home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)  (Læst 41174 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#23# VfB Stuttgart. Kampen om at hæve niveauet.(tidl.New England)
« Svar #60: 31 Jan 2009, 00:16 »


Vēnī,vīdī,vīcī.




Det sidste nye - Fixtures - evt.



My new office.


Vi har haft en utrolig produktiv sommer. Vi har handlet nye spillere, spillet venskabskampe og trænet som en gal for at blive klar til denne sæson og jeg tror virkelig at vi har en chance for at ende i top 3. Men vi har masser talent, men også ren rå viljestyrke, så spillere skal nok vise at det er de bedste i Tyskland. Der er lige kommet en sidste spiller til klubben her til sidst. Vi har lejet Urby Emanuelson i Ajax Amsterdam og han spiller i venstresiden. Min plan er at benytte ham som venstreback og jeg ved godt at jeg allerede har købt en venstreback denne sommer, men han er stadigvæk ung og jeg tør ikke satse på ham 100 %. Der er en klausul i Emanuelsons kontrakten der omhandler, at jeg kan købe ham for et vis beløb, så hvis han gør det godt kan det blive aktuelt. Jeg har også oplevet hvad der sker når man kæmper med FC Bayern om spillere, man taber nemlig. Jeg troede at jeg havde sikret mig både Robert Huth og Heiko Westermann, men så meldte Bayern sig sgu på banen og gæt hvem der trak det korteste strå. Har i gættet det, ja nemlig mig. Det er bare pisse irriterende, men sådan er det jo i fodbold. Men nok snak, lad os spille noget bold.



Sådan lidt kampe.

Denne sæson bringer os vidt omkring. Vi skal spille liga bold, cup bold og ikke mindst europæisk bold. Hvis jeg havde sagt til ledelsen at, vi skulle spille europæisk fodbold sæsonen efter jeg overtog jobbe, så havde de sgu nok grinet, men nu står vi her og går efter sejren. Hvis min ambition skal opfyldes så skal vi i kvartfinalen, men hvis vi kommer op mod de store hold så kan vi få problemer. Inden gruppespillet skal vi op mod Xanthi fra Grækenland, men jeg tror det bliver en smal sag.

Men inden UEFA cuppen skulle vi lige op mod og slå Hallescher FC i DFB-pokalen en overkommelig opgave. Jeg vil ikke sige meget omkring pokal kampen da den var utrolig skuffende og det gav fansene også udtryk for. Vores fans piftede os af banen og det gjorde de ret i, for vi skulle ha scoret flere mål, men det gjorde vi ikke og så er den ikke længere. UEFA cup kampene mod Xanthi gik som smurt, vi vandt samlet med hele 7-0 og Jeg var meget tilfreds med det. Dette betød nemlig at vi kvalificerede til gruppespillet. Jeg har været til lodtrækninger før, men ikke så stor som denne her og endnu engang blev jeg vildt nervøs. Jeg sad bare og hoppede i mit sæde, svedte af helvede til og ville i bund og grund bare dø, men på den anden side, så vil jeg jo også gerne vide hvem vi skulle møde. Efter trækningen havde jeg det lidt svært, vi havde trukket Shaktar Donetsk, PAOK Salonika og Besiktas og det var bestemt ikke nogle nemme hold, men jeg vsr helt sikker på at vi med solidt spil kunne komme videre til næste runde.
Vi kom desværre lidt skidt i gang med sæsonen, Schalke slog os i den første kamp, dog kun med to mål i de sidste 20 min og det gjorde mig fuc.... sur, hvordan fanden kan man smide det hele til sidst. Dog lod jeg det ikke gå udover spillerne, da det jo er først på sæsonen og vi skulle jo lige i gang. Vi vandt da også 6 af de næste kampe og her beviste spillerne deres værd, fuc.... flot drenge. Der var dog et stort minus og det var at vi tabte 3 af de første 10 kampe, men okay, det var jo Werder, Schalke og Leverkusen hvor af to ligger over os i toppen, men stadigvæk pænt irriterende.
Vi kvalificerede os også videre til 3 runde af DFB-pokalen og vores start på UEFA cuppen er også gået godt med 2 sejre og 1 uafgjort. Så en helt igennem god start på sæsonen og nu skal vi bare holde dampen oppe. Glæder mig virkelig meget.







« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:03 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23# VfB Stuttgart. Kampen om at hæve niveauet.(tidl.New England)
« Svar #61: 01 Feb 2009, 10:58 »

Smukt!
Logged

:-)

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#24# VfB Stuttgart we will prove our worth.(tidl.New England)
« Svar #62: 02 Feb 2009, 01:02 »


Vēnī,vīdī,vīcī.




What's new - Fixtures - Næsten vinter.



My not so new office.


Vi har gjort det ganske udemærket i denne sæson og starten har været godkendt, men jeg vel sgu gerne helt til tops. Truppen vi arbejdet med er fantastisk, spillerne er utrolig talentfulde og jeg føler mig virkelig stolt over at stå her sammen med dem. Jeg har endnu engang oplevet hvordan det er, når man ikke er blandt de store klubber i Europa. Jeg fik tilbudt Samir Nasri og jeg godtog tilbudet. Handlen var også tæt på at gå igennem, MEN så kom A.C Milan og kan i så gætte hvem der løb med spilleren. Ja nemlig ja, Milan fik ham og sådan var det. Jeg må sige at jeg følte mig lidt snydt og var ked af det, men sådan er gamet og nu må vi bare få Nasri til at fortryde valgt. Allerede nu kan jeg løft sløret for, at vi forhandler med markante spillere forstærkninger, så glæd jer.



Sådan lidt kampe.

Vi har en kæmpe opgave i disse kampe. Vi skal forsvare vores position og allerhelst forbedre på vores fjerde plads. Vi skal bare spille godt i UEFA cuppen, for vi skal bare videre og nå så langt som muligt. Jeg har jo sagt at jeg håber på en semifinale plads. Men okay, jeg er jo kendt for at være ambitiøs. I ligaen skal vi op mod FC Bayern og Schalke, to hold der skal slås for at ende på toppen

Ude i Europa har vi vist styrke, men jeg vil vinde hver kamp, så vi har skulle tage os lidt sammen. Vi slog da også PAOK i andet møde og jeg var meget tilfreds med resultatet, men herefter gik den berømte klap ned for holdet. Vi tabte de sidste to opgør ide i den vide verden, det var dog også på udebane og nederlaget til Shaktar kan jeg da acceptere, men at tabe ude til Besiktas er uacceptabelt. Mange vil sige at jeg er hård, men jeg vil sgu vinde. Men vi sikrede os da videre deltagelse som følge af en anden plads i puljen.
I ligaen er det gået okay og vi har fulgt det nogenlunde på, men nederlaget til Gladbach huede mig bestemt ikke. Jeg må sgu erkende at der blev råbt og talt med meget store bogstaver, men det hjælper sjældent og jeg måtte da også undskylde da jeg var faldet ned igen. Holdet skuffede da heller ikke for vi spillede faktisk godt og jeg måtte da også hoste op med ekstra fridag, da vi slog Bayern med hele 2-0. Det resultat kan virkelig få en til at tude glædes tårer og der fik de spillere, der fravalgte os til fordel for Bayern sig en lille balle. Så jeg havde et lille smil på læben. Vi spillede også godt mod Schalke, men uafgjorte kan vi ikke bruge til så meget. Men efteråret er gået rigtig godt og vi har arbejdet os op på en samlet tredje plads efter 18 kampe. Så jeg er godt tilfreds med sæsonen indtil nu og nu skal vinteren bare bruges til at forberede os på foråret og endnu mere UEFA cup





« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:04 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#25# VfB Stuttgart Winter break.(tidl.New England)
« Svar #63: 03 Feb 2009, 22:59 »


Vēnī, vīdī, vīcī, Winter is hard and only the strong survive




Efteråret - Transfers & truppen - Lidt træning


My little corner.


Dette efterår har været rigtig godt for os og vi er godt med i alle turneringer, så formålet med vinterpausen må være at forstærke vores trup yderligere, men jeg syntes allerede vi har et fantastisk hold. Men man siger jo ikke nej når man får nogle gode tilbud.
Igennem de sidste par måneder har der være en del rygter omkring mig og et muligt klubskifte. Jeg har været sat i forbindelse med klubber som Udinese(Italien), Blackburn(England) og Villareal(Spanien), men der er ikke kommet tilbud fra dem. Der er dog en klub som kom med et tilbud og det var Real Betis, men jeg takkede nej, da jeg ikke følte at mit arbejde i Stuttgart var færdigt. Klubben reagerede fantastisk godt på de mange rygter og roste mig for min loyalitet overfor klubben, jeg håber faktisk at være her nogle år endnu.




Transfers.

Som jeg tidligere har nævnt, så har vi fra november af forhandlet med diverse spillere omkring en kontrakt med klubben. Der har været mange spillere inde over, men jeg føler at vi har fundet nogle spillere som kan gøre holdet bedre. For at gøre plads til dem så har vi selvfølgelig måtte sælge lidt ud, men ingen spillerne har nogensinde slået til for os, så det er lidt en win, win for os.

Transfers ind:

▫ Urby Emanuelson – Back/fløj fra Ajax - 3.400.000 €
▫ Mateo Musacchio- Forsvarer fra Real Madrid - 3.500.000 €
▫ Nicklas Bendtner - Angriber fra Manchester City - 7.000.000 €
▫ Aaron Hunt - Offensiv midt/angriber fra Manchester City - 1.500.000 €

Transfers ud:

▫ Manuel Fischer - Solgt til Hansa Rostock for 2.400.000 €
▫ Maik Franz - Solgt til Bochum for 3.000.000 €
▫ Quavas Kirk - Solgt til Kaiserslauern for 1.500.000 €
▫ José-Alex Ikeng - Solgt til Kaiserslautern for 300.000 €
▫ Francisco Seoane - Solgt til Düsseldorf for 150.000 €










Alle de spillere som vi har solgt, har fået chancen i kampe men uden at overbevise os om de var det værd. Der er dog en af spillerne jeg er lidt ked af at miste og det er Manuel Fischer. Han er en habil angriber med masser af potentiale, men vi var nødt til at gøre plads til Bendtner og Hunt i truppen. De er begge markante forstærkninger i forhold den trup vi har nu, dog er der lidt for mange angribere så de må bevise hvem der fortjener at blive. Vi har også hentet Emanuelson ind permanent, da han virkelig har spillet fantastisk. Musacchio er et kæmpe talent og ham skal vi nok få meget glæde af i fremtiden og han var virkelig et bargin buy.


Fixtures

Der er ikke planlagt særlig mange venskabskampe, da de faktisk kun skulle bruges til at få spillerne i form igen, men jeg med det ambitionsniveau jeg har, ville jo gerne vinde det hele.

Vi startede ud mod Regensburg, der er en samarbejdsklub, og her spillede vi sgu kun uafgjort. Det er bestemt ikke et resultat jeg er tilfreds med, en sådan kamp skal bare vindes, men det gjorde vi ikke ærgelig øv. De sidste to kampe var mod Nürnberg og SV Ried og igen var målet sejr. Men mod Nürnberg gik det bare ikke, vi kunne intet på banen og derfor fik vi sgu kun 0-0. Jeg er bange for at vi måske er ved at falde af på den, men mod Ried fik vi i det mindste en smule oprejsning, for vi vandt med 2-1. Efter de venskabskampe havde jeg desværre en masse tvivl omkring vores hold. Havde de det skulle til for at fuldføre vores super sæson, jeg håber virkelig at holdet finder sammen, så vi kan nå toppen.
I vinterpausen har der også været lodtrækning til UEFA cuppen og her trak vi selveste A.C. Milan. Nu ville vi få chancen til at vise Samir Nasri at han skulle havde valgt os frem for dem.


« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:04 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #25# VfB Stuttgart Winter break.(tidl.New England)
« Svar #64: 04 Feb 2009, 22:10 »

Jeg ser frem til lidt ekstra læsning om Europa i næste update!! Det er nogle gode transfers, du får ind. Spændende at følge...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#26# VfB Stuttgart We need to grow to reach the top.(tidl.New England)
« Svar #65: 05 Feb 2009, 01:02 »


Vēnī,vīdī,vīcī. After winter comes spring. Here thing grow.




UEFA cup - Fixtures - And Then!.



My office.


Efter et rigtig godt overstået transfervindue, så føler jeg at vores trup er komplet. Henover det kommende forår skal jeg altså virkelig holde mig selv i nakken, for ikke at handle for mange spillere ind. Da jeg var i USA var det jo ikke et aktuelt problem, da man bare ikke kunne få alle de spillere, men her er det jo en anden sag. Jeg kan jo til tider vælge og vrage blandt Europas bedste spillere og det er sgu svært at sige nej når det er. Jeg elsker jo virkelig at handle, men jeg vil prøve at holde abstinenserne i ro. Men det kommende forår bliver jo fantastisk spændende, vi skal spille DFB-pokal, UEFA cup og selvfølgelig liga kampe. Målet her er stadigvæk at nå langt i begge cups og komme til tops i ligaen, men et halvt år er længe og meget kan ændre sig.



Fixtures.

Indtil nu i år, har vi vist godt spil på banen og det kan ses i vores placering som nr 3. Jeg vil selvfølgelig gerne have at vi prøver at komme længere op, da jeg personligt jo altid stræber efter det perfekte, men spillerne har virkelig gjort det godt i år indtil nu. Det er faktisk list sjovt at tænke på at jeg snart har været her i et år og klubben har virkelig udviklet sig. Spillertruppen er bedre, resultaterne bedre og klubbens økonomi er markant forbedret. På bundlinjen er overskuddet fordoblet. Vi er virkelig en klub i en rivende udvikling og det skal vi fortsætte.

Vores første kamp i 2013 var i DFB-pokalen mod Karlsruhe og her kom holdet virkelig op i gear. Vi spillede den slags offensiv fodbold jeg har arbejdet på at indfører på holdet. Vi grundlagde sejren allerede tidligt i kampen og det betød at vi fra anden halvlegs start, satte lidt reserver på banen. Vi vandt kampen med 3-1 og derved sikrede vi os endnu en kamp i pokalen. Gladbach var næste modstander i kvartfinalen og her fik vi problemer, IGEN. Jeg havde en nemesis da jeg var hos New England og nu lader det til at jeg har fået en her. Kampen endte med en nederlag på 2-1 og det irriterede mig godt nok. Men vi kunne bare ikke bryde gennem deres linjer og personligt så mente jeg at det var en kamp som vi burde havde hevet hjem. Men sådan går det jo ikke altid i fodboldens verden. Resultatet betød at vi ikke nåede vores mål i cuppen og jeg var godt nok skuffet her, men holdet har arbejdet godt i alle kampene og derfor kan man jo ikke bebrejde dem i denne sag, mit taktiske oplæg var nok det der slog fejl desværre.
I UEFA cuppen skulle vi jo op mod selveste A.C. Milan og set over de to kampe så fik vi godt og grundigt tæsk. Jeg havde håbet på at vi kunne yde bare lidt modstand, men de var godt nok klasser over os i de kampe. Vi tabte samlet 6-2 hvilket jeg kalder en afklapsning, men jeg vil holde på noget positivt fra de kampe. Vi holdt dem fra at score i første halvleg, i begge kampe, men derefter gik det så også galt for os. Jeg må nok igen erkende at taktikken slog fejl mod dem. Jeg ville spille offensivt, noget der nok var ambitiøst mod Milan, men jeg ændre sjældent meget på min taktik og det betød her, et slag over snuden, men vi kom da til første knock out runde og tabte til selveste A.C. Milan, så i bund og grund en god UEFA cup for os. Dog skal vi gøre det bedre næste år.
I ligaen har vi spillet stabilt og vi tabte ikke en af de ni spillede kampe, hvilket jeg er ekstremt stolt over, dog må jeg erkende at de uafgjorte resultater mod Wolfsburg og 1860 München ikke var tilfredsstillende, men jeg kan acceptere dem når jeg ser på helheden.
De flotte resultater gjorde også at vi avancerede til en flot 2 plads i ligaen. Vi er virkelig kommet langt i forhold til for et år siden, så nu skal vi bare fortsætte stimen og så kan det sgu være vi skal være med i Champions League næste år, noget jeg ikke havde troet muligt.





« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:04 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#27# VfB Stuttgart Whats the top like? I don't know.(tidl.New England)
« Svar #66: 05 Feb 2009, 01:56 »


Vēnī,vīdī,vīcī. After winter comes spring. Here thing grow.




Fixtures - sæsonen - Weeee.



My office.


På nuværende tidspunkt mangler vi kun 7 kampe og de skal vindes for at holde den plads vi netop har indtaget, men programmet er hårdt. Jeg har personligt arbejdet med taktikkerne der skal spilles efter og jeg håber det nu vil blive bedre. Men hovedformålet med taktikkerne er stadigvæk at spille offensiv fodbold, dog med diverse variationer afhængig af hvilken modstander vi skal op mod. På nuværende tidspunkt har vi ikke forhandlet med en eneste spiller omkring et skifte, men der er nogle meget interessante emner på markedet, så nu må tiden vise om der kommer lidt nyt til. Vi har dog selv to fantastiske talenter som vil figurere på holdet fra næste sæson af, så det bliver spændende at følge dem.



Fixtures.

Vores program til de sidste kampe byder på opgør mod HSV, Gladbach, Hoffenheim og FC Bayern, så der bliver lidt spænding her op mod slutningen af sæsonen, men man kan med rette sige at vi er tre klubber der ligger et stykke ude i front. Er altså lidt stolt over at ligge heroppe, når man tænker bare et år tilbage. Imponerende udvikling altså.

Kampen ude mod HSV startede sgu skidt. Vi kom meget hurtigt bagud med 3 skide 0 og her var jeg bare rødglødende. Jeg kunne ikke forstå hvad fanden der gik galt, men jeg valgt ikke at ændre noget og så bare lade spillerne spille. Til min store overraskelse så virkede det sgu, spillerne spillede sig tilbage i kampen og i det andet minuts overtid stod der sgu 3-3, hvilket comeback af spillerne. Men vi havde ikke tid til at nyde det gode comeback, da den stadig stod på masser af fodbold. Jeg vil erkende her at vi havde heldet mod Gladbach, vi var bagud det meste af kampen, igen, men i overtiden reddede vi de tre point. Endnu engang sikrede vi os et godt resultat i overtiden, men det kan vi altså ikke blive ved med, så et eller andet skal der ske. De næste to kampe var bestemt ikke imponerende, men vi fik da point igen og vi kunne stadigvæk hænge på i toppen, dog betød de uafgjorte kampe at vi nu lå på tredje pladsen igen. Hoffenhaim kampen var bestemt et at sæsonens højdepunkter. Vi spillede som en drøm her og jeg kunne ikke havde krævet mere af spillerne. I denne kamp var der en bestemt spiller som imponerede os alle, William Kvist scorede tre mål og fik man of the match. Han var bare overalt på banen og beviste at det sats jeg tog i sin tid var det rigtige. Desværre røg vi helt af i topkampen da vi tabte til FC Bayern, men kampen var uhyggelig lige og kun pga. et selvmål tabte vi den kamp. Spillerne gjorde alt i deres magt og det skal de sgu have rod for, men dette betød at vi nu skulle affinde os med tredje pladsen i ligaen, hvilket jeg også sagtens kunne. Sidste kamp blev vundet og derved sluttede endnu en sæson i den tyske Bundesliga.
Vi havde ikke nået vores mål om at vinde en pokal i denne sæson, men vi havde vist flaget og nu ved alle klubberne at Stuttgart igen er en spiller på den europæiske fodbold scene og fra næste sæson er der igen Champions League fodbold på Mercedes-Benz Arena og i kan tro vi glæder os.
Klubledelsen er glade for den udvikling der har været i klubben og i næste sæson forventer de at vi bliver en spiller omkring mesterskabet og selvfølgelig gør en god figur i CL. Håber bare vi kommer i en fornuftig pulje.






Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #27# VfB Stuttgart Whats the top like? I don't know.(tidl.New England)
« Svar #67: 05 Feb 2009, 09:55 »

Det endte da seriøst tæt i toppen. Surt du ikke holdt stand til det sidste - Specielt mod Bayern.

Kan det ikke lade sig gøre med et ss af truppen? Jeg undrer mig over, at William Kvist spiller SÅ godt, så et af ham ville være lige så godt.

Jeg ser frem til flere updates!! Er helt afhængig...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27# VfB Stuttgart Whats the top like? I don't know.(tidl.New England)
« Svar #68: 05 Feb 2009, 11:52 »

Det endte da seriøst tæt i toppen. Surt du ikke holdt stand til det sidste - Specielt mod Bayern.

Kan det ikke lade sig gøre med et ss af truppen? Jeg undrer mig over, at William Kvist spiller SÅ godt, så et af ham ville være lige så godt.

Jeg ser frem til flere updates!! Er helt afhængig...

Jeg ville helt vildt gerne give dig et ss af truppen, men problemet er at jeg er længere fremme i spillet end jeg er med updates, så jeg er faktisk i næste sæson. Men jeg kan give dig et ss af hele truppen efter næste update. Er over de forskellige spillere eller bare truppen?
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
« Svar #69: 05 Feb 2009, 15:02 »


Vēnī, vīdī, vīcī, Mon ikke snart vi kan sige at udtagelsen bliver sand.




Opsamling op året - Transfers og den nye truppen - Venskabskampe


My comfortable chair.


Jeg havde godt nok lovet mig selv ikke at handle voldsomt ind her til sommer, men må erkende at jeg fik nogle gode spillere tilbudt og jeg kunne selvfølgelig ikke sige nej tak. Men først vil jeg gerne give ros til mine spillere. Sidste sæson var bare fantastisk, vi endte som nummer tre og derved sikrede vi os plads i den europæiske Champions League og derved har jeg deltaget i hele to forskellige CL turneringer. Jeg er dog lidt skuffet over vores exit fra DFB-pokalen og det er noget jeg forventer forbedre i år. I ligaen skal vi igen ende i top tre og målet for CL er at vi skal i kvartfinalen. Jeg håber at vi kan hjembringe lidt pokaler snart, da skabet trænger til lidt fyld.
Igen i år har der været spekulationer omkring min person, jeg er åbenbart blevet en meget profileret træner. Jeg fik en henvendelse omkring overtagelsen af landstræner jobbet for Danmark, men jeg må erkende, at være landstræner er ikke lige mig, måske en dag ude i fremtiden.




Transfers.

Jeg tror måske at klubben er ved at udvikle sig til en Manchester United light, vi har i hvert fald fået et par gamle spillere ind fra dem. Hele 4 “gamle” United spillere har fundet deres vej til klubben og jeg glæder mig meget til at se dem på banen. Men jeg har for det meste handlet spillere som er unge og kan bruges til at sikre fremtiden for klubben. Vi har også solgt lidt ud, men det er ikke stamspillere der har forladt os. Jeg hentede i sin tid en del ”udviklingsspillere” som jeg gerne ville se an, men kun William Kvist viste sit værd og derfor er de andre nu solgt videre.

Transfers ind:

▫ Rodrigo Possebon – Central midt fra Manchester United - 6.500.000 €
▫ Anderson – Offensiv midt fra Manchester United - 5.250.000 €
▫ Jonas Rasmussen – Defensiv midt fra Arsenal - 3.500.000 €
▫ Rafael - Back fra PAOK - 2.500.000 €
▫ Luis Speranza – Central midt fra Penarol - 900.000 €
▫ José Francisco - Wing fra Danubio - 875.000 €
▫ Ivan Pintaric - Offensiv midt fra Hajduk - 230.000 €
▫ Mauro Zárate - Angriber fra Atalanta - Free
▫ Lauri Dalla Valle – Offensiv midt - Free
▫ Fabio - Back - Free
▫ Rafael Sóbis – Angriber fra Al-Jazeera - Free
▫ Nacer Barazite – Offensiv midt fra Arsenal - Free

Transfers ud:

▫ Victor Anichebe - Solgt til Freiburg for 3.200.000 €
▫ Simon Poulsen - Solgt til Middlesbrough for 3.500.000 €
▫ Kasper Lorentzen - Solgt til Everton for 3.600.000 €
▫ Kevin Price-Boateng - Solgt til Achen for 3.100.000 €
▫ Kenny Mansally - Solgt til Gladbach for 2.000.000 €
▫ Rasmus Elm - Solgt til Bochum 1.500.000 €
▫ Jacob Albrechtsen - Solgt til Achen for 900.000 €
▫ Jakob Rasmussen - Solgt til Austria Wien for 775.000 €
▫ Dorian Dervite - Solgt til Grimsby for 750.000
▫ Sven Ulreich - Free
▫ Manfred Bollmann - Free

















Det blev sgu igen til en del transfers og de 4 tidligere United spillere er klare forstærkninger. Rafael og Fabio er to spillere for fremtiden og glæder mig til at de begge spiller på kanterne. Possebon og Anderson er fantastiske spillere, som jeg tror, vil gavne os i kampene ude i Europa. Mauro Zárate er og bliver en fantastisk angriber og glæder mig til at se hvad han kan gøre for os. Han er en spiller som jeg gerne ville have betalt  mange penge for, men når han er gratis så siger man ikke nej.





Truppen 2012/2013

MÅLMAND
Sergio Asenjo
Vincent Degré
Stephan Kunze

FORSVAR
Pawel Golanski
Khalid Boulahrouz
Matheiu Delpierre
Serdar Tasci
Gilberto
Fabio
Rafael
Mattheiu Saunier
Rafael Forster

MIDTBANE
Thomas Hitzlsperger
Marko Marin
Sami Khedira
Roberto Hilbert
Possebon
Yoel Goldstein
William Kvist
Anderson
Nicolás Millán
Sebastian Hopp
Sven Finke
Bruno Formigoni
Nacer Barazite
Lauri Dalla Valle

ANGREB
Welliton
Jonathan Cristaldo
Nicklas Bendtner
Giampaolo Pazzini
Mauro Zárate
Edin Dzeko
Rafael Sóbis
Arturo Lupoli

















































Igen i år vil vi arbejde med en meget stor trup. Vi har dog lånt mange af de unge ud, da de skal have lidt spilletid og generel erfaring, men jeg har også hentet to af vores store talenter op i førsteholds truppen. Sebasitan Hopp og Sven Finke var kæmpe profiler på vores U19 hold sidste år og derfor skal de have chancen for os i år. Jeg må erkende at vi har hentet alt for mange spillere igen og derfor forventer jeg at der vil komme lidt salg henover vinteren. Men jeg har aldrig haft en bedre trup end jeg har nu, så jeg har meget store forventninger til dem.


Fixtures

Vi har mødt mange af vores samarbejdsklubber og resultaterne har været sådan lidt op og ned, men vi har jo også fået en del nye spillere ind og derfor havde jeg ikke de store forventninger. Vi havde dog også en kamp mod selveste Chelsea og her ville en sejr virkelig gavne

Vi har holdt østrigsk uge her i Stuttgart og her med mener jeg at vi har været på tur i det østrigske for at spille lidt venskabelig fodbold. Vi har spillet mod Grazer AK, SC Ried og Austria Wien og det var en okay tur, vi kom derfra med to sejre og en enkelt uafgjort. Det sjove ved disse kampe var at de to unge spillere, fra egne rækker, spillede fantastisk. Sven Finke scorede faktisk hele tre mål, udmærket af en 16 årig dreng. Vi smuttede også lige et smut forbi Rumænien og Svejts, hvor vi desværre kun kom derfra med uafgjorte, men til sidste ventede mægtige Chelsea på vores hjemmebane. I denne kamp skulle holdet stå sin prøve, for et godt resultat her kunne indikere hvordan vores sæson kunne komme til at forløbe. Holdet skuffede ikke, Mauro Zárate scorede det enlige mål for os og derved fik vi en fantastisk sejr. Jeg kunne her observere at vores nye taktik virkede rigtig godt, men desværre var der nok lidt huller i vores forsvar. Noget vi skulle justere lidt. Taktik ændringen ligger bare i at vi har justeret hvor angrebsivrige vi er, men også at der er givet mere frihed til at skabe de store spil, så det bliver spændende at se hvordan det går fremover.


Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

SirNicklas
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
« Svar #70: 05 Feb 2009, 15:47 »

Super blog jstoffer.

Det her er første gang jeg skriver på bloggen, men har læst med lige fra starten.
Det er intet mindre en et fantastisk stykke arbejde du har gang i, som jeg æder råt.
Kæmpe problem når man faktisk sidder på sit kontor og burde arbejde istedet. Smiley

Tænkte på om jeg ikke kunne få et ss af dine taktiske holdinstillinger?

Glæder mig som et lille barn til næste update!!!  Thumbs Up KIU

SirNicklas
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
« Svar #71: 05 Feb 2009, 17:19 »

Jeg er også totalt med på bloggen!! Fedt at du ikke vil være landstræner lige nu og her - Det er vigtigt, at du har mod på at sige fra, så du kan fokusere på det vigtige.

Jeg vil helst bare have et ss af hele truppen samlet (men der er jo kommet holdopstilling under "transfers", så det hjælper lidt), og så ville jeg gerne se William Kvist som ss, da han jo var den eneste udviklingsspiller, som havde opfyldt de krav, du havde til ham - Selvom der ikke er plads til ham på holdet efter dine transfers...?!

Er Anderson forresten ikke bedre end Hopp, eller er din u-19-spiller simpelthen klasse? Måske ss af de to unge fra egen avl kunne være spændende.

Anyway, er det opstillingen i seneste update, du vil spille med som start-11'er hver gang?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
« Svar #72: 05 Feb 2009, 22:43 »

Nu vil jeg prøve at komme med alle de ss som i gerne vil have, hvis jeg glemmer nogle så dig endelig til.

Super blog jstoffer.

Det her er første gang jeg skriver på bloggen, men har læst med lige fra starten.
Det er intet mindre en et fantastisk stykke arbejde du har gang i, som jeg æder råt.
Kæmpe problem når man faktisk sidder på sit kontor og burde arbejde istedet. Smiley

Tænkte på om jeg ikke kunne få et ss af dine taktiske holdinstillinger?

Glæder mig som et lille barn til næste update!!!  Thumbs Up KIU

SirNicklas

Her er et ss af det taktiske for holdet.

Jeg vil gerne takke for dine gode kommentarer, dejligt at høre du læser med og jeg håber du vil blive ved. Jeg er altid glad for at høre fra folk som syntes at bloggen kan bruges. så endnu engang tak for din kommentar. Thumbs Up

Jeg er også totalt med på bloggen!! Fedt at du ikke vil være landstræner lige nu og her - Det er vigtigt, at du har mod på at sige fra, så du kan fokusere på det vigtige.

Jeg vil helst bare have et ss af hele truppen samlet (men der er jo kommet holdopstilling under "transfers", så det hjælper lidt), og så ville jeg gerne se William Kvist som ss, da han jo var den eneste udviklingsspiller, som havde opfyldt de krav, du havde til ham - Selvom der ikke er plads til ham på holdet efter dine transfers...?!

Er Anderson forresten ikke bedre end Hopp, eller er din u-19-spiller simpelthen klasse? Måske ss af de to unge fra egen avl kunne være spændende.

Anyway, er det opstillingen i seneste update, du vil spille med som start-11'er hver gang?
Anderson er som regel ham jeg vil bruge på midten, men han var skadet da jeg lavede det ss, og det er hovedsagelig de spillere der vil blive benyttet, men der var et par skader på nogle førsteholdspillere og de kommer nok ind når skaderne er væk.

Her er et ss af hele truppen:

Her er et ss af Kvist:

Her er Sebastian Hopp

Her er Sven Finke:


Jeg håber at det var det hele ellers må folk jo bare sige til  Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Nieki
Gæst
 
Sv: #28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
« Svar #73: 07 Feb 2009, 08:56 »

kan jeg få et ss af Nacer Barazite
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #28# VfB Stuttgart. Wir brauchen lebensraum(tidl.New England)
« Svar #74: 07 Feb 2009, 11:32 »

kan jeg få et ss af Nacer Barazite

Ja det kan du da tro du må Smiley


Her er det så, sig til hvis der er mere.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010