home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 53515 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #180: 09 Jun 2009, 14:00 »

Okay, fair nok Smiley
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #181: 15 Jun 2009, 18:47 »

Så kom guldet!
Endelig kom guldet til mig, efter jeg i 4 sæsoner havde måttet se guldet forsvinde foran næsen på mig i de sidste kampe. Med en sejr over OB hjemme i PARKEN på 1-0 i sidste kamp, var kampen som gjorde mig til dansk mester, eftersom AaB skulle vinde med over 7 mål imod Randers FC og derfor var jeg næsten sikker på guldet.

Igennem hele sæsonen har jeg haft en rigtig god sæson end dem jeg plejer. De har måske være lige formet hele vejen igennem med den gode start og så lidt tiltning hen mod slutningen hvor jeg altid taber til Brøndby If. Selvom det også var tilfældet denne gang imod Brøndby If, så holdt jeg alligevel hjem. I Europa klarede jeg mig til 2. knockout runde i Champions League, hvilket jeg er rigtig stolt og tilfreds med og Rangers var holdet som slog mig ud på et mål i overtiden. Hvis John Fleck ikke havde scoret, havde jeg kunne spille forlænget spilletid, men sådan er det jo.

Min angriber, Humberto Suazo som har været hos mig i snart 3 sæsoner, vakler hen mod slutningen af sin karriere, men i denne sæson blev han også topscorer ligesom sidste år. Han skrev sig ind i rekordbøgerne med 18 mål i sæsonen og min venstrekant spiller Damian Escudero skød sig også ind i bøgerne for flest assist igennem sæsonen med 15 af slagsen, hvilket må siges at være en spiller med en rigtig god indlægsstyrke. Selvom jeg hentede Morten Nordstrand og Ailton tilbage, var der kæmpe konkurrence på holdet omkring angrebspladsen, men Morten Nordstrand var mest effektiv og kom op på 8 scoringer i 18 kampe i FCK-trøjen.

Så alt i alt kan jeg se tilbage på en sæson med succes i Europa, gode spillerhandler og guld til København som jeg har brændt for i 4 sæsoner, hvilket gør mig glad og jeg håber selvfølgelig jeg kan få en ny kontrakt, da min nuværende udløber til vinter.

SAS Ligaen
Spillerstatistik
FC København
Damian Escudero
Humberto Suazo
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #182: 13 Aug 2009, 16:04 »

Hej alle!

Jeg benytter mig af denne tråd, da jeg lige er blevet færdig med første sæson med FCK, hvor jeg sikkert tog guldet. Jeg spiller med Patrick J/Seller95s sommerupdate 1 og i første sæson blev jeg tilbudt 30 mio for Mathias Zanka som har udviklet sig til et kæmpe talent nu, men jeg afslog.

Nu er jeg så i anden sæson og nu har jeg fået et tilbud på 34 og han er 20 mio værd. Så jeg ville egentlig bare lige høre hvad er jeres højeste bud I har fået på Zanka? Jeg vil nemlig prøve og se om jeg kan presse den op på over 50, for så vil det blive min største handel i min FCK tid.

AFC Smiley
Logged

severbebs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #183: 15 Aug 2009, 00:45 »

Patch 9.3.0

Jeg er kommet sikkert fra start i ligaen. Jeg har brugt samtlige 74 mio. kr. på budgettet. Sådan ser det ud:

IND:

Diego Buonanotte (River, 39 mio. kr.)
Daniel Aquino (Murcia, 27 mio. kr.)
Daniel Fredheim Holm (Vålerenga, 7 mio kr.)
Sergey Krivets (BATE, 3 mio kr.)
Zuculini (..,1,3 mio. kr.)
Davide Santon (Inter, 6,75 mio. kr.)

UD:

Morten Nordstrand (Charlton, 20 mio. kr.)
Hutch (Portsmouth, 15 mio. kr.)
Logged

JeppeSJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #184: 17 Aug 2009, 13:57 »

Jeg solgte Zanka i 2012 mener jeg, til Benfica for 65mio.

Af gode spillere (primært offensive) som man kan hente til FCK i løbet af de første 1-2 sæsoner, vil jeg nævne flg.:

Robert Lewandowski (ca. 10mio)
Marquinhos (over 50mio)
Guilherme (over 50mio)
Federico Laurito (ca. 40-50 mio)
Gabriel Torje (pris svinger lidt, ca. lidt mere end han er værd)
Celso Borges (ca. 25mio)
Gerson (Fri transfer)
Sebastian Abreu (Fri transfer)

Lewandowski skal nok score over 1 mål i snit for dit hold. Hvis du som Severbebs kan få Santon til FCK, så gør det, for han bliver en stjerne. Ligesom resten af ovenstående spillere (pånær Abreu).

Jeg fik Abreu på fri transfer i min første sæson, og han lavede 32 kasser.

Jeg er i 2029 nu med FCK, har vundet ligaen 17 gange i streg, og CL 7 ud af de sidste 10 år Smiley Så gider ikke rigtigt mere nu, starter forfra med et andet hold.

Men spørg hvis der er noget du vil vide Smiley

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #185: 17 Aug 2009, 17:58 »

Jeg solgte Zanka i 2012 mener jeg, til Benfica for 65mio.

Af gode spillere (primært offensive) som man kan hente til FCK i løbet af de første 1-2 sæsoner, vil jeg nævne flg.:

Robert Lewandowski (ca. 10mio)
Marquinhos (over 50mio)
Guilherme (over 50mio)
Federico Laurito (ca. 40-50 mio)
Gabriel Torje (pris svinger lidt, ca. lidt mere end han er værd)
Celso Borges (ca. 25mio)
Gerson (Fri transfer)
Sebastian Abreu (Fri transfer)

Lewandowski skal nok score over 1 mål i snit for dit hold. Hvis du som Severbebs kan få Santon til FCK, så gør det, for han bliver en stjerne. Ligesom resten af ovenstående spillere (pånær Abreu).

Jeg fik Abreu på fri transfer i min første sæson, og han lavede 32 kasser.

Jeg er i 2029 nu med FCK, har vundet ligaen 17 gange i streg, og CL 7 ud af de sidste 10 år Smiley Så gider ikke rigtigt mere nu, starter forfra med et andet hold.

Men spørg hvis der er noget du vil vide Smiley


Det var sgu da en vild pris, men jeg er i 2010 nu og jeg går snart ind i et nyt transfervindue og der vil jeg prøve at presse den så højt op som muligt, hvis det altså kan lade sig gøre.

Men de spillere du anbefaler, hvorfor skal næsten alle være udlændinge? Man får vel et problem med EU i de forskellige kampe hvor man skal skifte ud og kun have 3 udlændinge inde som ikke er EU. Sådan har jeg det bare, fordi jeg plejer aldrig at hente brasilianere osv. Jeg henter sådan set kun skandinavisk til danske hold og det har jeg også gjort i dette tilfælde, nemlig rent norsk. Sådan her ser mit hold ud: http://i25.tinypic.com/2qjk86g.jpg

Faktisk kun rent skandinavisk og det hele kører altså bare. Så får jeg ingen problemer med EU og så videre, og det er faktisk bedst for mig.

Smiley
Logged

JeppeSJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #186: 18 Aug 2009, 09:20 »

Du burde stadig kunne få Lewandowski til en god pris, og han er langt langt LANGT bedre end Nordstrand og N'Doye. Well, jeg spiller altid med 3 udlændinge i min start 11, da du finder de bedste spillere der, og hvis du bare skifter dem 1 af gangen, så tilvender de sig hurtigt.. Og de karakterer dine spillere får er ikke just imponerende synes jeg, så helt godt kan det ikke gå. Men bør som FCK forvente liga sejr, cup sejr samt kval til CL gruppespil, hvert år, i FM. Sælg Vingaard og Hutchinson og køb Celso Borges og Lewandowski, det burde gå lige op i værdi, og vil forstærke dit hold VÆSENTLIGT.

Jeg kan se at du er lidt presset på central forsvar, da du kun har Zanka og Larsson. Jeg ville hente en talentfuld spiller, som også ville kunne gå ind som reserve på førsteholdet allerede nu. Ville anbefale flg.:

Kyriakos Papadopoulos
Dennis Appiah
Benedikt Howedes
Dymytro Chygrynskyi (bedre end zanka og larsson, ved ik om du kan få ham)
Leo (Fra Gremio)
David Rochela
Patricio Araujo
Darnel Situ
Maximiliano Oliva
Gerson (Kan du måske få på fri. Bliver virkelig god)

Køb en af ovenstående, som reserve, og fremtidig førsteholds spiller. Alle bliver bedre end Zanka, langt bedre.
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #187: 18 Aug 2009, 10:32 »

Til AFC:

Jeg forstår ikke hvorfor du er så vild med at få solgt "Zanka", når han er det kæmpe talent han er. Du burde have rigeligt med penge, så ser ingen grund til at skyde ham af, med mindre der kommer et "konge" bud på ham. Han bliver super god allerede i 3. sæson, så syntes du skal være tålmodig i stedet for.

Til dit hold, så forstår jeg ikke at du har sat OW på bænken til fordel for MJ. I mine øjne er Wendt den bedste, og du bør i stedet bruge Jakobsen som indskifter eller centralt, i hvert fald til Wendt eventuelt bliver solgt.

Jeg kan nu meget godt lide du har så mange skandinaviske spillere, det syntes jeg har en vis charme. Du risikerer heller ikke at holdet bliver uhomogent, fordi de forskellige folkelag danner kliker.

Jeg syntes ikke du behøver invisterer penge i dit centrale forsvar, da du både kan benytte Jakobsen og Demidov på pladsen. Jeg så dog gerne at du også brugte nogle af de unge spillere, som Delaney og Albrechtsen for at udvikle dem.

Hvordan gør Lasse Schøne det egentlig i dit save?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #188: 18 Aug 2009, 16:26 »

Du burde stadig kunne få Lewandowski til en god pris, og han er langt langt LANGT bedre end Nordstrand og N'Doye. Well, jeg spiller altid med 3 udlændinge i min start 11, da du finder de bedste spillere der, og hvis du bare skifter dem 1 af gangen, så tilvender de sig hurtigt.. Og de karakterer dine spillere får er ikke just imponerende synes jeg, så helt godt kan det ikke gå. Men bør som FCK forvente liga sejr, cup sejr samt kval til CL gruppespil, hvert år, i FM. Sælg Vingaard og Hutchinson og køb Celso Borges og Lewandowski, det burde gå lige op i værdi, og vil forstærke dit hold VÆSENTLIGT.

Jeg kan se at du er lidt presset på central forsvar, da du kun har Zanka og Larsson. Jeg ville hente en talentfuld spiller, som også ville kunne gå ind som reserve på førsteholdet allerede nu. Ville anbefale flg.:

Kyriakos Papadopoulos
Dennis Appiah
Benedikt Howedes
Dymytro Chygrynskyi (bedre end zanka og larsson, ved ik om du kan få ham)
Leo (Fra Gremio)
David Rochela
Patricio Araujo
Darnel Situ
Maximiliano Oliva
Gerson (Kan du måske få på fri. Bliver virkelig god)

Køb en af ovenstående, som reserve, og fremtidig førsteholds spiller. Alle bliver bedre end Zanka, langt bedre.
Altså jeg har hørt meget til ham Lewandowski og jeg tror virkelig jeg vil prøve at kigge på ham, da jeg faktisk kun råder over N'Doye, Nordstrand og Ailton.

Til AFC:

Jeg forstår ikke hvorfor du er så vild med at få solgt "Zanka", når han er det kæmpe talent han er. Du burde have rigeligt med penge, så ser ingen grund til at skyde ham af, med mindre der kommer et "konge" bud på ham. Han bliver super god allerede i 3. sæson, så syntes du skal være tålmodig i stedet for.

Til dit hold, så forstår jeg ikke at du har sat OW på bænken til fordel for MJ. I mine øjne er Wendt den bedste, og du bør i stedet bruge Jakobsen som indskifter eller centralt, i hvert fald til Wendt eventuelt bliver solgt.

Jeg kan nu meget godt lide du har så mange skandinaviske spillere, det syntes jeg har en vis charme. Du risikerer heller ikke at holdet bliver uhomogent, fordi de forskellige folkelag danner kliker.

Jeg syntes ikke du behøver invisterer penge i dit centrale forsvar, da du både kan benytte Jakobsen og Demidov på pladsen. Jeg så dog gerne at du også brugte nogle af de unge spillere, som Delaney og Albrechtsen for at udvikle dem.

Hvordan gør Lasse Schøne det egentlig i dit save?
Altså først og fremmest er jeg ikke vild med at få ham solgt. Jeg spurgte faktisk bare herinde for ren nysgerrighed, for jeg ville se om jeg kunne få presset den højere op og så kunne købe nogle andre talentfulde spillere til forsvaret.

Jeg skifter lidt imellem Wendt, Lumb og Jakobsen og jeg må da indrømme at det var et fejlkøb af Lumb, da jeg råder over 2 venstrebacks i forvejen, hvilket er mere end rigeligt. Og ja, Wendt er også bedre, men jeg har næsten lige købt Jakobsen og Lumb, så kan vel ikke bare sælge en eller to af dem?

Jeg har haft Thomas Delaney oppe på førsteholdet hvor han startede inde, fordi Grønkjær blev solgt og Petter Vaagan Moen var skadet, og han gjorde det godt, men jeg har lige forlænget med Jacob Albrechtsen og Delaney, så jeg vil stadig lige se sæsonerne an. Jeg synes det lyder spændende at afprøve talenterne af, og det vil jeg gerne prøve på.

Lasse Schøne gør det egentlig godt. Han er en meget arbejdsstærk spiller og er virkelig en holdspiller. Han har mange gode afleveringer og har et godt skud fra distancen, men han er ikke god nok til en startplads endnu.
Logged

Chrisflink
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #189: 18 Aug 2009, 16:48 »

Kyriakos Papadopoulos
Dennis Appiah
Benedikt Howedes
Dymytro Chygrynskyi (bedre end zanka og larsson, ved ik om du kan få ham)
Leo (Fra Gremio)
David Rochela
Patricio Araujo
Darnel Situ
Maximiliano Oliva
Gerson (Kan du måske få på fri. Bliver virkelig god)

Dymytro Chygrynskyi ser jeg mere som en højreback end decideret center forsvar. Hvis jeg skulle anbefale en spiller eller to så ville jeg også anbefale Leo fra gremio godt talent på de 19, men hvor er andriy rusol henne?? han er godt nok en gammel veteran men jeg ser ham stadigvæk som en yderst stærk central forsvarsspiller og bliver han sat sammen med zanka, så har du et virkelig stærkt central forsvar som også er yderst farlige på dødbolde.
Nu læste jeg, at du er glad for nordmænd og skandinaviske spillere generelt så ville Håvard Nordtveit sikkert være en spiller lige for dig. Hvis du er til det mere sydeuropæiske inspireret indslæt så kan du købe Fabio Zingaro en ung italiener på de 16, som jeg ser et kæmpe potentiale i på mit eget fck hold. Hvis jeg må komme med endnu et råd, så kunne jeg godt tænke mig, at foreslå endnu en spiller nemlig den 19årige venstre/central forsvarsspiller ved navn: Mamadou Sakho(kan sikkert godt blive svær, at få til klubben alt efter hvor meget han spiller for PSG og prisen) men med det rette held, så burde det være muligt
Logged

JeppeSJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #190: 19 Aug 2009, 11:46 »

Rusol er ikke af samme kaliber, de andre bliver langt bedre inden for 1-2-3 sæsoner, men ok som udskifter på det nuværende hold eller med Zanka, så jo, men kun for en sæson eller 2 max. Sakho får du ikke til FCK, det er urealistisk. Han er det største talent i spillet, ham kan du få hvis du er europæisk topklub, og koster over 120mio.
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #191: 21 Aug 2009, 15:28 »

Altså først og fremmest er jeg ikke vild med at få ham solgt. Jeg spurgte faktisk bare herinde for ren nysgerrighed, for jeg ville se om jeg kunne få presset den højere op og så kunne købe nogle andre talentfulde spillere til forsvaret.

Jeg skifter lidt imellem Wendt, Lumb og Jakobsen og jeg må da indrømme at det var et fejlkøb af Lumb, da jeg råder over 2 venstrebacks i forvejen, hvilket er mere end rigeligt. Og ja, Wendt er også bedre, men jeg har næsten lige købt Jakobsen og Lumb, så kan vel ikke bare sælge en eller to af dem?

Jeg har haft Thomas Delaney oppe på førsteholdet hvor han startede inde, fordi Grønkjær blev solgt og Petter Vaagan Moen var skadet, og han gjorde det godt, men jeg har lige forlænget med Jacob Albrechtsen og Delaney, så jeg vil stadig lige se sæsonerne an. Jeg synes det lyder spændende at afprøve talenterne af, og det vil jeg gerne prøve på.

Lasse Schøne gør det egentlig godt. Han er en meget arbejdsstærk spiller og er virkelig en holdspiller. Han har mange gode afleveringer og har et godt skud fra distancen, men han er ikke god nok til en startplads endnu.
Okay, det havde jeg ikke læst. Jeg prøvede ellers at kigge, men syntes ikke jeg kunne finde nogle steder hvor du havde skrevet det. Men så forstår jeg bedre din nysgerrighed.

Jeg var også lidt uforstående over hvorfor du havde de tre klart bedste VB i ligaen, men det giver du så selv svar på. Jeg syntes at du skal sælge Wendt, hvis du skal sælge nogle overhoved. Lumb bliver suveræn, så hold endelig på ham.

Dejligt du bruger dine talenter, det glæder mig at høre.

Hvis jeg må anbefale én spiller jeg altid har haft god erfaring med i SAS-Ligaen, så må det være FCM's Salami. Han er simpelthen fantastisk på det niveau, og tror sagtens han kan tage skridtet op til at spille fast for dig og i Europa, og mon ikke han så også kan ende med at give lidt fortjemst ved et eventuelt videresalg...Selvom han selvfølgelig ikke lige frem er skandinav.  Wink
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #192: 21 Aug 2009, 15:39 »

Til Chrisflink.

Syntes ikke rigtigt at de spillere du anbefaler er nogle realistiske køb for klubben. Det er muligt at de kan få dem, men så bliver det for det meste af deres budget, og chancen for at de kan falde til, eller gider være i klubben bare én sæson senere er forholdsvis lille.

Nu har vi jo alle vores forskellige måder at spille vores spil på, men jeg foretrækker at man henter spillere som passer til klubben og det niveau klubben er i. Men hver sin smag.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2009, 15:49 af - MESSI - » Logged

JeppeSJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #193: 22 Aug 2009, 18:16 »

Messi, hvis du vil opnå succes med et hold som FCK, og tjene penge senere hen, så køber man de gode wonderkids fra Sydamerika primært, samt nogle få fra Europa. Du kan sælge dem til 3-4 gange højere pris senere, alle jeg har prøvet falder til og spiller fantastisk (f.eks. Marquinhos med 38 mål i hans første sæson, kun i de 32 SAS liga kampe).

Der er ingen grund til at gå komprimis. Sælg de dårligste 4-5 spillere, og brug alle dine penge på 2 gode spillere (Lewandowski f.eks), så vinder man Smiley hvert år!
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #194: 23 Aug 2009, 12:03 »

Gud, det havde jeg aldrig gættet... Opstemt

Men hvis nu man, ligesom jeg selv, ønsker at spillet skal være så realistisk som muligt, er der vel ikke meget ide i at købe én spiller, for hele sit budget? Jeg har efterhånden spillet manager i MANGE år, og været en del af dette site også, så ved godt at mange bare køber de største og de samme talenter i samtlige af deres saves...Men hvor er det lige det sjove er så?

Det er da federe at købe spillere som er gratis eller mega billige, og så få dem først og fremmest til at blive stjerner på dit hold, og så når de store klubber står i kø, så sælge dem med stor fortjenst.

Men hvor er udfordringen i at vinde SAS-Ligaen hvert år fordi du har én god spiller, når du måske kunne gøre dig gældende i CL hvert år med et godt HOLD?
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010