home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 53507 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #150: 04 Jun 2009, 20:03 »

Hej AFC

Lige et par forslag til et par mulige indkøb:

Alfred N´Diaye - Super central midtbane spiller, hentet ham i 2 eller 3 sæson i mit FCK spil, blev ikke brugt så han var ikke dyr.

Ryad Boudebouz . Super talent til kanterne, kan godt være dyr, når du er så langt inde i spillet, hentet ham til FCK i 3 sæson for omkring de 40 mio.

Cheick Diabate - Et angrebt talent så i mine spil ikke bliver brugt fra starten, så der er han mulig at hente billigt, kan godt være det ser anderledes ud i det spil, nu hvor du skal i gang med 4.sæson.

Ellers plejer jeg at have "stor" succes med at sende talentspejder til Brasilien, samt holde øje med deres ungdomslandshold, for at finde talenter som man kan hente, og så evt. sælger videre med en stor fortjeneste senere.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #151: 04 Jun 2009, 20:44 »

Kender godt N'Diaye. Jeg har haft mange spil med A.S Nancy Lorraine hvor han spiller for og jeg anser ham som en arbejdsstærk midtbanespiller som er meget ung, og jeg har lige fået en talentspejderapport på ham, men nu søgte jeg jo egentlig ikke midtbanespillere, men mere boksspillere, da jeg er svagest der ifølge Bård Wiggen, men tak for forslaget! Kommer med en tilbagemelding på rapporten!

Cheick Diabete ser ud til at være en ret spændende angriber med speed i fødderne og en god afslutning, samt godt hovedspil og ser ud til at have en god springstyrke og styrke. Helt sikkert en angriber jeg mangler eftersom Morten Nordstrand jo forladte klubben. Han bliver sikkert afløseren. I så fald - så er en rapport sendt afsted på ham. Kommer med tilbagemelding!

Ryad Boudebouz ser desværre ikke ud til at være noget for mig. Jeg har rigeligt med kanter i form af Christian Wilhemsson, Magne Hoseth, Sebastian Larsson, Hasan Salihamidzic og Cesar Santin og Thomas Kristensen til tider, hvis det ser sortest ud med skader osv. Så jeg takker pænt nej til ham. Ellers en ok spiller.





Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #152: 04 Jun 2009, 20:54 »

.. Og her kommer jeg så med tilbagemelding på spillerne:

Alfred N'Diaye: http://i44.tinypic.com/t87rz8.jpg
Cheick Diabete: http://i39.tinypic.com/2ppy45d.jpg

Som du kan se, så vil de desværre ikke til klubben, men de får begge to kvalitetskøb, så jeg tror jeg vil vente lidt med de spillere Smiley
Du skal have tak for din hjælp!
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #153: 04 Jun 2009, 20:58 »

Så har jeg lige startet et spil med de nye danske mestre op. Efter de igen vandt mesterskabet, fik jeg lyst til at forsøge at føre dem ud i Europa, og forhåbentlig skabe nogle gode resultater. Hvis jeg erfarer nogle gode spillerindkøb/salg mm. vil jeg selvfølgelig informere jeg om det. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #154: 04 Jun 2009, 20:59 »

Det må du meget gerne gøre ved mig, eftersom Alfred N'Diaye, Cheick Diabete og Ryad Boudebouz som blev foreslået af Don AA, ikke ville til klubben.
Det kunne være du sad inde med nogen?
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #155: 04 Jun 2009, 21:09 »

.. Og her kommer jeg så med tilbagemelding på spillerne:

Alfred N'Diaye: http://i44.tinypic.com/t87rz8.jpg
Cheick Diabete: http://i39.tinypic.com/2ppy45d.jpg

Som du kan se, så vil de desværre ikke til klubben, men de får begge to kvalitetskøb, så jeg tror jeg vil vente lidt med de spillere Smiley
Du skal have tak for din hjælp!
En skam, nok større chance for at hente dem fra start af, Cheick Diabete er i de spil jeg har spillet på Bordeauxs reservehold, og skulle være mulig at få til FCK, havde selv muligheden med sov i timen og han røg til en anden klub. N'Diaye og Boudebouz har jeg begge fået til FCK, mener det for i 2. og 3. sæson.

Men ellers prøv at se på Brasilien U-20 hold, der skulle der være mulighed for at hente et talent til FCK.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #156: 04 Jun 2009, 21:28 »

Jeg prøver at kigge på Brasiliens U-20 landshold.
Tak for det!

Desuden. Se da lige her:

Thumbs Up mega nice! Mit hold spillede fandme klasse. FUCK jeg er glad! Opstemt
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #157: 04 Jun 2009, 21:36 »

Det må du meget gerne gøre ved mig, eftersom Alfred N'Diaye, Cheick Diabete og Ryad Boudebouz som blev foreslået af Don AA, ikke ville til klubben.
Det kunne være du sad inde med nogen?

Hvilke pladser mangler du spillere til? Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #158: 04 Jun 2009, 21:37 »

Hvilke pladser mangler du spillere til? Smiley
Som jeg skriver i mit indlæg, så er jeg svagest på boksspiller området, men andre spillere tages gerne imod Smiley
Hvis du sidder med en god spiller eller to, kigger jeg på dem Wink
Logged

JOACHIM
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #159: 04 Jun 2009, 21:49 »

man skal købe en ung spiller som er god han skal vare god han må godt være i en middelspiller afc
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #160: 04 Jun 2009, 22:03 »

Som jeg skriver i mit indlæg, så er jeg svagest på boksspiller området, men andre spillere tages gerne imod Smiley
Hvis du sidder med en god spiller eller to, kigger jeg på dem Wink

Han er garanteret blevet foreslået tidligere, men hvis du kan få fat i Marquinhos ville det være rigtig godt. Ellers kan du brøve med Jermaine Beckford fra Leeds, han skal nok score nogle kasser.

Jeg er selv i gang med at hente Zuculini til den defensive midtbane, han plejer at blive super god.

Ellers er der jo nogle af talenterne rundt omkring i Danmark bla. Mads Albæk og Jesper Juelsgård fra FCM. Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #161: 04 Jun 2009, 22:12 »

Nu er jeg selv igang med FCK i 5 sæson mener jeg det er, med stor succes.

Jeg henter folk der enten er baseret i Skandinavien, eller er fra skandinavien af. Dog med undtagelser.

AFC: Du nævner bokspillerne som dit problem. Jeg har 4 jeg bruger der. Nordstrand, som du desværre har mistet. Cesár Santin scorer kasser deroppe, og med dine fløje, burde du bruge ham i stedet i front.

De to som ikke er der fra starten af, som jeg bruger i front er den nu 26 årige tjekke Martin Fillo som jeg hentede i Viking og danske Søren Ulrik Vestergaard som spiller sammen med Nord i startopstillingen. Her midtvejs i hans tredje sæson for mig har han nettet 44 gange i 111 kampe. Så bestemt en god angriber. Og så er han dansk.
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #162: 05 Jun 2009, 00:41 »

vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det, så det bliver her Smiley

er i gang med 3 sæson med fck   
Men i chl er der noget der hedder Kval bedst placerede og vinderne kval.. hvad er det for noget?

Det er ligesom to slags puljer med kval :s
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

søgaard
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #163: 05 Jun 2009, 00:43 »

vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det, så det bliver her Smiley

er i gang med 3 sæson med fck   
Men i chl er der noget der hedder Kval bedst placerede og vinderne kval.. hvad er det for noget?

Det er ligesom to slags puljer med kval :s

Det er vel de useedede hold og seedede hold ?
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #164: 05 Jun 2009, 00:49 »

Det er vel de useedede hold og seedede hold ?


Men det er ikke som det normale (pt irl) hvor der er useedede og seedede hold.



håber i kan se hvad jeg mener nu ;s
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010