN! Det kan virkelig bare ikke passe. Men jeg skal holde hovedet højt, så pressen ikke får nys om at jeg er nervøs, man må ikke vise svaghed i denne branche. Dagen går fint og nu skal vi bare tage os sammen og håbe på sejr.


Vi starter play-offs på udebane. Vi har arbejdet med en defensiv taktik op til kampen og jeg håber det kan slå dem lidt ud af kurs.
Kampen begynder lidt kedeligt og et eller andet sted så er jeg glad for jeg ikke har betalt for at se kampen, men vi formår at holde dem hen med vores nye taktik og vi får scoret. Med 10 minutter igen går vi over til en meget defensiv taktik og vi kører sejren hjem.
Kampen på hjemmebane starter fantastisk, vi kommer faktisk foran med to relativt hurtigt og derfor begyndte vi nok at slappe lidt af. For i løbet af anden halvleg scorer Kansas to gange og jeg begyndte at bliver nervøs. Men spillerne tog fat og fik scoret til resultatet 3-2. Det betød at vi endelig fik skovlen under Kansas og hvilken følelse. Nå ja, vi kom også videre til finalen i Eastern Conference, noget der ikke er sket i et stykke tid.



Eastern Conference finalen.

Endelig står vi i en Conference finale igen, denne gang står vi overfor Toronto FC, en klub vi har haft svingende resultater mod, men jeg føler at vi kan gå hen at vinde her. Man skal dog passe på med at tænke for langt frem. Kampen kommer til at stå på vores hjemmebane og det er et klart plus.

Kampen startede som lyn og torden og jeg kan faktisk ikke huske meget af starten. Det hele gik så stærkt og første halvleg bød på to mål, et til hvert af os. I anden halvleg flød spillet frem og tilbage, men målene udeblev. Kun med 5 minutter igen lykkedes det os at finde frem til målet og nu førte vi 2-1. Tiden løb ud og resultatet havde ikke ændret sig, så dette betød at vi havde genvundet vores Conference og fuck hvor var det dejligt. Jeg ved man ikke må sige de slagt ord, men jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle sige. Endnu en pokal er vundet og herefter stod kun et hold mellem os og den helt store pokal. Holdet vi skulle møde i MLS finalen endte med at blive L.A Galaxy, på deres bane. Jeg føler virkelig at vi har en chance her, for vi plejer at have et godt tag på dem, men nu kan kun tiden vise om vi kan vinde. Det bliver virkelig spændende det her. California here we come.


Major League Soccer finalen 2012.

For anden gang i min karriere står jeg og kigger ud på L.A Galaxys hjemmebane og håber på en god kamp fra vores side af. Denne gang skal vi møde holdet der til daglig spiller på denne bane og derfor bliver det måske en endnu hårdere opgave end sidst. Men jeg føler at vi var klar og nu skal den pokal altså med os hjem til New England.

Jeg havde virkelig set frem til denne kamp, for jeg følte jo at det var en vi kunne vinde, men Galaxys form i denne sæson har været fantastisk og derfor ville opgave blive svær.
Hele kampen blev spillet i et fantastisk tempo og det så virkelig ud til at vi havde overtaget. Dette indtryk blev forstærket da vi scorede til 1-0. Vi brugte anden halvleg på at forsvare resultatet, men vi var dog tæt på at smide det hele væk flere gang. Jeg foretog med 15 min igen nogle udskiftninger af defensiv karakter og det gjorde at vi kunne holde dem fra målet. Endelig lykkedes det os at vinde ligaen. Jeg kunne ikke holde følelserne tilbage længere, det var bare fantastisk. Det største i min karriere. Nu skulle det fejres.

VI ER MLS MESTRE

« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:00 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#17# New England Revolution. VM for Klubhold
« Svar #36: 26 Jan 2009, 19:47 »


The promised land




VM for klubhold


My office

Vi kunne ikke fejre vores sejr i længere tid, da vi med sejren havde sikret os deltagelse i VM for klubhold. Det er første gang vi deltager i denne turnering og jeg glæder mig meget. Jeg kan se at Chelsea fra England deltager og det kunne da være spændende at møde et så stort hold. Så kan vi se hvor gode vi er i forhold til dem, men jeg tror ikke vi er langt fra dem. Men tiden må vise hvor gode vi er i forhold til dem.


Verdensmesterkabern e for klubhold

Turneringen bliver spillet i Japan og der er nogle gode hold med i år. Deltagerne i år er: New England Revolution(USA), Chelsea(England), Heartland(Nigeria), Home United FC(Singapore), Saitama UTD(Japan), Auckland City(New Zealand) og Flamengo(Brasilien). Det er alle hold som har gjort det gode i deres turneringer, men jeg ser vores hold som det tredje bedste efter Chelsea og Flamengo. Så jeg satser på atm vi kan spille os til en tredje plads og måske en finale plads.

Vi træder ind i turneringens anden runde og vi skal op mod Heartland fra Nigeria. Den kamp skulle bare vindes, da jeg mener at vores hold ligger flere klasser over dem. Sejren var da heller aldrig i farer og vi kom meget hurtigt foran med 3-0, som også blev slut resultatet. Vi spillede godt og skulle nu op mod selveste Chelsea. Kampen blev spillet i det tempo som jeg aldrig har oplevet før. De er godt nok markant bedre end os når det kommer til hurtighed, men vi var godt med på det spilmæssige. Vi kunne desværre ikke forhindre at Chelsea løb med sejren, men jeg havde heller ikke forventet vi kunne slå dem. Men spillerne gjorde det godt og spillerne fik sig en kæmpe oplevelse.
Sidste kamp var om tredje pladsen og her skulle vi møde Saitama UTD fra Japan. Vi udspillede dem fuldstændig i hele kampen og var foran 3-0 indtil to minutter før tid, hvor de fik et enkelt trøste mål. Derved sluttede vi en helt fantastisk sæson af med at på en tredje plads i VM for klubhold, dejlig måde at slutte af på. Nu skal vi i gang med at forberede så på den nye sæson og vi har masser at lave indtil da.

« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:01 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#18# New England Revolution. 2012 a big year, with big expectations.
« Svar #37: 26 Jan 2009, 20:55 »


The promised land




Spekulationer – Nye spillere - Draften - How to follow up.


My office

Efter en meget succesfuld sæson så har flere europæiske klubber være ude efter mig. Jeg er blevet ringet op af repræsentanter fra Duisburg, Karlsruhe og Osasuna, men jeg må erkende at ingen af de førnævnte klubber kunne vække min interesse. Hvis jeg skal væk fra New England så skal det være et tilbud fra en større klub end de tre førnævnte. Jeg føler da også at det måske er ved at være tid for mig at komme videre. Jeg har været i klubben i godt tre et halvt år og det er faktisk ret længe, men jeg er jo også glad for at være her, så hvorfor rejse. Nå men en ny sæson står for døren og vi har arbejdet hårdt i den tid vi har haft og der er komme et par klasse spillere ind.


Transfers

TRUPPEN

MÅLMAND
José Carvallo
Rubén Omar Hernández
Guillermo Ríos

FORSVAR
Danny Califf
Nathan Sturgis
Maximiliano Oliva
Rob Valentino
Tony Beltran
Rafael Forster
Adam Stead
David Johnson
Marco Antionio Chávez
Armando Andrade

MIDTBANE
Mauricio Castro
Greg Henderson
Joe Richardson
David Thompson
Sainey Nyassi
Jorge Dávilla
Joe Richardson
Gilberto Méndez

ANGREB
David Bellion
Éver Guzmán
Michael Channell
Kenny Mansally
Daniel Thomas
Nicolás Millán

Nye spillere står med blå

Nye transfers ind:

Nicolás Millán: Han kommer til på en free transfer fra Colo Colo og vi har meget store forventninger til ham. Han kan spille både højre og venstre fløj, men er også en habil angriber, så der er masser af muligheder i ham.
David Bellion: Han har en fortid i Manchester United og Bordeaux og er en spiller med et kæmpe potentiale. Jeg må sige at han er et kæmpe scoop for en amerikansk klub og selvfølgelig er det os der henter ham. Han er en angriber og ham skal der nok være en del mål i.
Sainey Nyassi: Sainey er draftet af os i sin tid og han forlod os fordi han ikke ville forlænge den daværende kontrakt. Men manglende interesse fra andre klubber fik ham til igen at skrive kontrakt med os. Så efter et års pause, så er han tilbage i klubben. Han er en lyn hurtig fløjspiller.

Nye transfers ud:

Shalrie Joseph: Allerede fra starten af sæsonen stod det klart at Shalrie ville væk og derfor blev hans transfer aftale allerede fra starten af sidste sæson, dog skulle skiftet først finde sted i december 2011.
Roberto Nurse: Roberto har været en fantastisk spiller for os, men han ønskede ikke at forlænge med os og derfor valgte vi at sælge ham. Vi har da også hentet andre spillere ind som erstatning
Taylor Twellman: Taylor har været i klubben gennem 11 sæsoner og han har været en fantastisk angriber gennem alle årene, men tiden er løbet fra ham og derfor er han blevet solgt til FC Inter i Finland. Problemet har været at han har været utrolig skadet gennem de sidste sæsoner.

Der er som altid hentet nye spillere ind og hvilke spillere. Jeg er virkelig imponeret over den slags klasse spillere vi haft held med at hente, de kan spille i mange af de store ligaer rundt omkring i verden, men de valgte os. Jeg vil sige vi skal have ros for den store indsats på spiller området. Jeg vil våge den påstand at vi er det bedste hold i nord- og mellem Amerika. Jeg tror at vi igen i år kan vinde ligaen og NACL, men i år vil jeg gerne vinde de andre cup turneringer også. Men først gælder det draften og i år er jeg ikke så tændt på den for vi mangler ikke rigtig spillere, men man ved aldrig hvad man finder af spillere.



Draften


I årets draft har vi ”kun” 5 valg og det skyldes at vi ikke rigtig har handlet med MLS klubber i årets løb. Jeg har faktisk prøvet på at holde spillerhandler mellem klubber i landet på et minimum. Da de ikke behøver at få de bedste reserver jeg har, så mine handler har foregået ud af landet for det meste.

1.Round pick: Nathan Hill. Angriber fra Fresno med mål I benene. Han har sat scorings rekord for sit college og han er hamrendes hurtig. En spiller for fremtiden hvis han kan omstille sig.

2.Round pick: Leon Kljestan. Endnu en angriber, dog fra Westchester denne gang. Han scorede hele 27 mål i sidste sæson i college turneringen og det gjorde at vi gerne så ham støde til vores trup. Men der bliver kamp om pladserne.

2.Round pick: Guillermo Gomez. Guess what?? Nemlig, endnu en angiber. Jeg må være ærlig og så sige at han er hentet i mangel på bedre. Der var ikke mange spillere tilbage af den rigtige kvalitet og derfor faldt valget på ham.

3.Round pick: David Carroll. Er hentet hos BYU og han kan spille overalt på den offensive midtbane. Han har i college været en sand assist mester og vil ville gerne se om han kunne udvikle det talent hos os.

4.Round pick: Passed. Vi valgte her at sige pas, da vi ikke syntes at spillerne havde nogle kvaliteter som vi manglede.

Jeg må erkende at årets draft kun har været brugt til at fylde ledige pladser på holdet ud. Vores hold er det bedste i USA og derfor kan det være svært at se hvad en ung spiller direkte fra college kan bidrage med, men mener nok at de nye kan gøre sig gældende på holdet. Men tiden må vise om de kan slå vores stjerne af holdet.



Pressemeddelselse


Der indkaldes til møde den 15/02/2012 på Gillette stadion ,omkring fremtiden for holdet og her vil der også blive taget hånd som de spørgsmål omkring Jesper Kristoffersens fremtid hos New England Revolution.

« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:01 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#19# From New England to Stuttgart.
« Svar #38: 26 Jan 2009, 22:40 »






Next stop Germany







Pressekonference på Gillette stadium.


Der er indkaldt til pressemøde på vores stadion, da der her vil komme store nyheder omkring mit virke i klubben og derved fremtidsperspektive rne for de planer vi har lagt.
Til mødet sidder Robert Kraft(owner), Jesper Kristoffersen(Manager/Coach) og Horst Heldt(Director of football i Stuttgart).

Robert tager ordet og forklarer grunden til pressemødet:

Hej. Vi har indkaldt til dette møde, da der den sidste uge er har været forhandlinger omkring Jespers position i klubben. Stuttgart henvendte sig for at høre om der var mulighed for, at tilknytte Jesper(mig) til Stuttgart som manager. Jeg drøftede situationen med Jesper og her kom det frem at han gerne vil overtage jobbet i Stuttgart og det vil vi ikke stå i vejen for. Så fra dags dato stopper Jesper Kristoffersen som manager for New England Revolution og tiltræder som træner for VfB Stuttgart. Hermed overlader jeg ordet til Jesper.

Så er det min tur til at sige et par ord omkring dette pludselige skifte.

Jeg har haft tre et halvt fantastiske år her i klubben og det er med sorg i sjælen at jeg siger farvel, men jeg følte at det var ved at være tiden til et klub skifte og da Stuttgart henvendte sig, så tænkte jeg at jeg bare måtte slå til. Så jeg ser tilbage på min tid i klubben med en enorm glæde og jeg vil ikke afvise at jeg måske vender tilbage til klubben en dag, men nu skal jeg begynde et nyt og meget spændende kapitel af mit liv, nemlig som Bundesliga træner.
Jeg ved de fleste syntes det er mærkeligt at vi offentlig gør skiftet hos min gamle klub, men jeg og Robert syntes at det ville være det bedste, for derved at få en ordentlig afsked med klubben og dens fans. Derfor holdes der en lille afskedsfest i aften her på station og alle er velkommen.


Vi forlader pressemødet her, da det fortsætter noget tid endnu. Men i forbindelse med mit skifte væk fra klubben vælger tre af mine trænere at forlade deres job og jeg håbe at jeg kan finde plads til dem i Stuttgart, men jeg har ikke lovet dem noget. Så nu glæder jeg mig bare til at tiltræde i klubben og lærer mine nye spillere at kende. Fremtiden ser lys og dejlig ud lige nu.

« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:01 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# From New England to Stuttgart..
« Svar #39: 26 Jan 2009, 22:45 »

Fedt skifte egentlig. Stuttgart er en spændende klub som jeg glæder mig til at se hvordan klarer sig Wink
Logged


Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #19# From New England to Stuttgart..
« Svar #40: 26 Jan 2009, 22:59 »

Kanon udvikling!! Tillykke med de store resultater!! Selvom MLS er super spændende, er det også godt at se, at der er udvikling i tingene, og at store ting kan lade sig gøre.

Det bliver spændende at se Stuttgarts hold her i 2012!!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19# From New England to Stuttgart..
« Svar #41: 27 Jan 2009, 14:15 »

Super my friend!
Logged

:-)

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #42: 27 Jan 2009, 22:47 »


Vēnī, vīdī, vīcī, only time can prove if this comes true




My thoughts - forventninger - truppen


My new office.


Jeg har nu været noget tid i klubben og det har virkelig været turbulent. Klubben har i denne sæson været i en stor spilmæssig krise, og det kunne ses på deres placering i Bundesligaen. En placering som nummer 15 efter 20 spillede kampen og meget desillusionerede spillere, var hvad jeg mødte op til og jeg kunne bare mærke at denne opgave ville blive en af de svære. Der var en række ting som skulle ordnes før vi rigtig kunne komme til at rejse denne klub fra asken. Staben omkring holdet skulle på plads, alt fra assistent til scouts skulle på plads. Truppen skulle gennemgås og jeg skulle i gang med at finde mulige forstærkninger, men der var bare et problem. Transfervinduet var lukket og derved kunne der kun hentes gratis spillere ind, men det forhindre mig jo ikke i at finde spillere som kan forstærke os til sommer. Vi skulle også finde en taktik der ville passe til den trup, som vi havde og hvis jeg må være ærlig, så var den ikke særlig god. Klubben havde solgt meget ud og derefter ikke hentet spillere af lignende kvalitet, så det skulle vi jo også rette op på.

Forventningerne til os fra klubben af, var bare at vi skulle sikre fortsat deltagelse i Bundesliga regi og det fik vi 6.500.000 € til, men problemet var jo at vi ikke kunne handle, men jeg tænkte fremad og derfor har jeg sikret mig nogle forstærkninger allerede nu.
Staben i klubben da jeg blev ansat var begrænset, vi var kun 5 trænere og det er ikke nok for mig. Jeg kan godt lide at have mange mennesker omkring mig og derved delegere opgaver ud til dem. Markus Babbel var assistenttræner da jeg kom til, men jeg ville hellere have Mark Schwartzer som min højre hånd og sådan blev det, men Babbel fik ansvaret for U23 holdet og så var alle glade. Der kom yderligere fem trænere ind og fem scouts har også indfundet sig i klubben. Det er mange mennesker der skal finde deres plads i klubben og derfor tør jeg ikke håbe en topplacering allerede i år.




Truppen.

Vores trup er meget smal da de sidste træner kun havde registreret 25 spillere og heraf er 8 skadet i længere tid, men vi skal nok få det til at fungere. Så følgende spillere er hvad mit Stuttgart hold består af.


MÅLMAND
Sven Ulreich
Stephan Kunze

FORSVAR
Pawel Golanski
Khalid Boulahrouz
Matheiu Delpierre
Serdar Tasci
Arthur Boka
Maik Franz
David Pisot

MIDTBANE
Thomas Hitzlsperger
Torben Marx(Solgt pr 1/7-2012)
Sami Khedira
Roberto Hilbert
Elano
MArtin Petrov
Carlos Alberto
Shinji Ono(Solgt pr 1/7-2012)

ANGREB
Welliton
Jonathan Cristaldo
Cacau
Manuel Fischer
Edin Dzeko


Udover de registrerede spillere så har vi også de følgende spiller i truppen, men de kan ikke deltage pga. den manglende registrering: Mattheiu Saunier, Rafael Forster, Ricardo Osorio, Christian Träsch, Nicolás Millán, Mathías Campos, Kenny Mansally, Yildiray Bastürk, Ciprian Marica og Sven Schipplock.
Som den kloge fan kan se, så er der en del gengangere fra min tid i USA og det er bevidst. Jeg hentede dem ind derovre pga. deres store talenter og derfor ville jeg gerne have dem med og siden min gamle klub valgt at ophæve deres kontrakter, så valgt jeg at prøve dem af her i Stuttgart, men gammelt venskab er ingen garant for spilletid.
Men jeg spiller med samme taktik som i New England, så det må bare briste eller bærer. Så den kommende tid bliver spændende for os, da der er mange ting der skal falde i hak, men glæden er stor og jeg ser frem til kampene og især stemningen på stadion



Fixtures


Vi har spillet nogle få kampe i Bundesligaen og jeg syntes at vi har spillet imponerende godt. Jeg er virkelig glad for den start vi har fået og håber at resultaterne kun er en forsmag på hvad der er i vente.
Min første kamp for klubben var hjemme mod Energi Cottbus, en kamp vi vandt med 2-0 og dermed sluttede en stime med 5 nederlag i træk. Nu er mit mål bare at holde holdet i gang, for vi skal bestemt ikke og vende i 2.Bundesliga det er vi for gode til. Desværre fik vi det første nederlag kampen efter, men det var mod Leverkusen der ligger godt til i toppen. Nederlaget var dog med til at give holdet gejst og herefter lykkedes det os at vinde 5 kampe i træk og den stime vil jeg gerne holde. Næste kamp er dog mod FC Bayern og her får vi kamp til stregen og kampen bliver et kæmpe brag.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #43: 28 Jan 2009, 06:47 »

Fed blog du har gang i her, følger med Smiley
KIU
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #44: 28 Jan 2009, 09:36 »

Jeg vil lige benytte tiden her mellem mine updates til at sige tak for de kommentarer der er kommet. De gav mig blod på tanden til at starte bloggen op igen og hvilken udvikling der har været. Så tusind tak til alle som har skrevet en kommentar og selvfølgelig også dem der ellers følger med, ikke at forglemme  Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010