home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 53408 gange)
Jogge_drescher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FC København
« : 25 Nov 2008, 19:44 »

Ved ikke hvorfor der ikke er lavet en fck tråd endnu, men det skal bare gøres  Thumbs Up

Er selv igang med min anden sæson med fck, og i første sæson endte jeg på en skuffende 2. plads grundet store problemer med at få bolden i kassen.. Dog har det spillemæssigt været fornuftigt, og med køb som Mata (Valencia, 30mio) Wijnaldum (Feyenoord 20mio) og Rodney Sneijder (Ajax 19mio) burde det også være sådan. I Uefa cuppen gik jeg ikke videre fra gruppespillet, men gruppen var også overdrevet svær...

I anden sæson er det bare gået endnu dårligere og scorringskrisen fortsætter trods køb af Keirrison (Coritiba 85mio)
Dog er økonomien fornuftig bl.a. fordi jeg solgte Mata til Villarreal for 70mio.. Det skal dog siges at jeg smækkede FCN 5-1 sidste kamp efter jeg skiftede over til at spille med offensive fløje og wing backs  Grin

Men fortæl endelig hvordan det er gået for jer med FCK  Wink
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 19:10 af Hawk1nZ » Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
FCK - Fiasko???
« Svar #1: 03 Dec 2008, 02:28 »

Jeg har spillet med fck i en halv sæson og har stor problemer især mod stor hold. Ingen af mine angriber score mål, selv om de får chancen i flere kampe. jeg lukker for mange mål ind. Jeg klare mig dog fint Uefa hvor jeg score en del mål, men i ligaen er jeg på 4. plads 10 point efter AAB. Jeg liga 2 point efter brøndby, og det kan jeg ikke klare.

Er der andre der har det samme problem, eller er det bare mig der er en dårlig manager???

Jeg har ikke spillet 09 så meget endnu, men jeg klarede mig da ret godt i både 07 og 08, med små, mellem og store hold.

PS. jeg købte Santon for 19 mil, med forholdsvis succes. Fans elsker ham og han har efterhånden fået fast plads i min start opstilling for det meste som Wing/højre midtbane men også som back. super køb.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 18:16 af alishu » Logged

Barça, Man U og FCK

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK - Fiasko???
« Svar #2: 03 Dec 2008, 08:11 »

Jeg har haft samme problem i et spil hvor jeg var manager for Watford. Efter de fyrede mig for ikke at vinde nok besluttede jeg mig for at sætte mig mere ind i det taktiske. Efter at have læst en taktisk håndbog jeg fandt inde på FM-britain, så er jeg begyndt at vinde og score en masse mål. Blev ansat i FCK efter min fyring.
Jeg kender ikke din taktiske opbygning, men hos mig har en ordentlig taktisk overhaling hjulpet på målene i mit FCK spil.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 10:03 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #3: 03 Dec 2008, 23:35 »

hvordan er din opstilling og hvad er din taktik???

Evt. opload screenshots af begge.
Logged

Barça, Man U og FCK

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #4: 03 Dec 2008, 23:45 »

Må sku sige, at jeg har oplevet meget af det samme som jer med mit FCK-hold.

Første sæson skuffende 3 plads.  Havde også købt Sneijder og Diuff fra  Molde Fc. ! ( Kan virkelig anbefales )

Mt problem var båede at jeg ikke kunne score + at jeg havde 14 uafgjorte kampe i løbet af en sæson. Til dels pga. målkrisen selvfølgelig.
Jeg sys bar at hver gang jeg kiggede på mit hold i forhold til de andres ville jeg mene jeg var bedre på hver en plads Spillermatriale mæssigt.! men hver gang uafgjort elller en sejr på 1-0 eller sådan.. meget mærkeligt....!  men tabt så heller ikke særlig mange kamp 4 stk. ca.

Ved sku ikke lige hvad man skal gøre... kender ikke nogen der har vundet med fck i første sæson!


Anden sæson:

2 plads men denne gang med en kvart finale i UEFA cup ( røg ud til Liverpool... ) 2-4 samlede stilling efter de 2 kampe ! :-(

men ja... håber da min 3 sæson bliver meget bedre ! held og lykke til jer andre FCK managers ! Opstemt

FCK !! FORZA FCK !!!!
Logged

RiotAct
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #5: 04 Dec 2008, 19:38 »

Jogge drescher:
Kunne du virkelig få Mata til Fck? og kun for 30 mil?
Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #6: 04 Dec 2008, 20:08 »

Jogge drescher:
Kunne du virkelig få Mata til Fck? og kun for 30 mil?

Ja det undre også mig. det lyder lidt vildt.
Logged

Barça, Man U og FCK

Jogge_drescher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #7: 05 Dec 2008, 15:08 »

Valencia havde sat ham til salg i første sæson..

det var også før jeg havde installeret patchen..
Logged

RiotAct
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #8: 05 Dec 2008, 16:12 »

Okay.. Men efter patchen måtte jeg slippe næsten 300 mio for at få ham til Barcelona...

Men det er rigtigt at det inden patchen var nemmere at få spillere..
Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #9: 05 Dec 2008, 16:41 »

Jeg har kun spillet med patchen, men stadig 30 mil for mata. allerede i 07 kostede han over 140 mil efter nogle sæsoner.
Logged

Barça, Man U og FCK

Mr.NiceGuy
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #10: 05 Dec 2008, 17:14 »

Hej jeg er lige startet en ny karriere med FCK. Jeg vil gerne have nogle råd til f.eks. Spillerkøb, taktikker osv. Det ville være dejligt Opstemt
Logged

"The way to go is victory"

2730lillemand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #11: 06 Dec 2008, 00:13 »

Hej jeg er lige startet en ny karriere med FCK. Jeg vil gerne have nogle råd til f.eks. Spillerkøb, taktikker osv. Det ville være dejligt Opstemt


Køb thoma gravesen på fri transfer og sælg ham videre.. hvis et hold vil leje ham sørg for de betaler løn 100%
Logged

Jogge_drescher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #12: 06 Dec 2008, 18:59 »

Efter at jeg har læst den taktiske håndbog fra fm-britain, er jeg gået over til at spille en almindelig 4-4-2, men med 3 offensive roller, 3 defensive roller og 4 supplerende roller. Jeg spiller med en offensiv og en defensiv central midtbanespiller og en offensiv og en defensiv angriber. Den defensive angriber (her Nordstrand) har fået en fri rolle påeholdet, og han er virkelig god til at spille bolden videre til Bernburg. Men læs den taktiske "manual", kan virkelig anbefales.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 19:02 af Jogge_drescher » Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #13: 06 Dec 2008, 23:18 »

Efter at jeg har læst den taktiske håndbog fra fm-britain, er jeg gået over til at spille en almindelig 4-4-2, men med 3 offensive roller, 3 defensive roller og 4 supplerende roller. Jeg spiller med en offensiv og en defensiv central midtbanespiller og en offensiv og en defensiv angriber. Den defensive angriber (her Nordstrand) har fået en fri rolle påeholdet, og han er virkelig god til at spille bolden videre til Bernburg. Men læs den taktiske "manual", kan virkelig anbefales.. Thumbs Up


Hvad er det for en manual ??
Hvor kan man se/læse den henne ??
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Jogge_drescher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #14: 06 Dec 2008, 23:50 »

http://www.fm-britain.co.uk/strategyguides/
Den hedder  full TT&F 2009 guide... Det tog noget tid for mine spillere at lære at spille på en hel ny måde, men efter 1-2 månedere klasker vi nu alle hold
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010