home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)  (Læst 42732 gange)
Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #45: 28 Jan 2009, 10:51 »

Lækker update på Stuttgart-æraen. Kort og præcis, og uden alle mulige dikkedarer - Det giver en fornemmelse af, at der SKAL arbejdes hårdt og ikke bruges tid på festligheder (læs: trænerpræsentation).

Det er en KONGE, at du har fået sådan en start, men sig mig lige: Er meningen, at nederlaget til Leverkusen giver gejst, fordi I spillede helt op med topholdet?

Og kan vi ikke få en ligastilling?

Ellers KANON, KANON, KANIN blog... Jeg venter allerede på næste input!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

asj89
Gæst
 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #46: 28 Jan 2009, 16:42 »

Vi vil ha mer! Vi vil ha mer!
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #47: 28 Jan 2009, 17:48 »

Det er en KONGE, at du har fået sådan en start, men sig mig lige: Er meningen, at nederlaget til Leverkusen giver gejst, fordi I spillede helt op med topholdet?


Ja, for jeg havde jo lige overtaget holdet og det lå i bunden. De havde tabt 5 kampe i træk og for derefter at spille lige op mod topholdet. Jeg vil påstå at det kan give gejst.

Ligastilling kommer med næste update. 
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Guldbrand
Gæst
 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #48: 28 Jan 2009, 17:50 »

Er det muligt at få et ss af Tasci?
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #49: 28 Jan 2009, 21:43 »



Her er et ss af Tasci, men syntes ikke han har udviklet sig nok. håber han bliver bedre med tiden.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #50: 28 Jan 2009, 21:45 »



Her er et ss af Tasci, men syntes ikke han har udviklet sig nok. håber han bliver bedre med tiden.

Du skal nok ikke håbe på, at han bliver bedre med den alder.  Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20# VfB Stuttgart rise to the top(tidl.New England)
« Svar #51: 28 Jan 2009, 22:30 »

Du skal nok ikke håbe på, at han bliver bedre med den alder.  Smiley

Nej sikkert ikke, men jeg håber stadigvæk Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#21# VfB Stuttgart 2011/2012 sæsonen slut.(tidl.New England)
« Svar #52: 29 Jan 2009, 00:51 »


Vēnī, vīdī, vīcī, I think wee proved something here.




Kampene- Afslutningen - Spekulationer


My new office.


Da jeg overtog holdet i Februar så det skidt ud, men vi har spillet godt indtil nu og jeg mener at vi har klassen til at slutte i midten af ligaen. Jeg vil dog ikke skrue forventningerne vildt i vejret, det kommer først næste sæson. Igennem de sidste par uger, har jeg være igennem utallige forhandlinger omkring forlængelser, men bestemt også forstærkninger. Jeg har arbejdet med to forskellige strategier, den ene er direkte forstærkinger til truppen her og nu. Den anden omhandler spillere som jeg syntes kunne være spændende at nærstudere, enten på andenholdet eller udlejet til en samarbejdsklub. Mange vil nok tænke, hvad pokker tænker han dog på, men man kan finde uslebne diamanter blandt de spiller, også selv om andre syntes de ikke er umagen værd.



Fixtures.

De forrige kampe har virkelig givet os troen på at vi kan blive tophold en dag, men jeg har været meget klar i min udmeldinger omkring ambitionerne. Vi skal sikre overlevelse i Bundesligaen og allerhelst en midter placering. For at leve op til denne ambition, så skal der et par sejre mere i hus og jeg er sikker på de kommer.

Første kamp af de sidste syv var mod Bayern og her havde jeg en god samtale med klinsmann og her fandt vi ud af vi havde meget tilfælles. Men tilbage til kampen og her må jeg erkende at vi blev spillet ud af banen. De var foran med 3 mål efter ca 30 min og det kunne vi desværre ikke ændre, men som jeg ser på det, så er det okay. Men ville sgu gerne ha sejret her. Det er jo ikke alle der kan slå Bayern på deres hjemmebane. Men efter dette ude nederlag så formåede vi virkelig at finde storformen frem igen. Hele 6 sejre i træk blev det til og vi havde ingen problemer med at finde målet. Noget der giver mig selvtillid når jeg ser frem mod næste sæson. Kampene mod Hannover og Freiburg imponerede mig meget for vi havde virkelig spilovertaget her, på trods at at Hannover fik scoret hele 3 gange, men vi fik sejren og det er det vigtigste. Men det er kun i denne sæson jeg har denne holdning, fra næste sæson kommer der andre boller på suppen.

Jeg har nu stået for holdet i 14 kampe og jeg vil sige at indsatsen er godkendt, med 12 sejre og 2 nederlag så er jeg oven ud tilfreds. Denne gode start har udartet sig i en fantastisk placering for os. Vi er endt med en placering som nr 5 og det er jo bare fantastisk. Det er jo hele 10 placeringer bedre end hvad vi lå på, da jeg overtog trænersædet og endnu en glædelig nyhed herunder er at vi skal ud og spille Europæisk. Vi har kvalificeret os til at spille UEFA cup. Men inden den tid skal vi igennem en lang sommer med masser af arbejde og lange og hårde forhandlinger. Så nu må vi se hvad fremtiden bringer.





« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:02 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21# VfB Stuttgart 2011/2012 sæsonen slut.(tidl.New England)
« Svar #53: 29 Jan 2009, 13:31 »

Ikke bare en god update, men du er jo også en super træner !
Logged

:-)

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#22# VfB Stuttgart , En ny sæson står for døren.(tidl.New England)
« Svar #54: 29 Jan 2009, 16:34 »


Vēnī, vīdī, vīcī, this season will prove that we belong on the top




Opbygning - Transfers & truppen - Venskabskampe


Another day at the office.


Siddesår, det er fandeme hvad jeg er ved at få af det her. Noget af det jeg hader mest ved jobbet som "the big cheese", er alt det administrative, nej hvor er det kedeligt. Jeg elsker dog at købe og sælge spillere og det er en funktion jeg altid vil have 100 % kontrol over og det har jeg også her. Der har virkelig været gang i svingsørene i klubben henover sommere. Jeg og staben har kigget hårdt og længe på truppen og spillere som ikke passede ind, er blevet solgt eller blevet løst fra deres kontrakter. Hele 28 spillere fra forskellige lag, har forladt os og den enorme mængde af 27 spillere har meldt deres ankomst. Jeg ved det er mange nye, men der var virkelig også behov for at blive ryddet op, man skal også huske at mange af spillerne jeg har hentet ind, er spillere som jeg håber vil udvikle sig over de næste par år, ellers er de salgs objekter. Men med tilgange af de nye spillere, tror jeg bestemt at vi kan gå hen og blive en magtfaktor i tysk fodbold igen.



Transfers.

Som tidligere nævnt, så har vi været ude på det store marked og brugt lidt penge og fået lidt retur. Som jeg tidligere har nævnt, har jeg også hentet et par gamle bekendte ind fra min tid i New England og i år skal de vise deres værd. Men herunder vil der komme et overblik de forskellige transfers.

Transfers ind:

▫ Sergio Asenjo - Målmand fra Valladolid - 5.000.000 €
▫ Victor Anichebe - Angriber fra Everton - 4.000.000 €
▫ Giampaolo Pazzini - Angriber fra Fiorentina - 2.800.000 €
▫ Yoel Goldstein - Offensiv midt fra New England - 1.500.000 €
▫ Vincent Degré - Målmand fra Bordeaux - 1.500.000 €
▫ Gilberto - Back fra São Paulo - 1.500.000 €
▫ Kevin-Price Boateng - Offensiv midt fra Tottenham - 1.400.000 €
▫ Kerlon - Hængende angriber fra Inter - 400.000 €
▫ Dorian Dervite - Forsvarer fra Tottenham - 250.000 €
▫ Marko Marin - Fløj fra Gladbach  - Free
▫ Kasper Lorentzen - Fløj Brøndby - Free
▫ Simon Poulsen - Fløj fra AZ - Free

Transfers ud:

▫ Elano - Solgt til Chelsea for 8.500.000 €
▫ Ciprian Marica - Solgt til Dortmund for 10.000.000 €
▫ Arthur Boka - Solgt til Herta Berlin for 6.000.000 €
▫ Carlos Alberto - solgt til Gladbach for 4.100.000 €
▫ Cacau - Solgt til Gladbach for 3.600.000 €
▫ Thorben Marx - Solgt til Bochum 2.400.000 €
▫ Sven Schipplock - Solgt til Freiburg for 1.500.000 €
▫ Ricardo Osorio - Solgt til Cottbus for 1.000.000 €
▫ Christian Träsch - Solgt til St.pauli for 850.000
▫ Shinji Ono - Solgt til Nürnburg for 650.000€
▫ David Pisot - Solgt til Osnabrück for 475.000 €
▫ Norbet Richter - Solgt til Kaiserslautern for 200.000 €

















Ovenfor er en del af transferene opgjort, dog er alle udviklingsspillerne ikke opgjort her, da det ikke er så relevant, men jeg glæder mig til at se deres udvikling. De er næsten alle blevet udlånt til samarbejdsklubber rundt om i europa og derved er der mulighed for at spille førsteholdsbold for dem. Men jeg vil følge deres udvikling meget tæt og håber vi snart ser dem på førsteholdet her. Vi har hentet helt nye målmænd ind og dette er gjort pga. vores målmænd nægter at forlænge de nuværende kontrakter og derfor vil de ikke få spille tid. Vi har ellers forstærket alle kæder, men offensiv har vi virkelig oprustet og jeg glæder mig til at se dem gå amok på banen. Men nu skal vi bare spille kampe, så sammenholdet kan komme og derved opnå den synergieffekt der kræves på sådan et hold.





Truppen 2012/2013

MÅLMAND
Sergio Asenjo
Vincent Degré
Stephan Kunze

FORSVAR
Pawel Golanski
Khalid Boulahrouz
Matheiu Delpierre
Serdar Tasci
Gilberto
Maik Franz
Dorian Dervite
Mattheiu Saunier
Rafael Forster

MIDTBANE
Thomas Hitzlsperger
Marko Marin
Sami Khedira
Roberto Hilbert
Kevin-Price Boateng
Yoel Goldstein
William Kvist
Kasper Lorentzen
Nicolás Millán
Simon Poulsen
Rasmus Elm
Bruno Formigoni
Quavas Kirk
Jakob Rasmussen

ANGREB
Welliton
Jonathan Cristaldo
Kerlon
Giampaolo Pazzini
Manuel Fischer
Edin Dzeko
Jay Simpson

















































Som det kan ses, så opererer jeg altid med store trupper når der er mulighed for det og der er altid stor risiko for at spillerne bliver sure, men sådan er det og vi har brug for bredden, da der er mange kampe. Vi spiller med samme taktik som slutningen af sidste sæson og den ser ud til at virke ganske udemærket. Spillerne er i hvert fald glade for den offensive fodbold vi spiller og det er jo et kæmpe plus, men nu står den på venskabskampe. 


Fixtures

Vi skulle spille syv venskabskampe henover sommeren, og modstanderne svinger lidt. Vi skal møde samarbejdsklubber selvfølgelig, men også klubber som Portsmouth fra England og Fenerbahce vil komme på besøg. Så vi prøver os selv af mod klubber fra forskellige niveauer og det vil helt klart give os en god ballast til sæsonen.

Vaduz og Oberhausen blev begge slået, dog med små cifre, men de var også mest ment som opvarmning og afprøvning af diverse spillere, mens kampene herefter skulle vise om vores niveau var tilfredsstillende og jeg må sige at jeg er ovenud tilfreds. Vi slog samarbejdsklubben St.Gallan med hele 5-0 og her spillede vi bare solidt. Fenerbahce gav dog en del mere modstand og vi havde lidt problemer her, men at spille uafgjort mod dem er ingen skam og næste gang vinder vi. Sejren over Portsmouth var fantastisk og her kom en kun 14 årig spiller i centrum da han scorede til 1-0, Sven Finke var hans navn, og ham forventer vi os meget af i fremtiden. Sidste kamp mod Reutlingen var en afslapningskamp inden det rigtig skulle gå løs med kampe i ligaen, cuppen og selvfølgelig kampene i UEFA regi. Sæsonen bliver lang og til sidst skal vi nok stå med sølvtøj i hænderne.


« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:02 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #21# VfB Stuttgart 2011/2012 sæsonen slut.(tidl.New England)
« Svar #55: 29 Jan 2009, 16:43 »

Det er en vanvittig udvikling, du har stået for... Shockeret)

Kom med nye updates!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Nieki
Gæst
 
Sv: #22# VfB Stuttgart , En ny sæson står for døren.(tidl.New England)
« Svar #56: 29 Jan 2009, 17:06 »

kan jeg fået ss af Kerlon og Sergio Asenjo
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #22# VfB Stuttgart , En ny sæson står for døren.(tidl.New England)
« Svar #57: 29 Jan 2009, 17:12 »

kan jeg fået ss af Kerlon og Sergio Asenjo
Ja det kan du da tro du kan.

Her har du Kerlon. Han har ikke spillet særlig meget i spillet.


Og her har du Asenjo.

Det er en vanvittig udvikling, du har stået for... Shockeret)

Kom med nye updates!!

De kommer, de kommer, men jeg skal jo også lige spille lidt Smiley

Glæder mig meget selv til at se hvordan det kommer til at gå.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2009, 17:15 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #22# VfB Stuttgart , En ny sæson står for døren.(tidl.New England)
« Svar #58: 29 Jan 2009, 17:27 »

Første gang jeg skriver, men har fuldt med fra starten.
Kan virkelig godt lide din udvikling og nogle super updates du kommer med. Thumbs Up
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #22# VfB Stuttgart , En ny sæson står for døren.(tidl.New England)
« Svar #59: 29 Jan 2009, 22:43 »

Kan man forvente en update i løbet af aftenen?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010